Qbekbear Napisano Grudzień 14, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2006 Pewnie taki jak w wymaganiach... chociaż mi się nie widzi, żeby poszło przyzwoicie na procku poniżej 2 GHz. Sam mam Semprona 2200+ i procek ten niestety czasami nie daje rady przy wczytywaniach bardziej złożonych obszarów, ale jednak gram na low-med z całkiem sporą liczbą fps (ok. 20), ale mam niezłą kartę (GeForce 7600GS). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Raven 100 Napisano Grudzień 15, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2006 1.Czy w trakcie gry bardzo widoczna jest wada dostosowania sie potworów do przedmiotu? Jesli tak , to czy jest jakiś mod ją usuwający?2.Jakie są wasze ulubione , klimatyczne postacie (stworzone) ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_forumowicz Napisano Grudzień 15, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2006 1.Czy w trakcie gry bardzo widoczna jest wada dostosowania sie potworów do przedmiotu? Jesli tak , to czy jest jakiś mod ją usuwający?2.Jakie są wasze ulubione , klimatyczne postacie (stworzone) ?1. Według mnie tak. Zarówno przedmioty jak i potwory mocno dostosowują się do poziomu naszej postaci, przez co nigdy nie będziemy miec wrażenia, że jesteśmy znacząca silniejsi bądź słabsi od jakiegoś przeciwnika, ponieważ na średnim lub wysokim poziomie trudności walka z byle bandytą może byc niełatwa. Najniższego poziomu trudności nie wliczam w to, bo na nim wszystko ginie góra po 3 ciosach, to poziom trudności dla "sissy boy'ów" .Polecam odwiedzic elderscrolls.phx.pl, bądź planetelderscrolls w poszukiwaniu odpowiednich modów. Oczywiście warto ściągnąc duży, ale przydatny OOO - Oscuro's Oblivion Overhaul.2. Umm...nie wiem o co chodzi. Jeżeli o postac, która specjalnie "wryła" się w pamięc, to ja takiej nie mam. W Morrowindzie łatwiej było taką znaleźc według mnie. Co do kolejnego starcia Gothic vs. Elderscrolls:Ja lubię obie serie, ale mam świadomośc, że to odmienne rodzaje gier, tzn. Gothic to bardziej gra zręcznościowa i action RPG, a seria Elderscrolls bliżej jak już do cRPG typu BG niż do Diablo...chociaż Oblivion nieco zmienił ten stan rzeczy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbekbear Napisano Grudzień 15, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2006 1.Czy w trakcie gry bardzo widoczna jest wada dostosowania sie potworów do przedmiotu? Jesli tak , to czy jest jakiś mod ją usuwający?2.Jakie są wasze ulubione , klimatyczne postacie (stworzone) ?ad.1 - mi skalowanie w ogóle nie przeszkadza, myślę, że przy takim świecie, bez tego, na początku 90% miejsc do których wejdziemy przerośnie nasze możliwości. Niby w Morku jakoś szło bez skalowania, ale myślę, że w Obku to trafiony pomysł. Poza tym potworki nie są całkowicie skalowane - na początku imp może być nie byle stworkiem, a na 15 poziomie zgnieciemy go jednym pacnięciem młota. A co do bandytów to na każdym poziomie można spotkać zarówno silnego jak i słabego zbójcę. Ogólnie jest OK. Wg mnie oczywiście.ad.2 - no mam taką jedną szczególną postać, ale nie powiem która. I bardzo lubię Argoniaków. Mają sympatyczne głosy i mordy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IceCent Napisano Grudzień 16, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 16, 2006 Właśnie kończę ściągać Wyspę Czarodziei (Wizards’ Islands) prawdopodobnie najlepszy mod do Morrowinda, więc moje pytanie to czy graliście w niego i co o nim sądzicie . I jeszcze poszukuję moda dodającego kupca gdyż ci "Morrowindowi" mają strasznie mało kasy - w końcu gdzieś trzeba sprzedawać deadryczne rzeczy, smocze kirysy, itp :twisted: kiedyś miałem mod/kupca: "zed" ale z polską wersją działa nie najlepiej i podczas uruchomiania gry wyskakiwały jakieś śmieszne... błędy?? A tutaj macie opis moda "Wyspa Czarodziei" (Wizards’ Islands) - którego już kończę ściągać :"Jest to jeden z najbardziej oczekiwanych modów... Plug-in Wyspa Czarodziei (ang.: Wizards’ Islands) oferuje nam spory teren (który jest o wiele większy nawet od Solstheim) zawierający w sobie wiele gór, jezior, nowych miast z unikalną strukturą i wyglądem, zamki, ponad 100 nowych interiorów (nie wliczając jaskiń etc., mowa o miastach!), wiele jaskiń (bardzo rozbudowanych), questów, nowe, unikalne stworzenia, ponad 200 postaci NPC, wiele nowych pancerzy oraz broni, trzygodzinny soundtrack (cztery razy dłuższy, niż w zwykłym Morrowindzie!), możliwość jazdy na różnych stworzeniach, wiele oryginalnych zaklęć (od komet, przez lodowe-ściany aż do przyzywania nowych stworzeń)."tekst pochodzi - co już pewnie zauważyliście - z najlepszej polskiej strony poświęconej serii Elder Scrolls, pozdrawiam wszystkich ludzi odpowiedzialnych za tą genialną stronę (mam nadzieję że zawsze będą trzymać tak wysoki poziom) i polecam ją wszystkim, tu macie adres:http://www.elderscrolls.phx.pl/. Pozdro PS. jak tylko ściągnę moda i trochę pogram napisze wam co i jak (a myślę że okaże się świetny) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m2iek Napisano Grudzień 16, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 16, 2006 Jezu!!! Zygam ta gra. NIe podoba mi sie wcale. Juz wole Gothica. Nie podoba mi sie bo ma kijowa grywalnosc. Wogole mnie nie wcaignela .Jak już chcesz bluzgać, to chociaż pisz bez ortografów. Tymczasem ostrzeżenie, na które bez wątpienia zasłużyłeś. - CRD Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaqbS Napisano Grudzień 16, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 16, 2006 Ot powinieneś zauważyć, iż Gothic cechuje się znacznie większą różnorodnością świata, ot w Obku podobnie jak w Morku (bez dodatków) świat jest wielki, ale jednolity aż do bólu.Co do Obliviona mogę się po części zgodzić, ale jeśli chodzi o Morrka, to zupełnie nie. Na poprzedniej stronie już dośc obszernie pisałem o zróżnicowaniu na Vvardenfell, zresztą dodatki wcale tak bardzo nie różnicują świata, no bo Przepowiednia dodaje jedynie tereny zaśnieżone, a Trójca podziemia... Ogólnie jednak nie przeczę temu, że świat Gothika jest bardziej zróżnicowany.seria Elderscrolls bliżej jak już do cRPG typu BG niż do Diablo...chociaż Oblivion nieco zmienił ten stan rzeczy.Czytałem swego czasu, bodaj na AW artykuł o tym, że Oblivion jest w dużej mierze częścią eksperymentalną i przejściową. Zaimplementowano szereg nowinek, parę rzeczy pominięto i gra jest mniej rozbudowana niż Morrowind. Natomiast piąta część The Elder Scrolls ma być esencją tego co najlepsze z Morrowinda i Obliviona, swoistym podsumowaniem tych dwóch nowszych części serii. No ale jak to będzie naprawdę, to się okaże, póki co to tylko spekulacje.Jezu!!! Zygam ta gra. NIe podoba mi sie wcale. Juz wole Gothica. Nie podoba mi sie bo ma kijowa grywalnosc. Wogole mnie nie wcaignela .Cholera, fajnie masz. Zazdroszczę ci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wujek Grzywa Napisano Grudzień 17, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2006 Ot powinieneś zauważyć, iż Gothic cechuje się znacznie większą różnorodnością świata, ot w Obku podobnie jak w Morku (bez dodatków) świat jest wielki, ale jednolity aż do bólu.W Oblivionie - faktycznie, jest. Ale w Morrowindzie? Sheogorad, Pastwiska, Wyspy Askadyjskie, Popielne Ziemie, Czerwona Góra, Wybrzeze Azury - kazdy region geograficzny jest inny. To ma byc jednolitosc swiata? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthizo Napisano Grudzień 17, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2006 Nowy dodatek do Obliviona! Knights of the Nine to nazwa ostatnio wydanego płatnego rozszerzenia gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, przeznaczonego zarówno dla wersji pecetowej, jak i edycji konsolowej (Xbox 360). Najświeższe doniesienia prasowe wskazują na to, że przygotowywany jest kolejny dodatek do owej znakomitej pozycji z gatunku cRPG.Według redakcji fińskiego magazynu Pelit, nadchodzące rozszerzenie nosi tytuł Shivering Isles i ma być znacznie większe od KotN. Podobnych i równie szczątkowych informacji dostarcza periodyk Official Xbox 360 Magazine. Co ciekawe korporacja ZeniMax Media, do której należy firma Bethesda Softworks (bastion twórców Obliviona), zarejestrowała już w Urzędzie Patentowym Stanów Zjednoczonych nazwę Shivering Isles.źródło: www.gry-online.pl Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
og_loc1ziomek Napisano Grudzień 17, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2006 GTA: SA (straszny shit)Sam jesteś shit...Zygam ta gra.Następny idiota się znalazł... Albo jesteś dzieckiem neostrady albo jakimś obszczanym menelem :lol:Czemu mówisz o sobie tak, jakbyś mówił do kogoś innego? Ostrzeżenie jak miliard Chińczyków - CRD Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbekbear Napisano Grudzień 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 19, 2006 Zgadzam się z przedmówcami (tymi którzy są łaskawi pisać na temat) - Oblivion ma jednolity świat, Morrowind ma świat zróżnicowany, ale obie gry są super. Właśnie skończyłem Obka. Pale Pass, ech... moje ulubione miejsce w grze... Mróz, ogry i tajemnicze zmarznięte wieloletnim mrozem ruiny Akaviri... cudo... aha, i nie zgadzam się, że główny wątek jest słaby. Wprawdzie brakuje w nim nagłych zwrotów akcji [ ] (tylko jeden chyba, na samym końcu. Ale taki, że prawie chciałem krzyknąć z bezsilności ), ale ogólnie był bardzo fajny. I ta epicka końcówka oraz wrota pod Brumą. Jak skończyłem grę to mi się smutno zrobiło i naszło mnie poczucie jakby coś w moim życiu się skończyło... może jestem powalony ... Ale na szczęście teraz gram w Morka, niedawno kupiłem, więc nie jest źle !! Morrowind wymiata przez duże W Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Khal Napisano Grudzień 20, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2006 Bash! Napisałem obszernego posta a byłem niezalogowany:D skróce go więc:) Wole Morka od Obliviona, gdyż są w nim bardzo zróżnicowane mapy, a w Obku tylko dżunga i kilka większych miast, w Morku jest potężny klimat którego nie da się czuć (Te walczące rody!), w Obku co prawda też jest, ale nie na taką skalę. Morrowind ma tylko jedną (dwie?)potężną (potężne?) wadę (wady:P) - szybko się nudzi i ma słabiutki system walki, jednak istnieją setki modów które mogą to naprawić. Może patrze na to inaczej gdyż Obli jest jeszcze za młody żeby do niego wydać tak obszerne (niektóre mody do Morka zajmują ponad 1gb pamięci na twardzielu:D) modyfikacje. Cya, peace. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_forumowicz Napisano Grudzień 20, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2006 Skoro ktoś wspomniał o modach:Otóż zacząłem grac znowu w Morrowinda, tym razem Bosmerem, którego kreuje na złodzieja/łotrzyka. Więc moje pytanie:Zna ktoś mody, które mogą mi się przydac rozwijając taki typ "kariery"?Chodzi mi nie tylko o jakieś modyfikacje usprawniające zabawę takim skrytobójcą, ale i o lekkie pancerze, najlepiej wraz z zadaniami lub pojawiające się w jakichś sklepach. Akurat to mnie naszło, gdy na AW oglądałem screeny postaci różnych userów - przegenialnie zrobione pancerze/szaty bardzo mi się podobały, ale nigdzie nie mogłem ich znaleźc. Oczywiście najlepiej, jeżeli wszystko by chodziło z wersją PL, ewentualnie aby dało się przekonwertowac. Dziękuję z góry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Khal Napisano Grudzień 20, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2006 Nie znalazłem zbyt wielu modów które by ci wspomogły grę skrytobójcą, ale np:-Combat Enchanced - combosy etc.-Darker Morrowind - mroczniejsze sety -Brotherhood Ninja Style - nie pamietam dokladnej nazwy ale w nim set Mrocznego Bractwa przypomina bardzo Ninje:)nie znalazłem nic do walki na dystans, nigdy taką postacią nie grałem. Jak coś znajde to pewnikiem zrobie tutaj edita:) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbekbear Napisano Grudzień 22, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2006 Pamiętam, że kiedyś ktoś w tym wątku wspominał o modzie, który potraja obrażenia zadawane łukiem. Jeśli Cię to interesuje to spróbuj poszukać np. na www.elderscrolls.phx.pl. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pafeł Napisano Grudzień 23, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 23, 2006 a tam zaraz na adamentowej wieży... Na http://www.tessource.net (bodajże jakoś tak) jest ich znacznie więcej. A wiecie jakiego ja moda szukam... żeby w Oblivionie dało się latać na... SMOKU :!: - mam wielka nadzieję że może coś takiego wyjdzie... Wyobrażacie sobe latanie na takim gigancie w Cyrodill? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
...AAA... Napisano Grudzień 23, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 23, 2006 Był jakiś taki mod do Morrowinda, z trzema smokami. Niestety nie posiadam dodatków które były mu niezbędne... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] FaceDancer Napisano Grudzień 24, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 24, 2006 Ja wróciłem do Morrowinda po dłuższym czasie(po roku) no i mam taką prośbę. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jacy kupcy mają największy limit kasy(złoto sprzedawcy) i gdzie ich znajdę? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
...AAA... Napisano Grudzień 24, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 24, 2006 W grze jest dwóch "bonusowych" handlarzy: pierwszy pod postacią młokosa siedzi na piętrze w jednym z domów w Calderze (pamiętam że to rudera gdzie siedziało paru orków). Drugiego lokalizacji nie pamiętam, jest on zwykłym krabem, z tą różnicą że możesz z nim pohandlować. Oczywiście jeszcze zostają mody, np. z ogrimem na placu w Calderze. Wybór należy do Ciebie. Ach te tajemnice Vaderrfell, za to kochamy tą grę... =) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lothar_666 Napisano Grudzień 24, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 24, 2006 O lokacji kraba wspomina coś pewien lekko zwariowany (to był chyba Kha'jti) typ chyba w okolicach EbonHearth, albo Calder'a... aczkolwiek pewności co do rasy i lokacji nie mam po prostu kiedyś go spotkałem jak sobie tak przemierzałem lokacje Dla maniaków Morrowind polecam mod MCA, dzięki któremu w miastach pojawi się więcej NPC'ów (w tym normalnych mieszkańców, strażników, bandytów, zabójców i wszystko zależnie od pory dnia i nocy ) oraz więcej przeciwników poza miastami (to nie jest reklama, ja moda tego nie robiłem, po prostu z nim gram i informuję, iż gra jest o wiele przyjemniejsza... ot miasta żywiej wyglądają, a jak człowiek idzie nocą przez drogę i nagle widzi grupkę Imperialnych Strażników, która walczy ze szkieletami to wczuwa się w grę jeszcze bardziej )A jakie Wy polecanie mody? Poza 600MB paczką tekstur, po której mam w Morrowind jakieś 3fps na krzyż Do polepszania graficzki używam BatterBodies, BetterCloths, ChangingFacesReplacer (bardzo dobra paczuszka nowych głów wraz z bardzo Hi-Res'owymi teksturami).BTW.:Zna ktoś mod'a do polepszenia tekstur broni i pancerzy (i tylko broni i pancerzy, ewentualnie innych itemków, ale nie tekstur świata, miast i lokacji)? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] FaceDancer Napisano Grudzień 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2006 Mam problem bogactwa. Znalazłem w Gnisis w budynku Arves-Drelen(czy jakoś tak) daedryczne wakizashi o wartości 48 000 smoków.Mógłby mi ktoś podać listę kupców ze złotem, którzy zdolni by byli do kupienia tej broni. Chodzi mi oczywiście o kupców z podstawki, bez żadnych modów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cardinal Napisano Grudzień 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2006 Nie istnieją. Najlepsi kupcy mają w podstawce 2k smoków, Tribunal dodaje Pełzacza w Calderze, który ma 5k.Jest tylko jedna rada - najpierw nasprzedawaj takiemu innych przedmiotów za 46k (forsa regeneruje się takiemu po 24h), po czym sprzedaj ostrze odkupując jednocześnie cały pozostały sprzęt... a ten też sprzedaj Straty będą, ale nie tak tragiczne jak w przypadku pojedynczej wymiany. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marbec Napisano Grudzień 26, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2006 Nie istnieją. Najlepsi kupcy mają w podstawce 2k smoków, Tribunal dodaje Pełzacza w Calderze, który ma 5k.Po pierwsze, to nie Tribunal dodaje Pełzacza, znajduje się on w Ghoram Mansion juz w podstawowym Morrowindzie.Po drugie... Hmm, właściwie to nie ma po drugie Metoda z nasprzedawaniem Pełzaczowi róznych przedmiotów (polecam sety Mrocznego Bractwa, które można latwo zdobyc juz dzięki Tribunalowi) o wartości poniżej 5 tysięcy. Potem kupujemy to wszystko od niego, sprzedajemy drogi przedmiot a potem to, co kupilismy. Metoda dobra i sprawdzona, ja mam już dzięki temu ponad 2 miliony smoków, sprzedawałem w ten sposób nawet przedmioty za 150K Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
...AAA... Napisano Grudzień 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2006 Nie istnieją. Najlepsi kupcy mają w podstawce 2k smoków, Tribunal dodaje Pełzacza w Calderze, który ma 5k.Po drugie... Hmm, właściwie to nie ma po drugie Metoda z nasprzedawaniem Pełzaczowi róznych przedmiotów (polecam sety Mrocznego Bractwa, które można latwo zdobyc juz dzięki Tribunalowi) o wartości poniżej 5 tysięcy. Potem kupujemy to wszystko od niego, sprzedajemy drogi przedmiot a potem to, co kupilismy. Metoda dobra i sprawdzona, ja mam już dzięki temu ponad 2 miliony smoków, sprzedawałem w ten sposób nawet przedmioty za 150K Dokładnie, lecz powiem szczerze że ta metoda jest pewnego rodzaju ułatwieniem i może zabierać przyjemność z gry. Jeżeli już ma zamiar tak robić to niech lepiej ściągnie pluga; to samo, a zaoszczędzi kupę czasu. Ja osobiście gromadzę i kolekcjonuje w swojej chałupce koło Pelagiad najważniejsze artefakty, daedryczne przedmioty się przewalają po półkach =). Swoją drogą mam chyba wszystkie, ciekawi mnie czy czegoś jeszcze panowie z Bethesdy przede mną nie ukryli ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marbec Napisano Grudzień 28, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2006 Swoją drogą mam chyba wszystkie, ciekawi mnie czy czegoś jeszcze panowie z Bethesdy przede mną nie ukryli ?A masz deaderyczny sztylet? Bo ja ostatnio aż się zdziwiłem, jak taki znalazłem No i jeszcze wszystkie Deaderyczne Oblicza, czyli hełmy, tych też jest kilka, mi, z tego co pamietam, udało się znaleźc trzy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...