Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość hirokaraka

Morrowind

Polecane posty

To ja może wrócę do tematu drobnym pytaniem:

Czy można jakos zneutralizowac ślepotę wywołaną butami oślepiającej szybkości? Miałem chyba pecha, bo oprócz standardowej premii do szybkości oferują mojej postaci 100% ślepotę... co #TROCHĘ# utrudnia korzystanie z tego niebywałego obuwia... a nie przypominam sobie zaklęcia "odślepienie", ani niczego co mógłbym na siebie rzucić/zakląć w jakimś przedmiocie...

Da się czarem rozproszenie, tylko nie pamiętam dokładnie czy wystarczy zwykłe(np. ze zwoju) i działa dopóki nie zdejmiesz i nie założysz butów z powrotem, czy trzeba zakląć przedmiot, żeby rozproszenie było na stale. Im większy % rozproszenia tym lepiej będziesz widział

W podstawce łatwiej było zgromadzić dwie ebonowe zbroje tongue.gif Sam chyba miałem tyle gratów, że mi się w dwóch pokojach Gildi magów w Ald Rhun nie mieściły i musiałem w Suranie zwolnić trochę miejsca. Przynajmniej tak planowałem. W efekcie wybiłem chyba całe (prawie całe) Suran ^^.

Dlatego ja sobie zainstalowałem moda, taki domek w Balmorze, w którym były manekiny, na których się zbroje układało

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rozproszenie ma jakieś %? Mi sie wydaje, że nie ma, że jest po prostu "rozproszenie"... ale dzieki, spróbuje, tak się składa że mam to zaklęcie... oby tylko efektu zwiększonej szybkości też nie rozproszyło ;) Jak zaklęcie nie pomoże, to szybko sobie upoluję jakąś duszę i zaklnę rozproszenie na czymś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lordzie Nargogh, aby oślepienie nie zadziałało musisz mieć dużą odporność na magię [nie pamiętam czy jakieś czary lub miksturki ja zwiększające, w każdym razie po wykonaniu jednego z głównych questów dostałem jakaś odporność, miałem kilka itemów i być może jakąś razową/zodiakową i wystarczyło]. Miałem podobny problem z tymi bucikami :)

PS: Jeśli za pierwszym razem nie uda Ci sie przełamać oślepienia, to ściągnij buty i załóż ponownie - za któryms razem na pewno Ci się uda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli grafa spada poniżej minimum narzuconego w Xp, to znaczy ze masz chyba coś ze sterownikami do karty, spróbuj zainstalowac najnowsze, a jeśli masz najnowsze, to najpierw troche starsze, i sprawdź czy wtedy morek działa. Jeśli tak, to zainstaluj znów najnowsze, i sprobuj jeszcze raz z Morkiem. Ogólnie pamiętaj, że (przynajmniej z Geforcami tak jest) mozesz zmieniac ustawienia graficzne indywidualnie do każdej gry, włączając Panel sterowania Nvidia i tam zmieniając ustawienia. Jeśli masz kartę Nvidii, to popróbuj najpierw z tym pokombinować.

Instalka sterownika dała tylko tyle, że udało mi się wyjśc do punktu, w którym da się zapisać grę. Ale po pewnym casie (lub podóży do Balmory...) pojawia się czarny ekran plus interfejs (zaklęcie, przedmiot, minimapka i nazwa balmory - oczywiście nieruchome -.-). I raczej nie chodzi o wymagania gry, bo wcześniej działał bez zarzutu, a peirwsza wersja Morrowinda (bez dodatków) też ma zwis grafy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam sposób na zniwelowanie oślepienia z tych butów ale to trick ze złotej eydcji morrka zabijamy króla helsetha on ma

sygnet królewski co odbija czary te złe w 100 % wpierw nakładamy sygnet a potem butki i nie jesteśmy już ślepakami ^^

to zawszę działa

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o taką kostkę, to od razu po wejściu do ruin zejdź na sam dół po skałach. Nie wchodź do środka do pomieszczeń, lecz na lewo po takiej jakby skale, która prowadzi podwyższenie. Tam są drzwi na lewo, za nimi bodajże 2 bandyci. Jak już się z nimi uporasz, spójrz na lewą półkę (patrząc od wejścia)- kostka winna leżeć tam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaklinać przedmioty możesz samemu (lecz musisz mieć ku temu umiejętności), lub (co częstsze) u jakiegoś maga. Owszem, kosztuje to sporo, ale po jakimś czasie pieniądze nie stanowią problemu więc można się bawić. Do tego potrzebujesz klejnotu duszy, pełnego. "Największe" dusze posiadają lunatycy i złote święte (nie licząc Viveka i Almalexi oczywiście). Katany, jeśli chodzi o daedryczną, nie kupisz, musisz znaleźć przy jakiejś dremorze. Polecam Złote Ostrze, nie jest trudne do zdobycia, a swoje daje =).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się bawić w poszukiwanie mocnego sprzętu, jeżeli nie masz rozwiniętych umiejętności. Prawda jest taka, że walczyć w Morku na początku w ogóle się nie opłaca, kiedy to trafienie w przeciwnika graniczy z cudem. Widać tu pewną dysproporcję- w kilka godzin po rozpoczęciu rozgrywki zalecam tylko i wyłącznie... handel. Za pieniądze można zwiększyć umiejętności tak, że w końcu można będzie o sobie powiedzieć, że jest się pełnowartościowym awatarem ;)

Jest taka strona, Adamantytowa Wieża bodajże. To istna kopalnia wiedzy o serii TES, polecam wszystkim początkującym.

PS. Złote Ostrze wcale nie jest takie łatwe do zdobycia- niektórzy lubią być wampirem, ale ja szybko się z tego uleczyłem.

PS2. Nie wstawiłem linijki wyżej w spoiler, ponieważ o sposobie zdobycia każdej z broni można poczytać np. na w/w Adamantytowej Wieży.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że walczyć w Morku na początku w ogóle się nie opłaca, kiedy to trafienie w przeciwnika graniczy z cudem.

Rasa Ork/Redgard + zdolność władania jakąkolwiek bronią + znak zodiaku wojownik = 95% szansa na trafienie jakiegokolwiek przeciwnika (ale tymi broniami które wybraliśmy do umiejętności, najlepiej wybrac te, w których nasza rasa się specjalizuje, chyba że chcemy szybciej awansować - wtedy bierzemy inne) w grze od samego początku. Do tego dorzuć szał/andrenaline i będzie 100 % :)

Ponieważ taka konfiguracja jest tak dobra, że za prosta, to nigdy nią nie gram. Dla porównania mocy to powiem że mój Bard 50 poziomu z zarąbistym sprzętem i kilkoma szkołami magii (klasa mojego autorstwa) miał większe problemy w starciu z Hircynem niż byle ork barbarzyńca z 7 poziomu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale wrocmy do tematu bo pytalem o zaklinanie i o to jak zaklinac jesli chce sie to robic samemu. trzeba miec jakis czar? nedzny klejnot duszy wystarcza? i gdzie trzeba pujsc zeby to zrobic? nie pytalem tylko i wylacznie o deandryczna katane ale takze o zwykla... no i jezeli juz bede chcial jednak kupic umagicznienie to u kogo?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba mieć klejnot duszy z jakimś potworkiem dajemy klejnotem duszy klikamy na broń i gra nas pyta czy chcemy np odnowić magiczną moc magicznej broni czy zrobić z zwykłej broni magiczną wtedy klikamy zrobić na daedryczną

broń trzeba wielki klejnot duszy z minimum jakimś popielnym zombie lub popielnym wampirem im mocniejsza dusza

tym lepiej ale o wymaga wysokiego skilla zaklinanie jak jesteśmy w rodzie telvanni to nas uczy do 100 wtedy możemy bez problemu robić magiczną broń z daedrycznej od co cała tajemnica <_<

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze dodam od siebie, że siła stwora i jakość kamienia duszy ma wpływ na liczbę ładunków powstałego później przedmiotu (lub jego moc - np jeśli chcemy zrobic pancerz który dodaje stałą premię do siły, to gdy użyjemy słabej duszy w kiepskim kamieniu, to przy próbie kamień się zmarnuje a my nic nie uzyskamy)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko dwa pytania:

1. Mam problem z mapą. zrobiła takie coś dziwnego że się jakby powiększyła i jeśli jestem w Hla Oad na mapie pokazuje mi że jestem na zachód od Solstheim. przez to mam problem z nawigacją. wie ktoś jak naprawić?

2.W Gilidi magów po rozmowie z Sharn-gra-Muzgob znalazła się misja "Glidia Magów: Nie jestem nekromantką!" jak ją ruszyć do przodu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nie jest to przypadkiem kwestia wyboru między mapą lokalną a mapą świata?

2. Musisz

zajrzec do jej skrzyni, i ukraść egzemplarz pewnej ksiązki, która tam trzyma. Potem będziesz mógł w czasie rozmowy wybrać opcję nekromancja, oddać jej ksiązke, i nauczyć sie zaklęcia nekromantycznego za darmo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tak gdy mam mapę lokalną wszystko jest git, jednak na mapie świata jestem przesunięty.

2. Tak ma tam książkę. dzięki.

3. Kolejny problem <_< . w plug-inach występuje takie coś, że kiedy mam do otworzenia tych drzwi jest od 2 do 4 w tym samym miejscu. czemu tak się dzieje?

4.Znowu problem (sic!). Kiedy mam w Mournhold misję w której muszę przeczytać "Grozę na zamku Xyr". Wychodzę na scenę, babka coś gada. nie ważne co wybiorę zawsze zamyka się okno wyboru i dalej nic się nie dzieje, czyli gra jakby się "wiesza" i tak jest we wszystkim, lub w czasie rozmowy gdy klikam "dalej" osoba mi zapętla to co mówiła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodzisz do Tel Fyr: Onyksowa Sala, skręcasz w lewo, schodzisz w dół, jakbys wchodził do domu spaczonych to odwróć się w drugą stronę, a zobaczysz drzwi, ta baba powinna się tam znajdować.

A propo mnie:

w tej samej misji muszę oddać amulet gościowi w Ald'ruhn, jak po niego poszłem to on nie chciał mi go przyjąć ( nie było żadnego tematu, aby mu oddać amulet).

W twierdzy smutku jest Calvus Horatius. Jak zrobić żeby mógł mi się on teleportować ze mną na Vvanderfell.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...