Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

exkudlaty

Two Worlds

Polecane posty

Witam. Mam problem z tą grą. Zainstalowała się bez problemu, lecz gdy przyszło do włączenia to pojawia się tylko ekran z napisem Two Worlds i stoi. Naciskam CTRL + ALT + DELETE i widze, że aplikacja - bez odpowiedzi. Uruchamiałem w trybie zgodności z Radeonami i to samo.

Moja konfiguracja sprzętowa to:

Procesor: Intel Pentium 4 2.2 GhZ

RAM: 1.25GB

Karta graficzna: Radeon 9800XT (128MB)

Początkowo myślałem, że to wina kodeków, ale filmiki w folderze Video normalnie się uruchamiają (dźwięk+obraz). Nawet zainstalowałem NAJNOWSZE sterowniki i to też nie pomogło. Co tu może być nie tak? Aha, dodam, że system był niedawno stawiany na nowo (XP Home SP3).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się, że w jakiejś gazecie opisany był czar, dzięki któremu można było zatrzymać (zamrozić??) przeciwnika.

I tu nasuwa się moje pytanie jak się on nazywa, i czy w ogóle można go gdzieś dostać ?? :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam 2 pytania:

1. czy w tej grze są jakieś bronie/zbroje artefakty? ktoś tu mówił o mieczach ziemi i powietrza - da się je kupić czy są za questy?

2. Czy dodatek do TW jest już dostępny w sprzedaży?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się, że w jakiejś gazecie opisany był czar, dzięki któremu można było zatrzymać (zamrozić??) przeciwnika.

I tu nasuwa się moje pytanie jak się on nazywa, i czy w ogóle można go gdzieś dostać ?? :P

Czar trupie dłonie jedyny przydatny czar nekromancji unieruchamia wszystkich. można kupic oczywiscie im wiecej tym dłużej działa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy!!! Mam bardzo dziwny problem. Po prostu nie włącza się gra:D i dzieje się tak tylko przy wersji z CDA bo mam z KS GRY i dział dobrze... Instaluję normalnie ale zawsze wywala!!!

procek 2,8 GHz

Radeon 9600(włączałem z trybem pod radeon - nie działa)

512 RAM

SM 2.0

ogólnie powinno chodzic

Chciałem tylko dodac że wywala bez ostrzeżenia. Żadnego okienka, błędu itd. Nic po prostu "wypad" i tyle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się, że w jakiejś gazecie opisany był czar, dzięki któremu można było zatrzymać (zamrozić??) przeciwnika.

I tu nasuwa się moje pytanie jak się on nazywa, i czy w ogóle można go gdzieś dostać ?? :P

Ten czar to bodajże Fala mrozu (Zamraża wszystkich,łącznie z NPC'ami :] )

Dostać go można (chyba) w stolicy Cathalonu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się, że w jakiejś gazecie opisany był czar, dzięki któremu można było zatrzymać (zamrozić??) przeciwnika.

I tu nasuwa się moje pytanie jak się on nazywa, i czy w ogóle można go gdzieś dostać ?? :P

Ten czar to bodajże Fala mrozu (Zamraża wszystkich,łącznie z NPC'ami :] )

Dostać go można (chyba) w stolicy Cathalonu.

Nie wiem jak Fala mrozu ale Ręce śmierci w wersji 1.7 nie działają już tak jak w wersji 1.4. Owszem da się przeciwnika zamrozić tylko że w przeciwieństwie do 1.4 jak teraz zamrożonego pacjenta zacznie się tłuc to się go automatycznie odmraża. Możliwe że jeszcze zamraża Czarodziejski bluszcz (czy jakoś tak) z magii ziemi.

Czary możesz kupować u magów. Są w następujących lokacjach (te odkryłem :P): wioska Komorin zaraz obok teleportu, w Tharbakin, w Cathalonie, dwóch jest w Qudinar. Zauważyłem też że czasem handlarze Girizy (gildii złodzieji) również czasem czary sprzedają. No i oczywiście karty możesz też znaleźć przeszukując skrzynie i zabitych wrogów.

Jeżeli chcesz zamrozić przeciwnika żeby go później ubić to zastanowiłbym się nad przydzieleniem paru punktów do pułapek. Zwykłe sidła zamrażają przeciwników na 10s. Nie dużo ale zawsze już coś. Nie pamiętam od którego poziomu są dostępne zaawansowane sidła które mogą unieruchomić wroga na nawet 40s. Nie mówiąc już o tym że też są piekielne bomby z naprawdę piekielnymi obrażeniami (niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę 22 000 - 30 000 obrażeń fizycznych i bodaj 30 000 obrażeń od zimna)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś może wypisać najważniejsze, przydatne czary z tej gry?

Trochę ciężka z tym sprawa bo zależy co preferujesz. Jeżeli wolisz używać czarów ofensywnych najważniejsze będzie Przeładowanie (magia ognia) - zwiększa procentowo obrażenia czarów. Dalej z magii ognia przydatne są Ognista kula (jak działa nie bede się rozwodził, zadaje obrażenia obszarowe), Pole Ognia (podpala pewien obszar, zadaje w sumie bodaj czterokrotność obrażeń podanych w okienie magii) i Meteor (zrzucasz meteor wrogom na łby, konkretne obrażenia) Czary podałem w kolejności od najniższego poziomu do najwyższego. Można też inwestować w magię nekromancką - stąd chyba tylko trzy czary są użyteczne mianowicie: Ręce śmierci (można rzucić z dystansu zamrażają przeciwnika zadają obrażenia kłute i od trucizny), Trujący opar (działa jak Pole ognia tyle że tworzy chmurę trucizny - można tym wykończyć naprawdę mocnych przeciwników) i Nekromoc (komplet zadanych obrażeń u wroga zamienia na twoje punkty zdrowia, takie leczenie ofensywne można by rzec). Jeśli chodzi o nekromancję sprawdza się taktyka - przeładowanie, trujący opar, ręce śmierci, odejście na bezpieczną odległość i znów to samo aż pasek życia wroga będzie w 100% zielony wtedy rzucasz ręce śmierci i czekasz aż wróg padnie.

Jest jeszcze magia wody. Stąd używam dwóch czarów - Fala mrozu (zamraża przeciwników w pewnym promieniu od bohatera) i Śnieżyca (coś podobnego do Meteoru z tą różnicą że dla każdego wroga w polu widzenia jest zarezerwowana bryła lodu z nieba. Czar ten może nie trafić poruszających się wrogów). Ostatnio wypróbowałem następującą taktykę - Fala mrozu, Przeładowanie i Śnieżyca. Efekt: było 10 orków...

Tyle jeśli idzie o magię ofensywną. z magii powietrza jest Leczenie i Burza z piorunami lecz jeszcze nie wiem jak Burza działa.

Magii ziemi nie rozwijałem. Są tam czary działające na broń i zbroję przeciwnika.

Praktycznie każdy rodzaj magii oferuje przywołania istot które będą pomagać Ci w walce, oraz jakieś klątwy. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć które przywołania, czy osłabienia są najlepsze - nie stosuję, nie mój styl magii

Ważną sprawą jest też stosowanie wzmacniaczy magii - kart które ulepszają zaklęcia

Skąpiec many obniża ilość many potrzebnej na rzucenie czaru. Są karty podnoszące poziom zaklęcia, karty zwiększające ilość obrażeń oraz przedłużające czas trwania zaklęć. Są również takie które podnoszą poziom przyzwanych istot.

Poza rozwijaniem magii

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najfajniejszy :P czar to hyba przywołanie diabła hehe wysłałem go na cyklopa i zabił go (co prawda po 5 min) bez utraty zdrowia:) Instrukcja jak zabić trolla lub ogra (generalnie wszystko co duże :P):

-Wes miecz z Bonem na blyskawice lub ducha gdyż ogien słabo na niego działa.

-Gdy widzisz że zamachuje sie szybko wcisnij "Q" wedługo domyślnych ustawień skok w tył.Gdy walnie w powietrze podbiegnij do niego i wal dopóki nie weźmie kolejnego zamachu.

-Jeśli chcesz iść na łatwizne ściągnij jakiegoś innego potwora i biegnij tak aby stwory sie uderzyły na wzajem(skuteczne przeciwko duzej liczbie wrogów) niestety niektóre są do siebie przyjaźnie nastwaione:/.

-Najlepszy stwór do walki za ciebie KAMIENNY GOLEM albo jakoś tak :P

MIŁEJ ZABAWY B)

Oj sorry za spam ale to jest baaaaaardzo fajna gra porównywalna fabułą do oblviona :P ale grafą wymięka

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak wogóle w TW lepiej się walczy magiem czy wojownikiem? Tzn najczesciej w rpgach jest tak, że z poczatku łatwiej gra się wojownikiem, a potem przewagę zdobywa mag jak nauczy się silniejszych czarów - a jak jest tutaj?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy jes mocno opancerzony woj na początku nastepnie może spodobać ci się łucznik a dopiero gdy jesteś wymiatajacym wojem rozwijasz magie ja aktualnie mam 23 poziom magie ognia na 11 i szable klasa 11 okolo 500-900 obrażeń w tym 500 obrażeń od zimna więc jestem cool :admin_twisted:

Pozdro

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MonSteR - 500- 900 obrażeń od szabelki;).............moż najpierw zainstaluj grę;)

Lol moze ty bys zainstalował i obejrzał że istnieją tam klasy i wiele rodzajów nawet jednego przedmiotu i mówie że szabla 11 klasa czyli że umieściłem w niej 11 takich szabelek więc zastanów sie zanim kogoś obrazisz :lol:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozwijam coś w stylu maga bitewnego.

Na początku proponuje dorwać jakiś porządny miecz dwuręczny i jakiś dobry młotek (na szkielety). Punkty dodawałem głównie do siły i zręczności, później do życia a na samym końcu magia jako że dodaje jedynie punkty many (nie zauważyłem wpływu na siłę czarów). Mana odnawia się dość szybko a miksturek i tak jest pod dostatkiem. Poza tym magię (czy siłę woli jak kto woli) proponuje rozwijać w zupełnie inny sposób niż pakowanie w nią punktów.

Mianowicie chyba najważniejszą umiejętnością w grze jest alchemia. Faktem jest że mikstury można już tworzyć od samego początku ale dopiero z alchemią na max ma to sens. Maksymalny poziom umiejętności można mieć na 24 poziomie doświadczenia. Do przyrostu many można użyć bodaj sześciu różnych składników. Mózg ghula i przymiotno północne zwiększają na stałe siłę woli o 1. Przy max alchemii i użyciu 10 składników (np. 10x mózg ghula) otrzymasz miksturę zwiększającą siłę woli o 18 punktów (ok 800 pkt. many nie sprawdzałem dokładnie). Róg jednorożca zwiększa wszystkie statystyki ale cholernie ciężko go znaleźć (mam obecnie 50 poziom a znalazłem tylko jeden). Jest jeszcze oko demona i kręgosłup wilkołaka zwiększające manę o 50. Przy max alchemii i użyciu 10 składników otrzymuje się miksturę zwiększającą manę o 900 pkt. Jest jeszcze lawenda zwiększająca manę o 10.

Pozostałe współczynniki można rozwijać w ten sam sposób przy użyciu odpowiednich składników.

Jeżeli chodzi o rozwijanie umiejętności to proponuję na jak najniższym poziomie odwiedzić jak największą liczbę nauczycieli ponieważ na późniejszych poziomach chcą więcej kasy za naukę. Za każdą lekcję otrzymujesz punkt umiejętności w danej dziedzinie i możliwość jej rozwoju. Punkty z niechcianych dziedzin można odzyskać wybierając się do pewnego maga w Tharbakin. Za 500 złota odejmie ci 5 punktów od współczynników i jeden punkt umiejętności. Punkty te można później przydzielić na nowo wedle woli. Ja sobie w ten sposób na 20 poziomie wyzerowałem współczynniki i umiejętności co pozwoliło mi na rozwinięcie magii ognia, ciosu krytycznego, otwierania zamków i walki dwuręcznej. Kompletnie nie używam łuku (po co skoro mam magię) a z umiejętności łuczniczych można wyciągnąć aż 8 punktów na lepsze umiejętności.

Co do używanych przeze mnie broni to na początku był miecz dwuręczny. Później od ok 20 poziomu szable. Gdzieś od poziomu 30 zaczynają wchodzić jednoręczne miecze (światła, wojny, ziemi i ciemności). Zadają całkiem konkretne obrażenia. Dopiero te miecze ulepszałem magią ale tylko błyskawicami i duchem. Kamienie dodające obrażenia od zimna i ognia proponuję kolekcjonować ponieważ gdzieś od poziomu 47 pojawiają się u kupców miecze Valermos - miecz ognia i Avaquar - miecz wody. Obydwa te miecze są już zaklęte odpowiednią magią a naprawdę warto ją jeszcze dopakować. Obydwa te miecze ulepszałem od 20 klasy. Uzyskałem dodatkowo po ok 3000 obrażeń magicznych. Obecnie zadaje jednym mieczem 8700 obrażeń fizycznych i 11 000 magicznych, a drugim 9250 fizycznych i 12 300 magicznych. Różnica wynika z tego że jeden miecz ma niższą klasę.

Co do magii to mam na max rozwiniętą magię wody i ognia oraz nekromancję na 10 poziomie. Punktów many prawie 7000. Obrażenia od meteoru i śnieżycy wynoszą ponad 4000 plus 1020% z czaru przeładowanie.

Jak wynika z powyższego eseju :P w tej grze możesz mieć kolesia który potrafi równie silnie walnąć mieczem jak i magią

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...