Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

@ le_Fey

A czego używasz do psucia czołgów?

Obecnie po pierwszej rakiecie, kierowca i strzelec odwracają się w Twoją stronę, czekając aż się wychylisz by zapakować Ci paczkę pocisków 20mm confused_prosty.gif Chyba lepiej już zaryzykowac sprint z c4 w łapach.

Połowa map jest tak mała, że można spokojnie sobie posprintować, bez używania pojazdów.

walę w "puszkę" z RPG - stare sprawdzone metody tongue_prosty.gif najczęściej po 1 albo 2 strzale czołgiście "puszczają nerwy" i mam go "na widelcu" - czekam żeby przetestować SRAW-a , c4 jest ok ale ryzyko duże no i musiałbym biegać Supkiem albo Sniperem a do helki lub łodzi juz c4 nie dorzucisz wink_prosty.gif

mapy rozmiarowo są ok ale na piechotę cieżko zdobywać większe ilości flag - więcej biegania niż walki, może rzeczywiście Jety nie mają za dużo miejsca ale kto gra Jetami ?tongue_prosty.gif na ilość flag nie zwróciłem uwagi ale 7 chyba nie ma - nie grałem Flooda

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo osób chwali RPG, a ja jakoś się do niego nie mogłem przekonać. Z której strony bym się nie zabierał do czołgu, nie mogłem mu zadać więcej niż ~31 obrażeń, no i te wolne rakiety :/

SRAW jest fajny, ale mam z nim 2 problemy: nie potrafię nim skutecznie załatwić helek; nie da się szybko wychylić, puścić rakietę i schować się za zasłoną, system celowania dostaje kręćka i rakieta skręca w kierunku, w który się obróciliśmy.

By z niego celnie strzelać trzeba niestety się odsłonić, czasem nawet na dłuższy czas.

SMAW jest ekstra. Największa frajda w BFie to rozwalenie helek rakietami ze SMAWa ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RPG-7 jest ok, IMO tor lotu pocisku jest OK przeciw helkom - zdjęcie (z biodra!) RPGiem Havoc będącego 100m ode mnie trafieniem prosto w ogon się muszę pochwalić ^^

OP. LOCKER TO NIE DRUGIE METRO!!! Metro było IMO lepsze od tego, więcej taktyki można było użyć - 1sze schody rushują, drugie zadymiamy i zdobywamy itd., w Lockerze 1 ogarnięty team zdobędzie C - GG WP. Mimo, iż jest dużo przejść to większość jest totalnie bezużyteczna - przejścia pod C, pograjcie jak jest totalna dominacja i zobaczcie...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sprawa... jak odblokowałem w SP Rex'a to miałem go od razu w MP, ale po zmianie języka na ang. wedle poradnika z sieci odblokowywane bronie już nie pokazują się w MP pomimo tego że BL rejestruje znalezione bronie.... tak ma być czy wina zmienionych plików?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież Rex'a mam więc nie wiem o jakiej stracie mowa, mi chodzi o to że po zmianie języka gry na Ang. wedle porad z sieci inne bronie odblokowane w singlu już nie pokazują się w grze pomimo tego że BL rejestruje że znalazłem np: 2 z 3 broni w danej misji.

Ps. Rex jest całkiem dobry tylko trzeba nauczyć się z niego strzelać =]

Edit:

Dobra już kleję jak to jest z tym odkrywaniem broni w SP, a mianowicie dostajemy tylko broń z achików za kampanię czyli np: tego Rex'a czy Shank, itd. W sumie ma sens bo tak to by się odkryło wszystkie bronie zanim zaczniemy grać w MP. Tak czy owak gra po przerobieniu na angielski nadal poprawnie wszystko nalicza więc jest git.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OP. LOCKER TO NIE DRUGIE METRO!!!

Przyznam trochę racji. Na początku zagrałem na na dużym podboju i po prostu była taka masakra, że od razu mi się Metro przypomniało. Ale wystarczy grać na serwerach do 32 i rozgrywka tam jest całkiem ciekawa i nawet przyjemna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Flood Zone mam zawszę boską zabawę w nurka ninję wysadzając pływające pojazdy, nożując przepływających przeciwników i ofc. zastawiając pułapki Slam'ami - nie ma to jak kilka Slam'ów w miejscach gdzie ludzie desantują z łodzi żeby przejąc flagę albo Slamy w wąskiej alejce gdzie łódź zostanie po prostu rozszarpana przez te miny ^^ Można też nurkować pod pojazdami podkładając jakieś C4.. uhuhu tyle możliwości jest na tej mapie żeby przeciwnika doprowadzić do białej gorączki :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Animacje noża w wodzie jest taka sama jak na ladzie, czy dorzucili coś nowego?

Czas na moje odczucia nt. map i klas.

Strefa powodziowa - mapa ciekawa, ale... czegoś mi tu brakuje. Rozwalanie łodzi daje satysfakcję, ale łodzie i miliard BWPów? Serio? Oczywiście przesadzam, ale IMO trochę za dużo tu pojazdów. Zalanie mapy jest genialne ^^

Linia Kolejowa Golmud - ciekawa mapa, wszędzie jest co robić - in plus. Levolution event? Where is it? Improwizowane ładunki wybuchowe przy drogach są jak najbardziej skuteczne, niekoniecznie użyteczne...

Wroga Transmisja - obecnie moja ulubiona mapa pojazdowa, odległości dla snajpera całkiem niezłe i TYLKO 1 HELKA SZTURMOWA! Dzięki temu mogę się bawić w dominowanie powietrza i ziemi trollface.gif Levolution event daje tu prawie nic. A przynajmniej muszę się pobawić na pustym serwerze, by odkryć co dokładnie.

Operacja Blokada - na 32 znośnie, ale wciąż gorzej niż Metro, na 64 IMO niegrywalna. Na 32 graczy będę sobie pogrywał w stylu Metra. Levolution event mogli sobie tutaj darować. Daje niewiele, aczkolwiek jest dość interesujący.

Kurort Hajnan - jak dla mnie totalnie najgorsza mapa. Hotel na środku, gdzie toczy się 90% walk piechoty, reszta to walki BWPów, łodzi i powietrznych... Zawalenie się skrzydeł hotelu niweluje nieco snajperów, ale jak zniszczyć podstawy, jak nie zbliżysz się do niego na 30m?

Fabryka 311 - mapa głupia, bo wraki czołgów (przynajmniej mnie) baaaardzo skutecznie dekoncentrują. Dla piechoty mapka b. dobra, dla pojazdów nawet nawet, helka zwiadowcza może siać tu pogrom. Levolution na tej mapie jest dosyć ciekawy. Komin w dół? Nowe przejścia!

Zapora na Mekongu - jedna z lepszych map, wszystkiego po trochu. Boli mnie jedynie to, że na niektórych serwerach na tej mapie dostaję ogromnych spadków animacji... Jeden z bardziej bezużytecznych levolution events IMO.

Oblężenie Szanghaju - IMO najlepiej zbalansowana mapa. Mało na niej pogrywam, ponieważ po becie już nią lekko "rzygam" x3 Upadek wieżowca wciąż powoduje u mnie takie ciche "wow"

Sztorm na Paracelach - wyrzucić 1 łódź szturmową i 1 helkę zwiadowczą i mapa naprawiona. Póki co, jest strasznie niezbalansowana. Ciekawy projekt mapy, ale niestety sprzyja wojnom snajperów... Statek daje ogromną przewagę tym, którzy go zdobędą...

O pierwszym brzasku/ O brzasku - mapa b. ciekawa. Jety w środku miasta? Yay! Wszystko tu daje radę IMO. Tylko helką jeszcze mam małe problemy w manewrowaniu między budynkami. Ale projekt mapy jak najbardziej na plus. Levolution event jest nawet ciekawy.

Klasy:

Szturmowiec - wciąż OP. Broń z kosmiczną celnością i niezłym DMG + apteczki. Pogrom panowie, pogrom.

Technik - bez zmian na duży plus jak dla mnie, odebranie mu karabinów było IMO najgorszym możliwym pomysłem. PDW mają mały zasięg i są potwornie niecelne... Ale zwiększenie liczby sprzętu może być liczone na plus.

Wsparcie - obecnie, jak dla mnie, najgorsza klasa. Do 134k punktów nim nabitych jest bezbronny wobec czołgów... Wszelkie ciekawe gadżety są na bardzo wysokich odblokowaniach, klasa totalnie zniszczona. Tylko "tru suppression" z LKMów kusi...

Zwiadowca - takie zmiany to ja lubię! C4 daje nam OGROMNE pole do popisu, od zabezpieczania pozycji do walk z pancernymi. Claymore jest dopiero za 104k, więc nikt nie używa tego tak często. Klasa zmieniona na duży plus.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Flood Zone - Zgadzam się, że mapka jest świetna. Każdą klasą gra się tam świetnie, jest dużo fajnych miejsc do snajpienia. Engiem można organizować niespodzianki dla pojazdów. Podoba mi się też fakt, że do tylu budynków da się tam wejść. Chyba najlepsza mapa w całym BF4.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kmm101

A kiedy to dla Engiego odebrano karabiny? \o/

@Zdenio

Nawet w TDM'ie gra się naprawdę świetnie na tej mapie przy 32 osobach i jest taka możliwość kombinacji co do manewrowania miedzy poziomami że głowa mała ... ehh te wszystkie daszki i daszeczki po których można kicać i robić w jajo przeciwnika :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@le_Fey

Mają czujnik zbliżeniowy, rzuć na ziemię, przyklej do drzewa/słupa/murku i jak pojazd przejedzie nad/obok niej to masz ładne KABOOM wink_prosty.gif Slamy są o tyle lepsze od zwykłych min że można je montować na różne powierzchnie i pod różnym kątem. Przyczep np sobie 3 slamy do dziobu łodzi czy tam skutera i wpakuj się na inną łódź i zobaczysz co się stanie xD To samo tyczy się pojazdów.

PS. Ofc jak przyczepisz do koła czy gąsienicy to w momencie kiedy pojazd ruszy mina wybuchnie.. taka tam śmieszna wersja C4 XD

@kmm101

To że nie są domyśle to nie znaczy że zostały zabrane, w BC2 też PDWry były jako domyślne. Wystarczy postrzelać z rundkę i masz dostęp do karabinów jak zawsze. Jak dla mnie wymyślasz jakieś dziwne "negatywy" =.="

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety z DMR'kami są dwa problemy. Pierwszy, popełniany już od BC2, nie zabijają one jednym pociskiem w głowę na dużym dystansie, co nie pozwala ich używać jako samopowtarzalnych karabinów snajperskich. Dwa, nie można zakładać optyki większej niż x4 :/ Czyli większy dystans nimi właściwie odpada, ale na bliskich czy średnim zjadę je inne automaty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KewL

Wymyśliłem ten negatyw, bo IMO w BF3 dobrym krokiem było danie engowi DOMYŚLNYCH (podkreślam!) karabinów, a tu mamy taki z deka krok wstecz bo mu je znowu odbierają i dają PDW domyślnie... ;/ Wiem, że można je odblokować i nosić jako eng, ale taki, że tak to ujmę, poprawny classbuild to PDW. Inna sprawa, że do zadania "Technik - podstawy" trzeba zabijać z karabinku, a nie PDW x3

Po prostu wg mnie mogli zostawić PDW ogólnodostępne, a karabiny zostawić engowi wink_prosty.gif

@Rudy12

Teraz szturmówki i inne badziewia (joke) poza snajperkami mają maksymalne zbliżenie x4. Nie ma już lunet do broni innej niż snajperska. Co boli, bo SCAR-L z lunetą x12 był zarąbisty w BF3 xD

EDIT: i chcę podziękować TheEquinoxe (nie wiem jak tu się bawić w odmianę biggrin_prosty.gif) za polecenie mi Scouta do rushowania - ta snajpa jest genialna! Aczkolwiek, polecam Ci spróbować .338 Recon do raszu. Mniej naboi, większy DMG i niezła celność, mi się z nią o niebo lepiej biega biggrin_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajecie radę grać? Ja od tygodnia co jakiś czas próbuję zagrać, ale mam taki rubberbanding, że nie idzie wytrzymać dłużej niż pół godziny i to przy dużym samozaparciu. Już 7 patchy do serwerów wyszło i żaden nie naprawił tego, w zasadzie jak dla mnie to one go spowodowały. Przez pierwsze 2 dni serwery crashowały jak szalone, ale grało się płynnie, obecnie to kompletna masakra jak dla mnie.

Tak mniej więcej dla mnie wygląda rozgrywka (oczywiście grafikęmam lepszą;) )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w sumie ciężko chyba przez grafikę, bo komp już niemłody (E8400 + GTX 260). W sumie na niskich w 1440x900 chodzi to nawet płynnie, ale mimo tego zdarzają się jakieś paskudne kilkusekundowe ścinki. Przez to lamię jeszcze bardziej, niż zwykle i z K/D ledwo wyrastam ponad 0,5. Trochę mnie to rozczarowało, że przewyższając całkiem ładnie wymagania minimalne, ciężko w ogóle grać. Pewnie powinienem teraz poczekać jakoś do marca aż sobie prawdopodobnie sprawię nowego kompa. Ale przynajmniej za 129 za pudełko w saturnie zgarnąłem tydzień po premierze zestaw z Chińską nawałnicą.

Irytujące jest natomiast wieszanie się na dłuższy czas systemu przy wychodzeniu z gry, czy jakieś crashe typu "directx...".

A co do gry, to dla mnie stary, dobry bf. Bardzo cieszy mnie powrót skuteczny granatów rodem choćby z BC2, zamiast tych prawie bezużytecznych pierdziawek z trójki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kmm101

No właśnie, WYMYŚLIŁEŚ coś co nie ma żadnego sensu w odniesieniu do gry bo nikt nie ZABRAŁ karabinów dla Engiego. Najprościej w świecie bredzisz od rzeczy i robisz problem z niczego. Odblokowanie karabinów to raptem pół rundy na LCQ czyli taka tam formalność że się tak wyrażę, a poza tym PDW'ry to podstawowa broń dla jednostek, które przenoszą inne ciężkie uzbrojenie lub innego rodzaju ładunki, a co za tym idzie Engi z PDW'rm jako broń podstawowa ma więcej sensu niżeli z cięższym karabinem.

Tak czy owak po prostu robisz problem z niczego.

@TheEquinoxe

A nie jest czasem tak że możesz dać x4 i nakładkę x2 co da Ci te x6 na DRM'ie? Co do samej broni to w BF3 często używałem QBU-88 + tłumik i miałem większą skuteczność niżeli nie jeden ze zwykłym karabinem (nawet przy większych odległościach).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...