Skocz do zawartości
Gość Razomak

Dark Souls (seria)

Polecane posty

Gdy kiedyś walczyłem z Gaping Dragonem musiałem poświęcić na niego 6 prób. Pierwsza próba standardowo: widzisz bossa, nie możesz się napatrzeć ("jak ja go pokonam, jak ja go pokonam"), potem poznajesz ataki i idzie coraz lepiej. Miałem trochę słaby dmg ale dałem radę. Tylko te ataki są niebezpieczne: latanie i kwas. Reszty można uniknąć.

Ogólnie zauważyłem, że w DS idzie mi coraz lepiej - Gaping - 6 prób, Quelaag - 3 próby, Iron Golem - za pierwszym razem (choć to dość słaby boss, szczególnie z jego problemami z równowagą wink_prosty.gif). Teraz czeka mnie legendarny duet O&S. Chyba już na start werwę Solaire.

Ale to przyszłość - teraz gram w Zew Prypeci. wink_prosty.gif

Edytowano przez Kirrin
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dragona ubiłem dzisiaj. Znowu 2 próby, za drugą padł. Poszedłem do Blighttown - padłem od toksyn xd. Trochę przegięte są, nie ma bata żeby się wyhealować przy toksynach...albo dead albo trzeba je zdjąć. Ale jak się nie ma itema do tego to i tak dead smile_prosty.gif

Jestem teraz przy pierwszym ognisku. Miałem się wrócić do miasta nieumarłych ale uznałem że leźć taki kawał drogi tylko po to żeby ubić tego wielkiego rycerza to się nie opyla (tego co jest przed wejściem na mur gdzie spotyka się Taurus Demona)

Aha - przy walce z Dragonem zauważyłem że jednak chyba nic nie dały te fixy - miałem może z 15 klatek a gram w 1600x900 natomiast w samym pliku od fixa absolutnie nie podbijałem nic z grafiką, cośtam nawet wyłączyłem. Koszmarna optymalizacja, nie wyobrażam sobie jakiego potwora trzeba mieć żeby ta gra chodziła płynnie. Teraz już w blighttown miałem też mega spadek fps'ów gdy chciałem zejść po drabinie koło tego mostku co się rusza - stała tam pochodnia a zaraz po drabinie wszedł mobek. Normalnie zcina że hoho, poprawiło się jak ubiłem moba. Nie zmieniałem opcji unlockFPS bo cośtam jest że modyfikuje to kod gry i można dostać banana na Gfwl

Edytowano przez KafarPL
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na X360 i w Bilghttown na samym dole też mi klatki spadają, przy czym raczej sprzętu nie ulepszę. Lokacja i tak nie jest specjalnie ciekawa, a powiedziałbym wręcz, że najbardziej irytująca w grze, dlatego zawsze spędzam tam tak mało czasu, jak to możliwe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2real4game to coś atakujące włócznią zabij - nie odradza się, a na rycerzy polecam bić czymś co stunuje ich.

Edit: dodam że ta włócznia jest punktowa(choć nie wszystkie ataki, ale przy innych można się cofnąć), a i(chyba) tarcza pomoże.

Edytowano przez ST4LKER
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do Dark Souls 2 i DLC.

Jeżeli ktoś nie ma jeszcze katany, którą można stworzyć z duszy Sir Alonne, to polecam. Dzisiaj dowiedziałem się, że przy trzymaniu jej oburącz można wykonać specjalny atak, którym jest zbuffowanie tejże broni. Ale w dość ciekawy sposób, bo postać robi sobie seppuku (tutaj przyznam, że nie znam się na tych japońskich rytuałach, więc mogę coś przekręcić) i traci część życia, ale warto to zrobić, bo obrażenia broni lecą mocno w górę. Niestety, buff trwa dosyć krótko, a co jest jeszcze gorsze, katana ma tylko 20 durability, więc zużywa się strasznie szybko (co jest dziwnym posunięciem ze strony From).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@znajomi Na razie broni i tak nie poulepszasz, bo do tego potrzebny ci kowal, ale polecam ci polecieć na cmentarz i kosztem paru deadów zebrać itemki z owego cmentarza. Potem odpuść sobie cmentarz i idź do miasta(w stronę tego wielkiego mostu) i.... i tyle. Nie wiem co napisać, po prostu graj i eksploruj ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@2real4game

Kowal jest w Undead Parish, a dla nowego gracza, który jest w Firelink nie jest to tak blisko...

A jeśli z master key'em chodzi Ci o przejście się do Havela, zabicie 2 drzewców i ominięcie/zabicie Tytanite Demon to nowy gracz może o tym zapomnieć. Aczkolwiek nie wiem o jakiego "śpiącego smoka" Ci chodzi, bo jeśli ci chodzi o Wiwernę to nie wiem jak ma Ci ona spać...

Edytowano przez ST4LKER
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiałem zrobić nową postać po master keya, ale że daleko nie byłem to nie było tragedii :) po cmentarzu się przebiegłem, tego smoka też jak radziliście, nawet przeżyłem bo po pierwszym ataku została końcówka hp :) tylko ten miecz wymaga wiary a gram wędrowcem, da się znaleźć coś fajnego dla postaci pod zręczność na początku czy słabo?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się znaleźć coś fajnego dla postaci pod zręczność na początku czy słabo?

Jeśli nie będziesz mieć rosterek moralnych to jeśli zabijesz handlarza którego możesz znaleźć w Undead Burg to on zawsze upuści katanę. tongue_prosty.gif A jak nie, to nie mam pomysłu na początek. Jak ja grałem wędrowcem do z początkowym scimitarem zostałem bardzo długo, bo to w sumie całkiem niezła broń.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tylko repair box (pozwala naprawiać ekwipunek przy ognisku), bottomless box (pozwala przechowywać przedmioty ale sam nie masz limitu więc nie wiem jak przydatny może być) oraz Residence Key (zwłaszcza on) bo nie jestem pewien czy wszystkie jego drzwi otwiera Master Key.

Orange Soapstone upuści razem z kataną.

I jeśli chcesz wiedzieć czy to na 100% on to jest na wpół rozłożony i ma obok siebie drewnianą wanienkę, którą nazywa "Yulia". tongue_prosty.gif No i nie jest kowalem (tego nie zabijaj jak na niego trafisz, zbyt przydatny).

EDIT: Oh przypomniała mi się jeszcze jedna super broń dla dexa. Estoc można znaleźć ledwo parę kroków od Firelink. Kiedy zjedziesz do New Londo i pójdziesz kawałek głębiej w etap to tuż przed drewianymi mostami/platformami znajdziesz zwłoki z tą szpadą. Używałem jej na swoim magu. Ta broń pozwala atakowac z podniesioną tarczą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przydatności bottomless box.

Z tego co wiem, to przydaje się on w dwóch sytuacjach:

1. Część przedmiotów ma ograniczenie związane z tym, ile ich można mieć naraz w ekwipunku, np. duszę strażniczki ognia można mieć tylko jedną, więc jak się chce mieć naraz dwie, to pudełko się przydaje. Przydaje się też przy itemach, których można zestackować bardzo dużo, np. strzały, żeby nie chodzić ciągle do kupca, ale mieć przy ognisku zapas.

2. Utrzymanie porządku w ekwipunku. Może przy graniu czysto pve nie jest to ważne, ale w pvp, gdzie czasami się robi switch danego przedmiotu - bottomless box jest obowiązkiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej płynności gry, to moje ustawienia DSFix'a. Coś tam można zmienić żeby działało to lepiej ? (Dzisiaj zmieniłem typ AA na FXAA, DoF Override Res na 0 i DoF Blur Amount na 0 ale jeszcze nie testowałem na tym configu)

# You can configure DSfix by editing this file

# Lines starting with "#" are ignored by the program and contain descriptions of the options

###############################################################################

# Graphics Options

###############################################################################

# internal rendering resolution of the game

# higher values will decrease performance

renderWidth 1600

renderHeight 900

# The display width/height

# 0 means use the same resolution as renderWidth/Height

# (use for downscaling - if in doubt, leave at 0)

presentWidth 0

presentHeight 0

############# Anti Aliasing

# AA toggle and quality setting

# 0 = off (best performance, worst IQ)

# 1 = low

# 2 = medium

# 3 = high

# 4 = ultra (worst performance, best IQ)

aaQuality 1

# AA type

# either "SMAA" or "FXAA"

aaType FXAA

############# Ambient Occlusion

# Enable and set the strength of the SSAO effect (all 3 settings have the same performance impact!)

# 0 = off

# 1 = low

# 2 = medium

# 3 = high

ssaoStrength 0

# Set SSAO scale

# 1 = high quality (default)

# 2 = lower quality, lower impact on performance

# 3 = lowest quality, lowest impact on performance

ssaoScale 3

# Determine the type of AO used

# "VSSAO" = Volumetric SSAO (default, only option pre-1.9)

# "HBAO" = Horizon-Based Ambient Occlusion

# "SCAO" = VSSAO + HBAO

# "VSSAO2" = Volumetric SSAO with more samples (tweaked by Asmodean)

# VSSAO and HBAO types have a slightly different effect. and similar performance

# SCAO combines both, with a higher performance impact

# VSSAO2 is generally more accurate, but also requires more performance

ssaoType VSSAO

############# Depth of field

# Depth of Field resolution override, possible values:

# 0 = no change from default (DoF pyramid starts at 512x360)

# 540 = DoF pyramid starts at 960x540

# 810 = DoF pyramid starts at 1440x810

# 1080 = DoF pyramid starts at 1920x1080

# 2160 = DoF pyramid starts at 3840x2160

# higher values will decrease performance

# do NOT set this to the same value as your vertical rendering resolution!

dofOverrideResolution 0

# Depth of Field scaling override (NOT RECOMMENDED)

# 0 = DoF scaling enabled (default, recommended)

# 1 = DoF scaling disabled (sharper, worse performance, not as originally intended)

disableDofScaling 0

# Depth of field additional blur

# allows you to use high DoF resolutions and still get the originally intended effect

# suggested values:

# o (off) at default DoF resolution

# 0 or 1 at 540 DoF resolution

# 1 or 2 above that

# 3 or 4 at 2160 DoF resolution (if you're running a 680+)

dofBlurAmount 0

############# Framerate

# Enable variable framerate (up to 60)

# NOTE:

# - this requires in-memory modification of game code, and may get you banned from GFWL

# - there may be unintended side-effects in terms of gameplay

# - you need a very powerful system (especially CPU) in order to maintain 60 FPS

# - in some instances, collision detection may fail. Avoid sliding down ladders

# Use this at your own risk!

# 0 = no changes to game code

# 1 = unlock the frame rate

unlockFPS 0

# FPS limit, only used with unlocked framerate

# do not set this much higher than 60, this will lead to various issues with the engine

FPSlimit 60

# FPS threshold

# DSfix will dynamically disable AA if your framerate drops below this value

# and re-enable it once it has normalized (with a bit of hysteresis thresholding)

FPSthreshold 28

############# Filtering

# texture filtering override

# 0 = no change

# 1 = enable some bilinear filtering (use only if you need it!)

# 2 = full AF override (may degrade performance)

# if in doubt, leave this at 0

filteringOverride 0

###############################################################################

# HUD options

###############################################################################

# Enable HUD modifications

# 0 = off (default) - none of the options below will do anything!

# 1 = on

enableHudMod 0

# Remove the weapon icons from the HUD

# (you can see which weapons you have equipped from your character model)

enableMinimalHud 1

# Scale down HuD, examples:

# 1.0 = original scale

# 0.75 = 75% of the original size

hudScaleFactor 0.75

# Set opacity for different elements of the HUD

# 1.0 = fully opaque

# 0.0 = fully transparent

# Top left: health bars, stamina bar, humanity counter, status indicators

hudTopLeftOpacity 0.8f

# Bottom left: item indicators & counts

hudBottomLeftOpacity 0.75f

# Bottom right: soul count

hudBottomRightOpacity 0.5f

###############################################################################

# Window & Mouse Cursor Options

###############################################################################

# borderless fullscreen mode

# make sure to select windowed mode in the game settings for this to work!

# 0 = disable

# 1 = enable

borderlessFullscreen 0

# disable cursor at startup

# 0 = no change

# 1 = off at start

disableCursor 0

# capture cursor (do not allow it to leave the window)

# 0 = don't capture

# 1 = capture

# (this also works if the cursor is not visible)

captureCursor 0

###############################################################################

# Save Game Backup Options

###############################################################################

# enables save game backups

# 0 = no backups

# 1 = backups enabled

# backups are stored in the save folder, as "[timestamp]_[original name].bak"

enableBackups 0

# backup interval in seconds (1500 = 25 minutes)

# (minimum setting 600)

backupInterval 1500

# maximum amount of backups, older ones will be deleted

maxBackups 10

###############################################################################

# Texture Override Options

###############################################################################

# enables texture dumping

# you *only* need this if you want to create your own override textures

# textures will be dumped to "dsfix ex_override\[hash].tga"

enableTextureDumping 0

# enables texture override

# textures in "dsfix ex_override\[hash].png" will replace the corresponding originals

# will cause a small slowdown during texture loading!

enableTextureOverride 0

###############################################################################

# Other Options

###############################################################################

# skip the intro logos

# this should now be slightly more stable, but should still be

# the first thing to disable in case you experience any problems

skipIntro 1

# change the screenshot directory

# default: . (current directory)

# example: C:\Users\Peter\Pictures

# directory must exist!

screenshotDir .

# override the in-game language

# none = no override

# en-GB = English, fr = French, it = Italian, de = German, es = Spanish

# ko = Korean, zh-tw = Chinese, pl = Polish, ru = Russian

# this does not work in Windows XP!

overrideLanguage none

# Dinput dll chaining

# if you want to use another dinput8.dll wrapper together

# with DSfix, rename it (e.g. "dinputwrapper.dll") and put the new name here

dinput8dllWrapper dsmfix.dll

# dsmfix.dll

# D3D adapter override

# -1 = no override

# N = use adapter N

# this setting is for multiple (non-SLI/crossfire) GPUs

# everyone else should leave it at -1

d3dAdapterOverride -1

# Log level - 0 to 11, higher numbers mean more logging

# only enable for debugging

logLevel 0

###############################################################################

# The settings below are not yet ready to use!!

###############################################################################

# You can only set either forceFullscreen or forceWindowed (or neither)

# 0 = off, 1 = on

forceWindowed 0

forceFullscreen 0

# turn on/off Vsync

enableVsync 0

# adjust display refresh rate in fullscreen mode - this is NOT linked to FPS!

fullscreenHz 60

Edytowano przez KafarPL
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"farmienie" dusz to dobry pomysł w tej grze? zbieram w ten sposób na lvl i te itemy do ulepszania broni. jak pokonać tego pierwszego bossa za wieżą? przy pierwszym podejściu szybko mnie skusił z kusznikami, a na dole wieży bułat temu "rycerzowi" prawie obrażeń nie zadawał. zmienił broń, ulepszać dalej czy co robić? xd

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KafarPL, może zmień "aaQuality" na 0. Nie wiem - jak chcesz to mogę Ci pokazać moje ustawienia, bo poustawiałem wszystko tak, by mieć jak najwyższą wydajność.

@znajomi, farmienie jak najbardziej się opłaca, choć po kilku levelach tych kilku nieumarłych to będzie dla Ciebie za mało.

Protip co do bossa: kuszników możesz zabić - gdy przejdziesz przez "białe światło" po prawej masz drabinę. Samego bossa możesz łatwo zabić wykorzystując tę drabinę - zwracasz uwagę bossa, biegniesz co sił w nogach do drabiny, wchodzisz na górę, podchodzisz do krawędzi, czekasz aż boss podejdzie, spadasz na niego i jednocześnie klikasz lpm, odbiegasz, powtarzasz kilka razy i po bossie. ;)

Edytowano przez Kirrin
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"farmienie" dusz to dobry pomysł w tej grze? zbieram w ten sposób na lvl i te itemy do ulepszania broni. jak pokonać tego pierwszego bossa za wieżą? przy pierwszym podejściu szybko mnie skusił z kusznikami, a na dole wieży bułat temu "rycerzowi" prawie obrażeń nie zadawał. zmienił broń, ulepszać dalej czy co robić? xd

Jeżeli chodzi ci o Taurusa, to zanim zaczniesz z nim walczyć, zabij kuszników. Na tę wieżę prowadzi drabina. Tego rycerza to zostaw, bo przedmiot, które się zdobywa po pokonaniu go, nie jest warty zachodu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...