Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Mariusz Saint

KotOR2: Sith Lords

Polecane posty

Ale to 5 złociszy z karty telefonicznej... Czyli dość sporo :P i za co ja będę ściągał gry erotyczne na telefon :twisted:

EDIT: Thx :) Swoją drogą ciekaw jestem kiedy ostatecznie wyjdzie Restoration Project :P

W wookiepedi napisane było że ponoć jest skończony w 80 procentach.

Obyyyyyyyyyyy, bo ja już się nie mogę doczekać :) Z samych filmików jest tona nowych wątków ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MadeinHell - chyba udało mi się znaleźć odpowiedź na dręczące Cię [a od tego czasu również mnie] pytanie na Wookiepedii. Według tego tekstu, zaplombowane drzwi w bazie Czerki miały pierwotnie prowadzić do ukrytej fabryki produkującej HK-50 i HK-51 [czyli tajwańskie podróbki naszego HK-47 :lol2:]. Jak wiemy, wątek pochodzenia robotów został wycięty z końcowej wersji. Tak więc drzwi w normalnej, sklepowej grze nie da się na bank otworzyć. Wycięty poziom gry został odkryty przez fanów i pojawi się w modzie Restoration Project. Ostatni
pojawił się na YouTube miesiąc temu. :roll:
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz przekonać Batono, by udał się na posterunek do porucznika Grenna. Powiedz mu, że go obronisz przed Czerką. Po drodze będziesz musiał chroniąc Batono stoczyć walkę z najemnikami.

Jeśli grasz po ciemnej stronie, możesz go po prostu wydać Czerce. Wystarczy pogadać z Lorso (ta kobitka).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz już za sobą misję z droidem B-4D4?

Uwaga, poniżej przedstawiam wersję dla LS.

Idź do kantyny i przekup pijanego pracownika Czerki (jak nie masz odpowiedniej perswazji, będziesz musiał się wykosztować), żeby zdradził ci sposób na włamanie się do komputera Czerki. On ci opowie o droidzie. Od Odo Chano (taki jeden Duros, mieszka w B2) zdobędziesz potrzebne papiery uprawniające. Nie da ci ich, dopóki nie pomożesz mu spłacić długu w wysokości 2500 kredytów. Kasę jednak dostaniesz od Choda. Wtedy udaj się do biura Czerki, pogadaj z droidem. Wtedy się na niego przełączysz i jako droid pogadaj z szefową (kłam), otworzy ci pomieszczenie z serwerem, skąd pobierzesz dane. Tam będzie mały droid, możesz go posłać by zestrzelił pracowników Czerki. Skopiuj potrzebne pliki z komputera i wymaż dane o sobie. Gdy już to zrobisz, wróć do Itchorian. Przekonaj Chodo, by puścił droida wolno.

Gdy opuścisz siedzibę Itchorian, dostaniesz info od Mozy, że Itchorianie zostali zaatakowani przez najemników. Szybko wróć do nich i wybij wszystkich najemników do nogi, uwolnij uwięzionego Chodo. Po tym queście powinieneś już dostać dostęp do promu (w dokach) za pomocą którego możesz polecieć na powierzchnię planety... Fabuła posunie się do przodu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej wie ktoś co zawiera ten holocron, który znajduje sie za tymi zamkniętymi drzwiami w Akademii na Korriban? I jak je otworzyc, ale nie tymi tam materiałami wybuchowymi?

Bo myślałem, że moze trzeba w tej sali treningowej bardzo szybko zabic te kozły (tuk'ata, czy jakos tak) ale naprawde zajeło mi to jakies 8 sekund i i tak sie nie otworzyły...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Holocron zawiera wiadomość od Lorda Sith Revana i Bastili, ale odtworzyć go możesz tylko wtedy, jeśli powiedziałeś na początku gry, że Revan powrócił na Ciemną Stronę i przyczynił się do upadku Republiki (jedno z zakończeń KotOR 1). To jak otworzysz drzwi (ładunek wybuchowy) nie ma chyba znaczenia, czy holocron będzie działał, czy nie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go zbudujesz. A dokładniej każesz Bao-Durowi to zrobić (sam ci to wcześniej zasugeruje)

Części znajdziesz na dowolnej planecie zaraz po wydostaniu się z telos (sprawdziłem) wprawdzie nie od razu ale zazwyczaj w połowie questa na którejś planecie powinieneś już mieć wszystkie części...

Swoją drogą zabawne jest to że zaraz po uzyskaniu pierwszego Lightsabera zaczną one sypać się tonami :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd załatwiliscie sobie Kotora II? Ja mam jedynke i bardzo mi się podobała.

Zasadniczo, to idzie się do sklepu i kupuje :). Chyba, że nie ma.

Wtedy pozostaje poszukać w Sieci. Oczywiście mam na myśli sklepy internetowe i aukcje, a nie ściąganie piratów. :pirat:

Ja właśnie mam mój nowiutki oryginalny egzemplarz KotORa II kupiony na Allegro i nie narzekam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napotkałem dziwny problem ( a moze bug?). Otoż, jesli chodzi o fabule to znalazlem wszystkich mistrzow Jedi i nastepne glowne zadanie to udanie sie na dantooine, ale przed tym postanowilem pogadac sobie z Handmaiden i od slowa do slowa udalo mi sie ja "przekabacic" na strone Jedi, o czym informuje mnie napis, ze Handmaiden postawila pierwsze kroki na drodze Jedi Guardiana. Nastepnie pokazana jest Kreia, ktora mowi "Betrayal" i zostaje automatycznie przeniesiony na Telos, tam gdzie ukrywa sie Atris. Tyle ze nikogo tam nie ma, nie moge wsiasc na Ebon Hawka ani wejsc do komnaty Atris. NIC! Co mam dalej robic?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest po prostu błąd gry.

Normalnie po wyuczeniu Handmaiden na Jedi powinna załączyć się cut scenka właśnie w akademii Atris, gdzie Atris mówi pozostałym Handmaiden, że ich siostra je zdradziła.

Inna sprawa, że dość późno zdecydowałeś się na zrobienie z Handmaiden Jedi. Zazwyczaj wystarczają trzy pojedynki na Ebon Hawku i odpowiedni wpływ. U mnie Handmaiden szkoliła już tak mniej więcej na Nar Shadda (przy kolejności: Dantooine, Nar Shadda, Onderon, Korriban). Spróbuj wczytać wcześniejszy zapis gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa, że dość późno zdecydowałeś się na zrobienie z Handmaiden Jedi. Zazwyczaj wystarczają trzy pojedynki na Ebon Hawku i odpowiedni wpływ. U mnie Handmaiden szkoliła już tak mniej więcej na Nar Shadda (przy kolejności: Dantooine, Nar Shadda, Onderon, Korriban). Spróbuj wczytać wcześniejszy zapis gry.

Co ty chcesz żeby się pochlastał?!

No ale w każdym razie... Na tego buga powinien pomóc 1 dość prosty i (chyba) skuteczny krok. Po prostu musisz wyszkolić Handmaiden na innej planecie, u mnie to pomogło... No a jeżeli nie zadziała to niestety konieczny jest wcześniejszy save :P

BTW Handmaiden to ciekawe imię :P "ręczna dziewica" Może mi ktoś powiedzieć co ono znaczy w wolnym tłumaczeniu?

EDIT: no to moja znajomość angielskiego polepszyła się o jedno słówko :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty chcesz żeby się pochlastał?!

Chodziło mi o to, żeby wczytał zapis sprzed wyszkolenia Handmaiden i pojawienia się buga, a nie by zacząć całą grę od nowa. A sam bug to dowód na to jak gra wariuje gdy jest tak połatana i pocięta jak KotOR 2.

BTW Handmaiden to ciekawe imię :P "ręczna dziewica" Może mi ktoś powiedzieć co ono znaczy w wolnym tłumaczeniu?

:shock: "Ręczna dziewica"?

Handmaiden w angielszczyźnie to takie starsze określenie na

female servant or attendant

mniej więcej można więc przetłumaczyć jako "służąca", "służka", "panna służebna", "pomagaczka" :scratch: względnie "przyboczna", jeśli nie chcemy by kojarzyło się nam z pokojówkami i pomywaczkami... W angielskim brzmi zdecydowanie bardziej dostojnie :D.

A sama postać ma na imię naprawdę... KLIK ! :).

najbliższe jest chyba "podręczna", dawniej tak określali służące, które były na każde skinienie - Pzkw

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po jakiej stronie Mocy grasz, więc przedstawiam kilka ewentualności:

Żeby przejść Naar Shadda musisz wkurzyć Exchange.

Idź do Refugee Sector, pogadaj z matką dziewczynki porwaną przez Kantor, idź do Sasquesha, zażądaj oddania dziewczynki, możesz zrobić jatkę.

W Refugee zabierz ze sobą Attona, tam spotka dwóch Twi’leków, po czym wywiąże się rozmowa , po której będziesz mógł go wyszkolić na Jedi (nie napiszę wiecej, by nie psuć niespodzianki).

U Tien Tubba załatw sobie nowe numery rejestracyjne dla twojego statku.

Pomóż Twi’lekkowi Fassie przy konsolach, w zamian zgodzi się przyjąć pilota i pasażerów z uchodźców z Refugee Sector.

W kantynie możesz podsłuchać rozmowę (używając funkcji skradania) dwóch zbirów, którzy opowiedzą o problemach Hutta z Goto, kup u barmana juma juice, który będziesz mógł dolać do misek Kathów, najmij Handmaiden (lub siebie, jeśli grasz babką) jako tancerkę u Hutta, kiedy spaślak zaśnie będziesz mógł uśpić jego pieski i obrobić mu magazyn. Pogadaj z Huttem o jego problemach z Goto. W zamian za pomoc, zgodzi się załatwić paliwo dla stacji na Telos.

Możesz jeszcze pogadać z Kaalah-Nah stojącym przed kantyną, aby szepnął o tobie odpowiednie słówko (trzeba dobrze zapłacić).

Wtedy wróć się na Ebon Hawk, powinien być zajęty przez gang Red Eclipse. Załatw ich, po wyjściu ze statku powinieneś odebrać wiadomość od Visquisa, który zapragnie się z tobą spotkać w Jek Jek Tarr. W zależności od twojej Strony Mocy spotkasz się z Mirą lub Hanharrem. Idź do knajpy.

Dalej historia powinna potoczyć się sama, aż do odnalezienia Mistrza Jedi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...