Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Thanlis

Neverwinter Nights 1 + dodatki

Polecane posty

Problem techniczny. Od jakiegoś czasu - trudno uchwycić - wg gry spadła mi wydajność kompa. Gra, która wcześniej hulała na (prawie) najwyższych ustawieniach, teraz w konfiguratorze ustawia najniższe detale i i tak żabkuje, całkowicie uniemożliwiając grę.

Skopanie systemu - odpada reinstalowałem Windowsa, bez zmian.

Skopanie gry - też reinstalowałem.

Wirus - zawsze możliwe, ale skanowałem kilkoma dobrymi programami i bez zmian, poza tym był format przy reinstalacji Windy.

Mój sprzęt:

Duron 800Mhz

GeForce2 MX/MX 400 64Mb

384 RAM

Aha, podobna zmiana dotknęła Aliens vs Predayor 2, ale np. Morrowind, który zawsze trochę grymasił, chodzi jak chodził.

Tylko proszę bez "ściągnij najnowsze sterowniki". Wiem, że fajnie nabić posta, ale bez przesady.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcus1988

Exebeche

A nie masz przypadkiem za "nowych" sterowników do kart graficznej? A może DirtctX?

I czy NWN i AvP 2 zaczęły mulic przed czy po reinstalce i formacie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowniki są te same, na których gra chodziła bez problemu, nic się pod tym względem nie zmieniło. Nie szperałem w internecie w poszukiwaniu nowych, bo nie w nich siedzi problem, skoro długi czas było w porządku.

DirectX jest 9.0c, nagrany zresztą z samej płytki NN Diamentowa Edycja. Również pod nim gra chodziła wcześniej bez problemu.

Zaczęły ciorać przed formatem i reinstalką.

Wiem, że na moim kompie nastąpić musiała jakąś zmiana i ona jest przyczyną, ale właśnie w tym problem, że nie mogę uchwycić co to było. Zasugerowałbym jakiegoś wirusa, który gdzieś - tylko gdzie, cholera - nabroił. Dodam, że gry mam na innym niż systemowy c:\ dysku.

Do gier, które z ww. opisanych problemów nic sobie nie robią dopisuję Gothica 2. Jak lekko żabkował , tak żabkuje i można grać :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z menu gry, a tak właściwie z jego brakiem.

Mianowicie gdy włączam NwN'a jest "pierwsze" menu(Tam gdzie jest graj, konfiguracja, dodatki itp.) daje graj i lecą mi sponsorzy, twórcy i filmik no a potem mam pasek "wczytuje" jak dochodzi do końca to mam samą muzykę z menu kursor z gry i czarny ekran. <_< <_<

Na starym kompie gra mi śmigała(proc:900MHz,grafika:GeForce2,Ram:512mb)

No to jak na takim złomie śmigała to dlaczego teraz nie chce??(proc:2,2GHz,grafika:GeForce8800GT,Ram:2Gb)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z menu gry, a tak właściwie z jego brakiem.

Mianowicie gdy włączam NwN'a jest "pierwsze" menu(Tam gdzie jest graj, konfiguracja, dodatki itp.) daje graj i lecą mi sponsorzy, twórcy i filmik no a potem mam pasek "wczytuje" jak dochodzi do końca to mam samą muzykę z menu kursor z gry i czarny ekran. <_< <_<

Na starym kompie gra mi śmigała(proc:900MHz,grafika:GeForce2,Ram:512mb)

No to jak na takim złomie śmigała to dlaczego teraz nie chce??(proc:2,2GHz,grafika:GeForce8800GT,Ram:2Gb)

Zacząłbym od zmiany sterowników, kolejno na najnowsze i na możliwie stare.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem przeciwnik dysponuje takim zmniejszeniem obrazen, ze żadna bron nie pomoze. Trzeba miec tylko wystarczajaco duze obrazenia, zeby ominać to zmniejszenie - przyklad: mefistofeles, moja broń +10, i napis "broń nieskuteczna!" :P akurat grałem zmiennokształtnym i po przemianie uzyskałem takie obrażenia, że problem zniknął. Na nieumarłych (w tym mumie) dobrze sprawdza się ogień. Możesz więc użyc ognia alchemicznego na broni (na pewien czas będzie zadawać obrażenia od ognia), albo rzucać na mumię ogniste zaklęcia. Ewentualnie łuk i ogniste strzały. W większości przypadków jednak pomaga broń o większym umagicznieniu... Jest jeszcze jedna, ostateczna możliwośc - jeśli nie masz jak wymienic broni ani kupic tego co napisałem. Walcz z mumią i módl się o trafienie krytyczne - przelamie ono odporność mumii na obrażenia. Żeby ją pokonać, będzie musiało ci się trafić kilka(naście) takich trafień ;)

Poza tym zwracaj uwagę na to, co pojawia się na pasku informacyjnym na dole. Np jeśli mumia użyła jakiegos czaru zmniejszającego obrazenia (np kamienna skóra) to powinien pojawić się napis : "Mumia: zmniejszenie obrażeń 10 pkt - pozostało: 59 pkt" (liczby przykładowe). W takim przypadku możesz rozproszyć to zaklęcie, albo zwyczajnie je zignorować i atakować mumię dalej. W końcu "pozostalo" spadnie do zera, i wtedy będziesz zadawać normalne obrażenia. Jednak jestem prawie pewny, że do zranienia mumii jest wymagana broń co najmniej +2, jeśli nie +3 (zalezy od rodzaju mumii)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norgogh, pominąłeś jeden fakt: prawie wszyscy nieumarli są odporni na trafienia krytyczne, w tym mumie.

Skoro nie możesz zranić mumii dwuręcznym mieczem i to +1 to raczej twoja postać nie walczy zbyt dobrze wręcz. Oczywiście jeśli mówimy o podstawowej kampanii NWN, akt 1 i mumiach w okolicy cmentarza(są dwie). Bo ja o wiele słabszymi broniami (np. długi miecz +1 ma mniejsze obrażenia) biłem całkiem nieźle (wojownikiem bo kim). Zawsze w tamtej okolicy mam coś koło poz. 5 też. Najlepiej by było gdybyś podał kim grasz, który masz poziom itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 lvl, i finał rozdziału pierwszego? nie wzmnocniałeś postaci kodami ani modem? ja pod koniec pierwszego rozdziału miałem lvl 7 magiem (postaci czarujące dostają najwięcej xp), bez najemnika (też daje to więcej xp), wypełniając wszystkie zadania i zabijając wszystkie potwory. Paladynem na 13 lvlu to z dobrym sprzętem można ukończyć całą grę...

Paladyn ma atuty i zaklęcia znacznie pomagające w walce z nieumarłymi, więc tym bardziej nie rozumiem, dlaczego nie możesz tej mumii pokonać... Skoro masz 13 lvl, to potrafisz przyzwoicie czarować, więc wszystkie miejsca na zaklęcia zajmij czarami uzdrawiającymi i rzucaj te czary na mumię. Jeśli uda Ci się atak dotykowy to będziesz ją ranić tak samo jakbyś się leczył tymi zaklęciami, bo zaklęcia leczące mają odwrotne działanie na nieumarlych (najlepszy motyw był jak zabiłem demilisza z dodatku Hordy podmroku jednym zaklęciem bez żadnej walki - rzuciłem na niego uzdrowienie...)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze mam poziom 8 postacią nie-czarującą(lubię wojownikiem grać), z najemnikiem i wszystkim co się da. Z tego co wiem wyżej niż 8 nie da się nabić postaci w pierwszym akcie.

Jest mod który dobija ci do 10lvl a ty musisz tylko gadać z typami w takim okręgu.(Po zrobieniu postaci na tym modzie pierwszy akt ze zwierzakiem i i jednym z awanturników przejdziesz na 14-15 poziomie)

Ale jest też taki że walczysz z potworkami i niema to końca ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie odnosnie leveli na jakich powinno sie zaczynac gre w dodatki.

Bo rozpoczalem gre w SoU postacia, ktora skonczylem podstawke i cos idzie za latwo. (To jest Czarownik 12 lvl / Uczen Czerwonego Smoka 4 lvl). :rolleyes:

I dalej: Hordy Podmroku - znow cos nie styka na linii poziom trudnosci - poziom postaci ;]

Jak to naprawde powinno wygladac? :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...