Jump to content

Lothar_666

Forumowicze
  • Content Count

    229
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Lothar_666

  • Rank
    Krasnolud
  • Birthday 05/25/1987

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://gamesvault.info
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja
  1. Shank 2 aktywowany bez problemu, ale R.U.S.E. na to: "Podany kod jest niepoprawny, ponieważ został już aktywowany na innym koncie STEAM." Podpada pod wymianę płyty, czy 3 godzinne tłumaczenie obsłudze sklepu?
  2. Lothar_666

    GRY z E3

    W sumie też Wiedźmina doczekać się nie mogę, jednak nie w takim stopniu jak Gears of War i Unreal Tournament 3 8-)
  3. Lothar_666

    GRY z E3

    Pozwolę sobie na sprostowanie - SONY w swojej umowie zapomniało wspomnieć o PC, dlatego też gra ukaże się w tym samym terminie na PS3 i PC, zaś opóźnienie dotyczyć będzie wyłącznie X-BOX 360 I całe szczęście
  4. Lothar_666

    Wiedźmin/Witcher (seria)

    Właśnie stwierdziłem, że jak do gry nie dołączą takiego efektownego wisiorka: http://thewitcher.com/gallery/arts/szkic_2.jpg to normalnie wydawnictwa CD-Projekt schodzą na psy
  5. Lothar_666

    S.T.A.L.K.E.R. (seria)

    Jeśli masz angielską wersję, to wgraj patch'a. Jeśli masz PL - to nie wiem, bo niby już spatchowana jest Chyba, że PL się gryzie z angielską :roll:
  6. Lothar_666

    GUILD WARS

    Niestety nie rzuca. No ale zawsze możesz poszpanować, że masz prestiżowego minipeta
  7. Lothar_666

    GUILD WARS

    Chodzi sobie, robi rożne gesty i ładnie wygląda W ostateczności możesz go sprzedać za kilka(naście) platynek innemu playerowi
  8. Lothar_666

    Crysis (seria)

    http://gameplanets.blogspot.com/2006/11/cr...ison-shots.html - a proszę bardzo Jak widać różnica jest i to dosyć konkretna, zwłaszcza PixelMotionBlur (który w gruncie rzeczy da się zrobić na DX9 i gdyby się wysilić efekt byłby niemal identyczny), oświetleniu i efektach cząsteczkowych... ehhh trochę to pewnie mnie to boli, ale nie mam zamiaru kupować nowego kompa dla samego Crysis'a... aktualnie
  9. Lothar_666

    S.T.A.L.K.E.R. (seria)

    Jak dla mnie S.T.A.L.K.E.R. graficznie do HL2 ma się tak samo jak BF2, czy Doom 3. Inny styl, klimat, ogólny wygląd. A że kilka tekstur tych samych... co z tego? Skutki afery - darmowa reklama w większości pismach i portalach o grach Mi osobiście S.T.A.L.K.E.R. bardzo przypadł do gustu ... czego o tłumaczeniu powiedzieć niestety nie mogę :cry:
  10. Takie pytanko - bierze ktoś może udział w beta-testach? I jeśli tak, czy warto sobie głowę zawracać? Pytam, bo zapisany jestem, a nie wiem czy opłaca się ciągnąc 4,5Giga Przy okazji - zapisy do bezpłatnej europejskiej bety znaleźć można na FilePlanet http://www.fileplanet.com/promotions/lotro/eu/landing.aspx Wystarczy się tylko zarejestrować na FilePlanet, co jest bezpłatne
  11. Lothar_666

    Programowanie

    Przez zadawaniem setek podobnych pytań, polecam zapoznać się z kursem "Od zera do gier kodera" oraz resztą artykułów z tej na przykład strony: http://www.gamedev.pl/tutorials.php zaoszczędzisz sobie sporo czasu
  12. Lothar_666

    Infernal

    Niezbyt często miałem jakieś bardzo poważne zarzuty do recenzji w CD-Action, ale w tekście o Infernal jest sporo kawałków, skutecznie odstraszających potencjalnego gracza: "Już na wstępie Ryan staje się niewidzialny w trakcie przewrotki..." - nie NIEWIDZIALNY tylko się dematerializuje, przez co lasery go nie wykrywają, a pociski przeciwnika nie są w stanie zranić (aczkolwiek dalej jest widzialny, przeciwnicy strzelają jak szaleni ) "Błyskawicznie uczy się także pozyskiwania energii życiowej z ciał, które opuściła już dusza" - on się karmi ich duszami, a nie zwłokami! "... dlaczego skutecznym "grzechem" okazuje się także... stanie w ciemności, czy zebranie specjalnej manodajnej znajdźki." - Lucius nie wspomina, że mana odnawia się tylko za grzeszenie. Za to mówi o "ciemnych miejscach", w których panuje Infernal Aura, która odnawia MP. O znajdźkach też wspomina, kiedy uczymy się Infernal Vision! "Znacznie bardziej uniwersalna jest moc teleportacji połączona ze spowolnieniem czasu..." - tak uniwersalna i przydatna, że osobiście używam jej tylko w miejscach, w których jest to wymagane. Poza tym w czasie teleportacji mamy jakieś 5 sekund na wykonanie akcji (która sprowadza się zazwyczaj do przełączenia jakiejś dźwigni/przełącznika/zrobienia czegoś na kompie). "Zwłaszcza, że z kolei zdolność telekinezy przydaje się wyłącznie, by zdobyć jakieś wyjątkowo niedostępne ciało..." - bo tworzenie zapory z pobliskich obiektów to już nieprzydatne, tak samo jak wrzucanie opornych przeciwników do miejsc, gdzie czeka ich nagła śmierć, zrzucanie na przeciwników ciężkich obiektów... wystarczy choć odrobina inwencji, żeby znaleźć pełno zastosowań dla tej mocy. Poza tym nie mocy, tylko zabawki od Abyss, która jest nie tyle telekinezą, co pozwala teleportować dany obiekt. Screeny z gry też pochodzą jedynie z pierwszych lokacji (do walki z Wolf'em), pomijając tak widowiskowe lokacje, jak chociażby Masovia (tak tak, jest misja w Polsce ). Co do powtarzania określonych ruchów przez AI i wracanie pod ogień, spotkałem się z czymś takim 3, może 4 razy. I byłbym wdzięczny za sprecyzowanie, co takiego się nie podoba w fabule Infernal'a, oraz... głosach? @Woody Co do średnich ocen na necie, dlaczego przy "większości recenzentów" nie wspomniałeś o gametrance.pl (9/10), lub GBase.ch (8/10), gryonline.pl (85%), gry.onet.pl (9/10), Gry.wp.pl (9,9/10), EuroGamer.de (8/10), Krawall Gaming Network (82%), Bonus Web (85%), Gamona (8/10), Gameswelt (79%), Meristation (7,5/10), Gamers Europe (7/10). Fakt, że było też trochę ocen poniżej 70%, jednak jest ich zdecydowanie mniej. Dlatego nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że większość recenzentów miało podobne zdanie go GEM'a. :roll: I jeszcze jedno - LUDZIE! To jest strzelanka, a nie jakiś mega rozbudowany RPG, czy inny WoW w piekielnym klimacie Jak lubicie shooter'y TPP (możliwe, że autor recenzji za nimi nie przepada), to grę mogę z czystym sumieniem polecić! Osobiście z grą zabawy mam sporo, lubię wynajdywać sposoby na przechodzenie poziomów itd... po prostu mega miodna gra... moim zdaniem No, to jak na razie tyle mojego czepiania się na ten temat
  13. Lothar_666

    Programowanie

    Void - funkcja zwraca wartość typu nieokreślonego INT - funkcja zwraca wartość typu INT Tak samo z innymi typami przed funkcją - folat, double itd itd itd
  14. Lothar_666

    Gothic (seria)

    Chyba, że ma się czar "Fala śmierci"... każdego orka w okolicy wytępi A i na smoki jest niezwykle skuteczne... w sumie moim zdaniem czar jest aż za mocny. Człowiek wbiega w tłum okrów (kilkanaście do kilkudziesięciu) używa jednego czaru i bum! W okół żywej duszy nie uświadczymy
  15. Grałem w demko C&C3: Tiberium Wars i jest naprawdę nieźle Szkoda tylko, że w demku nie można grać jako NOD No i jestem jak na razie sceptycznie nastawiony jeśli chodzi o Scrin Jakoś tak boję się, że obcy nie najlepiej wpłyną na wojnę między GDI i NOD... po łbie chodzi mi fabuła jak z amerykańskiego filmu - dwaj wrogowie jednoczą się, żeby ubić innego Ale to zapewne tylko moje chore przewidywania Ogólnie gierka trzyma klimat (oduczcie tylko na podstawie dema), grywalności jej nie brakuje, a i niektóre jednostki jako tako poznać się da (nie do końca, bo to w końcu ich nowsze wersje, fabuła dzieje się przecież kilkadziesiąt lat po TS). Kto nie grał w demko powinien sprawdzić. Kolosalnych wymagań gra nie ma i naprawdę można dostosować ją nawet do słabszych sprzętów.
×