Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

P_aul

Sesje Władca Pierścieni - dyskusje [Dobro] [Zło]

Polecane posty

Ech, ludzie... ;P no, jak już pisałam wcześniej - mnie tam wszystko jedno, kiedy będzie rozgrywać się sesja. Ale skoro nie ma zbyt wielu chętnych do gry we wcześniejsze Ery, a są ci, którzy opierają się np. na filmach, to chyba pozostaje nam Trzecia albo Czwarta, hm?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dzięki BSowi za tąlistę... Od siebie dodam, że Druga era to okres chwały i upadku Numenoru...
Nie ma sprawy, aczkolwiek proszę nie uwzględniać mnie na liście graczy... chyba, że lista mocno rezerwowa, bo nie wiem jak to u mnie z pomysłem na kartę będzie :) Po prostu pomagam, żeby ten fajny pomysł nie utonął w tomach dysput na temat najdrobniejszych szczegółów, bo MG chce być tak miły dla graczy (... a nie opłaca się... ;p) ;]
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie musimy ograniczać Trzeciej Ery do wydarzeń znanych z filmu i książki. Przecież walka toczyła się na wielu frontach. W Mrocznej Puszczy Elfy biły się z siłami Ciemności z Dol Guldur, Krasnoludy Daina też chyba się nie obijały, podobnie ludzie z Dale walcząc z Easterlingami. Mistrz może umieścić graczy na mało eksponowanym teatrze, dzięki czemu nie będzie wiązał go kanon. Bohaterowie będą najwyżej słyszeli wieści z dalekiego frontu o wydarzeniach spod Helmowego Jaru, itp. Rozegranie sesji w Drugiej Erze to też godny polecenia pomysł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także byłbym za trzecią i czwartą erą. Trzecią wszyscy znamy z filmu (inni także z książek) a czwarta era, to byłaby już tylko pomysłowość MG (no chyba, że się właśnie wygłupiłem i czwarta era jest opisana w jakiejś książce :P). Gdyby tak było, to z miłą chęcią bym zagrał ... :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up: Dzięki, kolego brylant, ale raczej nie brałbym się za robienie sesji bez znajomości dat... :tongue::tongue: Ale pomoc mile widziana...

A co do samej sesji... Co powiecie na taka opcję: Początek mniej więcej wtedy, kiedy Drużyna wyrusza z Rivendell, czyli te ostatni dwa-trzy lata Trzeciej Ery, a dalej Czwarta? Powiedzmy, że nie bierzecie udziału w książkowych wydarzeniach, tylko w tym czasie gdzieś na północy wykluwa (budzi?) się nowe (stare?) Zło? Np.: Smoki wypełzają ze starodawnych ruin, obejmuja dowodzenie nad resztkamo orków w Górach Mglistych, w tym czasie Frodo niszczy Pierścień, ale nie ma to żadnego wpływu na te stwory? Jedno zagrożenie zostało zażegnane, ale pojawiło sie drugie... Może nie jest to do końca zgodne z kanonem, ale nikt nie powiedział że musi.. Wtedy właściwie dokładny czas nie ma znaczenia - może to być początek, jaki 20-30 rok Czwartej Ery... Proszę o opinie...

Jednak byłem dla Was za dobry i postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce... :rolleyes::tongue::tongue:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko bez paniki!! :tongue::tongue: Już zamieszczam wzór:

Karta

Imię:

Rasa: Wybieramy spośród Wolnych Ludów Śródziemia (jakby ktoś nie wiedział: ludzie, krasnoludy, Leśne Elfy)... Wysokie Elfy nie, dlatego że ich czas na tym kontynencie sie skończył, hobbity nie, bo za daleko :laugh:

Krótka historia/ opis: Nie musicie się rozpisywac, wystarczy parę zdań... Wiecie o co chodzi, prawda?

Broń: Oczywiście tylko biała, może być jej imię... Magia jako zaklęcia nie występuje w WP, ale wszystko się może zdarzyć

Możecie pisać tutaj, ale jak się wstydzicie, to śmiało na PW :tongue:

Aha... Tą sesję dla Złych zaplanuję, jeżeli ta się jako tako uda i znajdę jeszcze trochę czasu...

No i macie na to czas gdzieś do piątku...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak byłem dla Was za dobry i postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce...
I moim skromnym zdaniem należało tak zrobić od początku, bo nic tak nie działa jak srogi bat Mistrza Gry, który mówi "tak ma być" :P Po prostu jasne powiedzenie jakie są realia jest lepsze niż czekanie aż gracze się dogadają, bo ten proces może trwać w nieskończoność ;] Dobrze zrobiłeś.

Ah, jeszcze jedno (nie, karty nie piszę - pomysłu brak) - postaraj się mierzyć siły na zamiary, żeby potem nie okazało się, że nie wyrobisz z dwoma sesjami ;) Nie sugeruję oczywiście, że Ci się nie uda, nic z tych rzeczy, ale nagle w przyszłości może nastąpić moment "o, brak czasu/brak weny". Taka uwaga na koniec.

Powodzenia z sesją ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już w moim przypadku szok pierwszego miesiąca studiów po jakimś czasie bez nauki (^^) i pobytu w Warszawie mija, to... myślę, że miałbym czas na udział w tej sesji.

Teraz nic nie przeszkadza mi w byciu regularnie na forum, a świat Tolkiena ogarniam dość dobrze (łyknąłem książkowego Władcę Pierścieni, machnąłem cały Silmarilion oraz poprawiłem tytułem Dzieci Hurina), więc czas i miejsce mi są obojętne. :) Jeśli więc będzie miejsce dla gracza, to ja jestem bardzo chętny i tak jak już pisałem czas i miejsce akcji są w moim przypadku dowolne. Czy to Wojna o Silmarille, Trzecia Era, czy Czwarta... Ten temat, który podrzucił MG, również jest świetny i jeśli można to podesłałbym kartę. :) Jeśli jednak miejsca są już obsadzone, to mógłbym być na liście rezerwowej. ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta

Imię: Thorlof

Rasa: człowiek, wojownik Rohanu

Krótka historia/ opis: Urodził się w Edoras. Jego ojciec należał do oddziałów Rohirimów. Dorastał, uczył się walki mieczem oraz planowania ataków. Lata mijały, a młodzieniec z każdym dniem stawał się doroślejszy. Obecnie ma 28 lat, dłuższe czarne włosy splecione w warkocz. Drobny zarost na twarzy oraz parę blizn ukazują życie pełne nie spokoju. Ciągle gdzieś gna, ciągle walczy z siłami ciemności. Zawsze podróżuje na jednym i ukochanym koniu, zwanym Njor. Przysięgał przed królem zawsze walczyć z siłami ciemności, lecz przed sobą samym obiecał coś innego ? zemstę. Minęły 2 lata od śmierci jego ojca, który wpadł w zasadzkę razem ze swoim oddziałem Rohirimów. Oddział był rozbity, ponieważ wracali z potyczki, która miała miejsce na terenach Woldu. Jedyne, co pozostało mu po ojcu, to uszczerbiony hełm i miecz. Chęć zemsty w tak młodym chłopaku spowodowała, że z miłego, stał się on czasem zbyt pewny siebie, zbyt waleczny. Nie potrafi okazywać litości nikomu, kto w jakikolwiek sposób służy wrogom.

Broń: miecz półtoraręczny Ivar, zbroja, tarcza, hełm, mały toporek, sztylet, sygnet przynależności do wojsk Rohanu, medalik z czarnym koniem na szyi

Zatwierdzona przez MG.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja Władca Pierścieni (Dobro)

MG: podbiel95

Gracze: Stillborn, Kathai_Nanjika, FaceDancer, Nick Wazalski, Silmaril

Wolne miejsca: BRAK

Opis: Każdy w Śródziemiu wyczuwał, żw Wojna o Pierścień się kończy. Siły Zła na południu atakowały coraz mniej zaciekle. Gdzieś tam Frodo wędrował po Mordorze, w celu

zniszczenia Jedynego Pierścienia. Jednak daleko na Północy, w Dzikich Krajach, budziło się ze snu nowe zagrożenie. Smoki opuściły swe pradawne schronienia w górach i robiły coś,

co jeszcze nigdy sie wśród nich nie zdarzyło. Szukały sojuszników. Hordy orków i goblinów z Gór Mglistych, niemające dotychczas pana, odpowiedziały na wezwanie... Wielka Góra

Gundabad stała się nowym siedliskiem Zła...

Regulamin

1. Przede wszytskim netykieta, regulamin FA i sesji RPG

2. Piszemy poprawnie po polsku, ZWŁASZCZA ortografia

3. Piszemy posty przemyślane, nie bezmyślne, czekamy na przypływ weny

4. Piszemy dwa posty pod każdym MG

5. Czas na odpis wynosi tydzień. Jeżeli wszyscy gracze się wypowiedzą, to MG pisze swojego posta nawet w ten sam dzień.Jednak maksymalny czas dla MG to tydzień.

6. Możliwe jest odgrywanie pomniejszych NPC przez Graczy, ale nie będzie to raczje konieczne

7. Niekonieczne jest stosowanie spoilerów

8. Pisanie humorystyczne nie jest wskazane, ale też nie zakazane

9. Trzymanie się kanonu nie jest obowiązkowe

10. Wymagana jest znajomość przynajmniej podstawowego WP.

11. Piszemy oczywiście w trybie niedokonanym, Mg decyduje, co się udało. Oczywiście chodzi o sprawy ,,bitewne'', bo to gdzie pójdziecie to Wasza sprawa

To jest nasz niezbędnik, jednak nie ostateczny :biggrin:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byś sobie pograł, ale nie ma miejsc... Czy tak trudno przejrzeć kilka stron, żeby zorientować się, że i tak jest za dużo chętnych? Ale szykuj się na sesję dla ,,Tych Zuych'', bo jest w planach... Sesje prowadzi się na forum, jaki wyobrażasz sobie inny sposób? No i powiedzmy, że sesja opiera się na zasadach D&D - jakoś nie widzę sensu w wypisywaniu statystyk... Tutaj jest wszystko ustalone - wiadomo, że krasnolud jest silny, elf inteligentny, a człowiek...eee możę charyzmatyczny? W każdym razie nie potrzeba wypisywania cyferek...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tiduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut - Twoja kandydatura została zgłoszona. Aby ją aktywować wyślij SMS pod numer 1500100900 o treści: aktywuj. (koszt SMSa 567 zł i 87gr)

Przypominam Dobrym, że na karty czekam najpóźniej do soboty ...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta postaci

Imię: Assil

Rasa: Leśne Elfy

Charakter: małomówny, ignorancki, egoistyczny, chłodny

Krótka historia/ opis:

Może i mieszkał oraz żył kiedyś z innymi leśnymi elfami, jednak został wypędzony z Rivendell(mam nadzieję, że nie pomyliłem miasta). Zakazano mu powrotu i wypalono na lewym ramieniu znak po którym miał zostać rozpoznany, jako wygnaniec. Dokładne przyczyny nie są znane, bo Assil nie zdradza swoim towarzyszom wiele szczegółów ze swojej historii. Wiadomo jedynie, że po opuszczeniu Rivendell stał się członkiem bandy rabusiów i rzeźmieszków. Przez jakiś czas nieźle im się powodziło, a różno rasowy skład grupy nadawał się świetnie do różnego rodzaju napadów. Niedługo potem gdy zaczęli się bogacić ktoś się nimi zainteresował i banda została rozbita, a Assil ledwo uszedł z życiem. Po tym wydarzeniu zajął się samotną kradzieżą i zabójstwami na zlecenie, do czego elfy nadawały się idealnie. Zwinność, celność, ciche poruszanie się oraz kamuflaż to wszystko są przymioty elfa. Gdy był jeszcze w Rivendell ukończył trening łowcy i otrzymał wyjątkowy łuk o nazwie Kalis. Potem nadawał się świetnie do zabójstw i wykańczania natrętnych osób. Po jednym z rabunków otrzymał też falowany sztylet, który nazwał Zdradą. Sam w sobie był wyjątkowy, bo otaczała go lekka niebieska łuna, jednak nie pociągało to za sobą innych efektów ubocznych, prócz braku tępienia się ostrza.

Broń: Zdrada(wygląda mniej więcej tak, tylko z normalną rączką: sztylet) i Kalis(łuk)

Może być?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Shaker: Oczywiście, że pomyliłeś... Właściwie można to uznać, ale Leśne Elfy żyły w Mrocznej Puszczy, porozrzucane po osiedlach bez nazw, a skupione wokół swego króla Thranduila i jego siedziby w jaskiniach... W Rivendell też może byś jakiegoś znalazł, ale nie sądzę... W każdym razie: niech już zostanie to Rivendell, dokładne miejsce pochodzenia w zasadzie nie gra roli...

@barowei: Będę o Tobie pamiętał, kiedy już zacznę myśleć nad drugą sesją...

@Shaker: Ale karta niczego sobie :tongue::tongue:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...