Koovert Napisano Lipiec 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2014 Nie można było, bo została zakupiona na firmę. Przez co stosuje się KC a nie Ustawę o sprzedaży konsumenckiej. Poza tym myślałem, że mam uszkodzony egzemplarz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itachi12 Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 Hej! Niedługo kupuje nowego kompa w Morele. Naczytałem się różnych opinii (dobre, złe, ...), jednak szczególnie zaniepokoiło mnie to że podobno wysyłają wadliwy (z gwarancji) sprzęt.Druga sprawa jak to wygląda z montażem i wysyłką? Wszystko OK? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Lipiec 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2014 jednak szczególnie zaniepokoiło mnie to że podobno wysyłają wadliwy (z gwarancji) sprzęt.Ale konkretnie mówisz o? Że sprzedają sprzęt pochodzący z gwarancji jako nowy czy o tym, że sprzęt po reklamacji i tak przychodzi uszkodzony? Jeśli chodzi o to pierwsze to z tego co widziałem to sprzęty, które pochodzą z wymian czy napraw gwarancyjnych sklep zwyczajnie umieszcza na allegro na aukcjach gdzie jest opisane, że sprzęt pochodzi z naprawy gwarancyjnej, dlatego wątpliwe jest, aby wysyłali towar po reklamacjach jako nowy. Jeśli mowa o tym drugim to na dobrą sprawę sprzęt naprawia producent, a nie sklep, także co producent odeśle to i sklep odsyła i sprzęty, które teoretycznie powinny być naprawione u klienta nadal nie bardzo działają i to zdarza się konkretnie w każdym sklepie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Lipiec 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2014 @XeoNNo właśnie, opinie w necie opiniami w necie, a konkurencja nigdy nie śpi Tak ogólnie mówiąc to jeśli pudełko było otwierane, ale jest kompletne, to sprzęt raczej nie pochodzi z wymiany/naprawy gwarancyjnej, a ze zwrotu 10-dniowego. Bo praktycznie każdy sklep internetowy każe na ewentualną reklamację wysyłać towar bez dodatków typu przejściówki, CD i takich bajerów bo producent tego potem nie zwraca, tylko oddaje samą kartę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GarrettCade Napisano Lipiec 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2014 Dlaczego jak wyloguję się z morele.net to usuwa mi wszystko to co miałem w koszyku. Co? Czekam na szybka odpowiedz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koovert Napisano Lipiec 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 8, 2014 (edytowany) Po części @itachi12Odnośnie tych nieszczęsnych Moreli. Tak mnie naszło: kontakt z nimi jest możliwy tylko i wyłącznie poprzez ich stronę (nie mailem). Nawet w mailach powiadamiających o odpowiedzi nie ma jej treści, tylko link. A spróbuj teraz z nimi pójść do sądu albo do rzecznika konsumentów z jakimkolwiek problemem. Od razu będzie "awaria systemu" i ta konwersacja zniknie. A ze swojej strony nie ma jak zrobić wiarygodnej kopii (trzeba by pójść chyba do notariusza, żeby potwierdził zgodność wydruku z oryginałem zanim on zniknie). Praktycznie każda inna firma ma mail/gg, coś, co zostawia ślad po stronie klienta/na serwerze innym niż firmy z którą się wadzimy. Tutaj nie.No, to tak na marginesie tego, że z samym serwisem też nie możesz się skontaktować. Albo te "wewnętrzne wiadomości", albo zapora w postaci BOKu, który nic nie wie, nic nie może i nie innej, skutecznej formy kontaktu z serwisem.----A, i jeszcze jedno. Wszelkie awarie zgłasza się przez odpowiedni link na stronie opisany jako zgłoszenie serwisowe. Więc przy sprzedaży konsumenckiej (nie na firmę) można mieć niezłe problemy, jeżeli będzie się to chciało zgłosić jako "niezgodność towaru z umową", bo Morele może to uznać jako gwarancję. Jaka różnica? Niezgodność jest ustalona prawnie i jej reguły są sztywne (i dość korzystne dla klienta). Gwarancja jest ustalana przez sprzedawcę/producenta: jest dobrowolna i jej zasady mogą być przeróżne. W tym wypadku też Rzecznik Konsumentów może mieć mniejsze pole do pomocy."Na firmę" też jest podobna kwestia: stosowanie zamiast ichniej gwarancji może być utrudnione zasad z Kodeksu Cywilnego (tam są opisane zasady analogiczne go tych obowiązującą konsumentów w "Ustawy o sprzedaży konsumenckiej"). Edytowano Lipiec 8, 2014 przez Koovert Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Lipiec 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 8, 2014 Praktycznie każda inna firma ma mail/gg, coś, co zostawia ślad po stronie klienta/na serwerze innym niż firmy z którą się wadzimy. Tutaj nie.GG również nie jest żadnym dowodem. Logi po swojej stronie można łatwo sfabrykować, a serwerowych nie dostaniesz (zresztą z tego co pamiętam, to też nie są tam trzymane zbyt długo). Mail zależy, ale przy poziomie świadomości naszych sądów raczej bym nie liczył na to, że ktoś to uzna.No, to tak na marginesie tego, że z samym serwisem też nie możesz się skontaktować. Albo te "wewnętrzne wiadomości", albo zapora w postaci BOKu, który nic nie wie, nic nie może i nie innej, skutecznej formy kontaktu z serwisem.Zawsze jest telefon. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koovert Napisano Lipiec 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2014 GG ma archiwum na serwerze. Jak piszesz z dowolnego klienta, a potem zalogujesz się na stronie na własne konto masz historię. Nie mówię, że to niepodważalny dowód i że nie da się go sfabrykować (tak samo jak mail), ale lepszy niż nic, z czym można zostać polegając na ich systemie powiadomień.Zawsze jest telefon.Właśnie o nim piszę: dodzwonisz się tylko do BOKu z którym nic nie możesz załatwić, bo "nie wiedzą", albo "nie mogą". Oni tylko zostawiają wiadomości (czego efekt jest porównywalny ze zgłoszeniami serwisowymi). Do serwisu nie zadzwonisz (ani on do Ciebie), bo rzekomo w ogóle nie mają telefonów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Lipiec 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2014 Historia na serwerach gg nie jest trzymana zbyt długo. Kiedyś to było dopierwszego zalogowania danego klienta, żeby można było mu wypchnąć zaległą historię. Nie spodziewałbym się, żeby to mocno rozszerzali. Tak, czy owak dostępu do tych logów nie było. Zresztą o czym my gadamy? Wszystkie dane do/z serwerów GG (łącznie z hasłem) są przesyłane plain tekstem, więc zabezpieczenie tego jest żadne i włamanie się na czyjeś konto nie jest jakimś dużym problemem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koovert Napisano Lipiec 9, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2014 Ja tylko zauważam, że trzymanie historii reklamacji (zapisu całej rozmowy) tylko i wyłącznie na stronie sklepu jest chyba najmniej bezpiecznym rozwiązaniem. Porównywalnym do załatwienia czegoś na gębę.NIe próbowałem fałszować archiwum gg, więc nie powiem jak bardzo to jest proste czy trudne. Zawsze to "coś". Przedstawiając takie logi ktoś po drugiej stronie (chyba) musi później udowodnić ich sfabrykowanie, albo przynajmniej wykazać że jest do dość prawdopodobne. A sprawdziłem przez neta właśnie swoją rozmowę ze stycznia, więc trochę trzyma. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Lipiec 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2014 Pierwsze słyszę o takiej stronie, jednak na dobrą sprawę to często gry mające nawet ograniczenia regionalne akurat działają tak samo w Polsce jak i w Słowacji. Wydawcy traktują te dwa kraje jak jeden region Chociaż nie musi to być w przypadku każdej gry regułą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Lipiec 11, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 11, 2014 Wygląda ok. Nawet w opisie masz napisane jaki region i jakie kraje, choć na dobrą sprawę to chociażby na keye.pl jest taniejhttp://www.keye.pl/games/product/id/4204a to już jakaś bardziej rozpoznawalna w Polsce stronka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Lipiec 11, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 11, 2014 Eee?http://www.progamingshop.pl/counter-strike-global-offensive-pl-cd-key/d-86979/43 bruttohttp://www.keye.pl/games/product/id/420434,90 bruttoJak nie jest taniej jak jest Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koovert Napisano Lipiec 11, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 11, 2014 Obowiązuje prawodawstwo Słowacji. W dużej części dzięki UE jest ono zunifikowane (np. słynna 10 dni na zwrot), ale mogą wystąpić drobne różnice. To jeżeli chodzi o potencjalne problemy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ImHaterInGames Napisano Sierpień 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2014 Benchmark.pl albo Agido.pl Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wizardius Napisano Sierpień 24, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2014 Są jakieś zagraniczne sklepy ze sprzętem elektronicznym, które wysyłają do Polski i w których ceny są przystępne? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drpiotr Napisano Sierpień 31, 2014 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2014 Po co Ci zagraniczne sklepy, jak masz polski Ram.net.pl. Jest tam naprawdę bardzo tanio. Dostawa jest szybka i fachowa. W tym sklepie zostawiłem już dobre kilka tysiaków, bo kupując tam złożyłem kilka zestawów komputerowych. Ceny peryferiów też są niskie. Jedyne czego można się czepić, to nieprzejrzysty i nieergonomiczny interfejs graficzny sklepu. Praktycznie zakupy w tym sklepie (w moim wypadku) wyglądają w ten sposób, że przeglądam ofertę Komputronika, i gdy mnie coś zainteresuje, szukam dopiero na Ram.net.pl. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Wrzesień 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 1, 2014 Zagranicznych sklepów, gdzie kupisz taniej jest sporo, ale weź pod uwagę, że różnice wielkie nie będą, a w razie czego gwarancja to zazwyczaj fikcja. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webtom Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 www.pcprojekt.plRozumiem, że warto szukać alternatyw dla moreli, jednak czemu w kilku kolejnych wątkach polecasz dużo mniej opłacalne zestawy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 @dolcze389Strasznie lakoniczna wypowiedź. Ogólnie jeśli ktoś poleca dany sklep to aby ta opinia miała jakikolwiek sens to wypada coś więcej napisać, ile razy się tam kupowało, jak przebiegła transakcja, ewentualne perypetie z reklamacjami, a nie napisać nazwę sklepu i do widzenia Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Irenez Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 Nie mówiąc o tym, że klauzula niedozwolona na stronie sklepu, aż się prosi o pismo przedprocesowe z propozycją ugody (i że oferta jest bardzo uboga). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 @upCo masz na myśli mówiąc "klauzula niedozwolona"? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Irenez Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 "Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że dane techniczne zawarte tutaj są w 100% zgodne z rzeczywistością. W związku z tym nie mogą być podstawą do roszczeń."To jest jakieś kuriozum. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ationx Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 (edytowany) A to nie większość sklepów czasem ma coś takiego? Szczerze mówiąc nigdy się temu nie przyglądałem, bo zanim coś kupię to i tak zawsze staram się weryfikować opisy produktów z tym co jest na stronie producenta, bo często się zdarza, że sklepy mają nieudolnie zrobione/pokopiowane opisy w których przeróżne cuda można znaleźć. Edytowano Wrzesień 10, 2014 przez Ationx Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Irenez Napisano Wrzesień 10, 2014 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2014 Morele, Komputronik, Techplanet nie mają takich kwiatków. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.