Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

Nie koniecznie, przypomnij sobie BF'a 2 jeśli grałeś. Tam takie SWD czy Type 88 zabijały właśnie jednym strzałem w głowę na każdym dystansie i jakoś nie przypominam sobie aby były przegięte :) Dla mnie one były tam użyteczne, bo oddawać po 2-3 strzały żeby gościa położyć to jednak trochę bez sensu. I tak to od BC2 nadają się one jedynie na średni dystans a i tak mogą zostać tam rozwalone przez sporo automatów. W trójce chyba jedynie SKS się nadawał do czegoś ze względu na swoją szybkostrzelność.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o DMRki to polecam tylko SKS w konfiguracji: optyka 4x, celownik laserowy (zdecydowania pomaga na krótkich dystansach - nie zabije nas byle cieć z pistoletem), ciężka lufa (opcjonalne raczej), ergo grip (nie wiem, jak to przetłumaczono). Inne DMRki są jedynie minimalnie lepsze na większe dystanse, ale przegrywają wszystkie pojedynki na małe odległości.

Teraz trochę narzekania. Najpierw drobne sprawy:

- Battlepacki są źle zrealizowane. Bonusy do XP, noże, kamuflaże - wszystko ok. Dodatki do broni - nieporozumienie. Przed premierą czytałem, że w battlepackach nie będzie dodatków unikatowych, których nie da się odblokować poprzez konkretną liczbę zabójstw daną bronią. Zostało to zignorowane, ale dostaliśmy battlepacki przypisane do konkretnych broni. Nie do końca rozwiązuje to problem. Chciałbym przetestować lunetę 20x oraz 8x do snajperki - dostępne tylko w battlepackach, czyli odblokuję je przy kolejnym brązowym battlepacku, albo za kolejne 100 zabić, albo za 300...

- Tryb dowódcy nie oferuje nic konkretnego i jest nudny. Wymaga wielu ulepszeń, bo na chwilę obecną jest nieatrakcyjny dla graczy. Efekt jest taki, że w ok. połowie bitew zespoły nie mają dowódców.

- Lewolucja - kolejny przereklamowany element, który nie ma wpływu na rozgrywkę na większości map.

Największy problem - tryb kampanii.

Zacznę od tego, że single player w BFie kompletnie mnie nie interesuje i nie miałem zamiaru go odpalać. Okazuje się jednak, że za granie w trybie dla jednego gracza odblokowujemy bronie do multi, których nie da się zdobyć w inny sposób. To jakiś żart? Nie miałbym nic przeciwko, gdyby te bronie można było powoli odblokować w multi lub zdobyć je "na skróty" za ukończenie kampanii.

Męczę się więc z kampanią. Na chwilę obecną 5/7 po kilku irytujących sesjach. Chcę zdobyć M249, więc muszę ukończyć kampanię, a do tego zdecydować się na konkretne jej zakończenie. Dlatego też zamiast w ostatniej misji wybrać najbardziej mi odpowiadające zakończenie, wybiorę M249 niezależnie od tego, co to będzie oznaczało dla fabuły, jakby nie można było dać tych 3 ostatnich broni za samo ukończenie singla.

Co takiego ma w sobie kampania, że nie mogę przez nią przebrnąć?

- pierwszy problem może być związany z wiekiem mojego kompa, ale: kampania działa mi mniej płynnie niż multi na tych samych ustawieniach. Jakim cudem potrafię płynnie grać przy 64 graczach rozbijających się po dużej mapie, ale doświadczam ścinek, gdy single musi ogarnąć kilku oskryptowanych wrogów na małym kawałku mapy?

- bugi. "Nie wchodzące" strzały, spadanie przez tekstury, spadanie z drabin, członkowie drużyny wpychający nas w obiekty, gdy obok nas przebiegają, przeciwnicy respiący się za plecami.

- przeciwnicy. Głupi, niecelnie strzelający, do bólu przewidywalni. Nie stanowią wyzwania nawet na najwyższym poziomie trudności.

- fabuła. Wydaję się być tylko tłem dla ogólnej rozpierduchy. Wciąż nie wiem, czemu toczymy wojnę. Postacie pojawiające się na jedną misję, a potem umierające. Nasza drużyna zachowuje się, jak małe dzieci, a nie zdyscyplinowani żołnierze.

- dubbing. Polscy aktorzy odwalili fatalną robotę, a brak możliwości zmiany języka na angielski.

- liniowość misji aż bije po oczach. Jednak udało się pod tym względem pobić CoDy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwszy post na tym forum od sam-nie-wiem-kiedy, tak więc dzień dobry wink_prosty.gif

Sam po dwóch podejściach utknąłem gdzieś w czeluściach 6 misji, bo gra zaczęła się w jednym miejscu wybitnie sypać na najróżniejsze sposoby. Tak w ogóle to ciekaw jestem ile trwałaby ta kampania, gdyby wszystkie pseudofilmowe wstawki oglądane z pierwszej osoby, zapewne mające być poruszjącymi chwilami, a tak naprawdę stające się arcynudną udręką, zamienić na zwykłe, łatwe do pominięcia cutscenki. Z 3h? A tak potrafią tylko spowodować napływ chęci frywolnego skakania po całej okolicy czyli... kolejnych błędów (crashe, wszędzie crashe) wyplutych w twarz przez grę tongue_prosty.gif

@up

Właśnie uciąłeś moje nędzne nadzieje, że żałosne szukanie wszystkich ukrytych broni z filmikiem na alt-tabie ma jakiś sens. Patrzę - ukryte nieśmiertelniki i ukryte bronie, odruchowo myślę, że wszystko przechodzi do multi. Ale tu też zaczynają się nieprzyjemne myśli. Dog tagi swoją drogą, ale tych odblokowanych/ukrytych w singlu broni jest od groma i jeszcze parę.

Z jednej strony spadł mi kamień z serca, że większość unlocków (łechczą mnie, co poradzę) dopiero przede mną i to w multi, a nie dołującym singlu, ale z drugiej strony... już dawno mógłbym grać w multi gdyby nie te chędożone ukryte bronie biggrin_prosty.gif

Ale skoro już zacząłem to skończę.

EA, do ciężkiej motylej nogi, nigdy więcej takich psikusów.

Ahh, forum jest ładniejsze niż kiedykolwiek, ale pisanie na telefonie (Evo 3D + Next Browser) to TRAGEDIA. Siedziałem nad tym postem prawie godzinę, aż nagle całe okno wpisywania zniknęło. Musiałem się ratować kopiowaniem podglądu do zewnętrznego programu, żeby skończyć i jakby tego było mało wysłać na maila i odpowiedzieć z kompa, bo wklejony w mobilną przeglądarkę tekst też był wzgardzony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o DMRki to polecam tylko SKS w konfiguracji: optyka 4x, celownik laserowy (zdecydowania pomaga na krótkich dystansach - nie zabije nas byle cieć z pistoletem), ciężka lufa (opcjonalne raczej), ergo grip (nie wiem, jak to przetłumaczono). Inne DMRki są jedynie minimalnie lepsze na większe dystanse, ale przegrywają wszystkie pojedynki na małe odległości.

Niby tak ale jakoś MK11 np: na TDM'ie spisuje się bosko i to bez żadnych dodatków ;) Poza tym DRM'y nie są od tego żeby brać się z ludźmi na klaty więc SKS ze swoim zasięgiem jest raczej "be" jeżeli chodzi o DRM'y.

Przed premierą czytałem, że w battlepackach nie będzie dodatków unikatowych, których nie da się odblokować poprzez konkretną liczbę zabójstw daną bronią. Zostało to zignorowane, ale dostaliśmy battlepacki przypisane do konkretnych broni. Nie do końca rozwiązuje to problem. Chciałbym przetestować lunetę 20x oraz 8x do snajperki - dostępne tylko w battlepackach, czyli odblokuję je przy kolejnym brązowym battlepacku, albo za kolejne 100 zabić, albo za 300...

Luneta x8 jest docelowo dostępna w wielu kar. wyb. np: M40A5, a do tego masz taki gadżet za bodajże 10 fragów jak Variable Zoom dający x14. x20 jest tylko średnio użyteczna bo nigdzie nie ma tak dobrej pozycji na mapach aby skutecznie używać x20, a poza tym za około 130 fragów jest x40 więc problemu nie ma lol.

- Tryb dowódcy nie oferuje nic konkretnego i jest nudny. Wymaga wielu ulepszeń, bo na chwilę obecną jest nieatrakcyjny dla graczy. Efekt jest taki, że w ok. połowie bitew zespoły nie mają dowódców.

Nie mają bo ludzie chcą odblokowywać bronie, itd. a poza tym większość to i tak banda półgłówków bez żadnego zmysłu taktycznego, więc wolę nie mieć dowódcy w grze niż mieć idiotę wydającego sprzeczne i bezsensowne rozkazy. Co do tej "połowy" to też jakaś bzdura bo za każdym razem jak gram w LCQ lub CQ to ludzie pchają się do commandera jak niedźwiedzie do miodu X_X Nie wiem co Ty chcesz żeby w tym CM było... TV feed z relacją z igrzysk? Tańcząca kobieta na rurze? lol CM ma dowodzić i wspierać i to właśnie robi i nie ma co tutaj ulepszać =.=" Poza tym jak ktoś dobrze ogarnia CM to można na stukać masę punktów.

- Lewolucja - kolejny przereklamowany element, który nie ma wpływu na rozgrywkę na większości map.

Mniejszy lub większy ale zawsze ma wpływ... na każdej mapie, ale rozumiem że dla niektórych jak się pół świata nie zawali to nie ma różnicy, ok.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryte bronie w sumie niczemu nie służą, nieśmiertelniki porozrzucane po mapach to całkiem ciekawy pomysł. Problem w tym, że gra kilkukrotnie ukarała mnie za swawolne zwiedzanie bugami z wypadnięciem za tekstury i od tego momentu dałem sobie spokój z szukaniem znajdziek w kampanii.

Rada ode mnie dla wszystkich snajperów. Nie rezygnujcie pochopnie z używania PLD. To cacko ma spory potencjał. Co prawda do snajperek możemy odblokować wbudowany dalmierz, więc jedna z opcji naszego gadżetu może zostać zignorowana. Oprócz tego namierzanie pojazdów rzadko się przydaje, bo inżynierowie niechętnie noszą wyrzutnie, które mogą to wykorzystać (czekam, aż więcej osób odblokuje SRAWa), ale przenośna lornetka z termowizją stała się szybko moim ulubionym gadżetem.

Wystarczy szybko przeskanować okolicę, by sprawdzić, czy nikt się nie czai w trawie. Żaden kamper się nie ukryje.

@ KewL

Latam obecnie z lunetką 6x/14x i sprawuje się to nieźle. Mimo wszystko chciałbym mieć możliwość przetestowania 20x i chciałbym wiedzieć, kiedy ją odblokuję. 40x to jakaś masakra, można to na artylerii montować a nie snajperkach.

Commander jest ubogi i ma ograniczone opcje w zależności od przejęcia konkretnych punktów na mapie. Ma nieprzyjazny interface, nie może ręcznie spotować przeciwników, nie ma nawet osobnego koloru tekstu na czacie.

Gram na CQ i rzadko widuję commandera w obu zespołach jednocześnie.

Zaś odnośnie lewolucji: nie musi od razu rozwalać całej mapy, ale rozwalanie tamy po to by spadło kilka kamyków wydaje się dziwne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można gdzieś poczytać co i w jaki sposób można odblokować? Chodzi mi głównie o dodatki do broni, ale nie tylko, np. nie mam zielonego pojęcia o co chodzi z różnymi barwami broni czy pojazdów? Wszystko zablokowane. Gram już dość długo i nic.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/ -> Soldier -> Unlocks -> Weapons

Klikasz na broń, która Cię interesuje. Po prawej pod obrazkiem broni i jej statystykami masz spis akcesoriów. Podzielone są na zwykłe - po najechaniu na nie kursorem masz wymaganą liczbę zabić do odblokowania; oraz akcesoria z battlepacków - kompletna losowość przy znajdowaniu.

Akcesoria do broni możemy też przejrzeć na ekranie wyboru wyposażenia naszego wojaka. Tutaj musimy jednak najpierw odblokować daną broń. Mamy potem spis wszystkich dostępnych dodatków i wskazówki, co one robią - dostępne po kliknięciu na ikonkę "i w kółeczku" przy każdym dodatku.

Kolory malowania są wspólne dla pojazdów i broni. Możemy je zdobyć losowo z battlepacków + kilka jest dostępnych za skompletowanie srebrnych osiągnięć: (Soldier -> Assignments).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SniperV

I o to właśnie chodzi żeby ludzie starali się o dane wsparcie, a nie mieć wszystko pod nosem już gotowe do użycia. To właśnie wzbogaca rozgrywkę o dodatkowe cele poza samym przejęciem flagi bo teraz cele mają również wartość strategiczną, anie tylko "kto ma więcej flag". CM jest dobrze zrobiony i ma wszystko co potrzebne aby efektywnie wspomagać drużyny i nimi dowodzić. Może po prostu jesteś jednym z tych, którzy myślą że CM z docelowymi Tomahawkami to dobry pomysł lol =.="

Co do tej tamy i kliku kamyków to powiem Ci tylko że owa tama po zniszczeniu blokuje możliwość flanki przez piechotę i pojazdy naziemne i wymusza walkę na głównej drodze. Tak jak mówiłem wielu graczy BF'a nie ma za grosz smysłu taktycznego i sam CM to udowadnia wiele razy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ KewL

Tomahawki dla Commandera to w ogóle chybiony pomysł. Szkoda, że nie ma możliwości zrzucania w paczkach jakichś broni: wyrzutnie/granatniki i inne bajerki, jakie można znaleźć w walizkach rozrzucone po mapie.

Tama blokuje jedną drogę, ale zawsze można wskoczyć do BTRki i popłynąć skrajem wody, podjechać skrajem wzniesienia i wpaść na punkt C(?) od [beeep] strony. Poza tym walenie przez kilka minut rakietami w tamę zamiast wspieranie swojej drużyny to zwyczajna głupota, a nie taktyka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(czekam, aż więcej osób odblokuje SRAWa),

nie ma co czekać, ludzie raczej nie będą tego używać bo jak sama nazwa wskazuje nadaje się to tylko do "SRAWania" - no sorry ale obrażenia śmieszne a namierzanie powoduje że stajesz się łatwym celem - używałem już całego "arsenału Enga" i zwykłe RPG - gdzie wychylam się na sekundę -> strzelam i znikam- na pojazdy jest najlepsze - damage też jest śmieszny ale przynajmniej masz szansę przeżyć

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SniperV

Po primo nikt CI nie każe tej tamy niszczyć, przecież zawsze to przeciwnik może marnować na nią czas, tak? Tak.

Po drugie to że możesz wodą płynąć wcale nie zmienia faktu że tama zablokowała drogę, a co za tym idzie tama wpłynęła na rozgrywkę bo wymusiła inną taktykę od drużyn, tak? Tak.

Ps. Przemieszczanie się wodą na tej mapie to w dużej mierze samobójstwo także nie jest tak łatwo że ot tak sobie przejedziesz/przepłyniesz, tak? TAK.

Tomahawki nietrafionym pomysłem? Niby dlaczego? Można je używać dość rzadko, ale za to są świetne do niszczenia zgrupowań przeciwnika czy pojazdów, czyli są zbalansowane i mają sens istnienia w grze jako broń taktyczna.

Zrzucanie broni w pakietach ze wsparciem? A po co przy grach 64 osoby tyle złomu biega po mapie że można pół mapy wysadzić. Poza tym jak niby zbalansujesz to co ma być zrzucane? Jak niby rozdzielisz różne rodzaje broni od kar., strzelb, snajperek i wyrzutni miedzy pakietami, które można zrzucić.. przecież nie będziesz zrzucał całego arsenału to by było totalnie durne =.="

Szczerze, sama amunicja to bardzo dobry pomysł bo gracz musi sensownie wybierać swój ekwipunek, a nie liczyć na gwiazdkę z nieba, a jak ma dobry sprzęt to dostaje amunicji ile bozia dała. A jak chce sobie zagarnąć jakąś dodatkową broń to ma te kilka na mapie, które są całkiem sytuacyjne i nie psuja balansu sił.

@le_Fey

SRAW jest genialny i o wiele lepszy od RPG'a w praktycznie każdej sytuacji chociaż jeżeli chodzi o wystrzeliwanie za osłony pod ostrzałem to w sumie SRAW'em też się da bo przecież zawsze można strzelić bez celowania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>

Taka ciekawostka jakby ktoś chciał się pośmiać albo po prostu posłuchać rejdża autora filmu, ale poza treścią jest jeszcze fajniejsza sprawa - oficjalne konto 'jutubowe Battlefielda odpowiedziało w komentarzu do filmu pokazując, że przynajmniej parę osób w sieci ma siłę przebicia :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ KewL

Najpierw twierdzisz, że warto zniszczyć tamę, a gdy odpisałem, że to strata czasu Towją odpowiedzią jest:

Po primo nikt CI nie każe tej tamy niszczyć,

What?

Po drugie to że możesz wodą płynąć wcale nie zmienia faktu że tama zablokowała drogę, a co za tym idzie tama wpłynęła na rozgrywkę bo wymusiła inną taktykę od drużyn, tak? Tak.

To warto Twoim zdaniem tracić czas na rozwalenie tamy, czy nie? Ja wolałbym rzucić na drogę kilka min i pozornie zostawić ją przejezdną. Zajmie to o wiele mniej czasu i nie trzeba marnować rakiet/pocisków.

Ps. Przemieszczanie się wodą na tej mapie to w dużej mierze samobójstwo także nie jest tak łatwo że ot tak sobie przejedziesz/przepłyniesz, tak? TAK.

Bo ty tak mówisz? Wystarczy, że wroga łódź bojowa została zniszczona i jeszcze się nie zrespiła, lub jest zajęta walką z inną łodzią/helką i już mamy miejsce by popływać sobie LAVem, co wiele razy robiłem. Przeciwnicy zazwyczaj są zdziwieni, gdy "to coś co przed chwilą płynęło" wyjeżdża na ląd, by ich ścigać.

Zrzucanie broni:

- chodzi mi o osobne zrzucanie paczek z amunicją i osobne zrzucanie np. 2 wyrzutni z 2 rakietami w paczce i brak możliwości uzupełnienia amunicji do nich. Zrzucanie strzelb i snajperek raczej mija się z celem, ale już granatnik bębnowy mógłby się piechocie przydać do walki na terenie zabudowanym. Klasy inne niż inżynier mogły by dzięki temu pomóc w walce z ciężkim sprzętem wroga.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SniperV

Powiedziałem tak bo niszczenie tamy i blokowanie drogi jest czymś opcjonalnym... O P C J O N A L N Y M.. kapisz? Może pomóc jeżeli ma się problem z przeciwnikiem ostro flankującym tą drogą, a jeżeli nie ma problemu to zostawiasz tamę w spokoju. Tak czy owak to nie był problem, a problemem TWOIM było to że niszczenie tej tamy nie wpływa na rozgrywkę, a ja Ci już udowodniłem że ma wpływ i to dość spory zależnie od tego jak się toczy rozgrywka bo z taktycznego punktu widzenia owa droga jest najlepszym sposobem aby flankować przeciwnika pod tamą. Poza tym nie jest ciężko ją rozwalić z 2h temu dla jaj z kolesiem rozwaliliśmy ją spamując SRAW'y stojąc przy Ammopack'u lol .. easy!... i nie trzeba marnować pojazdów .. wystarczy pomyśleć, a tama padła w 2-3min =]

Na tej mapie jest tak mała odległość między brzegami że przeżywalność czegokolwiek w tej przestrzeni bez odpowiedzialnego wsparcia jest tak małe że szkoda gadać. Ofc. nikt nie mówi że się nie da, ale wystarczy jeden dobry pilot samolotu tudzież dobra ekipa w łodzi i nie tylko zdominują wodę ale i nabrzeżne drogi, a nie ma nic zabawniejszego niż pakowanie TV z łodzi we wszystko co się rusza z bazy pod tamę.

Jeżeli ma się dobrą dominację na wodzie i jako taką w powietrzu to wystarczy rozwalić tamę i przeciwnik jest w tyłku.. zablokowany i zmuszony walczyć tam gdzie radzi sobie najgorzej.

______

Z jednej strony owszem można było by coś takiego zrobić, a z drugiej nasuwa się pytanie PO CO i co z balansem. Spam granatnikami? Nope, not gonna happen. Czyli nie ma sensu rujnować rozgrywki poprzez przesadnie upychanie pola walki dodatkową bronią. Poza tym jest tyle sprzętu przeciwpancernego że nie wiem po kiedy dodatkowe wyrzutnie .. ludzie mają nauczyć się grać, a nie uczyć się spamować bronią PP =.=" Nie róbmy z graczy kompletnych matołów, którzy będą siedzieć i krzyczeć żeby im zrzucić tonę sprzętu żeby sobie postrzelać, a jak tego nie zrobisz to cie będą z CM'y wywalali albo będzie flame cały czas =.="

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@le_Fey

SRAW jest genialny i o wiele lepszy od RPG'a w praktycznie każdej sytuacji

zgoda, ale w sytuacjach kiedy jestem Engiem "polującym" na większych przestrzeniach - stoją tacy po krzakach i czekają na mobilne konserwy ( ale to nie mój styl grania Engiem)

chociaż jeżeli chodzi o wystrzeliwanie za osłony pod ostrzałem to w sumie SRAW'em też się da bo przecież zawsze można strzelić bez celowania.

"i tu jest pies pogrzebany" bo strzelić owszem można ale potem trzeba się wychylić żeby naprowadzić pocisk a jak w czołgu jest strzelec toś "umarł w butach" icon_wink.gif ( ja zawsze kiedy podjeżdżam tankiem pod flagę to zaraz wskakuję na miejsce strzelca do końca przejęcia)

na większych przestrzeniach "srawanie" jest ok ale najczęściej zdobywam flagi kiedy za ścianą stoi tank i wtedy nie da się "srawać" - tylko rpg mimo że wcale go nie lubię - ale to moja taktyka, może są zdolniejsi ode mnie? icon_twisted.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista map z China Rising z jakiejś ulotki: Taklamakan, Altai Range, Guilin Peak, Dragon Pass. O samych mapkach nie wiele wiadomo ale według google Taklamakan to pustynia, Altai to góry na pograniczu Chin, Rosji, Mongolii i Kazachstanu, a Guilin to bardzo ciekawy obszar nad rzeką Li: http://vacationadvic...tured-Image.jpg, http://www.zastavki....ave_027788_.jpg. Nie wiadomo czy te mapy to nie fejk, ale jak pooglądałem zdjęcia tych terenów i przyjrzałem się trailerowi DLC to widzę podobieństwa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up@

detektywi w akcji icon_wink.gif

to i ja ruszyłem tropem Dragon Pass i znalazłem coś takiego - najbardziej na wschód wysunięty koniec Chińskiego Muru w miejscowości Laolongtou czyli Old Dragon's Head i tam znajduje się Shanhai Pass

http://pl.depositphotos.com/26253147/stock-photo-Start-Great-Wall-of-China-part-of-Dragon-Head-Shanhai-Pass.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak dołączyć do misji 2h przed jej końcem i wygrać mając tylko 100 pkt. więcej od drugiego miejsca ^.^ Inna sprawa, że BL nawet mnie o niej nie poinformował, z ciekawości sprawdzając pucharek u góry okazało się, żem zaproszon :D

W ogóle, jak oceniacie te misje i ogółem "battlelogowość" BF4? Jest większa niż w BF3 co chyba uznam nawet za plus (ale mimo wszystko oddawać nam menu w grze i kilku żołnierzy jak w BC2!) :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak z trzecią częścią świetnie się bawiłem (niestety coś tam nie działało i sprzedałem).

Dało się zagrać porządne starcia, jak i genialnie potrollować, co moim zdaniem jest mistrzowskie w tej grze.

Jednak zmierzając do czwartej części, to nie powala mnie ona specjalnie i po prostu widzę do czego to dąży, a mianowicie podział na lepszych (premium) i gorszych (zwykłych), tysiące dodatków. To samo zniechęcało mnie do grania w "trójkę" i to samo trzyma mnie przed zagraniem w Bf4. Przy okazji szkoda mi pieniędzy na Bf4 ,gdyż tani to on nie jest.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zmierzając do czwartej części, to nie powala mnie ona specjalnie i po prostu widzę do czego to dąży, a mianowicie podział na lepszych (premium) i gorszych (zwykłych), tysiące dodatków.

Ale gracze premium nie mają żadnej przewagi nad normalnymi graczami, wiec nie wiem o co ci chodzi.

@kmm101

Mnie battlelog bardzo sie podoba, jest ładniejszy i przejrzysty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, dobijam 500 zabić na Scout Elite i odkładam ją na półkę. Dzisiaj brutalnie przekonałem się, że ta snajperka nie jest i nie będzie dla mnie uniwersalną. Snajper na lotniskowcu na Parcel Storm, założyłem sobie x40, dwójnóg, położyłem się troszkę ponad 500 metrów od gościa i.... miałbym łącznie chyba ze 3 ładne strzały (było ich tam jeszcze potem trochę), ale przekonałem się, że niskie obrażenia tej snajpy nie oznaczają tylko zabójstw na trzy strzały na dystansie. 36 obrażeń po 123 metrach i mnożnik 2,35 na głowie = 85 dmg w głowę :/ Chwilę mi to zajęło zanim zaskoczyłem czemu oni nie giną....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co bf3, jeśli mam podstawke od początku...chciałem dokupic na keye.pl premium do bf3.

I tu mam 2 pytania:

1.Czy będe potrzebować nowe konto czy mogę dopiąć key do starego konta

2.Czy jeśli tak to jak przejde z podstawki na premium, to moje dotychczasowe osiągnięcia zostną czy się skasują?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...