Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

Battlefield (seria) v.1

Polecane posty

@2real4game

A jakbyś widział tą betę? Wg mnie ta BC2 była dobra. O ile pamiętam był w niej Port Valdez i Arica Harbor. Valdezu nie za bardzo lubię, ale Arica to jedna z najlepszych map w całej grze. MoHa nie biorę pod uwagę, bo sama gra też była kiepska, więc trudno, żeby beta nie była.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak poza tematem "ficzerów" w BF3 to wiadomo coś o tej zamkniętej becie? Gdziekolwiek rozdają klucze za preordera?

Wrześniowa beta będzie otwarta dla wszystkich, na wszystkich platformach. Czyli po prostu będzie demem trybu multi :P

Wrześniowa to beta otwarta, mi natomiast chodzi o zamkniętą, o tą do której w tej chwili pewny dostęp mają Ci którzy zakupili MoH'a, chcę właśnie wiedzieć kiedy będą te zamknięte testy - obiło mi się o uszy, że 7 albo 9 lipca...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego wywalić te bzdurne snajperki typu sw 98 czy coś takiego i masz normalną grę a nie jakieś latanie rushowanie snajperem.

Nie przeszkadzało by mi to jeszcze bardzo gdyby te snajperki trzymały poziom snajperek. A one nawalają jak jakieś maszynówy i w pojedynku z tą vss czy sw często przegrywa karabin od szturmowca lub mechanika. Jak dla mnie porażka.

1. Aha czyli z M24, Golem i M95 nie da się rushować... A nie... da się... wywalić je.

2. Tak zgodzę się, Vintorez jest poryty.

3. Karabin powtarzalny > all bo zabijasz jednym max dwoma strzałami jak umiesz strzelać.

Nie wyeliminował bym snajpera. Tylko te snajpy są też przegięte.

Bo zabijają na hita w głowę? Bo z bliska na hita? Czy coś innego o czym nie wiem?

Pewnie najlepiej byłoby załadować ślepaki lub zmniejszyć im dmg do 25 żeby zabijały na 4 hity z bliska i z 8 z daleka tak? Snajperkom daleko jest do przesadzonych (no może poza Vintorezem ale to ma czasami taki odrzut, że szkoda gadać), są idealne. Nie za słabe i nie za mocne.

Wszyscy uważają, że snajper jest useless... Chyba jestem jednym z niewielu, którzy uważają inaczej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się rushować z innymi snajpami. Ale jest to trudniejsze niż z tymi automatami nie sądzisz?

Są przesadzone z jednej albo z drugiej strony. Jedna ma za mały dmg a druga za duży. Np. co mi daje ammo mag w m95? Nic bo i tak z większych odległości muszę brać gościa za na 2 hity. Zresztą nawet z mniejszych odleglośći czasem nie wchodzi kill trzeba dobić. Ktoś tam pisał m95 bez ammo mag ma 80% zdrowia zabiera a z ammo mag 90 ileś tam procent. Czyli czy tak czy tak muszę dobić. Mówię o dużych odległościach a nie mniejszych. Większe odleglości czyli ze trzeba aż podnosić celownik nad głowę przeciwnika. Jednym słowem według mnie bronie są średnio zbalansowane. Moja opinia nie musicie się z nią zgadzać.

snajper jest użyteczny. Mortar na mcom i juz umarł w butach. czujniki ruchu no i jak dobrze pociśnie to zabje snajpą podkładającego albo innego snajpera czychającego na podkładającego. Chyba że gra tylko na statystyki wtedy jest kiepsko.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się rushować z innymi snajpami. Ale jest to trudniejsze niż z tymi automatami nie sądzisz?

Do tego wywalić te bzdurne snajperki typu sw 98

Aha, czyli twierdzisz, że SW98 to automat? Jeżeli chodziło ci o automaty, to tylko VSS jest troszeczke lepsze od innych broni.

nie wiem, czy w pełnej wersji będzie można np oprzeć SAWa na masce samochodu)

Coś takiego chyba bardzo trudno zaimplementować w grze.

Uzbrojenie będzie posiadało 3 miejsca na dodatki (attachmenty), sposób odblokowywania ich jest wciąż nieznany.

Tak jak w CoDzie? Nawet tam były tylko dwa dodatki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadzę tylko swoje 2 (3 a nawet 4) grosze co do snajp zdecydowanie wolę raschować z SWU niż VSS. Może ivss jest jak automat , lecz ammo szybko się kończy. A SWu czy inne mniej szybkostrzelne snajpy zabijają śmiertelnie skutecznie. Piszę to mimi bardzo rzadko używam recona w grze. A jak już mi się to zdaży to w 90% mam założone opto x 4 lub kilomata. (preferuje bliski kontakt z ofiarą).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w CoDzie? Nawet tam były tylko dwa dodatki.

Może nie będzie tak źle. Pierwszy to może być optyka. Drugi, rodzaj amunicji. A trzeci np. inny magazynek, granatnik, laser, uchwyt.

Z drugiej strony reanimowany będzie miał możliwość odmówienia reanimacji. Z różnych relacji wynika, iż po tym jak zostaniemy potraktowani defibrylatorem będziemy mieli do wyboru zaakceptowanie faktu, iż ktoś nas chce podnieść lub czekamy dalej i spawnujemy się na fladze/bazie itp.

Duży plus za to dla DICE.

Podczas używania karabinów snajperskich będzie można wstrzymać oddech.

Zwiększono odczuwalnie pływanie celownika podczas korzystania z lunety (bez wstrzymywania oddechu).

Tego trochę się boję bo będzie za łatwo strzelać i pojawi się masa snajperów.

Mam też nadzieję, że uzupełnianie amunicji do RPG, granatów i c4 zostanie trochę znerfione żeby nie można było tym spamować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli levelowanie będzie takie jak w BF2, to 90% graczy się skicha zanim wbije jakiś w miarę wysoki stopień

Czechoslaw a powiedz jaki poziom moźna nabić przez niecałe 48 gry w bad company 2 . Dajmy na to, w około półtora dnia???

UP

Duży plus za to dla DICE.
Kurcze a czy jak Cię lekarz będzie reanimował będziesz miał wybór??. Mam nadzieję że BF3 Bedzie cały czas dążył swoją ścieżką. A zagrywki typu wstrzymywanie odechu, wybieranie jaka broń ma mieć uchwyt itp nie przyniosą niepotrzebnych skojarzeń z konkurencją. Battlefireld zawsze był poza konkurencją i nie przejmował ich rozwiązań i to włóaśnie czyniło tą grę wyjątkową. Zobaczymy co pokaże jej następna odsłona. Btw możemy się tak kłócić do jej wydania.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czechosław jak tylko uzyskam odpowiedź to dam znać :]

Kurcze a czy jak Cię lekarz będzie reanimował będziesz miał wybór??

BF jest grą, a gry mają bawić. Dużej ilości graczy nie bawi bycie reanimowanym pod ostrzałem np. czołgu...

Teraz jeżeli medyk nas reanimuje w gorącej sytuacji i zdecydujemy się 'powstać' to nie będzie można winić medyka, tylko siebie.

Jeszcze jedna rzecz: sprint jest nieskończony tak jak w BC2

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze a czy jak Cię lekarz będzie reanimował będziesz miał wybór??

Wybacz, ale grając trochę w BC2 mam już dość medyków i ich reanimacji jak obok stoi czołg albo sypią się co sekundę granaty a 70% medyków w takich sytuacjach właśnie reanimuje.

A skoro tak silisz się na realizm to jak chciałbyś reanimować człowieka, który chwile wcześniej przyjął na głowę pocisk czołgowy?

Mam nadzieję że BF3 Bedzie cały czas dążył swoją ścieżką.

CoD: MW też cały czas kroczy a raczej pełza swoją ścieżką i jakoś nie mam ochoty kupować tego samo w innym opakowaniu.

A zagrywki typu wstrzymywanie odechu, wybieranie jaka broń ma mieć uchwyt itp nie przyniosą niepotrzebnych skojarzeń z konkurencją.

Szczerze to bardzo bym chciał żeby model customizacji broni dawał taki wybór jak na filmiku z Ghost Reacon z E3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

punkty za zabicia z karabinu szturmowego+punkty za zabicia z tuby+punkty za apteczke+punkty za reanimacje i jeszcze punkty za kilka innych...pewnie w ciągu jednego meczu wbije się ze 2 levele

ale szturmowiec nie bedzie mial granatnika i apteczki w jednym czasie, bedzie mozna wybrac opcje czy chcesz sie bawic w sanitariusza czy tubera takze punkty beda lecialy chyba podobnie do bc2

a jeszcze co do punktow i lvlowania to chyba bedzie blizej do bc2 niz bf2 a mozna to wywnioskowac po otrzymanych punktach na filmikow za killa = 100p

w ten sposob jakby mialo iść lvlowanie jak bf2 to suma punktow nie zmiescilaby sie na ekranie po jakims czasie :wink:

chociaz dla mnie to duzy minus bo punkty i szybkosc z jaka sie nabija lvl w BC2 to takie czysto z coda zdjete

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, ale grając trochę w BC2 mam już dość medyków i ich reanimacji jak obok stoi czołg albo sypią się co sekundę granaty a 70% medyków w takich sytuacjach właśnie reanimuje.

A skoro tak silisz się na realizm to jak chciałbyś reanimować człowieka, który chwile wcześniej przyjął na głowę pocisk czołgowy?

Nie silę się aż tak bardzo na ten realizm nie cisne. Lecz często jest tak, że koleś Cię kropnie, medyk go dobije reanimuje Cię i biegnie dalej. Lecisz za nim później jego ktoś ubija a ty czyścisz teren bierzesz graty medyka renimujesz go i gra toczy się dalj. Czasami taka akcja trwa kilka sekund. Chodzi mi o to czy ta decyzja będzie podejmowana (o tym czy bede reanimowany czy nie) przed rozpoczeciem rundy. Fakt niekiedy medykowi trzeba napisać żeby najpierw wyczyścił teren a potem reanimował, w większości wypadków pomaga.

A jak już wcześniej pisałem wstrzymywanie oddechu kojarzy mi się z bardziej zrecznosciowym COD.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Aha zginąłeś i piszesz szybko kolesiowi, że ma Cie nie podnosić? Szybko piszesz. Ta decyzja powinna być podejmowana zaraz po respie, a nie przed rozpoczęciem runy bo to byłoby bez sensu. Czasami po prostu nie opłaca się gościa podnosić, bo jest taki ostrzał, a czasami warto bo już przeciwnicy leżą ale zaraz nadejdą następni - wtedy każda spluwa się liczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up, up :tongue::tongue: nie chodzi mi o to że szybko pisze mu jak mnie co chwila respi tylko po całej akcji jak się odrodzę w zdobytym punkcie. Może i chybiony pomysł lecz raz na zawsze skończyło by się narzekanie, że reanimował mnie a koleś mnie załatwił. Określasz się przed rundą i tyle, jak padniesz to nie pojawisz się na radarze u medyka. A i nie mówcie że niezdarezyło się wam że gdyby nie podwójna lub potrójna reanimacja, to nie udało by się rozwalić grópki wrogów. Często gram z kolesiem z holandii na Dm ja gram asfaltem a on medykiem. Rzadko się zdarza abyśmy nie wykańczali grupek przeciwników. Nie da się ukryć że jak siedzi 3 to cięzko zabić wszystkich skoro walą do ciebie. Ubijasz 2 medyk dobija 3 i cię reanimuje. A narzekania na neudolnych medyków są i będą, tak samo jak na mechaników którzy czekają z rakietą tak długo ,aż ktoś przed nimi uszkodzi czołg a on ostatnim pociskiem go zniszczy i zgarnie pkt. (ale każdy ma na ten temat inne zdanie)

Lpm i Ppm też są dobrym rozwiązaniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeżyłbym wszystko, przywrócenie lidera składu , czołganie, wstrzymywanie oddechu itp. Lecz pomieszanie klas, kiszka a nawet gruba kicha. Poza tym wszystko ok. No i sama gra wyglada obłędnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna analiza krótkiego gameplay`u

Większość rzeczy już gdzieś przeczytałem/usłyszałem ale np. dodatkowe punkty za "przyciśnięcie wroga" są dla mnie nowością.

W ACOGu fajne jest to, że jeśli przymierzymy strzał to cały ekran nie jest zasłonięty przez ACOG jak ma to miejsce w BC2.

Dodatkowo (co jest logiczne ale jednak napiszę ^^) przybliżeniu ulega tylko to co widzimy w ACOGu a reszta mapy jest w normalnym oddaleniu.

Co do punktów raz jeszcze - teraz za killa mamy 100 pkt. Ktoś wcześniej wspomniał, że będzie za szybkie lewelowanie. W BC2 od któregoś poziomu następne levele zdobywaliśmy (zdobywamy ^^) co 200k - 300k pkt. Wystarczy do każdego lvlu dodać następne 50k - 100k więcej niż potrzebowaliśmy na ten lvl co mamy i sprawa zbyt szybkiego lewelowania jest załatwiona.

Wskaźnik życia - fajna rzecz - w końcu wiem czy mam 1/3 życia czy połowę ^^

Szkoda, że nie pokazali jak wygląda sprawa z uzupełnianiem amunicji/życia.

Squad leader - to mnie trochę niepokoi. Będzie można się respić tylko na nim ? Co jeśli padnie ? Będę musiał biegać przez nie wiadomo ile czasu (bo mapy będą nie wiadomo jakie duże ^^) żeby dostać się do wytycznych bo nie mam się na kim bliżej respić...

Sprawa z magazynkiem niby realistyczne (dostajemy 1 nabój extra za każdym razem gdy nie wykorzystamy do końca aktualnego magazynka) ale jakoś dla mnie nie przemawia (wiem czepiam się szczegółów :P)

Tryb strzelania - no w końcu <leje piwa dla DICE> wreszcie sobie ustawie M16 na full auto :D

Logi zabić - krótko zwięźle i na temat. Elvis daje +.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...No i ten trailer z fragmentem ściągania maski przeciwgazowej przeciwnikowi - skrypt, ale jak dla mnie pokazujący (bardzo) brutalność i obecne wojnie @#$#%&stwo...A ten jego paniczny krzyk do teraz wywołuje u mnie ciarki...

Jaki trailer ze ściąganiem maski gazowej? Podeślij linka na PW.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb strzelania - no w końcu <leje piwa dla DICE> wreszcie sobie ustawie M16 na full auto :D

Raczej będzie tak jak w BF'ie 2 czyli będziesz miał serię trzech pocisków i semi-auto.

W ACOGu fajne jest to, że jeśli przymierzymy strzał to cały ekran nie jest zasłonięty przez ACOG jak ma to miejsce w BC2.

Dodatkowo (co jest logiczne ale jednak napiszę ^^) przybliżeniu ulega tylko to co widzimy w ACOGu a reszta mapy jest w normalnym oddaleniu.

Z tego co widziałem w tej analizie to przybliża wszystko (niestety), chyba że ślepy jestem :P

Squad leader - to mnie trochę niepokoi. Będzie można się respić tylko na nim ? Co jeśli padnie ? Będę musiał biegać przez nie wiadomo ile czasu (bo mapy będą nie wiadomo jakie duże ^^) żeby dostać się do wytycznych bo nie mam się na kim bliżej respić...

Ogarnięty squad lider i jest miazga. Jeśli będzie można się zrespić tylko na nim to nawet lepiej, jakaś taktyka w końcu będzie potrzebna. Osłanianie lidera, żeby reszta mogła się respić, a nie: schowaj się to się na tobie zrespie, padłeś? to ty się schowaj, też padłeś? Dobra jest jeszcze jeden.

Ale szkoda, że nie będzie komendanta.... ale cóż przeżyję. Grunt żeby lider miał sporo możliwości dowodzenia.

No i liczę na powrót komend pod Q jak w BF'ie 2, a nie jak w BC, że muszę najpierw szukać szturma, potem Q że chce ammo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@elvis

squad lider jest jak najbardziej ok na bf2 jakos nie bylo z tym problemu ze resp jest tylko na nim

ale SL bedzie mogl sie zrespic na dowolnym czlonku druzyny

co do full auto i m16 rozczaruje Cie raczej nie bedzie natomisat bedzie mozna ustawic pojedyncze strzaly dla pozostalych broni

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...