zoldator Napisano Wrzesień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2008 Nudne nie było, gdy za plecami miałem 20 samochodów policyjnych, a uciekać za bardzo gdzie nie było. Irytowała mnie jedna rzecz->kolczatki. Mała nieuwaga podczas wyścigu i nawet dwugodzinny wyścig może skończyć się w kilka sekund. Czasem pojawiają się w takim miejscu, że trudno je zauważyć(nie mówiąc o tym, że w ogóle ciężko je spostrzec jak się grzeje ostro na szosie). Raz bardzo się zdenerwowałem, gdyż owa natrafiłem na blokadę wąskiej drogi: 2 ciężkie SUVy, po lewo kolczatka po prawo czysto. Logiczne, że uderzyłem w tył prawego SUVa chcąc się przebić przez blokadę. Czekała mnie niestety za nią przykra niespodzianka w postaci kolczatki. Długi wyścig poszedł na marne, a moje palce w geście zdenerwowania złożyły się w ALT+F4. To jeszcze nic. Najgorzej jak strącisz np. wielką oponę i włączy się animacja, a kilkanaście metrów dalej będzie kolczatka. Gra nie jest na tyle bystra, by nawet próbować ją wyminąć... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
therealgangstadi Napisano Wrzesień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2008 Niezapominajmy o soundrackach ja niezapomniałem o "Lean Back" czy Lil John "Get Low" =] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alucard93 Napisano Wrzesień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2008 W kwestii Most Wanted się zgodzę - to dla mnie najlepsza część "nowego NFS" (tak nazywam wszystkie części począwszy od Undergrounda), jednak co do U2 mam zgoła odmienne odczucia. Miało to być razwinięcie pierwszego Undergrounda, wszystkiego miało być więcej, i w sumie - przynajmniej w moim odczuciu - gra była zdecydowanie przebajerowana. Rozumiem, że tuning powinien byc istotną częścią gry, ale wybieranie spośród xxx typów lusterek to chyba przesada... Zresztą samo EA, wydając mocno różniące się od poprzedniczki Most Wanted, samo niejako przyznało, że U2 to ślepa uliczka i idea hardcore'owego tuningu nie jest tak genialna, jak się to wczesniej wydawało. Mnie osobiście takie rozwiązanie w miarę się spodobało. Jeżeli jesteś fanem tuningu to będziesz się cieszył, że masz tak wiele możliwości. Oczywiście każdy może mieć własne zdanie na ten temat o i jeżeli chodzi o to multum opcji to oczywiście może być to błędem, bo przecież nie każdy fan tego typu gier musi znać się świetnie na samochodach i wszelakich firmach, które zajmują się częściami samochodowymi. Mówisz, że EA wydając Most Wanted nie jako przyznało się, że U2 to ślepa uliczka no, ale tak rozumując można wywnioskować, że MW też okazało się taką ślepą uliczką, bo przecież Carbon był zupełnie inny od swojej poprzedniczki. Należy jednak przyznać, że MW było po prostu najlepszą grę serii. Sądzę, że teraz EA będzie szukało optymalnego rozwiązania by znów przekonać do siebie graczy, bo niewątpliwi po tych nie udanych ostatnich tytułach trochę to zaufanie utracili. Im szybciej uda im się odnaleźć rozwiązanie, które spodoba się fanom tym szybciej NFSY wrócą na właściwą ścieżkę, dlatego może właśnie ostatnie gry z tej serii w mniejszym, bądź większym stopniu się od siebie różnią. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano Wrzesień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2008 Piszesz dość chaotycznie, ale mimo to zrozumiałem o co chodzi i prawisz z lekka głupoty. Bo prawdziwy fan tuningu Undergrounda nawet nie powącha, bo nie o to w tuningu chodzi, aby napakować ile się da i co się da. Plastik, fantastik to nie jest główna idea tuningu. Poza tym co za jełop wstawił tam suvy? Czy zdrowy na umyśle człowiek ściga się po nocach wieśniacko odjechanym Hummerem? No błagam... A Carbon wcale się tak nie różnił od MW, bo mapa była bardzo podobna, grafika też (a nawet gorsza), a sam mechanizm gry trochę przypominał ten z MW. Zmiany, wielkie zmiany (szkoda, że na gorsze) zrobiono w ProStreecie. Ale każdy wie co z tego wyszło. Ja Undercoverowi za dobrze nie wróżę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Wrzesień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2008 Coraz mniej osób dobrze mu wróży, i ja się nie dziwię. A co do tego prawdziwego fana tuningu to częściowo się zgodzę, ale tylko częściowo. I tu znów troszkę przynudzę, że w UG/2 można było zrobić coś fajnego, ale nie jeśli się nie miało pomysłu, a problem w tym, że większość tunerów( zwłaszcza tych wirtualnych) to fani wsi/ ryżu/ hiszpanki/ taranu. Co do SUV, to mi się podobało, że można było je tuningować, ale było ich zbyt mało, i część problemów z nimi związanymi ( między innymi sens ich istnienia w świecie gry) rozwiązano dość miernie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
minister Napisano Wrzesień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2008 Ok, SUV-y mogły być. Jeśli EA tak zależało na nich, to mógł bardziej rozbudowac ta koncepcję, żeby miała ręce i nogi (może nawet stworzyć odrebny tryb gry tylko dla nich). A tak to sa te fury - jak dobrze pamiętam - raptem 3 i nie za bardzo wiadomo, co z nimi robić. Kasy było trochę za mało, żeby mozna było tuningowac je tylko po to, żeby przejechać kilka wyścigów i odstawic do garażu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Wrzesień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2008 (edytowany) O tym właśnie mówię, na konsole było w tym okresie mnóstwo gier "muzycznych", skoro zdobywaliśmy w UG2 szacunek ulicznych ścigantów, można było by zrobić np, zawody w tańcu low riderów, albo konkursy najmocniejszego brzmienia (Takie właśnie istnieją w realu, a rzadko kiedy gdzieś indziej poza tymi właśnie i dragiem można dostrzec występy tych monstrów.) czy nawet zapodać nam więcej sensownych wyścigów. Up up'n way O to kilka gameplay'ów z gry, proszę oglądać i cieszyć oczy; 1 2 3 4 No to krótka analiza: Pościgi w stylu most wanted. Zamiast Canion Duel mamy Highway Battle( w stylu Rree Ride Duel'sz UG2). Znów radiowozy latają niczym kartonowe pudła. Nieskończony tryb arcade znowu w modzie. Nawet ciekawe zadania( tak jak ta kradzież radiowozu jak dla mnie pomysł kozak, niestety widzę, że słabo przemyślany). Lustrzany asfalt znów będzie psuł mi wzrok. No może jeśli popracują nad niektórymi pomysłami, coś z tego będzie. Edytowano Wrzesień 25, 2008 przez mrowczak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano Wrzesień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 25, 2008 Patrząc na pościgi przypomina mi się piosenka "Ale to już było..." Cóż, dla mnie nic nowego, MW niedawno dokończyłem, znudziło mi się to Undercover mnie raczej nie zaskoczy. Nic tu innowacyjnego nie widzę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
therealgangstadi Napisano Wrzesień 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2008 Ja tych linków obok liczb niewidze. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zakompleksiony Napisano Wrzesień 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2008 :lol: :lol: A próbowałęś KLIKNĄĆ na liczbę? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
therealgangstadi Napisano Wrzesień 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2008 Nie xD Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano Wrzesień 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2008 To spróbuj xD Gwarantuję, że zadziała. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Wrzesień 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 26, 2008 Chyba muszę zmienić sposób podawania tam linków , bo jak nie widać ich w tekście to i z liczbami macie problem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duki Napisano Wrzesień 27, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 27, 2008 No jakoś mi się ten nowy Need for Speed nie widzi za bardzo, oby to nie była taka porażka jak Pro Street, lub Carbon. Po sreecn'ach widać że coś tam robią, bo grafika wygląda nieźle, ale nie ma co raczej liczyć na hicior. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
therealgangstadi Napisano Wrzesień 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 28, 2008 Ja tu nowy.Niemarts sie niedługo obczaje jak tu leci. Hmmm....Patrząc tak w przeszłość to Need For Speed był,jest i bedzie najlepszy Pamietacie jeszcze tą grafike z The Need For Speed xp Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruhisu Napisano Wrzesień 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 29, 2008 Patrząc na te gameplaye przypomina mi się podtytuł jednej części Gwiezdnych Wojen. Jak to było?? Aaah... ATAK KLONÓW. Szczerze to nie wiem w którym miejscu Undercover różni się w jakiś sposób od Most Wanted. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Wrzesień 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 29, 2008 W tym, że ma model zniszczeń? Niewielka różnica, a nawet jeśli to bynajmniej nie na plus. Spisałem tę grę an straty dawno temu i już raczej w moich oczach nie zyska, no chyba że EA w ostatnim momencie powie "Dobra, robimy od nowa!" Marzenia... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruhisu Napisano Wrzesień 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 29, 2008 Potwierdzam. Wolę kupić BiA:HH Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Wrzesień 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 29, 2008 No powiem szczerze, mieć do wyboru góra średnią( prawie na sto procent) ścigankę, a naprzeciw prawie na pewno świetny fps, lepszego pomysłu na wyrażenie niezainteresowania chyba nie miałeś. Większość graczy na świecie, znających się na tym w co grają bądź nie, wybrała by raczej tą drugą opcję, nawet jeśli UC okazało by się dobrą produkcją, przynajmniej większość którą znam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruhisu Napisano Wrzesień 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 29, 2008 Zakup BiA:HH miałem zaplanowany od bardzo bardzo dawna więc nie masz co się martwić, że to niby była spontaniczna decyzja O średnim poziomie Undercover miałem świadomość już od ujrzenia pierwszych screenów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Wrzesień 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 29, 2008 Jak to powiedział CJ z SA: "No sheet". Nigdy nie poddałem tego w wątpliwość. A co do ataku klonów, to radziłbym się przyzwyczaić, bo większość dobrych pomysłów już była, więc będzie coraz więcej prawie identycznych gier. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbi77 Napisano Październik 1, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 1, 2008 (edytowany) A co do ataku klonów, to radziłbym się przyzwyczaić, bo większość dobrych pomysłów już była, więc będzie coraz więcej prawie identycznych gier. Ja nie mam nic do klonów. Gdyby EA zrobiło face-lifting "Porsche" odświeżając jedynie grafikę (100% next-gen), i urealistyczniając model jazdy (fizyka, zniszczenia etc) - to ja bym chętnie takie coś nabył... I w sumie dotyczy to wielu tytułów (np. Heroes of Might & Magic V odniosło wielki sukces bo było takim właśnie klonem, a z kolei Fallout 3 jak na razie budzi więcej kontrowersji niż zachwytów - głównie przez zmiany vs oryginał...). Jak mawiał inżynier Mamoń w "Rejsie" - ludziom podoba się to, co już znają Edytowano Październik 1, 2008 przez Norbi77 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Październik 1, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 1, 2008 Owszem, reanimacje starych tytułów są bardzo fajne, ale miałem raczej, na myśli, to, że gry stają się do siebie łudząco podobne. Identyczna grafika ( niby inne silniki, ale efekty prawie takie same), rozwiązania, itp. Od czasu do czasu wyskoczy jakieś nowe cuś, i wtedy wszyscy maja znowu od kogo ściągać. Nic tego nie zmieni, niestety. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
minister Napisano Październik 1, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 1, 2008 Takie już reguły całego rynku rozrywkowego (bo ile obecnie powstaje naprawdę oryginalnych np. filmów czy albumów muzycznych?). A że EA to mistrzowie powielania straych dobrych pomysłów (w tym też swoich własnych, żeby nie było, że to kompletni popaprańcy), to już inna sprawa. W ich corocznym menu odgrzewane kotlety są niestety zawsze daniem głównym... A co do nowego NFS, to w sumie podchodze do niego już troche beznamiętnie. Mysle, że adekwatne do poziomu ostatnich częsci byłoby numerowanie ich "rocznikowo" w stylu znanym z Fity czy NHL. Aaa, tak tu psioczę, a pewnie i tak (tradycyjnie) zaraz po premierze będę zasypywał kumpla-dostawcę gier sesemesami w stylu "kupiłeś już? jak tak, to rezerwuje płytke na jeden wieczór" Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Professor00179 Napisano Październik 29, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 29, 2008 (edytowany) Ja nie wiem dlaczego wszyscy tak się tego modelu zniszczeń czepiają. Ja byłbym bardzo zadowolony jakby pojawił się w nowym NFS. Myślę, że byłoby dużo lepiej gdyby ludzie przestali "tłuc się o co się da byleby dotrzec na metę pierwszym". Gra natychmiast przestałaby byc taka arcadowa jak była do tej pory. Bron boże nie jestem zwolennikiem ProShita, ale w mojej opinii ta gra może wiele zyskac na dobrym modelu zniszczeń. Adrenalina nieźle by skakała przy pościgach wiedząc, że poważny dzwon w cywilny samochód może byc groźniejszy niż wykłe dodanie kilku tysięcy $ do sumy mandatu. A i same wyścigi nabrałyby rumieńców (szczególnie w necie). PS: Widziałem gameplaya na gametrailers. Muszę przyznac, że sto mil w centrum, na krętych uliczkach, między budynkami jakoś mnie nie przekonuje. Nie jestem zwolennikiem wielkiego realizmu (choc lubię go w grach) jednak trochę mnie to razi. Edytowano Październik 29, 2008 przez Professor00179 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.