Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

exkudlaty

Two Worlds

Polecane posty

Ja mam takie pytanie: czy da się (a jeśli tak, to gdzie?) kupić w tej grze wierzchowca? ;) Miałem wiernego kompana od początku podróży, ale niestety ubili mi go bandyci... Samemu się włóczyć to wielka sztuka, nie mam tyle cierpliwości... Natknąłem się podczas gry może ze 2-3 razy na konia przy obozach bandytów, ale nie będę przeszukiwał całej mapy w celu odnalezienia go...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy da się kupić ale mogę Ci powiedzieć gdzie na 100% konia znajdziesz :D

-Przy każdej z Rogatych Wież stoi nieumarły rumak

-W wiosce Windbreak stoi bezpański koń

Jeśli chcesz kupić to możesz spróbować u handlarza niedaleko wioski, w której zaczynałeś. Za wykonane u niego zadanie dostawałeś konia, może będzie miał też jakiegoś na sprzedaż lub ewentualnie będziesz mógł poprostu zabrać jednego z zagrody. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie spotkałem się w tej grze z handlarzami wierzchowców, ale wierzchowiec jest niedaleko miasta( którego nazwy nie pamiętam) chodzi mi o miast w którym to musiałeś zapłacić 5000 za zbroje która przemienia nas w orka. Wyjeżdżasz z miasta i jest najpierw pierwszy zakręt w lewo to na tym drugim skręcasz i jedziesz prosto aż do obozu bandytów i tam masz pięknego białego wierzchowca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś jeszcze powiedzieć, jaki powinienem mieć ekwipunek na 22 poziomie? ;)

W tej chwili walczę dwoma mieczami (jeden coś około 200-350 siecznych+200 od ognia, drugi podobne staty). Zbroja to coś 350, 450, 400... i reszta ekwipunku w granicach... 200-300 przed każdym typem broni. Na pokonanie większych grupek bandytów muszę zużyć sporo potków. (eliksiry przywracające zdrowie)... Myślę, że powinienem być "lepszy" na tym poziomie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to dużo leprzy

nie pamiętam dokładnie jak tam na 22 levelu było dokładnie ale ja z bandytami to sobie już na 15 radziłem bez większego problemu(no chyba że było ich bardzo dużo np.15 wtedy zaganiałem ich do kapliczki i po kłopocie)jeżeli masz problem to polecam sprawdzony przeze mnie sposób

używaj zaklęcia "leczenie"!!!jeśli stracisz sporo zdrowia wtedy uciekaj kawałek i lecz się parę razy!

.Korzystałem z tej metody do końca gry!

teraz mam taki kłopocik:właśnie skończyłem główny wątek mając

-zbroje z zestawu 533-klasy 16 która pochłania 1014 obrażeń

-spodnie z zestawu 554-7klasy pochłaniające 684 obrażeń

-rękawice z zestawu 554-6 klasy pochłaniające 502 obrażeń

-buty z zestawu 330-2 klasy pochłaniające 330 obrażeń

oraz 2 giwery:

ozdobny topór dwuręczny klasy 2 zadający 435-1716obrażeń ciętych oraz 660-1148 obrażeń obuchowych no i 3729od ducha

-katanę gomaj klasy 11 z obrażeniami równymi 1881-2459 i od ognia 2125

Zastanawia mnie to czy jest leprze zbroja płytowa do zdobycia!podniosłem ją do wysokiej moim zdaniem klasy i to dało jej naprawdę sporą obronę!Czy ktoś z was złożył coś lepszego a jeśli tak to jakim sposobem???

PS:Tak przy okazji chciałem się pochwalić jak mnie sterydy rozwaliły przed ostatnią walką... :PWiem że niektórzy mają już tak nawet bez eliksirów ale może "młodym" zaimponuje :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie jeżeli chodzi o zbroje to czym wyższy numerek zestawu tym lepsza sama zbroja. Używaj też elementów zbroi z jednego zestawu - dostaniesz dodatkowy bonus do ochrony. Ja obecnie używam zbroi półpłytowej z zestawu 342. Komplet na nieco ponad 40-tej klasie + bonusy z pierścieni itp daje mi sporo ponad 10 000 odporności fizycznej.

Odporności na poszczególnych elementach zbroi bez bonusów w kolejności kłute/cięte/obuchowe to:

hełm - 562/658/592

zbroja - 988/1235/1111

rękawice - 474/593/533

nogawice - 692/866/779

buty - 493/617/555

Komplet z zestawu 555 czyli najlepszego setu jaki do tej pory widziałem przypuszczam że spokojnie mógłby zapewnić obronę na poziomie 2 000 na zbroi i po ponad 1 000 na pozostałych częściach. No i doszedłby jeszcze bonus za kompletny zestaw. U mnie wynosi on ok 3 000, a z tego co gdzieś wyczytałem bonus jest tym większy im dany zestaw jest wyższego poziomu.

Jeżeli chodzi o broń to na ten temat wypowiadałem się już o tym tu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem z koniem :sweat: A mianowicie, gdy go gdzieś zostawię, a później chcę po niego wrócić to nie mogę na niego wsiąść :blink: Jak go przywołuje gwizdnięciem to normalnie przychodzi ... :nuke: Da się coś z tym zrobić ??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie "oduczałeś" się przypadkiem umiejętności zanim wróciłeś do konia?

Jeśli tak, to być może oduczyłeś się także jazdy konnej. W takim wypadku wystarczy przydzielić przynajmniej jeden punkt do tej umiejętności i po kłopocie.

Jeśli nie, to musi to być jakiś bug i raczej nic nie da się z tym zrobić. Mi na przykład koń zaciął się raz na namiocie w obozie gromów i też nie mogłem na niego wsiąść. Co więcej, nawet nie reagował na gwizdanie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie raczej to jakiś bug, bo to nic nie pomaga :verymad:

No i mam następnego buga :tongue: A mianowicie gdy przełączam się między ekranami podczas gry, to później mam widok "z oczu" bohatera i nie da się go przestawić :verymad:

Powoli mnie ta gra mnie irytuje ... :happy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duże miasta takie jak Tharbakin czy Cathalon. Jeżeli chcesz ją rozwijać to powiem ci że nie warto. Obecnie mam zamiar usunąć wszystkie punkty z magii wody, ognia i nekromancji. Na późniejszych etapach gry te magie są po prostu bezużyteczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem z koniem. A mianowicie, gdy go gdzieś zostawię, a później chcę po niego wrócić to nie mogę na niego wsiąść

Rozwiązałem ten problem, podniosłem poziom jeździectwa (??) o 3 i wszystko pięknie działa :banana:

A co do magi wody to : Tharbakin, Cathalon, Qudinar (to są wszystkie miasta z nauczycielami) :mage:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie na którym levelu, z jakim sprzętem i z jakimi skillami najlepiej iść na golemy bo Ja mam 30 lvl dość dobrą broń zadaje obrażenia ponad 500 plus 800 od ognia a jednego golema tłukę chyba z 5 minut żeby go zabić chyba, że on zrobi to wcześniej jeden jego strzał i leże.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z golemami to nie tyle lvl ci pomoże co większe obrażenia magiczne na broni bo dranie na fizyczne są odporni (chyba poza drewnianym i golemem z ciała). Mogą ci bardzo pomóc pułapki klasy sideł ponieważ w przeciwieństwie do czarów jak wróg w nie wlezie to przez czas unieruchomienia podany przy sidłach możesz spokojnie go tłuc - nie będzie oddawał. Natomiast czary takie jak fala mrozu owszem zamrażają wrogów jednak po pierwszy otrzymanym trafieniu są odmrażani. No i oczywiście same czary mogą ci znacznie pomóc - nekromancja w szczególności. Ja korzystałem z kombinacji przeładowanie (lub koncentracja jeśli rozwijasz magię powietrza) - trujący opar - czar zamrażający rzucany po rozwianiu się oparu. Z oparu siepałem dopóki pasek życia przeciwnika nie był cały zielony. Potem wystarczy tylko chwilkę poczekać - ok. kilkudziesięciu sekund i patrzeć jak wrogowie padają. Przypomina to stosowanie rajdu na komary ;)

Edit: co do obrażeń zadawanych przez golemy. No cóż dranie są koszmarnie silni. Przy odpornościach fizycznych w granicach 8000 - 9000 i ponad 8000 hp kamienny golem brał mnie na dwa strzały. Jest sposób żeby temu zaradzić a mianowicie wyczyścić z robactwa bambusowy lasek na południe i południowy-wschód od Ashos. Uzyskasz tam składniki dzięki którym będziesz mógł zrobić sobie mikstury podciągające żywotność (na stałe!). Sęk w tym że robale wcale nie są słabsze od golemów...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na golemy mam inny sposób. Uderzam kilka razy i jak widzę, że bierze drań zamach to wciskam Q i odskakuje do tyłu. Szybko podbiegam i tak ze 3 razy a pada bez straty życia. A gdy jest ich więcej to zbieram w kupe fala mrozu i po kolei wybijam wym samym sposobem:D a i nie wiem czemu wcześniej pisali, że ciężko uzbierać kasy na zbroje czy miecz za 11000. Ja od jakiegoś czasu utrzymuję stan konta pow 400 000 sztuk złota:D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na golemy mam inny sposób. Uderzam kilka razy i jak widzę, że bierze drań zamach to wciskam Q i odskakuje do tyłu. Szybko podbiegam i tak ze 3 razy a pada bez straty życia. A gdy jest ich więcej to zbieram w kupe fala mrozu i po kolei wybijam wym samym sposobem:D a i nie wiem czemu wcześniej pisali, że ciężko uzbierać kasy na zbroje czy miecz za 11000. Ja od jakiegoś czasu utrzymuję stan konta pow 400 000 sztuk złota:D

To chyba na kodach... ;p :biggrin:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kaamillek

Twoja taktyka jest dobra pod warunkiem że zadajesz wysokie obrażenia magiczne. Nie dziwie się że Czyzyk tłucze golema 5 min skoro zadaje 800 obrażeń od ognia, a taki golem w zależności od rodzaju ma życia nawet i ze 100 000+...

@albercikk

Nie zauważyłem żeby była jakaś zbroja płytowa w której dało by się pływać czy korzystać z łuku. Chyba najlepszą zbroją która to umożliwia jest zestaw półpłytowy 345. Ewentualne możesz szukać szat które mają wysoki współczynnik obrony fizycznej (widziałem już takie które miały 1000+)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...