rahiemur Napisano Kwiecień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2009 (edytowany) ... a najpopularniejsza metoda rozwiazywania problemow jest walka. Banda zabojcow dzialajaca jako gildia respektowana przez prawo. pozatym wampiry hodujace "bydlo", wilkolaki polujace na zwyklych ludzii spaczone stwory i insze inszosci. dla mnie jednak morrowind jest brutalny choc oczywiscie jest pewna umownosc w przedstawieniu tego. w koncu to erpeg a nie fps. ps. nie wspomne juz o intrygach zawartych w fabule pozdrawiam Edytowano Kwiecień 1, 2009 przez rahiemur Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 (edytowany) Morrowind pod względem fabularnym i lore jest tak zagmatwany, że świetny. Że też wspomnę o tych tonach "zaowalonej" erotyki Przeszedłem też wreszcie główny wątek z "podstawki". Zajęło mi to trochę ponad 33 godziny wykonywania zadań z głównego wątku, z czasowym zejściem w gildię magów (zostało wbicie zniszczenia na 70 do arcymaga), bez żadnej eksploracji, bicia bez powodu, etc. Teraz trochę pozwiedzam interior, wykonam zadanie dla daedry lub dwóch, zostanę arcymagiem i huzia do Twierdzy Smutku. Edytowano Kwiecień 2, 2009 przez Risin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 Aha, ciekawe czy powyższy pacz konfliktuje z modami i polską wersją... Patcz wchodzi w kod gry, czyli omija wszystko co mody robią (i wersja PL również tyka tylko pliki .esm). Nie wiem jak będzie natomiast z bajerami typu FPS Optimizer czy Script Extender. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nerf0 Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 A czy jest jakiś mod pozwalający walczyć w morrowindzie dwoma brońmi? Fajnie by się wycinało katanami. No i jedno pytanie. Chodzi o Dwemerową twierdzę (Addamasatru, czy jakoś tak), tę w której zdobywa się Kostkę. Gość, któremu ją oddajemy wręcza nam klucz do niższych poziomów (ten wielki i poskręcany klucz), ale nie wiem gdzie może się znajdować zejście do tych niższych poziomów. Przeszukałem całą twierdzę wzdłóż i w szerz, nawet w edytorze i na mapach w poradnikach. Czy to możliwe, że dostałem się na niższy poziom bez tego klucza? A może chodzi o jakieś inne ruiny? Za każdym razem gdy zaczynam nową grę męczy mnie strasznie ta kwestia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 (edytowany) A czy jest jakiś mod pozwalający walczyć w morrowindzie dwoma brońmi? Fajnie by się wycinało katanami. No i jedno pytanie. Chodzi o Dwemerową twierdzę (Addamasatru, czy jakoś tak), tę w której zdobywa się Kostkę. Gość, któremu ją oddajemy wręcza nam klucz do niższych poziomów (ten wielki i poskręcany klucz), ale nie wiem gdzie może się znajdować zejście do tych niższych poziomów. Przeszukałem całą twierdzę wzdłóż i w szerz, nawet w edytorze i na mapach w poradnikach. Czy to możliwe, że dostałem się na niższy poziom bez tego klucza? A może chodzi o jakieś inne ruiny? Za każdym razem gdy zaczynam nową grę męczy mnie strasznie ta kwestia. tak na nizsze poziomy mozna sie dostac otwierajac dzrzwi samemu sa tam mechaniczne pajeczaki i duchy dwemerow. w tej twierdzy wystepuja one tylko na tych nizszych poziomach (nazw tych miejsc jednak nie pamietam) wiec jak je spotkasz to bedziesz wiedzial ze tam jestes:) Edytowano Kwiecień 2, 2009 przez rahiemur Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nerf0 Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 W takim razie już tam byłem. Szkoda, bo miałem nadzieję, że za tym wszystkim będzie się kryła jakaś większa tajemnica. Czy nie było by fajnie odkryć sobie w tym miejscu jakiś zalążek większego wątku opowiadającego o, dajmy na to upadku tej twierdzy, albo jakimś tajemnym dwemerowym wynalazku? Ech, rozmarzyłem się. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soutys Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 Damerowie... to nieuczciwe, że w Morrowindzie już byli wyginięci (i jeszcze bardziej nie uczciwe, że w Oblivionie nawet ich ruin nie było ). Motyw fajny, ale wolałbym żeby to elfów nie było, a krasnoludy zostały. No przyznać się, kto marzył o tym, żeby sobie pograć brodaczem w Morrka? Pamiętam, że kiedyś, dawno temu, śniło mi się, że wyszedł taki dodatek do Morrowinda (nie pamiętam jak się nazywał, ale wprowadzał właśnie Dwamerów, i miał zieloną okładkę ). Albo ten quest, co ci zlecał arcymag jeśli podpadłeś w gildii magów Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 Masz chyba na myśli Dwemerów? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noniewiem Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 Z tego co pamiętam to Dwemerowie nie byli stereotypowymi krasnoludami, bowiem z nimi łączyły je tylko... broda. No dobra, jeszcze technologia (wyprzedzająca inne rasy) i życie pod ziemią. Ale na tym podobieństwa się kończą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 Tym bardziej, że byli merami, tak jak i wszystkie elfy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Kwiecień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2009 Patcz wchodzi w kod gry, czyli omija wszystko co mody robią Okej, dzięki, taka odpowiedź rozwiewa moje wątpliwości Dwemerowie w Morku - no nie wiem. Tak się przyzwyczaiłem, że ich nie ma i spodobał mi się motyw zwiedzania ich dziwnych ruin, że chciałbym ich przywrócenia. Chyba że byłaby możliwość budowania fortecy (Dwemer Fortress) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Kwiecień 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2009 jesli mnie pamiec nie myli byl mod dodajacy dwemerow do ras grywalnych ale to psuje troche lore moim zdaniem. aaa przeciez jeden dwemer sie uchowal mieszka w wiezy pewnego maga Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Kwiecień 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2009 przeciez jeden dwemer sie uchowal Hm? W Morrowindzie można żywego dwemera spotkać? Nie pamiętam czegoś takiego, a złaziłem całkiem sporą część Vvardenfell. Inna sprawa, że z wątku głównego wykonałem tylko dwa pierwsze zadania. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dabu47 Napisano Kwiecień 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2009 (edytowany) Właśnie dlatego go nie spotkałeś. Z ostatnim Dwemerem można porozmawiać w wieży Divaythema Fyra, który to jest kluczowym NPC dla fabuły. ;'d Proszę nauczyć się korzystać ze spoilerów. [wies.niak] Proszę o wybaczenie - uznałem jednak, że nie jest to nic ważnego, a gra dość stara - większość zainteresowanych prawdopodobnie ją przeszło. Ale zapamiętam na przyszłość. Edytowano Kwiecień 3, 2009 przez Dabu47 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Kwiecień 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2009 przeciez jeden dwemer sie uchowal Hm? W Morrowindzie można żywego dwemera spotkać? Nie pamiętam czegoś takiego, a złaziłem całkiem sporą część Vvardenfell. Inna sprawa, że z wątku głównego wykonałem tylko dwa pierwsze zadania. no wlasnie trzeba isc glownym watkiem chociaz mozna go znalesc samemu. podpowiem ze w pewnym momencie szukamy leku na spaczenie i wtedy natykamy sie na niego:) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Kwiecień 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2009 Moje zdanie o krasnalach? Dwemerowe ruiny - tak. Dwemerzy - nie . IMO motyw z rasą, która pewnego dnia po prostu wyniosła się gdzieś - nie wiadomo gdzie - jest jednym z naprawdę udanych w morku. No chyba że mielibyśmy podążyć śladem krasnoludów w steampunkowe nieznane Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Kwiecień 3, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2009 Dabu47, rahiemur, dzięki za odpowiedzi. Utwierdziły mnie one w przekonaniu, że jednak olanie wątku głównego nie było takim znowu dobrym pomysłem. Jak pisałem w którymś swoim poprzednim poście, dopiero niedawno poczytałem więcej o Dagoth Urze i roli postaci gracza w intrydze i byłem zdziwiony, jak wiele jeszcze nie wiedziałem. steampunkowe nieznane Oj, fajnie by było, choćby krótkie wycieczki. Jakiekolwiek odstępstwa od oklepanego na wszystkie strony fantasy są surowo wskazane, np. Forge w hirołsach 3. Czy w ogóle cała seria Might & Magic, Wizardry... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trewnek Napisano Kwiecień 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2009 Dwemerowe ruiny może są lepsze od tych z Ayeild (czy jakoś tak... dawno nie grałem), ale rasą na pewno nie- ten, kto przeszedł cały wątek w gildii złodziei (w Oblivionie) mógł natknąć się na takich dwóch- zapewne tak wyglądali kiedyś te elfy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soutys Napisano Kwiecień 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2009 Eee, nie zrozumiałem... Te elfy w ostatniej misji gildii złodziei to były statuy-strażnicy, a Ayleidzi to po prostu wysokie elfy były chyba (albo jacyś krewni). I co oni mają z Dwemerami wspólnego to ja nie wiem... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hackerboss Napisano Kwiecień 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2009 Co wspólnego? Ruiny, znaczy ten motyw z wyginiętą rasą i w ogóle. Nie wydaje się wam, że ci Ailedzi czy jak im tam, to nie jest uboższa wersja Dwemerów? Według mnie ci z morka byli o wiele ciekawsi. Te misje, gdzie trzeba było zejść do podziemi, znaleźć coś, uruchomić, czułem się jak archeolog i ten klimat... W Oblivionie bardziej kojarzyło mi się to ze "zwykłym" przeszukaniem jakiegoś tam rozwalonego budynku, czyli jako zwykły poszukiwacz przygód. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Kwiecień 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2009 Moim zdaniem te ruiny w Oblivionie są totalnie wyprane z jakiegokolwiek klimatu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Kwiecień 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2009 Bo jak się tworzy grę dla osób, które się wczuwają, to wychodzi Morrowind i gra odnosi sukces. A jak się robi grę dla wszystkich, to wychodzi gra dla ciemnych mas, w której większość zadań sprowadza się do eksterminacji, a klimatem nikt się nie przejmuje i gra odnosi jest większy sukces- w końcu masy z definicji jest więcej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belutek Napisano Kwiecień 4, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2009 (edytowany) Pozwólcie, że rzucę takie niezobowiązujące pytanie. Mianowicie byłby ktoś skory do pogrania razem w Morka? Chodzi mi oczywiście o fanowski multiplayer która pozwala na granie dwóch osób ze sobą (szkoda, że tylko dwóch...). Wiem, wiem to nie ten dział ale nie chciałem zakładać tematu który pozostałby bez odzewu, po prostu chciałem sprawdzić czy ktokolwiek byłby chętny. Jakbym kogoś zainteresował to podam link: http://www.elderscrolls.phx.pl/forum/index...showtopic=28707 Ostrzegam od razu, że instalacja tego jest diablo trudna. Down: obiektywnie rzecz ujmując łatwe toto nie jest, nie chodzi zresztą tylko o instalację. Ale jeśli ktoś się dobrze zna na modach to problemu nie będzie. Edytowano Kwiecień 5, 2009 przez Belutek Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Kwiecień 5, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2009 Pozwólcie, że rzucę takie niezobowiązujące pytanie. Mianowicie byłby ktoś skory do pogrania razem w Morka? Chodzi mi oczywiście o fanowski multiplayer która pozwala na granie dwóch osób ze sobą (szkoda, że tylko dwóch...). Wiem, wiem to nie ten dział ale nie chciałem zakładać tematu który pozostałby bez odzewu, po prostu chciałem sprawdzić czy ktokolwiek byłby chętny. Jakbym kogoś zainteresował to podam link: http://www.elderscrolls.phx.pl/forum/index...showtopic=28707 Ostrzegam od razu, że instalacja tego jest diablo trudna. az takie to trudne? sprobuj fcoma zainstalowac bez pomocy hehe. pomysl ciekawy tylko ze niestety mam tyle modow ze raczej bym musial zainstalowac morka od nowa. ale daj znac jak sie gra bo zaciekawiles mnie musze powiedziec Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CobraCommander Napisano Kwiecień 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 9, 2009 Belutek Mogę być zainteresowany ale muszę wiedzieć -Czy to działa z dodatkami Trójca i Przepowiednia ? -Jaką wersję trzeba mieć ? Bo Morrowinda z dodatkami mam z Clikam i one razem z grą się instalują. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.