Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

Tia, 30 minut - chyba rajd z wysokopoziomowym party... już widzę jak ktoś przechodzi nową postacią Diablo II w 30 minut. Fakt, w pojedynkę na wyższym poziomie to żaden problem, ale koledze chyba chodziło o przechodzenie Diablo II świeżą postacią. I z tymi miesiącami gry już nie przesadzajmy. Chyba że ktoś naprawdę uwielbia się delektować grami. :wink:

Rozbroił mnie za to filmik ukazujący przejście pierwszej części Diabełka w rekordowym tempie - zejścia do niższych poziomów były obok siebie. To już chyba w lotku większa szansa na wygraną.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie sądzicie, że Blizzard wypuści średnią grę ~~ ?

Korzystają z sugestii graczy, mają doświadczenie. Ja się od Diablo 3 nie martwię, martwi mnie tylko zmiana sprzętu by zobaczyć D3 w pełnej krasie. Jak dotąd nic nie wiadomo o wymaganiach i pewnie zostanie taki stan rzeczy, aż do wypuszczenia grywalnego demo. Pewnie przycisną silnik gry by działał na słabszych komputerach ale nie na zabytkach zapewne ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja cos od siebie odnosnie calego tego zamieszania odnosnie kolorystyki w Diablo 3 jesli mozna. Nie mam gdzie jadu wylac a to miejsce wydaje sie odpowiednie :D

Byla petycja, obrazki a nawet filmik z podrasowana grafika. Usmialem sie przednio :D. Pierwsza, najwazniejsza sprawa. Realistyczne oswietlenie jakie zaimplementowano w D3 pokazuje nam dokladnie jak wygladalby dany material przy takim, a nie innym naterzeniu swiatla. Nie mozna na sile domagac sie by trawa byla szara kiedy jest zielona. Zeby marmur byl matowy kiedy ma blyszczaca powierzchnie. Zeby wszystko bylo szare, najlepiej w sepi a jeszcze lepiej czarno - biale :D. Nie ma takiej mozliwosci w swiecie realnym, a ze grafika wlasnie pod taka sie podpina, nie mozna tego zmienic.

Zdziwilem sie bardzo burza wywolana wokol kolorystyki. Ludzie nie majacy zielonego pojecia o grafice wypowiadali sie jak prawdziwi profesjonalisci. Moim zdaniem Blizzard jest na tyle dojzala firma, e warto zostawic sprawy zwiazane z projektowaniem i technikaliami ich specjalistom z wieloletnim doswiadczeniem a nie robic z siebie FaNbOjA ktory wszystko wie lepiej.

Osobiscie o D3 sie nie martwie, BA ! wydaje mi sie ze ma szanse naprawic niedociagniecia fabularne z D2.

Bo powiedzmy sobie szczerze ze Diablo 2 idealem nie bylo i w pewnym sensie bylo kpina. (Ale to moja osobiste zdanie). Jedyny dobry fabularnie i graficznie akt to 2. 3 byl powtorka z 2. O 1 sie nie wypowiem bo poziom projektu jaki prezentowal byl zenujacy (tak samo zreszta jak 3). Mimo to gra nadrabiala klimatem i otoczka tejemnicy. Fanboje rozslawiali gre i wznosili ja pod niebiosa i tak oto narodzila sie kolejna legenda. Lata pracy, a gra okazala sie byc porzadnie dopracowana dopiero po patchu 10.1 ( jesli mnie pamiec nie myli). Dzieki bogom LoD wyszedl przyzwoicie :P. Kpina ? Moim zdaniem troche kpiny w tym bylo. Nie jestem pewien, ale miedzy innymi z tego wlasnie powodu firma nieco sie odchudzila.

Teraz sa nowi ludzie, starzy nauczyli sie czegos na wlasnych bledach i w koncu mamy okazje zagrac w porzadne, uzbrojone w ciezki klimat Diablo ktore zaoferuje niezapomniana przygode.

Ps. O wymagania bym sie raczej nie martwil :P Chyba ze jestescie fanami antyaliasingu x120, takiegoz filtrowania anizotropowego i rozdzielczosci 3kx1.5k :P.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza, najwazniejsza sprawa. Realistyczne oswietlenie jakie zaimplementowano w D3 pokazuje nam dokladnie jak wygladalby dany material przy takim, a nie innym naterzeniu swiatla.

Realistyczne oświetlenie? Mogę się mylić, ale nie sądzę, żeby w podziemiach i kryptach dało się tyle widzieć, ile jest widoczne na screenach z Blizzarda. Jeśli nagina się jednak pewne rzeczy dla dobra rozgrywki, co nie musi być złe, to jednak nie należy tego nazywać realistycznym. Jak coś jest tam realistyczne to może cienie rzucane przez potwory i gracza. A kolory przeciwników?

Nie mozna na sile domagac sie by trawa byla szara kiedy jest zielona. Zeby marmur byl matowy kiedy ma blyszczaca powierzchnie. Zeby wszystko bylo szare, najlepiej w sepi a jeszcze lepiej czarno - biale

Ależ można. Szarość trawy można wytłumaczyć zepsuciem świata, które ponoć następuje, a podłe kolory mają dodawać klimat i mogą oddawać realne warunki panujące pod ziemią. Inna sprawa, że wtedy mniej by było widać, ale chodzi o realizm, jak twierdzisz, czy o grywalność? A kolory? Jak zobaczę zielony/niebieski/czerwony to chyba położy całą twoją teorię o kolorach. W poprzednich częściach często spotykałem kolorowych przeciwników. Jakie to nierealistyczne.

Nie ma takiej mozliwosci w swiecie realnym, a ze grafika wlasnie pod taka sie podpina, nie mozna tego zmienic.

Świat Sankutarium nie jest światem realnym, zacznijmy od tego. A skoro nie jest to znaczy, że nie wszystko musi być takie samo, jak w naszym świecie. Drzewa mogą czernieć, trawa szarzeć, a podziemia być rozświetlane słabym blaskiem. Jak dla mnie dobry powód, żeby zaopatrzać się w odpowiednie mikstury i/lub pochodnie. Może jeszcze jakiś system zapalania zgaszonych przed wiekami pochodni w podziemiach. I nie mów, że grafika jest realistyczna, bo nie jest. Realistyczna to mogła być w Dark Messiahu.

Edytowano przez Holy.Death
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wam proponuje ustawic Jasnosc na 0, przyciemnic monitor maksymalnie, zalozyc ciemne okulary. Wtedy bedziecie miec kolory odpowiednie do zepsucia swiata. Corne jak mrocne knieje.

Wez pod uwage ze rzut jest izometryczny. Dlategoz nie ma mozliwosci by w katakumbach nic nie bylo widac. Musisz wiedziec gdzie idziesz nieprawdaz ? Stad pole widzenia jest wieksze. Ale skoro tak stawiasz sprawe, zycze by kolejna odslone Diablo robila Bethsada. Wtedy, z innej perspektywy, bedzie wszystko takie jakie byc powinno.

Oswietlenie jest realistyczne. Czy tego chcesz czy nie. Jest dynamiczne i reaguje na nie kazdy obiekt zaimplementowany w grze. To rozumiem poprzez realistyczne.

Trawa zbyt jaskrawa ? No dobrze, moze i masz racje. A reszta materialow z ktorych sklada sie otoczenie ? nie ma argumentow przeciw jak widze. Widze zato ze bardzo przeszkadzaja soczyste barwy. Wez pod uwage monitory na jakich gramy. Cos swita ? :> Wez pod uwage czas spedzony przy monitorze i swoje oczy. Chcesz zeby gra byla meczaca dla tego, jakze waznego, organu ? Powodzenia. Przy tym co zaobserwowalem na "podrasowanych obrazkach" oczy wyplywaja po gora 20 minutach grania. Nie, jako wierny fan serii nie masz biologicznie innych. Nie moze byc tak ze wszystko zlewa sie w jednolita szarosc.

Mnie kolory odpowiadaja. Na ostatni werdykt i tak poczekalbym do premiery. Klimat to nie tylko to co widac, ale i to co slychac i ze tak sie wyraze : czytac.

To moje osobiste zdanie, nikt nie musi sie z tym zgadzac.

Ps. Grunt ze nikt mnie jeszcze nie ukrzyzowal :D Nie ma zadnych fAnBojUf na sali ? :P

Ps. Powinni wymyslec szare swiatlo ?

Ps. Do 2011 na pewno je Blizzard wymysli ! :D

Ps. Obawiam sie jednak ze to nie Blizzard, ani tez przeciwnicy obecnej palety barw, a pelne 3D jest winne. Co by nie powiedziec, D1 i D2 smigaly na innym silniku graficznym ktory z 3D mial wspolnego nic. A jak wiadomo, 2D jest bardziej brudne, szare, niedomyte. Tu moze byc pies pogrzebany. I nie lekajcie sie moi mili, nie nabijam sie ani tez nie wszczynam bojek forumowych. Tez troche martwie sie o atmosfere gry, bo z filmikow (Nie przez kolory) nie bil ten sam mrok co wczesniej. Moze to po prostu szok technologiczny. Przejdzie jak zaczniemy grac :P Bo zeby klimat odczuc, trzeba sie wen zanuzyc. A ogladajac filmiki to sobie mozna...nie wiem co...podlubac a nie uczciwie ocenic.

Edytowano przez Sariaen
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez pod uwage ze rzut jest izometryczny. Dlategoz nie ma mozliwosci by w katakumbach nic nie bylo widac. Musisz wiedziec gdzie idziesz nieprawdaz ? Stad pole widzenia jest wieksze.

Grałeś może w Diablo I? Jest coś takiego, jak "light radius" - im jest większe, tym większe masz pole widzenia. Za to przy standardowym widać było wystarczająco wiele, żeby można było się poruszać, a nie dosyć, żeby rozpoznać przebiegające tuż za polem widzenia ciemne sylwetki. Do zadań nocnych i katakumb takie rozwiązanie pasowałoby jak ulał, a już raz je zastosowano, więc twój argument traci na wartości.

A reszta materialow z ktorych sklada sie otoczenie ? nie ma argumentow przeciw jak widze.

Podałem przykłady drzew i trawy. Mnie to wystarcza.

Wez pod uwage monitory na jakich gramy. Cos swita ? :> Wez pod uwage czas spedzony przy monitorze i swoje oczy. Chcesz zeby gra byla meczaca dla tego, jakze waznego, organu ? Powodzenia.

Moment. Cofasz się. To grafika jest specjalnie przerabiana, żeby oczy się nie męczyły? A wcześniej twierdziłeś, że kolorystyka ma odpowiadać światu realnemu (przykłady trawy i marmuru)? Widzę, że nie możesz obronić swojego poprzedniego twierdzenia, więc zmieniasz taktykę. Powiedziałbym, że zmiana kolorów jest taka, gdyż koncepcja gry jest inna; Diablo I miało swoją koncepcję, a Diablo II i III idą inną drogą. Różnice graficzne widać.

Mnie kolory odpowiadaja. Na ostatni werdykt i tak poczekalbym do premiery. Klimat to nie tylko to co widac, ale i to co slychac i ze tak sie wyraze : czytac.

Widać i słychać. Sam tekst w serii nigdy nie powalał, tylko aktorzy, a w pierwszej części jeszcze dodatkowo strona wizualna. Diablo nie jest dla mnie RPGiem na miarę Baldursów lub Tormenta, gdzie tekstu trochę było, więc na dużo czytania raczej nie liczę.

To moje osobiste zdanie, nikt nie musi sie z tym zgadzac.

Po to są fora dyskusyjne - żeby ci, którzy się ze sobą nie zgadzają, mogli podyskutować i podebatować.

Co by nie powiedziec, D1 i D2 smigaly na innym silniku graficznym ktory z 3D mial wspolnego nic.

I co z tego? W dalszym ciągu Diablo I biło na głowę Diablo II pod względem klimatu, właśnie ze względu na kolorki, a silnik graficzny, jak twierdzisz, był ten sam.

Edytowano przez Holy.Death
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne jest to by gra nie okazała się fiaskiem, a nie żeby po prostu wyszła. Jeżeli szanowny Blizzard tworzy gry tyle lat, to imo są wobec nich konkretne oczekiwania. I warto pamiętać że jak dotąd dobrze im to wychodziło (i miejmy nadzieje że wychodzić będzie).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Holy.Death

Ja bronie swojego zdania dobrze. Ty za to czepiasz sie slowek. Nie tnij moich wypowiedzi wedle wlasnego widzimisie bo traca wtedy sens.

Konczmy temat oswietlenia. Wyjdzie D3, ocenimy na wlasne oczy.

Tymczasem uznaje ze doszlismy do konsensusu. Bo zadne z nas do niczego drugiego nie przekona :P

Edytowano przez Sariaen
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by nie powiedziec, D1 i D2 smigaly na innym silniku graficznym ktory z 3D mial wspolnego nic.

I co z tego? W dalszym ciągu Diablo I biło na głowę Diablo II pod względem klimatu, właśnie ze względu na kolorki, a silnik graficzny, jak twierdzisz, był ten sam.

Popieram, D1 mialo niepowtarzalny klimat, który juz nie powrócił w d2. CO do silnika gry to w d2 nie był ten sam silnik gry, lecz podobny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne jest to by gra nie okazała się fiaskiem, a nie żeby po prostu wyszła. Jeżeli szanowny Blizzard tworzy gry tyle lat, to imo są wobec nich konkretne oczekiwania. I warto pamiętać że jak dotąd dobrze im to wychodziło (i miejmy nadzieje że wychodzić będzie).

Prawda jest taka, że w tzw. międzyczasie mieliśmy mnóstwo gier, które wg. twórców "detronizują diablo".. taa zazwyczaj do momentu premiery owych "detronizatorów", bo wtedy te słowa się gdzieś rozpływają. Więc któż inny jak nie diablo III miałby dorównać/przebić klimatem poprzednie odsłony? :)

Co do oczekiwań to myślę, że się nie zawiedziemy. Bo jakby nie patrzeć to nie ma do tego podstaw.

A że zbyt kolorowo itd. Fakt - można sobie postękać, ale nie sądzę żeby miało to wpływ na odbiór całości kiedy już zasiądziemy do grania. Bo co z tego, że diablo 2 było bardziej kolorowe od 1..? Czy ktoś przez to powie, że diablo jest przez to tytułem kiepskim?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że w tzw. międzyczasie mieliśmy mnóstwo gier, które wg. twórców "detronizują diablo".. taa zazwyczaj do momentu premiery owych "detronizatorów", bo wtedy te słowa się gdzieś rozpływają. Więc któż inny jak nie diablo III miałby dorównać/przebić klimatem poprzednie odsłony? :)

Jedyna gra która miala realne szanse na zdetronizowanie Diablo to byl to NOX. No ale jednak D2 zrobilo swoje i skutecznie przyćmiło sukces Nox'a.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto niby narzeka? Grę można było zobaczyć w akcji we wrześniu 2008, a ów gra wyjdzie w 2011. Wiec mamy prawo ponarzekać.

Wielu ludzi narzeka na grafię Diablo 3, jakoby miała być przekoloryzowana, bądź za bardzo cukierkowa :) Bo Blizzard już jest taką firmą, że często ugina się pod różnymi prośbami graczy (przynajmniej takie odniosłem wrażenie) i że może się tak stać, iż gra z kolei będzie zbyt mroczna :) Wydaje mi się, że najlepszą receptą na wszystko jest złoty środek, który będzie równoważył żywe barwy, ale i stonowany nastrój danych doświadczeń bohaterów.

A prawo do narzekania każdy oczywiście ma, ale jaki jest tego sens, kiedy nie widzę innej opcji poza tą, iż Diablo 3 tak czy siak będzie murowanym hitem :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie Diabełek I klimatem zdecydowanie przewyższa jego następcę. Pamiętam mój pierwszy kompek 166 mghz i diabełka pożyczonego od kumpla... późny wieczór, zima i pierwsze zejście do katakumb :)) Za to II i Battlenet jest jak dla mnie jedna z najlepszych sieciówek. Czekam wciąż i czekam... i czekać będę aż wyjdzie patch 1.13 aby znów pomefować, porobić baalrunki i masę innych rzeczy.... Niby prosta siekanka a daje tyle frajdy :cool:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzekacie na Diablo 3, a potem i tak wszyscy będziecie w to grać Na tym polega paradoks Blizzarda.
Niekoniecznie... pamiętaj że blizzard jest pazerny na kase więc nie zdziwie się że wymyśli jakieś bzdury które mogą troche kosztować userów. LAN juz usunął, tłumacząc to tym iz jest to wymierzone przeciwko piratom...

Wielu ludzi narzeka na grafię Diablo 3, jakoby miała być przekoloryzowana, bądź za bardzo cukierkowa
Bo w orównaniu do D1 czy nawet D2 to jest.

Czekam wciąż i czekam... i czekać będę aż wyjdzie patch 1.13 aby znów pomefować, porobić baalrunki i masę innych rzeczy...
Z tym patchem to też sobie w kulki leca...

Chyba już każda gra Blizzarda jest stworzona dla cukierkowatej grafiki...
Tutaj raczej chodzi o mentalność narodu amerykańskiego... Podobnie było z budową eurodisneylandu w Paryzu... Amerykańce musieli wszystko zmienaic bo okazalo się że Europejczycy wolą zupełnie inne żeczy niz Amerykanie...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...