Ashgan Napisano Marzec 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2009 A moim zdaniem Khajiit i Argonianie mówią tak w grze bo to ukazuje ich inną kulturę niż ludzie. Że inaczej mówią? Po prostu mają taki akcent, a ich rodzimy język jest w taki sposób inny że gramatyka ludzi może być dla nich trudna. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Marzec 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2009 ma to zapewne takze na celu podkreslic ich odmiennosc, zwierzecosc wlasnie. Bingo. Każdy niewolnik w grze ma kajdany, ograniczające jego wolę. Wolę? O ile dobrze pamiętam to te kajdany dają jakiś minus do kondycji czy zdrowia. I biorąc pod uwagę tego niewolnika-zabójcę (nosił kajdany normalne, żadne specjały), raczej kiepsko tę wolę ograniczają. I ani słowa że "dostał taki rozkaz więc go wykonywał jak niewolnik". Zbyt dobrze to wszystko zaplanował i improwizował, jak również wyrażał się o sobie, aby można było przyjąć teorię ograniczenia IMnsHO. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Risin Napisano Marzec 21, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2009 (edytowany) Tu chodzi o sam fakt posiadania kajdan, a nie jakieś liczby. Edit. Kajdany dają minus do inteligencji. Edytowano Marzec 24, 2009 przez Risin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trewnek Napisano Marzec 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2009 Halo? Wiecie, argonianie i khajit'ci nie istnieją. To twórcy wymyślili sobie, gdzie mają być niewolnicy, a gdzie nie. A język cesarski jest po to, żeby gracze rozumieli, co dany osobnik mówi. No i Pudziana porównywać do nieistniejących istot? Kurdę, coś tu jest nie tak. Jak chcecie porozmawiać o takich poważnych sprawach jak niewolnictwo, popatrzcie trochę w rzeczywistą historię starożytności, średniowiecza, odrodzenia. Tematów starczy dla wszystkich:P. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soutys Napisano Marzec 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2009 (edytowany) Panie, jeśli myślisz pan, że bywalcy tego forum nie wiedzą, że argonianie i khajit'ci nie istnieją, to ja się w sumie nie dziwię, że się pan oburzasz jak się do nich (argonian i khajit'ów, nie bywalców forum ) Pudziana przyrównuje, bo musi być Twoim idolem. Ta dyskusja dotyczy wyimaginowanego świata i bynajmniej nie chodzi w niej o roztrząsanie moralności niewolnictwa, czy gadanie o rzeczywistej jego historii. Chodzi raczej o to, czy świat wykreowany przez twórców trzyma się kupy i ma sens, czy też nie. Pojął? W DÓŁ 'Madrość' jest pojęciem względnym, przyjacielu Edytowano Marzec 30, 2009 przez Soutys Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwerton Napisano Marzec 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2009 Halo? Wiecie, argonianie i khajit'ci nie istnieją. To twórcy wymyślili sobie, gdzie mają być niewolnicy, a gdzie nie. A język cesarski jest po to, żeby gracze rozumieli, co dany osobnik mówi. No i Pudziana porównywać do nieistniejących istot? Kurdę, coś tu jest nie tak. Jak chcecie porozmawiać o takich poważnych sprawach jak niewolnictwo, popatrzcie trochę w rzeczywistą historię starożytności, średniowiecza, odrodzenia. Tematów starczy dla wszystkich:P. Madra wypowiedz mnie na wieczor po czesci rozbawila i zalamala tylko nie wiem czy mam sie smiac czy plakac Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Marzec 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2009 (edytowany) mnie bardziej załamała bo tamta wypowiedż nie wyglądała na żart w żadnym nie-internetowym sklepie nie mogę znależć Obliviona wiem Morrowind lepszy(taka panuje opinia),ale jednak już trochę oklepany a na koniec mam pytanie spojrzałem na spis zadań dla Seyda Neen i były zadania:pierścieć Fagotha ,kryjówka Fagotha ,Wodnicus Nunicus(nie pamiętam pisowni), i coś z jakimś poborcą chyba jest napisane ,że trzeba znależć jego ciało aby rozpocząć misje ,ale nigdzie nie mogłem go znależć where is he? dzięki Sciass Edytowano Marzec 30, 2009 przez chuunin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sciass Napisano Marzec 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2009 (edytowany) Odnośnie pytania o zadania. Spoilerek. Na jednej z wysepek za Seyda Neen, pójdź na molo sklepu wielobranżowego (u Arrila chyba?) tam ustaw się plecami do drzwi, teraz poszukaj na wysepkach które ujrzysz, powinien leżeć schowany między skałami. Edytowano Marzec 30, 2009 przez Sciass Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Marzec 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2009 Halo? Wiecie, argonianie i khajit'ci nie istnieją. To twórcy wymyślili sobie, gdzie mają być niewolnicy, a gdzie nie. A język cesarski jest po to, żeby gracze rozumieli, co dany osobnik mówi. No i Pudziana porównywać do nieistniejących istot? Kurdę, coś tu jest nie tak. Jak chcecie porozmawiać o takich poważnych sprawach jak niewolnictwo, popatrzcie trochę w rzeczywistą historię starożytności, średniowiecza, odrodzenia. Tematów starczy dla wszystkich:P. nie obrazaj inteligencji forumowiczow oni wiedza dlaczego pisza na forum o temacie the elder scrolls naprawde Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andriu Napisano Marzec 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 30, 2009 Oryginał mamy?? Pytam, bo te zadnia są opisane w Instrukcji ( Instrukcja i Poradnik), więc tak Pierścień Faragotha jest w bece pewnie już go masz wyjąłeś go w turtialu. Osoba, Vodaniusa Nucciusa powinna kreci się we wiosce jest powiązana z zadaniem Przeklęty pierścień Nucciusa. jeśli oddasz pierścień faragotowi będziesz miał zniżkę u lokalnego kupca. Następne zadnia, o które pytasz to pewnie to z martwym poborcą podatkowym. Jak by ci to bez mapy z jednej stony wioski masz łazika a z drugiej bagna no to ciało tego poborcy jest na bagnach niedaleko wioski, ma spis i 200 sz. zł jak je oddasz dostaniesz zadnie polegające na znalezieniu mordercy zabujacą to Foryn Gilnith?. Jeśli będziesz miał problem nadal z tym ciałem to służę mapką z książeczki, co prawda jest mała, ale po chwil analizy można zlokalizować łatwo to ciało. Sorki ze nie zamieszczę skanu, ale jakoś nie widać tych opcji ( wszystko w okolicy 23-24i 25 stronicy jest opisane ) Czy morrowind lepszy ja wiem Obivion też jest fajnny . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nerf0 Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2009 Oryginał mamy?? Pytam, bo te zadnia są opisane w Instrukcji ( Instrukcja i Poradnik) Bo przecież nie istnieje nawet najmniejsza szansa, że ktoś sobie kupił tego morrowinda w jakiejś ekstra klasyce (jak ja) i mapki, poradnika, oraz instrukcji w nim nie uświadczył? Poza tym inni z jakiegoś powodu zastosowali spoilery, mógł byś to poprawić? Wiem, że to zadanie nie jest jakoś kosmicznie ważne, ale bądźmy konsekwentni. O poście trewneka się nie wypowiem, bo mówi sam za siebie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2009 tak ja też kupiłem w ekstra klasyce poczekałbym trochę i miałbym za tą samą cene Morrowinda z dodatkami no cóż-cierpliwość się jednak przydaje:) Andriu->dzięki ,ale nie musiałeś mi opisywać wszystkich zadań tylko z tym poborcą miałem kłopoty Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trewnek Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2009 mnie bardziej załamała bo tamta wypowiedż nie wyglądała na żart I o to chodzi! Wiesz, na ilu forach zrobiłem taki 'żarcik' (znaczy się: "udawaj głupio-mądrego i spowoduj śmiech lub płacz innych forumowiczów")? Pudziana nie lubię (no bo... tępy trochę), mówić za siebie też (bo tak niewygodnie). A tak na serio: trochę nie podoba mi się grzybowato-pyłowa atmosfera w Morrowindzie. No cóż, każdy ma swój gust, ale wolę klimacik Obliviona. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2009 dobra wierzę ci(ja Pudziana też nie lubię) ja jednak lubię klimat Morrowinda taki bajkowy i różnorodny w Obliwiona nie grałem ,ale z komentarzy i screenów wnioskuje ,że trochę zbyt przypomina średniowiecze(mój ulubiony okres historii)co jednak do TES-a mi trochę nie pasuję poprawcie mnie jeśli się myle ,jak powiedziałem nie grałem w Obka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombaj Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2009 W ekstraklasyce też jest poradnik. Tylko na płytce i tak samo do dodatków. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2009 ja znalazłem tylko instrukcję na płycie chyba ,że poradnik jest w wersji z dodatkami bo ja miałem "czystego" Morka z EK Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andriu Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2009 Jak sobie dałeś rade to fajosko .Mój The Elder Scrolls III Morrowind jest z złotej edycji ( Extra klasyka next ) hyba sobie go instalnę w najbliższym czasie bo przecież nie dokończyłem dodatku Bloodmoon ( Przepowiednia chociaż wydaje mi się ze powinni to przetłumaczyć jako Krwawy Księżyc ). A nie wie ktoś czy Mod Treminel Rebulding czy jakoś tak jest już w grywalnej wersji . Chodzi o tego moda co dodaje kontynentalną cześć Morrowindu docelowo miał mieć chyba 6 map . Ale zapytuje o tą pierwszą Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Marzec 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2009 czy Mod Treminel Rebulding czy jakoś tak jest już w grywalnej wersji Tak pokiereszowanej wersji tej nazwy jeszcze nie widziałem, ale chodzi chyba o Tamriel Rebuilt... Strona projektu daje dwie mapki do pogrania, reszta jest w trakcie tworzenia i jest dostępna dla członków projektu, którzy przyczyniają się do powstania tego moda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Kwiecień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2009 W temacie modów to ostatnio wypatrzyłem Morrowind Code Patch. Nie jest to mod .esp, a coś co ingeruje bezpośrednio w kod gry, poprawiając wiele koderskich buraków. Między innymi: - "bielenie" broni w mgle i pod wodą - błędy w wyświetlaniu ubrań korzystająch z przezroczystości - obcinana mapa świata - handlarze ubierający sprzedane rzeczy - brakujący miesiąc w kalendarzu Prace nad MCP trwają nadal Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nerf0 Napisano Kwiecień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2009 W ekstraklasyce też jest poradnik. Tylko na płytce i tak samo do dodatków. Ja u siebie mam tylko tą małą niby książeczkę, która mówi co to Morrowind i jak go zainstalować tak żeby działał. Jeśli się nie mylę to nawet w wersji z CD-A nie było poradnika, w którego posiadanie wszedłem dopiero po pożyczeniu od kolegi, którejś encyklopedii gier. I o to chodzi! Wiesz, na ilu forach zrobiłem taki 'żarcik' (znaczy się: "udawaj głupio-mądrego i spowoduj śmiech lub płacz innych forumowiczów")? "Żart" zdziebko kulawy, ale ja już się nie wtrącam. Wczoraj byłem w prowokacyjnym nastroju i mnie po prostu zdenerwowało (nie chciało mi się ani śmiać, ani płakać, tylko po prostu walnąć kogoś czymś ciężkim). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rahiemur Napisano Kwiecień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2009 W temacie modów to ostatnio wypatrzyłem Morrowind Code Patch. Nie jest to mod .esp, a coś co ingeruje bezpośrednio w kod gry, poprawiając wiele koderskich buraków. Między innymi: - "bielenie" broni w mgle i pod wodą - błędy w wyświetlaniu ubrań korzystająch z przezroczystości - obcinana mapa świata - handlarze ubierający sprzedane rzeczy - brakujący miesiąc w kalendarzu Prace nad MCP trwają nadal hmmm ciekawe ciekawe. mam nadzieje ze npc wreszcie przestana sie "zastanawiac " na poczatku walki i czekac na pierwszy cios mogliby tez "poszperac" w sciezkach ktorymi podazaja za toba postacie:) hej chuunin w ktorym miejscu morrowind jest bajkowy? dla mnie to brudny brutalny swiat w ktorym nawet ty jako wybraniec jest tylko jedna z wielu mozliwosci Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nerf0 Napisano Kwiecień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2009 hej chuunin w ktorym miejscu morrowind jest bajkowy? dla mnie to brudny brutalny swiat w ktorym nawet ty jako wybraniec jest tylko jedna z wielu mozliwosci Morrowind nie jest ani bajkowy, ani cukierkowy. Jest średnio epicki (przynajmniej ja tak to odbieram). O cukierkowość posądził bym już raczej Obliviona. No i to raczej morrowind jest nieco bardziej średniowieczny (co mnie się podoba). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andriu Napisano Kwiecień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2009 Swoją drogą wiek koś coś o 5 części bo podobno ma być w 2010 . A jest może spolszczenie do 1 i 2 ( Arena i TES II Daggerfall. ) bo bez spolszczenia nie wiem co robić próbowałem zaczynać dwójkę kilka razy ale bez spolszczenia nie wykonam questów. Jedynka i tnie się na emulatorze dosa . Co do klimatu morrka to jest on raczej pyłowy niż bajkowy a oby dwie gry są sredniwieczne . Oblivion ma te średniowiecze takie trochę późniejsze jakby takie odnoszę wrażenie . czy jest jakiś mado dodający postacie 4 rękie do gry takie żeby móc je wybrać bo chciałby mieć np miecza 2 ręcznego + tarcze mowa o morrku Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Kwiecień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2009 nie mówie ,że Morrowind jest cukierkowy tylko ,że bajkowy chodzi mi o lokacje które są nie z tej ziemii(żeby daleko nie szukać bagna z ogromnymi grzybami ) brudny no racja kolorysyka jest szara i ciemna ale brutalny? niby gdzie? czasami tylko ktoś jest uprzedzony do twojej rasy ,ale wystarczy mu dać w łapę i już cię lubi podsumowując:Morrowind jest brudny jeśli chodzi o styl graficzny ,ale bajkowy jeśli chodzi o lokacje Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Saint Napisano Kwiecień 1, 2009 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 1, 2009 Morrowind Code Patch Niezłe, niezłe, nienajgorsze. Poczytałem listę zmian i wszystko wygląda mi na logiczne. Na szczęście strasznie uciążliwych bugów w Morku sobie nie przypominam (co innego zastosowane rozwiązania ), więc ten pacz poprawia rzeczy mniej wkurzające. Szkoda, że o Daggerfallu tego nie można powiedzieć Choć mi nadal marzy się jakiś taki mega-mod, zawierający powszechnie uznane za najlepsze mody. Aha, ciekawe czy powyższy pacz konfliktuje z modami i polską wersją... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...