Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kabura

Battlefield (seria) v.1

Polecane posty

Kevlarowy helm jest zdecydowanie zbyt ciezki do noszenia. Nawet gdyby pocisk(nawet z pistoletu) nie przebil helmu to i tak wytworza sie wstrzasy powodujace w najlepszym wypadku wstrzasnienie mozgu, przewaznie smierc. Na pewnym programie naukowym(Diskawery? xD) powiedziano, ze ma on jedynie znaczenie psychiczne. Zolnierz czuje sie jedynie pewniej i na tym koniec, ew. lagodzi wypadki, upadki itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy też od kąta z jakiego leci pocisk. Jeśli leci z 90* to ani hełm ani sama głowa nie mają szans ale jeśli pocisk będzie pod innym kątem to hełm już sobie poradzi ale sama głowa już nie, więc hełm czasem coś daje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi tutaj aby wyregulować poziom broni czemu z Sawa trzeba typowi wbić 30 kul a z X8 już tylko 2

rozumiem że niby medyk biega teraz z Lekkim karabinem o zgrozo co to za pomysły ale ta broń powinna robić 100% taki sam DMG jak x8 tyle że mieć dużo większy rozrzut

a taka mała pochwała z mojej strony troszkę zabawy C4 i shotgunem co ciekawe też kiepsko wyważonym

http://screenshot.xfire.com/screenshot/nat...214cb370e71.png ;]

zauważyłem pewną dziwną tendencje i teraz mam problem

mój komp mieści się w średnich wymaganiach sprzętowych BC2 mam co prawda tylko 2GB ram ale

nie zależnie od ustawień grafiki w samym środku walki mam tylko 25FPS i nie mogę dość czemu zmiana grafiki nie z mienia ilości klatek cóż zwale ten bug na betę

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie grasz na harcorze saga jest o wiele lepszym pomysłem ( szczególnie z 12-toma nabojami)

dmg ma niewiele mniejszy a podczas gdy 870 mcs walniesz 2 pociski z sagi możesz władować prawie cały magazynek

tym samym sprawdza się na średnie odległości

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Kamizelki i hełmy z kevlaru - wszystko zależy. Od kalibru, ładunku prochowego, kąta strzału i odległości. Czasem chroni, czasem nie.

@ Strzelanie do biegnących z M24 - to też zależy, która wersja - M1, M2 czy M3 - bo każda jest na inny typ amunicji. Inna sprawa, że na polu walki każdemu wystarczy jedna kulka w klacie, żeby leżeć i kwiczeć "medyk! Medyk!!!", więc trochę racja z tym jednym strzałem.

@ S4nch3z i większy odrzut dla SAW niż dla XM8 - a na lekcjach fizyki w szkole to się spało, prawda? Wytłumacz mi, czemu z dwóch broni o identycznym kalibrze większy odrzut i rozrzut ma mieć ta - odpowiednio - dłuższa i cięższa...? : )

EDIT: jest już jakaś aktualizacja klienta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UP

1. Co do tych kamizelek i hełmów masz racje. Jednak kiedy taki rusek albo arab strzela do Ciebie z KBK AK47 to zwykła kamizelka nic nie da bo siła pocisku tego karabinu jest ogromna (ten karabin przebija kamizelkę z odległości 600m:P). W tym celu kamizelki można wzmocnić specjalnymi płytkami ceramicznymi, które podczas uderzenia pocisku w płytkę rozpraszają energie kinetyczną pocisku. Jest tylko minus takiego wzmocnienia kamizelki to jej waga.

2. Gdyby twórcy gry mieliby trzymać się realiów to większość graczy żyła by przez króciutki czas:P Nawet niegroźny postrzał w udo może zabić jeśli pocisk oczywiście trafi w tętnice udową lub jakąkolwiek inną.

Chociaż co do snajperki to się zgadzam, powinna zabijać jednym strzałem. Twórcy jednak zrobili w tym celu hardcore w którym snajperka zabija pierwszym strzałem i na takich serwerach zazwyczaj gram.

3. Odrzut i rozrzut broni zależy od budowy broni oraz siły pocisku.

Co do odczuć z bety to moim zdaniem multi wymiata. Tylko czasem ciężkie pojazdy, które ważą po kilkadziesiąt ton zachowują się jakby były z plastiku:P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alaknar głównie ze względu na wagę jak i szybkostrzelność danych broni

XM8 waży 3 KG

Saw już podbiega pod 10KG

szybkostrzelność

Xm8 strzela do 750 strz/min tyle że ma 30 naboi w magazynku

Saw strzela 700-1150 strz./min. i ma do tego 200 sztuk w magazynku

więc pocisk w obu przy tym samym kalibrze ma tą samą moc ale jest już szybciej wystrzeliwany co powoduje gorszą celność jak strzelamy z ręki nie na darmo saw i inni Z kategorii Lekkich karabinów maszynowych mają zamontowane nóżki

odrzut w grach dość często nie występuje bo strzelając z barreta .50 cala na stojąco za każdym razem zaliczali byśmy glebę

Trochę się spało ale zwykle miałem dobre oceny z fizyki ;]

no i mamy up bety

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że im większa waga broni, tym mniejszy podrzut. Celność danej broni będzie zależna od długości lufy. Jeśli więc mamy dwie bronie strzelające tą samą amunicją, ale jedną, która waży blisko 3 razy więcej i jest dłuższa, to jak sądzisz - która będzie celniejsza? : )

Cały myk polega na tym, żeby umieć strzelać daną bronią. Jak byś wygrzewał po magazynku z XM8, to byś trafił niewiele - bo gun by skakał jak by mu się podobało. Dlatego wg nowych doktryn, z broni automatycznej strzela się krótkimi seriami.

Za to w przypadku KMów wszelkiej maści można już poszaleć, bo w znacznym stopniu podrzut jest niwelowany wagą broni. Dwójnóg tylko ułatwia sprawę.

Żałuję tylko, że nie da się kłaść w tej grze. To + dwójnóg i serie powinny latać bez jakiegokolwiek podrzutu. : )

Aha, jeszcze dwa pytanka, z czego chyba oba w stylu najlepszego n00ba.

1) Gdzie się zgłasza feedback? Kilka razy z rzędu miałem już CTD gdy mi niszczyli UAV, raz i drugi też się podobnie zdarzyło, gdy starałem się opuści pojazd na moment przed jego zniszczeniem.

2) Jak się oznacza przeciwnika tak, żeby inni widzieli te czerwone trójkąciki...? : )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Q żeby stagować

na hardcore nie ma tych trojkacikow , jednak jak na HC stagujesz i przeciwnik padnie ( w czasie w ktorym ten trojkacik bylby na nim na normalu )to dostajesz spot assist

feedback?

nie mam pojecia , na pewno na forum ea dokladniej Ci nie powiem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie , kazdy moze to robic

najlepiej zebys mial go idealnie posrodku ekranu ( czyli na celowniku ^^ )

jesli biegasz z shotgunem to jest o wiele latwiej - tagujesz osoby ktore masz w tym koleczku-celowniku

w ten sposob mozna tagowac nawet po 3-4 osoby naraz

moze byc tez spowodowane to tym , ze grasz na hardcorze - tam tak jak napisalem wyzej nie ma tagowania

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt zapomniałem o długości lufy ale na fizyce Balistyki nie mailem choć wiem co nie co na jej temat :P

z klawiszem Q bywają problemy czasem nie da się zaznaczyć pojedynczej osoby przez lekką mgiełkę ale np przez krzaki gdzie nikogo nie widać zaznaczamy od razu 4 przeciwników

wyszedł patch i albo poprawił optymalizację gry albo ja w konfigu już tak namieszałem w każdym +30 FPS na reszcie można postrzelać do ludzi z bliska ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@S4nch3z jeśli posiadasz 2-rdzeniowy procesor to jak najbardziej widać różnice, ja na moim sprzęcie z Dual Core zyskałem ze 15 Fps w góre. A poza tym ktoś wyżej zacytował gostka z DICE który powiadomił o poprawie płynności na Dual Core'ach : ]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

This update is about performance and stability again. We are not doing any changes to the game's datafiles.

* Reduced input "lag"

On machines where the CPU would out-run the GPU, sometimes the GPU would queue up several frames' worth of rendering commands.

This could lead to the game having a high framerate, but input still feeling very sluggish.

Now there's a limiter on how many frames the CPU is allowed to be "ahead" of the GPU.

Control this setting via Settings.ini. Default setting: RenderAheadLimit=2

* Performance optimizations with biggest improvements on dual-core machines

* Fixed black "masks"

o The soot on buildings with holes in them had a bugged renderpath. We switched that over to a more well-tested renderpath.

* Improved hit-detection

o We've gone through the hit detection logic, and client+server will now give more consistent results.

* Fix for some "rubberbanding" issues

o C4 should stay attached to vehicles and not rubberband around

* Reduced spikes/dips in framerate

* Various fixes for alt+tab related CTD on Dx9

* More fixes for random CTD on Dx9

* Fix for crash when you're in a vehicle that gets destroyed

There was a race condition in the code;

System 1 thought "oh hey, you're leaving vehicle X"

System 2 thought "the vehicle got destroyed, let's remove it"

If system 2 ran before system 1, chaos would ensue.

This was actually fixed in the retail version since a month, but it was only when we got detailed crash reports from the community that we understood *why* the Beta was crashing.

Likely bugs in this build

I wouldn't be surprised if it (still) has trouble remembering your settings between rounds. It would be nice to have that fixed too, but it's better to get a patch out now, and look at the settings issues afterward.

-Mikael Kalms

Piękna sprawa, masakryczny wzrost wydajności po tym patchu. Wielkie brawa dla DICE, a panowie, którzy mówili, że gra była zoptymalizowana powinni się zastanowić nad tym co mówili ;p Dla chcącego nic trudnego. Nie mam już potrzeby zmiany procesora, czekam z niecierpliwością na premierę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napa88 ten pistolet to Tracer zaznacza się nim pojazdy/ludzi/użądzenia aby można było na nie nakierować pociski z wyrzutni robią się wtedy samonaprowadzające trzeba tylko trafić wyjąc bazooke odczekać aż przestanie migać (złapie cel) i już pocisk sam znajduje najkrótsza drogę do celu

i tak brak jest kilku przycisków np ciągłe kucanie bądź odwrotność tego przy celowaniu

co do feedback dzisiaj czytałem zmiany proponowane przez ludzi do gry i co powinno zostać poprawione to co my omawiamy między sobą jest już tam wpisane więc to co my piszemy tutaj nie wiele by zmieniło to że ktoś nie wie że taka strona jest nie oznacza że nie może być beta testerem bo z tego co wiem nie ma obowiązku raportowania błędów gry czy wpisywaniu zmian choć na to by głównie wskazywały beta testy ludzie chcą po prostu pograć przed innymi osobami oraz sprawdzić czy grę kupić czy nie a wersję beta traktują jako swoiste demo tej gry

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko ^^ Do czego jest ten taki "pistolet/nie pistolet"?? Takie zielone, strzela pojedynczymi kulami (?), ale nie zabija... Wie ktoś do czego to służy?

Może chodzi ci o pistolet który wystrzeliwuje czujniki naprowadzania czy coś takiego. Czyli jak ktoś strzeli z takiego RPG to trafi pojazd na którym jest ten czujnik.

Konkretnie to tak wygląda

http://badcompany2.ea.com/sites/default/fi...ntracersart.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądając różnego rodzaju trailery, gameplaye i innego typu filmiki do BC 2 strasznie napaliłem się na serię Battlefield. Skusiłbym się na Bad Company 2 ale z powodu zbyt słabego sprzętu niestety sobie nie pogram ale jeśli uda mi się uzbierać coś funduszy to możliwe, że kupię sobie Battlefielda 2, który też jest spoko.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@S4nch3z, Matison - dzięki za odpowiedź, czegoś takiego się domyślałem, tylko że nie byłem pewien czy dobrze zrozumiałem treść opisu broni, który jest po angielsku :) Funkcjonalne, jak ma się myślący team :D A takich brak ^^ A tak btw. to jaka jest wasza ulubiona klasa? Ja osobiście bardzo lubię grać "zwykłym" Assault'em. Ta broń prototyp rządzi ^^ Czasami jak zaistnieje taka potrzeba to jest snajper, lub mechanik. Medikiem grać nie lubię... jakoś za wolno mi się ludzi zabija ^^ Nie umiem nim grać, przyzwyczaiłem się do "zwykłego" gościa z karabinkiem w ręku, pistoletem w "kieszeni" i nożem w bucie :D Więcej broni w demie odblokować nie mogę, w końcu to demo jest :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w tym patchu zmienili coś jeszcze oprócz optymalizacji ? Bo rzeczywiście DMG broni jest fatalny, cóż pozostaje grać na HC.

Druga sprawa. Mam problem, ponieważ po aktualizacji patcha wszystkie moje osiągnięcia zniknęły, na dodatek wczytywanie serwerów trwa już ładne parę minut. Też ktoś tak miał ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...