Tony_Starks Napisano Kwiecień 18, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 18, 2010 Jeszcze co do prochów- po ich zalaniu smoczą krwią zaatakował mnie nie tylko ten strażnik, ale także Leliana, którą bardzo lubię, wczuła się w bezczeszczenie chyba... gdzieś czytałem, że Wynne także atakuje/opuszcza team jak to zrobimy, ogólnie nieopłacalne posunięcie. nastomiast z przyjemnością pozbyłem się Allistaira i wziąłem Loghaina na jego miejsce, jego śliskość, okrucieństwo, spojrzenie psychopaty jakoś mnie bardziej przekonują niż wypielęgnowana bródka bękarta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vool54 Napisano Kwiecień 18, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 18, 2010 Ja mam takie pytanie: Uzyskałem już pomoc Templariuszy i Elfów.Jestem już w misji z Urną, nawet doszedłem do świątyni, ale gdy wchodziłem do wielkiej Slai i chciałem wejść do drzwi na przeciwko wejścia, pisało mi, że potrzebny jest klucz. Jak zdobyć ten klucz? PS:Czy jeszcze jest ktoś do zwerbowania oprócz Alistaira, Morrigan, psa, Leliany, Zevrana i tego krasnoluda? Jeśli tak to jak i gdzie ich zwerbować ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wfx2000 Napisano Kwiecień 18, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 18, 2010 Da sie zwerbowac jeszcze Shale (tego golema), Stena (jest w klatce w Lothering), Wynne, ale musiałbys pomc magom, a nie templariuszom i Loghaina, ale musisz sie pozbyc Alistara. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrizzlyBear Napisano Kwiecień 18, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 18, 2010 (edytowany) Jeszcze co do prochów- po ich zalaniu smoczą krwią zaatakował mnie nie tylko ten strażnik, ale także Leliana, którą bardzo lubię, wczuła się w bezczeszczenie chyba... gdzieś czytałem, że Wynne także atakuje/opuszcza team jak to zrobimy, ogólnie nieopłacalne posunięcie. Poszukaj w trupach przeciwników, skrzyniach w Świątyni. Leliana i Wynn zaatakują Cię tylko, jeżeli będą obecne przy bezczeszczeniu. Nie opuszczą Cię (chyba) Sten, Morrigan, Alister (gdyby nie był taj ważną postacią w głównym wątku, to pewnie by Cię opuścił),Zevran, Oghren i Shale. Edytowano Kwiecień 18, 2010 przez GrizzlyBear Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Kwiecień 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 20, 2010 Pierwsza wieksza misja w DA:0 gyd musimy zapalic jakies swiatlo an wiezy...Ta scena tuz przed misja...az pachnie Wladcami pierscienia Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KingsBounty Napisano Kwiecień 21, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 21, 2010 Heh ta animacja walki pod Ostagarem była niezła.Macie ten filmik,jak dla mnie zajefajny: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrizzlyBear Napisano Kwiecień 22, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2010 (edytowany) UP@ Faktycznie, ładnie to posklejali. Dobrze, że zostawili dźwięki z gry. Ja już na wakacje planuję przejście Początku po raz czwarty. Tym razem Dalijką. I tak sobie myślałem, czy nie wyrżnąć wszystkich magów korzystając z Prawa Likwidacji, ale nie mogłem sobie wyobrazić świata DA bez Wynn, jej dobrych rad i opowieści i powołaniu Strażników... I to jest właśnie magia gry, coś po czym można poznać produkt, który jest warty swojej ceny i czasu dla niego poświęconego. BioWare, dziękuje wam za to, i gratuluję sukcesu. Trzymajcie tak dalej.... Oby do Dragon Age II. Edytowano Kwiecień 22, 2010 przez GrizzlyBear Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Kwiecień 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2010 Misja w ktorej jest opcja (pobierz nowa zawartosc) jest misja obowiazkowa czy poboczna? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
l1on Napisano Kwiecień 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2010 Jeśliby była główna to wzniósłby się taki wrzask na forach, że byłoby to samobójstwo BioWare Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath4 Napisano Maj 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 2, 2010 (edytowany) Ogólnie gierka super, wciąga. Niektóre questy sa bardzo trudne, np ten z odszukaniem urny był dla mnie wymagający ps nie wiem czemu xfire pokazuje, że mam tylko 2h w Dragon Age, gdzie mam już 12h gry za sobą.. Edytowano Maj 2, 2010 przez Nath4 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noniewiem Napisano Maj 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2010 Jestem wielce zainteresowany kupnem Dragon Age. Ale mam pewien problem: DLC... I tu moje pytanie: czy kupić podstawkę od razu i olać te DLC, czy też poczekać na jakieś GOTY i kupić za jednym zamachem? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChiefLeecher Napisano Maj 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2010 (edytowany) Nowej postaci i zbroi nie musisz olewać, ponieważ są dołączone już do podstawowej wersji gry. Pozostałe (na chwilę obecną dwa: twierdza strażników i powrót do ostagaru) dodają w zasadzie niewiele, więc można je sobie darować (gra się w nie nawet przyjemnie, ale dodaję zbyt mało, aby to od nich uzależniać kupno całej gry). Edytowano Maj 6, 2010 przez ChiefLeecher Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morgull Napisano Maj 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 6, 2010 Tyle krzyku na temat "spadkobiercy BG"- ja też się wychowałem na serii BG, ID czy PT, nieprzespanych nocy nie zliczę i nie uważam żebym się zawiódł na DAO. Bo nie oczekiwałem w "spadkobiercy" BG3 tylko rasowego rpg'a ze spiczastouchymi elfami, brodatymi krasnoludami i magami (nie mogę jakoś strawić tłumaczenia "magini"). Na razie ukończyłem grę 2 razy i jeszcze mi się nie znudziła. Intrygują mnie jeszcze dwie rzeczy których nie rozgryzłem: - w wierzy magów na poziomie pokoi starszych magów -duże stalowe drzwi 'nie do otwarcia' - Denerim, plac targowy, magazyn w zauku, na mapie widać pomieszczenie do którego drzwi są zastawione regałem, nie da się ruszyć Może ktoś trafił na jakiś qest z tymi pomieszczeniami (nie chce rozwiązania, wystarczy wskazówka - np. pogadaj z X ), albo to może będzie kolejny DLC jakiego BW trzyma w rękawie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChiefLeecher Napisano Maj 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 6, 2010 (edytowany) - w wierzy magów na poziomie pokoi starszych magów -duże stalowe drzwi 'nie do otwarcia' Jedyne zamknięte drzwi jakie sobie przypominam z tego poziomu to te, które są związane z zadaniem otrzymywanym podczas rozgrywania początku gry magiem, dla wszystkich innych bezużyteczne. - Denerim, plac targowy, magazyn w zauku, na mapie widać pomieszczenie do którego drzwi są zastawione regałem, nie da się ruszyć Wystarczy wypytać o wszystko szarego strażnika, którego uwolniliśmy z lochów Howe'a. Najpierw bezpośrednio po jego wyjściu z celi, potem jeszcze raz u Eamona. Edytowano Maj 6, 2010 przez ChiefLeecher Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morgull Napisano Maj 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 6, 2010 Z podziękowaniem "ChiefLeecher" jesteś szybki jak mój dualista, mag idzie na trzeci ogień, a tamtą opcję tekstową musiałem przeoczyć chociaż jestem dociekliwy. No to mam 2 kolejne powody aby zacząć przygodę po raz kolejny Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrizzlyBear Napisano Maj 12, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 12, 2010 Nowy Mhroczny Dodatek... Nie wiem co o tym myśleć, ale chyba sobie odpuszczę.... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pat5 Napisano Maj 12, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 12, 2010 @ GrizzlyBear - "Kroniki Mrocznych Pomiotów" to pomysł świetny, ale mógłby się sprawdzić tylko w formie dodatku pudełkowego, albo nawet jako urozmaicenie do sequela Dragon Age'a. Ale nieeee, ci chcą DLC! W formie DLC można dawać kilka misji, nowe mapy itd., a to jest bardzo dobry pomysł, który zostanie zaprzepaszczony. Świadczyć może o tym również cena (zaledwie 400 pkt BioWare), będąca za niska na jakąkolwiek dłuższą zabawę. Co więc dostaniemy? Świetny pomysł spierniczony ograniczeniem do kilku misji, maksymalnie 2 godziny zabawy i płytkość, którą można byłoby polepszyć w innych formach jego wydania. Dokładniej przekonamy się 18 maja... TUTAJ można zobaczyć trailer, jeśli jeszcze ktoś nie widział. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Maj 12, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 12, 2010 Grałeś już w ten dodatek, skoro już wiesz, co dostaniemy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Maj 12, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 12, 2010 Wuwu - nikt jeszcze nie grał, ale wszyscy wiedzą jak wyglądają DLC wydawane przez Bio. Albo mamy do czynienia z niewielkimi i darmowymi badziewiakami z rodzaju tych, co dodają różnego rodzaju śmieci do gry, albo mamy drogie i... No, właśnie nie "duże", bo np. trwające 2-3 godziny. A takiego tematu jak DA:O po stronie Darkspawnów w dwie godziny nie da się opowiedzieć sensownie, to jest pomysł albo na osobny, pudełkowy dodatek, albo w ogóle drugą część. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrizzlyBear Napisano Maj 12, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 12, 2010 (edytowany) A takiego tematu jak DA:O po stronie Darkspawnów w dwie godziny nie da się opowiedzieć sensownie, to jest pomysł albo na osobny, pudełkowy dodatek, albo w ogóle drugą część. Poszli won z granim jako pomiot w 2 !!! W dwójce to ja chce ich powyrzynać... Ale z umiarem, jeszcze będzie III. Albo mamy do czynienia z niewielkimi i darmowymi badziewiakami [...] Mnie tam się DLC podobały, choć były niewielkie... Powrót do Ostagaru to był jeden z najbardziej klimatycznych momentów. Edytowano Maj 12, 2010 przez GrizzlyBear Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wfx2000 Napisano Maj 13, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 13, 2010 (edytowany) Tak fajna była ta misja, ale mogli zrobic ja trochę ciekawszą. tylko zmieniasz postacie i walczysz. Dal troche bardzie cierpliwych jest jeszcze szukanie duchowych drzwi, ale tak poza tym to wielkiej rewelacji nie było, ale i tak był to jeden z ciekawszych questów w grze. A tak poza tym to witam cię BlackCenturionPL na forum. mam nadzieję, ze bedzie ci sie podobać. Edytowano Maj 13, 2010 przez wfx2000 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niziołka Napisano Maj 22, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2010 Jestem pod wielkim wrażeniem gry Dragon Age - już aby nie rozpisywać się o świetnej muzyce, prawdziwie 'nowoczesnym RPG' nie odcinającym się od korzeni starszych, fantastycznej fabule, fascynującymi interakcjami między postaciami, to chciałabym napisać coś o żyjącym świecie Dragon Age'a Na początku dziwiło mnie, skąd u twórców tak interesujące pomysły na opisy różnych kultur (tzn. krasnoludów, elfów), ale im więcej czytam o kulturach i ludach wczesnośredniowiecznych, tym bardziej jestem pod wrażeniem wiedzy twórców Dragon Age'a. Dwa najbarwniejsze przykłady to 'Żyjący Przodkowie' z Orzammaru - zwyczaj kulturowy znany wśród plemion germańskich<np. poprzez nadawanie co któremuś potomkowi sławnej osoby jej imienia, nie tylko dla uczczenia go, ale i dla 'sprowadzenia go ponownie'>, a także Dalijskie Halle - wg. zwyczaju germańskiego/słowiańskiego białego konia, hodowanego w specjalnie wyznaczonych miejscach i poświęconego bogom używano do komunikowania się z bogami Te przykłady to może wydawać się niewiele, choć jest ich znacznie więcej, jednak samo szukanie takich 'smaczków' w grach pozwala przykuć do nich na dodatkowe godziny - i to nie tylko te odnoszące się do historii, ale i te związane z kulturą np. Sten z "Zielonej Mili" albo pojawienie się w jednej ze scenek w trakcie podróży Supermena Poza tym - zauważyliście, że przy przejściu pomiędzy wejściem do Orzammaru a mostem nad lawą w stronę Areny zawsze uruchamiają się rozmowy między członkami drużyny? <czasami warto sobie poprzechodzić tam i z powrotem między tymi lokacjami, żeby wysłuchać wszystkich >. Po jednym wysłuchaniu trzeba przejść do innej lokacji i wrócić, żeby znów się mogła uruchomić Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proud Napisano Maj 22, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2010 Poza tym - zauważyliście, że przy przejściu pomiędzy wejściem do Orzammaru a mostem nad lawą w stronę Areny zawsze uruchamiają się rozmowy między członkami drużyny? <czasami warto sobie poprzechodzić tam i z powrotem między tymi lokacjami, żeby wysłuchać wszystkich >. Po jednym wysłuchaniu trzeba przejść do innej lokacji i wrócić, żeby znów się mogła uruchomić Nie tylko tam. Uruchamiają się one w różnych miejscówkach tzw. "neutralnych", np. most w Lothering, blisko wejście do Elfów z Dalii, czy przy wejściu w Denerim. Zgadzam się, że teksty jakie się tam pojawiają są jednym z najlepszych smaczków w grze, a te pomiędzy Morrigan i Alistair'em czasami doprowadzają do głupiego rechotu pod nosem jak np. jeden dość niecenzuralny o 'ssaniu' - jak go usłyszałem to prawie z krzesła spadłem, albo dialogi Morrigan (chyba jej tekst są najlepsze ) do Stena o... rytuałach rozmnażania Qunari. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Maj 22, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2010 Właśnie za te "smaczki" kochamy tą grę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KingsBounty Napisano Maj 22, 2010 Zgłoś Share Napisano Maj 22, 2010 Odwołam się do jednej rzeczy o której tu spekulowano jakiś czas temu.Arla Eamona da się zabić niszcząc prochy,a jego obowiązki przejmie bean Teagan. Wiem to ponieważ potwierdził to mój bardzo zaufany kolega,który tak właśnie zrobił. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...