Kuchar Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 @upNo bez jaj, właśnie cieszę się, że nie będzie takich głupich akcji typu tankowanie Demon Hunterem. Jak ktoś chce potankować niech bierze Barbariana albo ewentualnie Mnicha. Możliwości ma być więcej, ale w obrębie "stereotypu" danej klasy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaosEpyon Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 A co było złego w innowacyjnym i ciekawie pomyślanym tankującym DH? Sam nie przetestowałem ale założenia bardzo fajne i ktoś się napracował żeby to działało, a że czasem działało lepiej niż stereotypowy barb/monk tank to trudno. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sergeyevich Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 @upNo bez jaj, właśnie cieszę się, że nie będzie takich głupich akcji typu tankowanie Demon Hunterem. Jak ktoś chce potankować niech bierze Barbariana albo ewentualnie Mnicha. Możliwości ma być więcej, ale w obrębie "stereotypu" danej klasy.Czarodziej tank w takim razie jest good tak? Demon Hunter już nie? Czemu niby były z nim głupie akcje? Miał strasznie małą ilość ataku, nadrabiał to bardzo dobrze lohem. Nie był wytrzymały jak Barb czy Mnich. Wciąż te dwie klasy były tym prawdziwym tankiem. DH wciąż mógł złożyć się bardzo szybko jak zaczęło brakować dyscypliny czy coś w tym rodzaju. Na pstrykniecie palcami wręcz padać mógł. No ale przecież wciąż twierdzisz, że z DH tankiem były głupie akcje, mimo iż nie da rady tankować takim łowcą grając w drużynie z kimś, bo praktycznie łowca nie posiadał aggro. I tak wszystko latało i zabijało resztę. Cała drużyna tanków by chyba z nim przetrwała jedynie. Możliwości ma być więcej w obrębie stereotypu? Właśnie przez te ograniczone myślenie i stereotypy, z DH znów zrobili glass cannona. Barb może biegać z 2h broniami i pod to mieć umiejętności, 2x 1h i pod to umiejętności, barb tank i pod to umiejki. To samo prawdopodobnie z mnichem. DH to obecnie znowu glass cannon. Ale mi to różnorodność... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuchar Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 Radzę czytać uważniej posty. Gdzie napisałem że tankowanie Wizardem jest ok? Dla mnie podział ról w D3 jest dość prosty: klasy walczące wręcz - tank, DH i Wizard mają wyciągać jak największy dps przy słabym pancerzu i hp, a WD to typowy summoner. Chcesz wielkiej różnorodności w doborze umiejętności to pograj w TESy. Poza tym popatrz na to z perspektywy nadchodzącego PvP. Demon Hunter był OP i temu zaprzeczyć się nie da. Tyle ode mnie.Pograłem z godzinę dzisiaj i tak na oko wbicie pierwszego poziomu mistrzowskiego zajmie mi z 7 godzin. Co przekłada się na miesiące grania jedną postacią, aby wbić ten 100 poziom. Z jednej strony dobrze, będzie motywacja żeby wytłuc następne hordy, ale nie wiem czy starczy mi (i graczom) zapału, aby dobić do tej setki. Ileż będzie można robić kolejne akty inferna, żeby zdobyć te kilka milionów xp do następnego poziomu? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaosEpyon Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 @upDzielenie tak klas odejmuje jakąkolwiek różnorodność, z która i tak bywało krucho. Jeszcze by tego brakowało, że mamy tylko 5 klas z czego barb i monk muszą tankować, wd musi summonować a wiz i dh to glass cannony. Wojny Klonów anyone?Co do wbijania 100 poziomu przez długi czas. W pełni się zgadzam. Niby będzie co robić ale jakoś nie widzę siebie grindującego tysiące mobków po parę godzin dziennie przez ~1-2 miesiące. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas80 Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 To ma raczej być mały dodatek do tego, że farmisz i ma on sprawić, żebyś miał jakąś większą motywację i żeby z czasem łatwiej ci się farmiło. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HaXiiT Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 Poprostu LoH na DH działał dużo bardziej niż na innych klasach i to zostało naprawione. Skille które z założenia były defensywne umożliwiały zbyt duże korzystanie z wykradania życia. I to zostało naprawione Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheEquinoxe Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 Dla mnie podział ról w D3 jest dość prosty: klasy walczące wręcz - tank, DH i Wizard mają wyciągać jak największy dps przy słabym pancerzu i hp, a WD to typowy summoner.Dobrze to napisaleś "dla Ciebie", to nie oznacza, że dla innych ten podział nie jest taki prosty i lubią kombinować. Dla przykładu sam znam gościa, który od niedawna bawi się w wizza tanka. Kolejnym przykładem może być poprzednia część gry, pamiętasz soso zeal/aura? Barba na łuk? (bodajże Widowmaker się nazywał łuk, którego się używało).Chcesz wielkiej różnorodności w doborze umiejętności to pograj w TESy. Co stoi na przeszkodzie żeby ta różnorodność była również w Diablo?Pograłem z godzinę dzisiaj i tak na oko wbicie pierwszego poziomu mistrzowskiego zajmie mi z 7 godzin.Wait, what? 7 godzin? Jak... To ciekawe bo mi wbicie teg pierwszego zajęło ~2h, cały run na I akcie + początek drugiego runu na tym samym akcie. Chyba, że siedzisz na piekle. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] 47 Napisano Sierpień 22, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2012 Ileż będzie można robić kolejne akty inferna, żeby zdobyć te kilka milionów xp do następnego poziomu? Kilku? Po wbiciu mistrzowskiego licznik expa się zeruje. Czyli, żeby zdobyć 100., trzeba będzie zdobyć ze 100 miliardów punktów doświadczenia. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonne Napisano Sierpień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2012 (edytowany) Dziwne jest to, że Bllizard nie przewidział jakie możliwości tkwią w poszczególnych klasach. I to jest dowodem na to, jak bardzo ta gra jest niedopracowana. A powstawała tyle lat . Demon Hunter Tank Build, którego używałem zamiennie z glass cannonem był znakomitym i perfekcyjnie przemyślanym pomysłem. Łatwo, ale niestety nie TANIO można było wyczyścić trzeci akt inferno. LoH w połączeniu z granatami, tarczą szurikenów,a przede wszystkim kolczatką miał taką moc, że byłem w stanie ustać w miejscu do końca potyczki w obłoku trującego gazu Ghoma, podczas walki z Azmodanem, na płonącym "grillu" u Rzeźnika czy w końcu na podwójnym "ognistym placku" u Diablo (+ jego elektryzujące zionięcie). A takie obrazki, jak ten, idą w zapomnienie:Co prawda, udało mi się to powtórzyć jeszcze dzisiaj, ale z dużo większym wysiłkiem i z koniecznością biegania od kapliczki do kapliczki. Kombinacja Kolczatka + LoH straciła całkowicie jakikolwiek sens...Co do poziomów mistrzowskich: wyczyszczenie 60-70% lokacji w pierwszym akcie inferno (z męstwem nefalemów na poziomie 5) dało mi pierwszy poziom, przejście w II akcie od Mahdy do zebrania krwi Zoltuna Kulla, zaowocowało osiągnięciem drugiego levelu. Jak dla mnie, tempo w sam raz. To levelowanie nie mogłoby być zbyt szybkie, bo jakby to wyglądało, gdyby każdy biegał z 300% MF... Edytowano Sierpień 24, 2012 przez Sonne Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koleus123 Napisano Sierpień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2012 Pograłem z godzinkę w 2 akcie, na infernalnym poziomie i pasek mistrzowskiego poziomu zapełnił się do połowy(do pierwszego poziomu) - czyli nie jest tak źle. Owszem, nie ma szans bym wbił na 100-tny level ale może do 20-stu dojdę Co do dropu - jest faktycznie lepiej. Ba, udało mi się znaleźć lepszy pierścień o tego co miałem:P Przed patchem musiałem sporo grać by coś ciekawego znaleźć.Blizzard się rozkręca - czekamy na patch 1.0.5 albo lepiej - na 1.1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Sierpień 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2012 nie będzie patcha 1.0.5. 1.1 jest następny.A Jay Wilson dziś w poście, w którym przeprosił Breivika za swój głupi wpis na FB przy okazji zaznaczył, że sporo zrobią jeszcze z dropem, bo teraz ruszyli tylko legendarki i bronie lvl 61-62, a to bardzo mało. I trzymam za słowo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Sierpień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2012 Z tego co pamiętam to przed patchem 1.04 pisali, że to tylko bardziej taki "preview" tego co zamierzają zrobić w kwestii ulepszenia przedmiotów. 1.04 dotyczył przede wszystkim zmian w klasach i ogólnie pojętego balansu rozgrywki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuchar Napisano Sierpień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2012 Pograłem z godzinę dzisiaj i tak na oko wbicie pierwszego poziomu mistrzowskiego zajmie mi z 7 godzin.Wait, what? 7 godzin? Jak... To ciekawe bo mi wbicie teg pierwszego zajęło ~2h, cały run na I akcie + początek drugiego runu na tym samym akcie. Chyba, że siedzisz na piekle.Racja, mój błąd. Pomagałem znajomemu na piekle, nie zmieniłem z powrotem poziomu trudności na inferno i w efekcie wyczyściłem I akt piekła.Teraz pasek zapełnia się o wiele szybciej. Przy okazji zauważyłem dużo lepszy drop po patchu, praktycznie zawsze z elit wypada jakiś rzadki przedmiot (nawet bez męstwa). Krok w dobrą stronę, czy działa zobaczymy po cenach na AH. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sonne Napisano Sierpień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2012 To mają jeszcze coś zrobić z dropem? Wczoraj znalazłem topór dwuręczny 1200 DPS i różdżkę jednoręczną 980 DPS... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipytonzlasudeszczowego Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 (edytowany) Dps znacznie podkręcili, jednak nie ma się specjalnie z czego cieszyć. Dwuręczna 1200 dps już przed patchem była do zmielenia, teraz zwyczajnie więcej tego leci, aż za dużo. Jednoręczne z 900 dps i gniazdem miele, nie jest to już nic warte.Zmieniło się dużo, jeżeli chcemy się ubrać tanio i mamy małe wymagania. Dla niedzielniaków super, w trzy sekundy można się ubrać na 2 inferno. Drop jednak nie jest nic lepszy, ceny ciągle kosmiczne, za to itemki na ah teraz już można znaleźć wypasione. Tak jak wcześniej musiałem dać 20 mln za 20 więcej zręczności, tak teraz 100-200 więcej to norma.Fajnie się można teraz rozbudować (nie fajnie że całe moje eq stało się śmieciem), ale farmienie jest słabe jak było...@Edit_dółDokładnie, czasu zjada co nie miara i nic nie daje w zamian. Ja czekam do 6.09 na konferencje Amazona, po niej zamawiam Kindle i do widzenia diabełek. Edytowano Sierpień 27, 2012 przez dzikipytonzlasudeszczowego 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dariusxq Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 Taa dokładnie, jarałem się patchem, pograłem jeden dzień i podziękowałem. Nie chce mi się grindować śmieci. Zrobiłem sobie WD pod 350mfa i jeden legendarny mi padl po 10 godzinach intensywnego grania. Szkoda życia, w tym czasie mogłem przejść sobie jakąś inną gierkę czy coś obejrzeć. 3 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felessan Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 Ja nie narzekam. Od patcha znalazłem dwie legendy, jedna poszła za 1,5kk a drugą nosi mój szaman. Do tego dziś w nocy wypadł mi nowy amu Tal Rasha, wart sensowne ojro, dziś kusza z dpsem 1250, 170 dexa, 50 crit dmg i 11% as, też warta spore ojro, komplet uzupełnia ring 70 dexa, gniazdo, 49 all resów, 3% kryta i 17% kryt dmg. Także teraz czekam na jakiegoś znudzonego bogacza, który mi za to rzuci ładną sumkę. Mam nadzieję, że znajdę. A jeśli wy oczekiwaliście, tak jak Dariuszek, że pogrindujecie jeden dzień i same będą wpadały w łapy legendy i sety to przykro mi - losowość się nie zmieniła, ciągle trzeba mieć sporo szczęścia. Jest sporo osób, którym jednak dropi. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 Taa dokładnie, jarałem się patchem, pograłem jeden dzień i podziękowałem.Zrobiłem tak samo. Gameplay IMO bardzo się poprawił i teraz jest znacznie przyjemniejszy, ale to, co zniechęcało ludzi pozostało praktycznie niezmienione i znów zwyczajnie spokojnie liczę na następną łatkę, a jak i ona nic nie zmieni, to znów sobie nie popykam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 @Ripa myślałeś kiedyś, że może zwyczajnie gra nie jest dla Ciebie? Bez wredoty ani nic po prostu pytam. MI np Stalker nie podchodzi, wiem, że jeste cudny itp... ale nie mogę Gram 2-3h i wyrzucam. Nie wiem czemu nawet. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 A nie. Nie myślałem, bo gameplay uwielbiam i po patchu 1.0.4 uważam go za najlepszy, jaki kiedykolwiek widziałem w h'n's. Toreszta systemów powoduje, że już mi się nie chce i wiem, że jeśli Blizz jednak dotrzyma słowa i z dropem coś zrobi, będę mógł wrócić. Dla ludzi z takim "fartem" jak ja dodatkowy MF z paragonów to ino ciekawostka.Z resztą...masz tu Darka, pytona, kravena, ChaosEpyona, którzy mają to samo. To nie jest jakieś wybiórcze zjawisko,ze znalazł się jeden "płaczek", co to za mało gra (fakt...moje +100h to naprawdę mizerny wynik...(sarkaaazm)) i zamiast farmić, marudzi, a poważny problem twórców. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kraven2000 Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 Mi się loot poprawił. Co prawda nie jest to nadal nic wyjątkowego ale zółtych mam około 2 razy więcej...idą na sprzedaż. Mi się patch podoba bardzo...aczkolwiek jeszcze poprawić loot, zmniejszyć wagę AH i będzie git. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 @RipAle ja nie traktuję Ciebie jako płaczki Po prostu loot się poprawił. Jest obecnie 4x większa szansa na dropa magicznego przedmiotu (niebieski lub żółty). I ja sobie znalazłem już parę ciekawostek, nawet broń sobie wymieniłem na lepszą. Nikt jednak nie gwarantował, że co godzinę będzie upgrade Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HaXiiT Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 Gram od patcha. Zarobiłem 15 mln. Grając od premiery do 1.04 nie zarobiłem tyle. Jak dla mnie - drop się poprawił, wypada o wiele mniej bezużytecznych śmieci. Pamiętam jak w D2 przez pół roku biegałem na Mefa z MF Soską żeby wydropić coś konkretnego. A wymarzonego Griffona i tak nie wydropiłem. W D3 jest dużo prościej, wystaczy popatrzeć jak AH został zalany dobrymi itemami. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordRegis Napisano Sierpień 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2012 (edytowany) Dokładnie, narzekanie na drop to głupota. W D2 trzeba było się znacznie bardziej napocić, żeby ubrać postać w przynajmniej dobrym stopniu. 10h dropienia? Woooow... Tyle ja też robiłem w dzień, Soską na Mefie/Andy/Pindlu. Przez kilka miesięcy. Po to, że własnie 1 sensowny przedmiot dziennie dropnął. A czasem nie. Ja nie wiem, w 10h chcecie całą postać ubrać? Czyli 5 dni i już nie ma co robić?Dla mnie ci, którzy narzekają na drop nie grali w D2, przynajmniej poza singlem. Edytowano Sierpień 27, 2012 przez LordRegis 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.