Skocz do zawartości

RazielusMortis

Forumowicze
  • Zawartość

    198
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralna

O RazielusMortis

  • Ranga
    Krasnolud
  • Urodziny 24.01.1992

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mournhold
  • Zainteresowania
    Życie i wszystko z nim związane - w tym gry :D

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Te z niesamowitym światem lub wspaniałą historią
  • Ulubiony gatunek gier
    RPG

Ostatnio na profilu byli

1367 wyświetleń profilu
  1. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    Panowie z grami Betki bugi to loteria. Ani z F3, ani z Skyrim problemów nie miałem praktycznie żadnych. Za to z Oblivionem i F:NV to myślałem, że się w tyłek ugryzę (swoją drogą jak Obsidian, który dostał gotowy silnik i wiedział jakie problemy z nim były przy F3 był w stanie położyć to bardziej od Betki to nie wiem). Tak więc w dużej mierze to zależy od tego jakie kto ma szczęście.
  2. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    Ale proszę, niech NPC przestaną mnie jechać jak psa kiedy popylam w malachitowej (wolałem kiedy to się nazywało szklana) zbroi, będąc przywódcą Towarzyszy/Arcymagiem/tymjędrzejemcochędożysmoki. Z drugiej strony problemem Skyrim jest to jak dobry on jest. Jakby nie patrzeć te wady zaczęły mi się rzucać w oczy po jakiś 200+ godzinach Gramy w to tak długo, że w większości innych gier kończymy zabawę wcześniej niż tu dostrzegamy sztuczność, niedoróbki*. *Nie dotyczy drewnianych animacji i drętwych dialogów.
  3. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    Ja miałem przy Skyrim lapka, który nie spełniał wymagań minimalnych do końca, grałem na wysokich, a po miesiącu jak wyszedł patch, grałem na najwyższych z wszystkimi pierdołami i nie spadało poniżej 30 klatek Ale się z tego cieszyłem, aktualnego kompa kupiłem dopiero pod trzeciego Wieśka. Z drugiej strony dopiero na PC gra mnie olśniła.. Bo dowaliłem sporo modów Z Oblivionem miałem tak, że jak go zaraz po premierze zakupiłem i odpaliłem, to przez pierwsze 2h nie mogłem szczęki z podłogi pozbierać (tak grałem na najwyższych). Tylko po dwóch godzinach odstawiłem go na dobry miech. Tak bardzo, po Morku, rozczarował mnie świat i spłycenie systemu. A później wróciłem, z czego się cieszę, bo to genialny sandboks aRPG był. A i świat okazał się całkiem spoko, po prostu nie tak niesamowity jak w TES III (boje się, że drugiego tak "innego" świata fantasy jak w Morrowind po prostu nie da się stworzyć w tym samym uniwersum).
  4. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    @Arlekin Tylko, że TESO jest przeznaczone dla innej grupy graczy. Naprawdę, to, że jakakolwiek kraina została pokazana tam, nijak się ma do właściwego TESa. Mogliby dać znowu Cyrodiil, a ludzie i tak rzucili by się jak na karpia w promocji.
  5. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    Ja przeszedłem całego. Razem z Tribunalem i Bloodmoonem. Dalej się łudzę, że kiedyś to powróci, że będzie Morrowind II. Tylko, że teaser wygląda dokładnie tak jak opisane w lore jest High Rock. Do tego wspomniany przeze mnie wywiad, że właśnie chcą wrócić do niego ze względu na to, że nie udało im się go właściwie pokazać w Daggerfallu przez ograniczenia ówczesnej technologii. Do tego TESO jest niekanoniczne i BGS się od niego odżegnuje.
  6. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    Hahah, pamiętam jak po zapowiedzi Skyrim powiedziałem, że jak nie ma w grze bród, to nie kupuję Uwielbiam te dziwaczne rasy Tamriel i fakt, że elfy w tym uniwersum mają zarost. A w Obku wszyscy wyglądali tak samo, tylko mieli inny kolor skóry. No poza orsimerami, khajitami i argonianami (aczkolwiek dwie ostatnie rasy w Obku wyglądały bardzo źle..)
  7. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    @Arlekin To wnioskuję, że masz na myśli cudowne morrowindowe machanie na siebie bronią Ten świt nawiedza mnie w snach. Jak można się nie trafić stojąc nos w nos? Albo widzisz jak strzała wlatuje centralnie w przeciwnika, a tu nic. Dobrze, że zmądrzeli i już nie rzut kością decyduje o trafieniu. Swoją drogą co do encyklopedii w dialogach, to jest akurat standard dla TES, tylko od Obka są to notki, a nie całe artykuły, ale za to czytają za Ciebie. Akurat wolałbym dłużej i więcej czytać niż mieć kwestie mówione, ale za to biedne, króciutkie i mało.
  8. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    I to jest to właśnie to do czego piję. Twój odbiór Morrowind był już zaburzony poprawkami z kolejnych części. Ja grałem w niego zaraz po premierze (moja pierwsza gra na własnym kompie btw :D) i wtedy było genialnie. Ale wrócić do niego, po tym co zrobili z systemem kolizji, balistyką strzał i zupełnie przebudowanym skradaniu w Obku, jest ciężko. Choć i tak warto. Najlepsze questy, fabuła, klimat i muzyka. Magia była ekstra, ale po Skyrim już takiego wrażenia nie robi. Świetna była możliwość tworzenia własnych czarów i ich różnorodność. Co ciekawe akurat ten aspekt w Oblivionie zupełnie zrujnowali, bo magii było tam dużo mniej i każdy czar z danej grupy wyglądał tak samo (do tego biednie). Ale Skyrim ze swoją mechaniką magii zostawił oba tytuły daleko w tyle. Co do TES VI to po analizie teasera i mając na uwadze wspomniane przeze mnie wywiady z Toddem, to jestem już pewny, że to Wysoka Skała. Różnicy mi to nie robi, za bardzo pokochałem to lore, i na dobrą sprawę obojętne mi, w której krainie obsadzą akcję. No chyba, że Morrowind 2 (najlepiej na kontynencie), to 10/10 na dzień dobry
  9. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    No dobra, a teraz porównajmy sprzedaż obu gier (TES IV i G3) Bo koniec końców, myślę, że Beth po prostu tej konkurencji nie zauważyła. Od kiedy Fable "leć korytarzem nawet w lesie" miał otwarty świat? Też G3 przeszedłem. Jak już ten wielki fan patch wyszedł. I pewnie wielu ludzi tak zrobiło. A Obka kupiłem zaraz po premierze (najgorszy elder scrolls btw), więc wyniki sprzedaży mówią ludziom od cyferek zupełnie co innego od ocen użytkowników. Zresztą wystarczy spojrzeć jak ta fatalna przegrana G3 z Obkiem wpłynęła na dalszą karierę pirani. Rozbieżność w technologi i budżecie z każdą kolejną grą się zwiększała. O tak, trzeba przyznać, że miał. Zresztą Skyrim też. Morrowind to już w ogóle jeden wielki odlot. Jeśli chodzi o Obka to wspomniał bym jeszcze nawiedzoną posiadłość Benirus, ten klimat był świetny. Misja na Bladej Przełęczy, Szary Książe, a nawet taka pierdoła jak ogr kradnący placek. No i właściwie cały questline od Mrocznego Bractwa to majstersztyk. Za to gildię magów położyli koncertowo, a w wątku głównym od pewnego momentu na widok Bramy Otchłani zaczynałem płakać :P
  10. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    Ależ ja nie miałem na myśli, że mają iść w kierunku takiego Wiedźmina. Jeszcze tylko fikołków i piruetów mi tam brakuje Mam na myśli raczej mechanikę walk. To sztywne machanie na siebie bronią i komiczne odbieganie i dobieganie do siebie. Blok w odpowiednim momencie dający możliwość kontrataku(z tą samą możliwością dla przeciwników), zmuszenie gracza do faktycznej kontroli staminy oraz jakiś sensowny system trafień i trzymania dystansu. Walki jak najbardziej mogą być dla mnie mało dynamiczne, ale zaklikiwanie przeciwnika na śmierć było spoko do Skyrim - pora na coś nowego. Przy czym naprawdę nie wymagam nagle animacji na poziomie AC czy W3, bo zdaję sobie sprawę, że mamy tu dużo więcej opcji rozwoju postaci i wyboru oręża. Jakby tak mieli zrobić idealne animacje pod każdy rodzaj broni to by nam się chłopaki zajechali Niby do tej fabuły można się przyczepić, ale po F4 to niech oni już lepiej dadzą sobie spokój z udźwiękowionym protagonistą i kombinacjami z dialogami... Byle zadania poboczne poszły do przodu. Jak napisałem w Skyrimie nie. Ale w F4 już tak. Ten styl zwyczajnie kiedyś działał, ja sam dałem Skyrim 10/10. Tyle, że świat idzie do przodu i jakby dziś wypuścili podrasowaną graficznie wersję Skyrim jako coś nowego, to sądzę, iż nie byłbym jedynym "ciut" bardziej krytycznym. Mapa z Skyrim była spoko, tylko jak człowiek zobaczył, coś nowszego, to teraz by chciałby zobaczyć nowego TESa adekwatnego do nowych idei i technologii w branży. Morrowind miał jak najbardziej w postaci G2. Ale Oblivion w postaci G3? Proszę Cię, sam stan techniczny w dniu premiery zdyskwalifikował grę piraniasów. Dopiero po patchach i modach długo po premierze dało się w to to grać. Two Worlds, serio? Wiedźmin 2 nie był dla Skyrim konkurencją z tego powodu, że to nie było RPG w otwartym świecie. Niby to i to action RPG, ale z zupełnie innym podejściem do tematu i zapewniające inną formę rozrywki. To samo przy Fable i Oblivionie. Ogólnie rozbija mi się o to, że po F4 czuć było, że betka idzie w swoim tempie, w swoim kierunku, nie patrząc na konkurencję. Zawsze tak robili, ale kiedyś zwyczajnie mogli, bo nikt nawet nie zbliżał się do formatu ich gier. Teraz to już nie wystarczy, bo inne studia rozpieściły graczy i ci (patrz ja) mają teraz nieco wyższe (aczkolwiek nie wygórowane) wymagania.
  11. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    Nie oszukujmy się, system walki w TES VI musi zostać ostro przebudowany jeśli ta gra ma być hitem. Już przy premierze Skyrima animacje jak i sama mechanika zalatywały lekko naftaliną. Co prawda wtedy to jeszcze nie psuło rozgrywki i było całkiem przyjemne (moje 400+ godzin na Steamie mi świadkiem). Tylko po W3, AC:Origins oraz ogólnym postępie technologiczno-gameplay'owym, lekko poprawiony system z Skyrim czy F4 naprawdę będzie razić w oczy. I to nawet takich fanów świata Nirn jak ja. Betka potrzebuje solidnie popracować nad tym jak i nad "makietowością" map. Już przy F4 czuć było jak mała, ciasno upakowana jest mapa. Świat poszedł na przód i klasyczny progres Betki: "nowa gra nieco lepsza od poprzedniej, bo i tak nie ma konkurencji" już może nie zadziałać.
  12. RazielusMortis

    Cyberpunk 2077

    @Arlekin W wywiadzie mówił, że V będzie miał(a) osobowość tak jak Geralt, taką którą my po prostu będziemy kształtować. Do tego historia ma być budowana wokół postaci, więc aż tak tym bym się nie martwił.
  13. RazielusMortis

    Cyberpunk 2077

    A tutaj z kolei mamy wrażenia z 45 min zamkniętego pokazu.
  14. RazielusMortis

    The Elder Scrolls (seria)

    Chciałbym też zwrócić uwagę, iż Todd mówił, że bardzo chciałby stworzyć TES osadzone w High Rock. Mówił, że High Rock miało być ogromnym górzystym klifem, ale w czasach TES II technologia nie pozwoliła na odpowiednie ukazanie tego w Daggerfallu. Nie pamiętam teraz, gdzie czytałem wywiad. Jakby ktoś znalazł to było by fajnie, bo może więcej ciekawych rzeczy dałoby radę z tego wyciągnąć. Wywiad był już po premierze Skyrim, więc myślę, że to właśnie Wysoką Skałę oglądaliśmy na teaserze.
  15. RazielusMortis

    Fallout 4 - crash w menu głównym gry

    Uruchomienie Steam w trybie offline rozwiązało problem. To niestety teraz jedyny sposób, aby grać, nawet czysty reinstall nie pomógł . Podaje to rozwiązanie, gdyby ktoś kiedyś miał taki sam problem. Do zamknięcia.
×