Rycka Napisano Lipiec 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 8, 2011 (edytowany) Jestem fanem ObliVIona i już się nie mogę doczekać Skyrima Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsza. Bardzo mi się podoba w grach ta "simsowatość", która jak mam nadzieję, że znajdzie się w nowym TES'ie. Edytowano Lipiec 8, 2011 przez Rycka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0o0o Napisano Lipiec 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 8, 2011 Bardzo mi się podoba w grach ta "simsowatość" Simsowatość? Ja grałem w Morrowinda i nie znalazłem żadnego takiego elementu. W Simsach latasz po świecie z toporem na plecach? Nie wiem, może chodzi ci o tworzenie postaci (a raczej jej wyglądu)? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manhuncik Napisano Lipiec 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2011 Jeśli będzie można to się ochajtam i będę uprawiał pole i doił krowy, całkowicie olewając misje itd itp. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buranchi Napisano Lipiec 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2011 (edytowany) Nie mam nic przeciwko customizacji wyglądu bohatera, kupowaniu wdzianek, rodzinie czy jakiś codziennych pracach domowych, ale Bethesda chyba zapomniała trochę jaką grę powinna stworzyć. Żeby ważniejsze były związki małżeńskie od dodania kusz czy włóczni? Albo zaimplementowaniu dodatkowych umiejętności? Ach no tak, w końcu jak się zapomnimy to wyszkolimy maga który walczy na poziomie mistrzowskim za pomocą noża do masła i wojownika który w ciężkiej zbroi będzie prześlizgiwał się z kocią wręcz zręcznością. To było zawsze bolączką serii, nad tym Beth powinna popracować, a tymczasem oni jeszcze bardziej brną w to szambo usuwając klasy. A nie wierze żeby rozwiązali to na tyle dobrze, żeby po kilkudziesięciu (jak nie mniej) godzinach gry nasz Dovahkiin był multiklasowcem. Chyba że ktoś za chiny nie będzie używał umiejętności z innej klasy. W każdym razie ta seria skłania się coraz bardziej ku temu aby być każualową papką, dla niemyślących ludzi, którzy zamiast dreszczyku na skórze, od święta wolą zagrać sobie polatać i posiekać smoki. Coś jak fable, gdzie mogliśmy mieć tuzin żon i mężów, pięćdziesięcioro dzieci i każdy dom w okolicy. Z tym ze to standardów Fable już się przywykło bo taka ta gra poprostu jest, ale TES...? A no tak Latania też nie będzie, bo usunęli lewitacje, żebyśmy nie zauważyli kolosalnych błędów w renderowaniu odległych terenów czy miast(zamkniętych zresztą), wystarczy wcisnąć tcl w Oblivionie i mamy już odpowiedź. Jedyne co mnie nastraja optymistycznie to ilość aktorów podkładających głosy i muzyka, czyli ogólnie udźwiękowienie. Grafika jak grafika, no cóż chociaż nie jest to ten sam silnik. Edytowano Lipiec 9, 2011 przez Buranchi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość RaxusV Napisano Lipiec 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2011 Jako, że znowu zainstalowałem Morrowinda mam do was pytanie : Podalibyście listę modów, które usprawniają grę (grafika, system walki itp.)? Czy mają wysokie wymagania? Wiadomo już coś o edycji kolekcjonerskiej Skyrim? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Lipiec 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2011 @up Dosłownie kilka stron wcześniej koledzy rozpisywali się nad modami do TesIII. Co jest niby złego w usunięciu klas? Ja się bardzo cieszę, że zamiast sztywnego podziału będzie pełna dowolność rozwoju postaci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Lipiec 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2011 (edytowany) http://www.gram.pl/news_8A3jHu24_Bethesda_..._odbiorcow.html Coraz mniej rozumiem Todda Howarda. Po całkiem sensownym skądinąd założeniu, tj. "Szczerze mówiąc, tworzenie gry bardziej przystępnej nie jest rzeczą, która zaprząta nam głowy. Doszliśmy do wniosku, że dotrzemy do wielu odbiorców właśnie z taką grą, jaką chcemy zrobić [...]", pada stwierdzenie, iż "W Oblivionie zaczynałeś grę, ale po trzech godzinach stwierdzałeś, że chcesz wrócić do początku, ponieważ gdzieś podjąłeś złą decyzję. Chcemy załagodzić to zjawisko [...]". Pomijając już fakt, że teza jest całkowicie i absolutnie bezzasadna, to ? na litość ? przeczy nawet temu, co ogłaszano kilka tygodni wcześniej, a mianowicie że studio stara się stworzyć produkcję jak najbardziej przystępną. Od pojawienia się pierwszy newsów dot. TES V starałem się łagodzić ostrą krytykę kierowaną pod adresem Bethesdy, ale skoro najwyraźniej dyrektor projektu nie grał w poprzednią odsłonę od czasów jej premiery (vide "otwarte miasta" w Oblivionie) i ma o niej co najwyżej przeciętne pojęcie, to... Podalibyście listę modów, które usprawniają grę (grafika, system walki itp.)? Czy mają wysokie wymagania? Na poprzednich stronach tego tematu dość dokładnie omówiono kompilację Morrowind Overhaul oraz program Morrowind Graphic Extender ? powinno Cię to zainteresować. Systemu walki niestety nie da się raczej ulepszyć, tzn. są jakieś zestawy animacji, ale raczej przeciętnie wykonane. Co do wymagań, to obie ww. modyfikacje bez wątpienia znacznie zwiększają "sprzętożerność", ale nic nie stoi na przeszkodzie aby je optymalnie skonfigurować. Edytowano Wrzesień 2, 2011 przez Murezor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość RaxusV Napisano Lipiec 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 9, 2011 Minimum System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz * RAM: 3 GB * HDD: 15 GB * Graphics: 512 MB card * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Recommended System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Core 2 Quad 3 GHz * RAM: 3 GB * HDD: 15 GB free disk space * Graphics: 512 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Supported Graphics Cards: Minimum ? 8800 GT No cóż, wymagania dosyć duże (chodzi mi o rekomendowane) ale i tak jest lepiej niż się spodziewałem. Czas zbierać na piecka, który udźwignie to na full detalach . @kilop206 Może i świat W morrku był pusty (ech i te $#^%$# skrzekacze), ale odkrycie wszystkich jego tajemnic zajmuje dużo czasu. I to dla mnie jedna z najfajniejszych rzeczy w grze . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Lipiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2011 (edytowany) @Murezor udało wam się wtedy ustawić tego ENBSeries? Ja go zainstalowałem, odpaliłem grę, wciskam shift+f12 (chyba tymi klawiszami się go aktywuje) i gra zrobiła się dużo jaśniejsza (aż bije po o czach) i niektóre elementy są jakby bardziej rozmazane, ale to wszystko co zauważyłem. Na pewno nie daje niektórych efektów OBGE np. promieni słońca prześwitających między liśćmi drzew. Edit: Obejrzałem teraz filmik który podesłałeś przedtem ale on wcale mi nie pomógł, może dałeś nie ten filmik co chciałeś? Ten do którego dałeś link pokazuje jak zainstalować jakiegoś moda allnatural z użyciem WB przy czym koleś używa kilku programów na raz (jakiś python, wb, obse i jakiegoś boss'a). Jak na razie to mam problem z instalacją samego WB... Edit2: Zainstalowałem jeszcze raz OBGE manualnie, dalej to samo - 0 efektu. Nie wiem czy tak powinno być ale ten mod nie ma żadnego ESP, tylko tekstury shadery i meshes do wklejenia, czy tak na pewno powinno być o.0? Druga sprawa to to, że widzę wielu ludzi skarżących się w komentarzach na to że u nich także nie działa, możliwe żeby przyczyną był windows7? Edytowano Lipiec 10, 2011 przez SplaTt333 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Lipiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2011 Oblivion Graphics Extender (OBGE) wymaga do działania posiadania Oblivion Script Extender (OBSE). Posiadasz go, i uruchamiasz przez niego grę? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Lipiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2011 (edytowany) No więc tak. Udało mi się wreszcie doprowadzić OBGE do porządku. Musiałem manualnie wprowadzać nazwę każdego shadera do shaderlist.txt. Cóż, najwyraźniej twórcy uznali, iż to wiedza tak powszechna, że nie trzeba o tym pisać w opisie moda czy readme... nie mówiąc już o braku opisu poszczególnych shaderów, tak więc trzeba sobie testować po omacku metodą pró i błędów. Po zainstalowaniu tego moda wraz z całą masą innych ta gra wygląda wprost genialnie. Postaram się za chwilę powrzucać trochę screenów. Natomiast teraz mam inny problem, tj. ogromny spadek fps (z ponad 40 bez żadnych modów do ok 10-20 ...). Zdaję sobie sprawę, że mam modów na potęgę ale to imo strasznie duży spadek. Podrzucę potem listę wszystkich modów i prosiłbym o pomoc w znalezieniu tych najbardziej zjadających wydajność. Screeny: http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...13-42-06-30.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...13-49-25-62.jpg Lista wszystkich modułów jakich używam: http://i557.photobucket.com/albums/ss19/SplaTt333/modyob.jpg Plus OBGE shadery: Ring_SSAO.fx Godrays.fx DepthOfField.fx MLAA.fx CrysisDoF.fx Co by tu zmienić żeby dobić chociaż do 20 fps? EDIT: W sumie okazało się, że wystarczyło wyłączyć firefox'a i chrome'a a fps skoczyły do 20-25. Jeszcze kilka screenów: http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...15-09-32-86.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...14-50-20-00.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...15-06-33-66.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...14-55-19-40.jpg Edytowano Lipiec 10, 2011 przez SplaTt333 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Lipiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2011 (edytowany) Co do ENBSeries ? tutaj masz kopię mojego starego pliku konfiguracyjnego. Podmień nim po prostu ten oryginalny i napisz, czy działa jak należy. Wrzucę jeszcze może kilka screenów, które wykonałem kiedy jeszcze bawiłem się pluginami do Obliviona: http://i374.photobucket.com/albums/oo188/M...09-53-34-92.jpg http://i374.photobucket.com/albums/oo188/M...-03-15-99-1.jpg http://i374.photobucket.com/albums/oo188/M...-00-08-65-1.jpg http://i374.photobucket.com/albums/oo188/M...15-27-43-64.jpg http://i374.photobucket.com/albums/oo188/M...17-50-15-37.jpg Plus OBGE shadery: Ring_SSAO.fx Godrays.fx DepthOfField.fx MLAA.fx CrysisDoF.fx Na pierwszym miejscu usunąłbym SSAO i MLAA ? te efekty graficzne są tutaj chyba najbardziej "zasobożerne". Poza tym ? możesz też wyłączyć jeden z efektów DoF... Ten do którego dałeś link pokazuje jak zainstalować jakiegoś moda allnatural z użyciem WB przy czym koleś używa kilku programów na raz (jakiś python, wb, obse i jakiegoś boss'a). Faktycznie ? mój błąd. Wydawało mi się, że autor przedstawił kompletny proces instalacji tego modu, tj. razem z jego komponentami (m.in. Wrye Bash)... Edytowano Lipiec 10, 2011 przez Murezor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Lipiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2011 (edytowany) Dzięki za ini. Wrzuciłem go i odpaliłem. Wygląd świata jest ogólnie lepszy szczególnie jeśli chodzi o otoczenie i cienie ale wszystko jest okropnie rozmazane, spójrz: http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...16-02-36-57.jpg A w menu to już masakra: http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...16-02-41-10.jpg Co z tym zrobić? PS: Dodam że dałem tego ENB dodatkowo do OBGE. Zapewne któreś shadery się dublują bądź jakieś efekty są zbyt mocne. Edytowano Lipiec 10, 2011 przez SplaTt333 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Lipiec 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 10, 2011 Wygląda to na jakąś niezgodność pomiędzy ENBSeries a OBGE. Dla pewności sprawdziłem u siebie (nie mam zainstalowanego OBGE) ? wszystko działało poprawnie. Spróbuj może wyłączyć shadery z OBGE i po prostu oceń, która modyfikacja bardziej Ci odpowiada. Niewykluczone, że niektóre z shaderów OBGE są kompatybilne z ENB (np. Godrays), ale to już musisz sprawdzić samemu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Lipiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2011 (edytowany) A więc po kilkudniowej zabawie z shaderami, ustawieniami ENB, modami i ustawieniami karty w końcu znalazłem złoty środek. Niestety, chwilowo z gry poleciał MotionBlur i FowardBlur w celu podniesienia wydajności. Teraz mój oblivion wygląda niewiele gorzej niż nadchodzący skyrim. Kilka screenów na szybko: Ladnscape: http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...11_12_52_25.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...11_13_25_52.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...11_13_26_18.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp..._11_13_26_5.jpg IC Waterfront (mglisty poranek): http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp..._12_12_2_19.jpg (pogoda przed dzeszczem) : http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp..._12_12_6_56.jpg IC Market District: http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...12_12_21_49.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...11_21_15_13.jpg IC Talos Plaza District (słoneczny wieczór): http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp..._12_12_5_46.jpg Bruma (chmurno): http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp..._11_22_17_3.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...11_22_20_41.jpg Arcane University (noc, śnieg ): http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp..._12_6_43_35.jpg (wnętrze): http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp..._12_11_1_33.jpg Cheydinhal: http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...11_20_38_20.jpg http://i557.photobucket.com/albums/ss19/Sp...11_20_37_29.jpg Nie wiem jak na was, ale na mnie robi to ogromne wrażenie. Poczułem powiew świeżości w Oblivionie i zaczynam się przy nim świetnie bawić na nowo, polecam każdemu zainstalować sobie tyle modów ile tylko da radę i przeżyć przygodę w Cyrodill jeszcze raz (lub kilka) przed Skyrim'em Edytowano Lipiec 12, 2011 przez SplaTt333 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekpk19 Napisano Lipiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2011 Czy w Oblivionie sa zbroje (kirysy), które zakrywały by tylko ciało?- coś na wzór zbroi z traileru Skyrima. Ewentualnie, jak są mody na taką zbroje, to proszę o link, bo w necie, nie zawsze są zdjecia, a nie chcę instalować w ciemno. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Lipiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2011 @up nie do końca rozumiem twoje pytanie, jak to "zakrywały tylko ciało"? A co jeszcze zakrywają innego? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekpk19 Napisano Lipiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2011 (edytowany) Bo większość zakrywa jeszcze ręce. Mi chodzi o taki, który zakrywałby tylko korpus, bez rąk. Coś takiego (zbroja ze Skyrima): Edytowano Lipiec 12, 2011 przez piotrekpk19 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Lipiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2011 Jeśli chodzi o wersje męskie takiego pancerza to nie kojarzę nic takiego. Natomiast jeśli chodzi o żeńskie, to w modzie "apachi goddess store" jest mnóstwo pancerzy tego typu, niektóre nieraz wyglądają tylko jak stalowy stanik. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ester Napisano Lipiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2011 Niedawno znów nabrałam ochoty na Morrowinda, więc dziś ochoczo zabrałam się do instalacji i przy okazji zabawy z Morrowind Overhaul, jednak sprawne zainstalowanie tego molocha chyba przerosło moje umiejętności, dlatego zwracam się do Was o pomoc. Zacznę może od tego, że mam Morrowinda ze starej Extra Klasyki, z dodatkami. Zainstalowałam grę, patch KHRoN'a, potem przystąpiłam do instalacji i konfiguracji Overhaul, posiłkując się tutorialem na YouTubie. Wszystko szło w miarę dobrze, aż do momentu konfiguracji Morrowind Graphic Extender, który po prostu nie uruchamiał się i wywoływał komunikat "program przestał działać". Szybkie research w sieci wskazał, że MGE niespecjalnie lubi się z 64-bitową siódemką i żeby zaczął działać, trzeba najpierw odpalić grę bez niego, a dopiero potem z nim. Odpalam wiec grę, menu jest w trakcie ładowania i zaczynają pojawiać się dziesiątki błędów o zmienionej lokalizacji obiektów, jeśli dobrze zrozumiałam. Przy próbie rekompilacji skryptów w CS wyskakują dokładnie takie same błędy. Załączam screena z jednym z errorów. Co mam zrobić z takim fantem? http://img42.imageshack.us/img42/8107/beztytuufsi.png Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Lipiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2011 Ściągnij paczkę skonwertowanych i rekompilowanych .esp którą podał Murezor na jednej z kilku poprzednich stron, i nie używaj Morrowind Patch 1.6.5 - jest on tylko do angielskiej wersji gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Lipiec 12, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2011 (edytowany) @piotrekpk19 Tu masz przykład, tego seta jest wersja bez pancerza na rękach: tak jak wielu innych. Jeśli chodzi o męskie to pogrzebałem trochę w necie ale nic nie znalazłem. Edytowano Lipiec 12, 2011 przez SplaTt333 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ester Napisano Lipiec 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 13, 2011 Podmieniłam pliki .esp i odznaczyłam Morrowind Patch 1.6.5, jednak gra wciąż wywala błędy o niepoprawnych plikach. Oto przykład jednego z nich: Current file "Barabus' fireplaces 2.esp" Cell "Caldera, Guild of Mages" Object reference "yakum hairshashishi" missing in master file. Większość komunikatów ma podobną treść, zmienia się tylko nazwa plików. Pierwszy raz spotykam się z "missing in master file" i kompletnie nie wiem co to może oznaczać. Mam jeszcze garść innych pytań odnośnie Overhaul'a: Najbardziej niepokoi mnie to, że podczas instalacji moda nie odpala się Morrowind Graphic Extender i jak napisałam wcześniej wywołuje komunikat "program przestał działać." Po za tym, używam DX11, natomiast MO wymaga Directx 9.0c. Muszę koniecznie instalować starszą wersję DX? Kolejne wątpliwości budzi u mnie konieczność posiadania zarówno .NET Framework 2.0 i .NET Framework 4.0. Wersja 4.0 nie zawiera w sobie jednocześnie wersji 2.0? Da się to potem wszystko odkręcić w prosty sposób i bez zbytniej szkody dla systemu? Czy te błędy, o których wspomniałam wcześniej wynikają z tego, że nie działa mi MGE? Pojawiają się mimo zaznaczenia w MGSO opcji "No MGE". Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diabolos Napisano Lipiec 13, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 13, 2011 Ester - poinstaluj te NETFrameworki ,bez nich u mnie były problemy z odpaleniem podprogramów Overhaula, nic się nie stanie jak je zainstalujesz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RazielusMortis Napisano Lipiec 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 21, 2011 Oj dawno już nic nie postowałem na tym forum. Trzeba więc do tego wrócić. A jako, że premiera Skyrim zbliża się wielkimi krokami to podzielę się moimi obawami jak i nadziejami. Martwi mnie podejście Todd'a "dwa kroki do przodu i jeden do tyłu". Podobnie jak w przypadku Obliviona, coś w Skyrim ulepszą, ale sporo fajnych elementów usuną. Nagolenniki połączone z kirysem? Jak tak dalej pójdzie to niedługo pancerze w TES'ach będą występowały w formie kompletnego zestawu . No i dalej nie będzie można walczyć z grzbietu wierzchowca, co jest tak szczerze nieco niedorzeczne. Mam nadzieję, że chociaż tym razem podczas zjeżdżania z górki, nasz biedny wierzchowiec nie będzie się przy tym ranił. A powiedzmy sobie szczerze, patrząc na krajobraz Skyrim okazji do zjeżdżania z wzniesień (a raczej gór) będzie nie mało. Finiszery jak i same animacje podczas walki wydają się całkiem sympatyczne, podobnie jak ataki skrytobójcze. Na pewno na pokazie E3 engine nie pokazał pełni swoich możliwości więc nadzieje na to, iż w finalnej wersji gra prezentować się będzie lepiej można mieć. Mam tylko nadzieję, że rasy zwierzęce będą bardziej przypominały to co widzieliśmy w Morku, niż te uczłowieczone badziewie z Obka. Jak sądzicie znowu będzie tak, że z jednej strony w grze dojdzie nieco fajnych elementów i kilka słabszych zostanie poprawionych, ale za to zniknie sporo tradycyjnych dla serii, sprawdzonych i fajnych rzeczy, czy może w końcu gra będzie wyraźnie lepsza od poprzedniej części, a nie po prostu inna? BTW wie ktoś może o co chodzi z tym niby nawarstwianiem się, śniegu i zmianami krajobrazu wywołanymi przez losowo generowane burze, ulewy, śnieżyce itp? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.