Skocz do zawartości

Polecane posty

Komputronik - raczej drogi i posiadający wredny regulamin (rezerwacje ilościowe przy odbiorze w sklepie i podobne praktyki przeciwko 14-dniowemu zwrotowi), ale poza tym jest w sumie raczej w porządku.

g2a.com i kinguin.com są jedynie platformami pośredniczącymi i jak w przypadku gier to w najgorszym wypadku straci się grę, tak kupowanie programów od nieautoryzowanych dystrybutorów to proszenie się o kłopoty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z komputronikiem nigdy nie mialem problemow. Co prawda nie sa najtansi, ale zdarzylo mi sie kilka razy, ze byli jedynym bardziej znanym sklepem sposrod zaledwie 3-4, ktore sprzedawaly poszukiwany przeze mnie sprzet. Kontakt mailowy z nimi za kazdym razem byl szybki, a poziom obslugi profesjonalny.

Co do kinguina i g2a to moze byc roznie, bo o ile mi wiadomo nie sa autoryzowanymi dystrybutorami oprogramowania. Tanie klucze, w ktorych sprzedazy posrednicza, to szara strefa w wiekszosci przypadkow naruszajaca polityke brand protection tworcy/wydawcy danego programu czy gry, co wiaze sie z ryzykiem zbanowania klucza jakis czas po jego zakupie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem dwa posty wyżej:

g2a.com i kinguin.com są jedynie platformami pośredniczącymi i jak w przypadku gier to w najgorszym wypadku straci się grę, tak kupowanie programów od nieautoryzowanych dystrybutorów to proszenie się o kłopoty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są tak naprawdę serwisy aukcyjne - nie wiem ile razy musimy pisać, że przy licencjach programowych - warunkiem legalności bywa zakup od autoryzowanego sprzedawcy. W przypadku gier robi się bardziej skomplikowanie - płatności są za dostęp do usługi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem już w różnych sklepach internetowych i przeważnie nie było żadnych problemów. Z czystym sumieniem mogę polecić proline, agito i x-kom, komputronik również, aczkolwiek ceny nie należą do najniższych. Narazie najbardziej zawiodłem się na morelach, zakupiłem komplet części do złożenia kompa, a po paru godzinach dostałem telefon, że w momencie mojego zamówienia nie by zaktualizowany stan magazynowy i nie ma obecnie procesora, który chciałem. Zaoferowano mi wysyłkę za dwa tygodnie, więc procesor zakupiłem w innym sklepie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś z Was kupował może w sklepie RTV Euro AGD? Sama pamiętam, że kupowałam tam kiedyś myszkę do komputera ale było to dawno. Obecnie jest tam laptop, który mnie zainteresował bo cena jak patrzyłam jest w przypadku tego modelu korzystniejsza niż w innych sklepach. Fakt,że w jednym jest trochę taniej ale w euro są raty 0% tak więc mogłabym sobie spokojnie to spłacać przez rok ( nie mam pieniędzy na to aby zapłacić od razu,koniecznie chcę wziąć sprzęt na raty).

Ktoś, coś? :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Bo?!

Z regulaminu:

Konsument, który w Sklepie Internetowym zawarł Umowę sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: Euro-net Sp. z o.o. (Sklep Internetowy), ul. Wacława 2, Sokołów; 05-806 Komorów lub na adres e-mail: sklep.internetowy@euro.com.pl.

Euro to chyba mój ulubiony sklep, fakt ceny mają czasami wyższe o 20-30zł od konkurencji, ale że mam go niedaleko domu to jakby coś było nie tak to zasuwam tam i oddaje sprzęt a nie bawię się w odsyłanie na drugi koniec Polski.

Dodatkowo przed zakupem nie robią problemów z rozpakowaniem towaru i obejrzeniem go w sklepie stacjonarnym co też uważam za olbrzymi plus ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak informacji o podmiocie prowadzącym sklepie (NIP, REGON). Adres internetowy przypisany do podmiotu prowadzącego biura wirtualne o nazwijmy to oględnie - mięsnej reputacji. Brak jakiejkolwiek sprzedaży stacjonarnej (podawany adres to klatka w biurowcu).

Jednym słowem - kiepski pomysł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz opinie o sklepie na opineo. Audiocomp ma sporo negatywów, Esc ma opinię zaufanego, również na innych forach.

Sam chciałem kupować na techplanet, bo tutaj go polecają, ale na opineo ma sporo negatywów, szczególnie w obsłudze gwarancyjnej, więc chyba dołożę te 30 złotych i kupię na morele.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie całego kompa kupiłem w X-Kom, wszystko na przecenie. Niestety CPU kupiłem w Morele.net i sprzedali mi taki shit:

a0l5zm.jpg

Oddałem go następnego dnia, reklamacje odrzucono z powodu uszkodzenia fizycznego. Później (15.02) bez mojej zgody "wysłano go do producenta", 22.02 napisali, że producent odrzucił gwarancje i odeśle sprzęt a 24.02 już był w netpunkcie do odbioru - teleportacja? wink_prosty.gif

Oczywiście procek z pierwszej reklamacji wrócił w nieco gorszym stanie.

Korespondencja dla chętnych:

Od: *****@****.comData: 2016-01-30 12:20:42

Odpowiedziano

Temat:Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Dlaczego nie wymieniono towaru na wolny od wad mimo, że sprzedano mi towar niezdatny do użytku?

Pozdrawiam,

Od: Bogusław KuraśData: 2016-02-01 14:57:19

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam serdecznie,

Szanowny kliencie, produkt został wysłany do serwisu, gdzie uszkodzenie zostało zakwalifikowane jako mechaniczne w związku z tym producent odmówił naprawy/wymiany.

Pozdrawiam

Bogusław Kuraś

Specjalista ds. obsługi Reklamacji

Morele.net

Kontakt

Od: *****@****.comData: 2016-02-01 15:35:36

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Mam zatem rozumieć, że sklep ma prawo sprzedawać uszkodzone mechaniczne przedmioty jako nowe?

Pozdrawiam,

Od: Bogusław KuraśData: 2016-02-01 16:01:22

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam serdecznie,

Szanowny kliencie możemy jeszcze spróbować go zgłosić przez nas bezpośrednio do producenta.

Pozdrawiam

Bogusław Kuraś

Specjalista ds. obsługi Reklamacji

Morele.net

Kontakt

Od: *****@****.comData: 2016-02-02 09:16:05

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Na podstawie Art. 561. § 1. oraz § 2. ustawy o prawach konsumenta żądam wymiany na nowy i wolny od wad procesor Intel i3-6300. Ponowne złamanie w/w przepisu będzie skutkowało zwróceniem się do Federacji Konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Pozdrawiam,

Od: Bogusław KuraśData: 2016-02-02 15:42:16

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam serdecznie,

Szanowny kliencie dziękuje za informację zostanie ona dodana do zgłoszenia.

Pozdrawiam

Bogusław Kuraś

Specjalista ds. obsługi Reklamacji

Morele.net

Kontakt

Od: *****@****.comData: 2016-02-13 13:58:40

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Jak długo firma będzie marnować mój czas nim wykona zobowiązania wynikające z ustawy o prawach konsumenta?

Pozdrawiam,

Od: Bogusław KuraśData: 2016-02-15 16:35:28

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam serdecznie,

Szanowny kliencie produkt został wysłany bezpośrednio do producenta czekamy na jego decyzję w tej sprawie.

Pozdrawiam

Bogusław Kuraś

Specjalista ds. obsługi Reklamacji

Morele.net

Kontakt

Od: *****@****.comData: 2016-02-16 09:43:55

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Czy prosiłem lub zezwoliłem na wysłanie procesora do producenta?

Pozdrawiam,

Od: Bogusław KuraśData: 2016-02-16 16:20:20

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam serdecznie,

Szanowny kliencie tylko w taki sposób możemy dostać odpowiedź odnośnie tej reklamacji.

Pozdrawiam

Bogusław Kuraś

Specjalista ds. obsługi Reklamacji

Morele.net

Kontakt

Od: *****@****.comData: 2016-02-17 08:13:53

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Dnia 2016/02/02 złożyłem pisemne żądanie wymiany procesora na nowy zgodnie z art. 561 § 2 brzmiącym: "Sprzedawca jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego."

Minęły dwa tygodnie, podczas których firma Morele nie ustosunkowała się do mojego żądania.

Art. 561/5 brzmi następująco: "Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione."

Oczekuję niezwłocznego wydania nowego i wolnego od wad procesora Intel i3-6300.

Pozdrawiam,

Od: Bogusław KuraśData: 2016-02-17 16:55:12

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam serdecznie,

Szanowny kliencie ustosunkowaliśmy się do reklamacji, informowaliśmy że została odrzucona z powodu uszkodzenia mechanicznego.

Pozdrawiam

Bogusław Kuraś

Specjalista ds. obsługi Reklamacji

Morele.net

Kontakt

Od: *****@****.comData: 2016-02-17 17:13:32

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam.

Pisze pan o pierwszym żądaniu zgłoszonym w styczniu. W lutym ponownie złożyłem takie żądanie. Odpowiedzi nie otrzymałem.

Pozdrawiam,

Od: Łukasz DomońData: 2016-02-18 16:34:00

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Szanowny Kliencie,

uprzejmie informuję, że zgłoszenie zostało odrzucone w styczniu i decyzja pozostaje taka sama. W tej chwili procesor znajduje się u producenta - jeżeli uzna zgłoszenie za zasadne procesor zostanie wymieniony lub zostanie zwrócona należność.

Pozdrawiam

Łukasz Domoń

Kierownik Działu Obsługi Reklamacji

Morele.net

Kontakt

Od: *****@****.comData: 2016-02-19 09:49:40

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Producent ma orzec, czy sklep sprzedający rzecz uszkodzoną i niezdatną do użytku jest zwolniony lub zobowiązany do wypełniania zobowiązań wynikających z ustawy o ochronie konsumentów?

Pozdrawiam,

Od: Bogusław KuraśData: 2016-02-19 16:27:36

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Szanowny Kliencie,

Uprzejmie informuje że zgodnie z pańską prośbą postanowiliśmy zgłosić produkt jeszcze raz do serwisu. Niemniej jednak wcześniej reklamacja została odrzucona z powodu uszkodzenia mechanicznego.

Pozdrawiam

Bogusław Kuraś

Specjalista ds. obsługi Reklamacji

Morele.net

Kontakt

Od: *****@****.comData: 2016-02-19 18:55:25

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam.

Od: *****@****.comData: 2016-02-19 18:55:26

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam.

Od: *****@****.comData: 2016-02-20 22:34:44

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Proszę o skan dokumentu potwierdzającego nadanie paczki do producenta oraz jej numer.

Pozdrawiam,

Od: Bogusław KuraśData: 2016-02-22 16:44:33

Odpowiedź ze sklepu

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Szanowny Kliencie,

Otrzymaliśmy informację że reklamacja produktu została odrzucona i producent odeśle nam produkt.

Pozdrawiam,

Bogusław Kuraś

Specjalista ds. obsługi Reklamacji

Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.

Od: *****@****.comData: 2016-02-22 17:36:30

Odpowiedziano

Temat:RE : Dotyczy RMA nr 139190

Treść:

Witam,

Nadal proszę o skan dokumentu potwierdzającego nadanie paczki oraz jej numer nadania.

Pozdrawiam,

Edytowano przez misiek012005
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie współczuję sytuacji z Morele. Powiem szczerze, że zamawiałem tam 90% elektroniki i nigdy nie miałem śladu zastrzeżeń. Dlatego właśnie najpewniejszą opcją jest kupno kompa w jednym miejscu i wykupienie usługi złożenia. Bardzo ciężko będzie ci w tym przypadku cokolwiek zdziałać, szkoda, że dokładnie nie przyjrzałeś się przesyłce przy kurierze (lub w net punkcie), bo wtedy sprawa byłaby łatwa. To opakowanie plastikowe przy CPU nie było zgrzane gdy dostałeś paczkę? Kiedy zauważyłeś że sprzęt jest rozwalony?

Edytowano przez Equisetum
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...