Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

exkudlaty

Two Worlds

Polecane posty

Właśnie zacząłem się w Two Worlds bawić w domorosłego alchemika...

Może mi ktoś wytłumaczyć zasady, rządzące tworzeniem mikstur?...

Dla przykładu: łącze dwa składniki o efektach: zwiększenie ochrony przed zimnem o 10 i zwiększenie obrony przed ogniem o 10 (oba efekty stałe) i wychodzi... kamyk, który do broni dodaje 10% obrażeń o zimna o.O Gdzie tutaj logika? Czy nie powinna wyjść mikstura, która dodałaby mi obronę przed zimnem i ogniem o 10?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Wchodzisz w ekwipunek

2.Wybierasz składniki z okna po lewej stronie

3.Przenosisz wybrane składniki do oznaczonych miejsc w górnej części prawego okna

4.Klikasz na kociołek

5.Jeśli efekt Cię zadowala zapisujesz przepis

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już rozpracowałem wszystko :D

1. Waży się mikstury przesuwając w oknie ekwipunku składniki do okienka z alchemią, które jest po prawej. Jak już wszystko będzie gotowe, to klikasz na kocioł, i patrzysz, co Ci wyszło.

Jak już naklikniesz na kocioł, to będziesz mógł zapisać dany przedmiot, bądź nie. Z tym sobie mam nadzieję poradzisz.

Żeby użyć mikstury/wzmacniacza, który Ci wyszedł, musisz najpierw przesunąć go do okna ekwupunku.

PS: Zauważyłem, że warto dodać np. Duży Eliksir Zdrowia, bo można uzyskać ciekawe efekty (mam umiejętność Alchemia wymaksowaną). Np. Dałem 7 mózgów Ghuli (powinna wyjść mikstura dodająca +7 do magii), i dodałem jeszcze 3 Duże Eliksiry Zdrowia. Wyszła mi mikstura, która dodaje +12 do magii.

#Aresz: Ajć, sekundy :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cragir wybacz ale piszesz bzdury. Można mieszać ze sobą kamyki dające na stałe różne odporności.

Ogólne wskazówki dotyczące produkcji mikstur:

- bawić się w to można od samego początku owszem, ale najlepsze rezultaty uzyska się mając alchemię na poziomie 10

- najlepsze wyniki uzyskuje się używając dziesięciu składników

- czym mniejsza ilość składników i poziom umiejętności alchemia tym niższy przelicznik procentowy dla powstającej mikstury

- można stworzyć miksturę z jednego rodzaju składników musi być ich jednak min 2 (np 2x mózg ghula)*

- łącząc składniki trwale zwiększające odporność należy dodać min. jedną miksturę many lub życia

- można łączyć mikstury many/życia zwiększając ich moc max o 150%**

- łącząc składniki trwale zwiększające współczynniki otrzyma się miksturę o mocy 180% sumy składników wyjściowych (np.: 10x mózg ghula = mikstura +18 do siły woli, 10x kręgosłup wilkołaka(+50 mana) = mikstura +900 do many)**

- łącząc składniki trwale zwiększające odporność otrzyma się miksturę o mocy 90% sumy składników wyjściowych (np.: 9x diament (+10 do wszystkich odporności) + 1x mikstura many/życia = +81 do wszystkich odporności + regeneracja many/leczenie o mocy 150% większej od zastosowanej mikstury)**

- konkretne kamienie wzmacniające broń można uzyskać poprzez połączenie jednego minerału zwiększającego czasowo odporność na interesujący nas żywioł o 100 i dwóch minerałów trwale zwiększających trwale odporność na ten sam żywioł o 10 (np.: 1x ametyst (+100 do odporności na ogień przez trzy min.) + 2x siarka (+10 do odporności na ogień) = kamyk +50% obrażeń od ognia)**

- wraz ze wzrostem liczby składników mikstury o określonym czasie działania stają się potężniejsze ale skraca się czas ich działania (przy 10 składnikach czas działania mikstury spada do 30 sek.)

* dotyczy jedynie składników trwale zwiększających współczynniki

** dane w spoilerze dotyczą mikstur tworzonych przy poziomie umiejętności alchemia = 10; W spoilerze znajdują się przykłady konkretnych receptur

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie mówie, że nie można, tylko mieszając kamyki o różnych odpornościach traci sie ich część aniżeli jabyś połączył takie same składniki. :biggrin:

PS. Nie czuje sie urażony. :woot:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... jak tak to sorry. :wink:

Tyle że jak do ośmiu kamyków dających jakąś_tam_odporność trwałą dodasz jeden kamyk dający dajmy na to 10 do innej odporności + miksturka to otrzymasz 72 do jakiejś_tam_odporności i 9 do drugiej odporności

więc zostaje zachowany schemat procentowy który podałem wyżej i nic nie tracisz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się jakoś ocalić mieszkańców wioski

Ashos

:pytajnik: Bo miałem kilka questów do zrobienia,

a oni wszyscy nie żyją.

.

A jest w ogóle, w tej grze zaklęcie wskrzeszenia,

to może uratował bym ich

:chytry:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pochodzisz wzdłuż murów, to chyba po lewej stronie będzie jaskinia z bocznym wejściem. Ale można tam wejść ciekawszym sposobem.

Na początku spalonego lasu, tego gdzie na końcu był relikt chyba powietrza, jest obóz nekromanty który za 2-3 banalne questy da bombę na orki. Starczy podejść z bombą do głównej bramy, wszystkie orki zdechną i brama się otworzy. Można zabrać relikt bez przeszkód. Ale najlepsze że gdy po zastosowaniu bomby wrócisz do nekromanty i potem znowu do miasta orków, będzie tam masa ghulów, przy wysokiej alchemii można miksturami z ich mózgów sporo zwiększyć siłę woli.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złota to mi nie brakuje ... . I właśnie nie wiem, czy to ja mam takiego buga, czy taka jest gra ... A poza tym zauważyłem, że

smoka znacznie łatwiej jest zabić niż duże insekty w okolicach Ashos (nie pamiętam nazwy).

:laugh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...