Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Mariusz Saint

KotOR2: Sith Lords

Polecane posty

Witam wszystkich na forum jako, że jest to mój pierwszy post tutaj.

Mam problem natury technicznej związany z grą Knights of the Old Republic II.

Grę mam już od dawna i zdążyłem ją przejść wiele razy. Przechodziłem ją na różnych konfiguracjach swego komputera w którym na przestrzeni lat zachodziły pewne zmiany związane z wymianą starych "bebechów" na nowsze. Nigdy nie miałem z nią problemów. Do teraz...

Niedawno zacząłem po raz n-ty przechodzić KotORa II i srodze się zawiodłem ponieważ...gra działa gorzej niż kiedykolwiek mimo iż sprzęt mam lepszy. Animacja potwornie zwalnia i cała gra się zacina w takim stopniu, że często mam nic innego jeno niegrywalny slideshow. Czy ktoś z was miał podobny problem lub wie jak go rozwiązać? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc jako, że KotOR'y to moje zdecydowanie ulubione gry i zawsze do nich wracam.

Komputer: Pentium IV 3.0 Ghz, 2 Gb DDR, GeForce 8800 GT 512 RAM.

Uprzedzając pytania - Tak, gra jest oryginalna. W pierwszym KotOR'ze nie miałem/mam takich problemów. Korzystałem z opcji Diseable Vertex Buffer Objects=1. Pomogło zlikwidować pewne objawy tego popularnego w KotOR'ach błędu ale nie rozwiązało mojego problemu. Jade Empire działające na tym samym silniku graficznym Odyssey Engine działa bez zarzutów.

Bardzo proszę o pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz Viste, to prawdopodobnie ona jest przyczyną problemów. Wtedy zostaje zmiana na XP albo poszukanie patchy. Już gdzieś na forum widziałem link do jednego z nich.

Mam Windows XP.

Naprawdę nie wiem dlaczego tak się dzieje. Np Wiedźmin działa bez zarzutów na najwyższych detalach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...