Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Cardinal

VETO

Polecane posty

VETO!

To że ktoś jeździ na motocyklu to nie znaczy żę musi lubić grę która jest realistyczna pod tym względem i odwrotnie, jeśli ja lubię skradanki to nie znaczy że zakradam się w nocy do sąsiadki by ukraść jej kabanosy z lodówki. Jeśli Eld pisze recenzję menadżera piłkarskieo to nie znaczy że sam prowadzi 4-ligową drużynę. A chodzi mi tylko o to ze w grę nie grałeś a piszesz tylko to co gdzieś wyczytałeś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VETO!

To że ktoś jeździ na motocyklu to nie znaczy żę musi lubić grę która jest realistyczna pod tym względem i odwrotnie, jeśli ja lubię skradanki to nie znaczy że zakradam się w nocy do sąsiadki by ukraść jej kabanosy z lodówki. Jeśli Eld pisze recenzję menadżera piłkarskieo to nie znaczy że sam prowadzi 4-ligową drużynę. A chodzi mi tylko o to ze w grę nie grałeś a piszesz tylko to co gdzieś wyczytałeś.

Kurde, ale ja nic takiego nie napisałem. Masz probelmy z czytaniem ze zrozumieniem? Napisałem, że jeżeli ktoś jeździ na motocyklu może mieć inne odczucia co do realnoście wyścigów, i tyle! Tak samo całkiem inaczej na najlepszy symulator wyścigów samochodowych spojrzy kierowca wyścigowy, który ściga się takimi wozami, bo on to zna. Tak samo znał to (motory i ich zachowanie) redaktor opisujący tę grę. I widzę, że tutaj tą dyskusję trzeba zakończyć, bo nie dość że nic z niej nie wynika, to jeszcze próbujesz mi dopisać rzeczy, których nie mówiłem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, ale ja nic takiego nie napisałem. Masz probelmy z czytaniem ze zrozumieniem? Napisałem, że jeżeli ktoś jeździ na motocyklu może mieć inne odczucia co do realnoście wyścigów, i tyle! Tak samo całkiem inaczej na najlepszy symulator wyścigów samochodowych spojrzy kierowca wyścigowy, który ściga się takimi wozami, bo on to zna. Tak samo znał to (motory i ich zachowanie) redaktor opisujący tę grę. I widzę, że tutaj tą dyskusję trzeba zakończyć, bo nie dość że nic z niej nie wynika, to jeszcze próbujesz mi dopisać rzeczy, których nie mówiłem.

Dyskusja jest bez sensu bo:

1 Oceniasz grę w którą nie grałeś i jeszcze krytykujesz artykuł z CDA bezpodstawnie, bo wogle nie wiesz jak gra wygląda.

2 Próbujesz mi udowodnieć jakim zapalonym motocyklistą jest autor recenzji (a nie możesz mieć o tym pojęcia, wszystko opiera się na texcie który przeczytałeś i na twoich domysłach) którą przeczytałeś na jakimś tajemniczym portalu który cenią gracze (!!)

3 Nic ci w usta nie wkładam (:twisted:) ale sama teoria że autor recenzujący ścigałkę sam jeźdźi motorem jest bez sensu, co niewątpliwie udowodniłem, bo gatunek gier jeakie lubisz ma się zazwyczaj nijak do twoich upodobań w prawdziwym życiu.

Też jestem za tym zeby zakończyć dysyskusję (piszesz o grze w którą nie grałeś) ale w przeciwieństwie do ciebie nie utnę dyskusji, możemy ją prowadzić dalej ale przez PW.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE zgadzam się z oceną Mortyr2, gra fajna, niestety nie miałem cierpliwości jej przejść, ale 1+ się nie należy.

1) Polska produkcja

2)Eee... przyjemnie się gra... :P

3)ach...Ocena 3 max.

4)grafika może się podobać (ocena cząstkowa 4)

5) muza kiepska (ocena cząstkowa 3)

6) grywalność (ocena cząstkowa 2)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE zgadzam się z oceną Mortyr2, gra fajna, niestety nie miałem cierpliwości jej przejść, ale 1+ się nie należy.

1) Polska produkcja

2)Eee... przyjemnie się gra... :P

3)ach...Ocena 3 max.

4)grafika może się podobać (ocena cząstkowa 4)

5) muza kiepska (ocena cząstkowa 3)

6) grywalność (ocena cząstkowa 2)

Tak btw, wogóle co to za nazwa dla gry, mortyr, mortyr.... to brzmi jak produkcja z góry skazana na porażkę. A co do noxbiego do veto, 1 za totalne dno i pogorszenie moralne polaka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do recenzji Herosa V

-Veto Albericha: niepowinieneś pisać że brak karawan jest ewidentnym błędem o którym Eld powinien był wspomnieć. Mi też karawan brakuje, ale może Eld ich nielubił więc jako że recenzja jest subiektywna to nie jest to oczywisty minus gry. Co do reszty się mniej lub bardziej z Tobą zgadzam.

I już sama recenzja

-Pisanie że niewidać czego wymagają kolejne budynki i że jest ograniczenie poziomu herosa do 18lvl jest karygodne, czy Eld grał w jakąś dziwną wersję gry, czy po prostu bzdury napisał?

-Nikt nie wspomniał (ani Eld w recenzji ani chyba nikt na forum) o minusie który dla mnie jest ogromny- tylko jeden typ bohatera na miasto, czemu np. jest w Lochu jest tylko Czarownik(magia), a niema Overlorda(atak/obrona)? Czy naprawdę nikomu oprócz mnie to nie przeszkadza?

-Jeszcze idąc drogą minusa powyżej, herosi są zbyt ukierunkowani na 2 z 4 statystyk tzn. Heros ze specjalnością Wiedza i Obrona po kilkunastu awansach ma statystyki w stylu: atak:2 obrona:10 siła zaklęć:1 wiedza:12

nie jest to przykład z życia wzięty ale oddaje o co mi chodzi, w III nawet barbarzyńca do jakiś czas dostawał punkty do wiedzy i mocy!

-Podpisuje się po tym że Eld niewspomniając o braku edytora i małej liczbie map przy wymienianiu minusów zrobił źle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegać po mapie w poszukiwaniu kluczy i tak trzeba - no i nikt mi nie wmówi, że duża ilość misji którą rozgrywamy bez miasta lub przeciwników (!!!) to krok do przodu. Misje z kampanii w piątce są (nie wszystkie, ale całkiem sporo) męczące i nudne (np. ostatnie dwie misje kampanii demonów).

Subiektywne, mnie misje się podobają :D

Eld pisze (w skrócie), że są i że są fajne. Super. Szkoda, że nie dodaje iż jest ich po prostu mało!! (Nie chodzi mi o ogólną ilość - tylko o to ile jest ich na mapach, no i w dodatku nie przechodzą z misji na misję)

Jako rpgowiec wiem że zbyt duża ilośc artefaktów psuje rozgrywke. Lepiej dać kilka niż co dwie tury nowy artefakt. CO do przechodzenia z misji na misję masz racje imho powinny. Ale to nie jest minus tylko KONCEPCJA twórców.

I gdzi się podział zarys postaci, na którym w trójce i czwórce "układało" się artefakty??

Nie ma też KONCEPCJA twórców a nie minus. Sam się pieklisz o porównania do wcześniejszych części a sam co chwile to robisz.

Ale budowle? Tu już gorzej. Zwłaszcza jeżeli chodzi o ilość. Gdzie podziały się kapliczki, wyrocznie, fontanny, miejscza rekrutowania jednostek, mury, setki miejsc dających bohaterowi bonusy znane z czwórki?? No gdzie? Mapy są ładne, ale jak im sie bliżej przyjrzymy to się okaże że są "łyse" i dość sterylne. Zresztą rodzajów drzewek, kwiatków, skał itp. itd. w piątce jest też dużo mniej niż w czwórce.

Jeszcze wychodki, 3 rodzaje pubów i kluby dla kochających inaczej. Po co? Żeby sztucznie pokazać ile tośmy wymyslili? Lepiej mniej a porządne.

Wady". postaram się wypunktowac rzeczy, o których recenzent zapomniał wspomnieć:

- absurdalnie mała ilość scenariuszy multiplayer

- brak edytora map

- jednostki kupowane w "domkach" na mapie nie kumulują się

- gra "nie lubi się" z wirtualnymi napędami CD/DVD (informacja o tym powinna się znaleść w recenzji)

- wielkość map, XXL jest wyraźnie mniejsza od odpowiednika z czwórki

- brak karawan

- siła najdroższych jednostek, a w zasadzie ich "bezsiła", są koszmarnie drogie, a wcale nie są jakoś super-silne

Ad. 1 Fakt mał scenariuszy minus

Ad.2 Fakt brak edytora ale nikt nie twierdził że będzie! brak minusa

Ad. 3 Że, ke?

Ad.4 Wyłączyć wirtuala! Chyba że jest ci niezbędny do odpalenia Homm :twisted:

Ad.5 Wizualnie! Przypominam zmieniono skale i kwadraty zamiast heksów!

Ad. 6 Znowu. A miały być? Nikt nie obiecywał! Ja za nimi nie tęsknie

Ad. 7 Koncepcja twórców. Mnie bardzo przypadła do gustu nie ma już sytuacji w której hero z 7 smoczkami jedzie po wszystkim i wszystkich.

Spokojnie można postawić 9, 9+.

-Nikt nie wspomniał (ani Eld w recenzji ani chyba nikt na forum) o minusie który dla mnie jest ogromny- tylko jeden typ bohatera na miasto, czemu np. jest w Lochu jest tylko Czarownik(magia), a niema Overlorda(atak/obrona)? Czy naprawdę nikomu oprócz mnie to nie przeszkadza?

-Jeszcze idąc drogą minusa powyżej, herosi są zbyt ukierunkowani na 2 z 4 statystyk tzn. Heros ze specjalnością Wiedza i Obrona po kilkunastu awansach ma statystyki w stylu: atak:2 obrona:10 siła zaklęć:1 wiedza:12

nie jest to przykład z życia wzięty ale oddaje o co mi chodzi, w III nawet barbarzyńca do jakiś czas dostawał punkty do wiedzy i mocy!

Nie wiem jak tobie ale dla mnie to dziwny by był barb z wysoką wiedzą i siłą czarów. Herosi się w czymś specjalizują, każdy jest w sumie inny. Jeden typ który w zasadzie nie definiuje do końca herosa nie przeszkadza. Bardziej liczą się tu skille.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako rpgowiec wiem że zbyt duża ilośc artefaktów psuje rozgrywke. Lepiej dać kilka niż co dwie tury nowy artefakt. CO do przechodzenia z misji na misję masz racje imho powinny. Ale to nie jest minus tylko KONCEPCJA twórców.

>>>Po pierwsze to Heroes to nie RPG. Tutaj takie rzeczy nie psują klimatu. A że koncepcja to mnnie nic nie obchodzi. Ja będę miał koncepcje, że w czasie gry bohater przy stracie każdego odziału będzie uciekał z pola bitwy. Będzie to choloernie wkurzające i bez sensu, ale taka w końcu moja koncepcja, więc to nie minus.

Nie ma też KONCEPCJA twórców a nie minus. Sam się pieklisz o porównania do wcześniejszych części a sam co chwile to robisz.

>>>Jak zrobię tak, że wszystkie artefakty będą używane na raz i wróce to prymitywizmu Heroes I to jest tylko moja koncepcja i nikt się tego nie może czepiać?

Jeszcze wychodki, 3 rodzaje pubów i kluby dla kochających inaczej. Po co? Żeby sztucznie pokazać ile tośmy wymyslili? Lepiej mniej a porządne.

>>>To może wywalmy wszystko oprócz zamków, skarbów i miejsc rektrutowania jednostek. Wtedy będziemy na poziomie Kings Bounty, ale będzie cool. O czyms takim jak ,,urozmaicenie rozgrywki" to słyszał?

Ad.2 Fakt brak edytora ale nikt nie twierdził że będzie! brak minusa

>>>Czyli jak wydam grę totalnie zbugowaną, ale zapowiem, że będę patche to dostanę 10? W CDA setki razy mówili, że oceniają produkt sklepowy, a nie to co twórcy sobie zapowiadają. Minus jest.

Ad.5 Wizualnie! Przypominam zmieniono skale i kwadraty zamiast heksów!

>>>Jemu nie chodzi o pole bitwy, tylko o mapę, która już w Heroes I skłaała się z kwadratów.

Ad. 6 Znowu. A miały być? Nikt nie obiecywał! Ja za nimi nie tęsknie

>>>Dla niektórych to krok wstecz i rezygnowanie dorbych rozwiązań. Chciałbym zauważyć, że nikt nie obiecywał takiej samej ilości miast to może to też wykreślimy?

Ad. 7 Koncepcja twórców. Mnie bardzo przypadła do gustu nie ma już sytuacji w której hero z 7 smoczkami jedzie po wszystkim i wszystkich.

>>>To się nazywa ,,niezbalansowanie rozgrywki" Skoro jednoskta jest droga to powinna być także potężna, bo jak nie to po co ją kupować?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>>Po pierwsze to Heroes to nie RPG. Tutaj takie rzeczy nie psują klimatu. A że koncepcja to mnnie nic nie obchodzi. Ja będę miał koncepcje, że w czasie gry bohater przy stracie każdego odziału będzie uciekał z pola bitwy. Będzie to choloernie wkurzające i bez sensu, ale taka w końcu moja koncepcja, więc to nie minus.

Jak zrobisz gre to będzie ona NA TWOICH ZASADACH. Ktoś powie że to jest bez sensu innemu się spodoba. Komus się może nie podobać że w szachy gra się na zmiane ale czy to jest minus tej gry? Przypomina mi się sytuacja o bodajże Silent storm gdzie jakiś zachodni recenzent dał jej minus za to że jest turowa. :roll: Recenzent czepił się koncepcji gry jego prawo ale powiedz sam czy takim manewrem się nie ośmieszył?

Jak zrobię tak, że wszystkie artefakty będą używane na raz i wróce to prymitywizmu Heroes I to jest tylko moja koncepcja i nikt się tego nie może czepiać?

j/w

>>>To może wywalmy wszystko oprócz zamków, skarbów i miejsc rektrutowania jednostek. Wtedy będziemy na poziomie Kings Bounty, ale będzie cool. O czyms takim jak ,,urozmaicenie rozgrywki" to słyszał?

A o fizyce słyszał? O widoku FPP słyszał? O tym że bohater/koń/jednostki w realu się wypróżniają słyszał? Czemu nie wprowadzić tych elementów? Będzie BARDZO urozmaicona rozgrywka. Ale czy chodzi o to żeby upchac wszystko na siłe?

>>>Czyli jak wydam grę totalnie zbugowaną, ale zapowiem, że będę patche to dostanę 10? W CDA setki razy mówili, że oceniają produkt sklepowy, a nie to co twórcy sobie zapowiadają. Minus jest.

Bugi uniemożliwiają grę i za to ci recenzent opuści ocenę bo ocenia produkt wydany a nie patche. Brak edytora nie uniemożliwia gry. To jest tylko dodatek jeśli jest to liczy się in plus ale jego brak to po prostu brak.

Na pewno nie minus.

>>>Dla niektórych to krok wstecz i rezygnowanie dorbych rozwiązań. Chciałbym zauważyć, że nikt nie obiecywał takiej samej ilości miast to może to też wykreślimy?

A dla niektórych nie! A co do miast to jednak obiecywali 6 :twisted:

>>>To się nazywa ,,niezbalansowanie rozgrywki" Skoro jednoskta jest droga to powinna być także potężna, bo jak nie to po co ją kupować?

A kto tak ustalił?!Wręcz przeciwnie! Czy zbalansowaniem nazywasz to że istnieje super hiper wypasiona jednostka która "bierze na strzał" wszystkie jednostki + herosa + anuluje pół mapy? (ironia). Jednostki są bardzo dobrze zbalansowane (umiejętności) i te "najlepsze" są dobre i sporo wnoszą do oddziału bohatera ale nie na zasadzie - mam smoki to nic mi nie podskoczy. Jak nie umiesz wykorzystać innej niż fizyczna siła jednostki to odpuść sobie gry taktyczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz gre to będzie ona NA TWOICH ZASADACH. Ktoś powie że to jest bez sensu innemu się spodoba. Komus się może nie podobać że w szachy gra się na zmiane ale czy to jest minus tej gry? Przypomina mi się sytuacja o bodajże Silent storm gdzie jakiś zachodni recenzent dał jej minus za to że jest turowa. :roll: Recenzent czepił się koncepcji gry jego prawo ale powiedz sam czy takim manewrem się nie ośmieszył?[/quote[

>>>ROTFL. Cyli jeżeli w założeniach zrobię totalnie prymitywną strategię z wkurzającym systemem to dostanę 10' date=' bo taka była moja koncepcja i np: małej ilości jednostek nie mogą mi zaliczyć jako minus, bo moją koncepcją była mała ilość jednostek

j/w

j/w XD

A o fizyce słyszał? O widoku FPP słyszał? O tym że bohater/koń/jednostki w realu się wypróżniają słyszał? Czemu nie wprowadzić tych elementów? Będzie BARDZO urozmaicona rozgrywka. Ale czy chodzi o to żeby upchac wszystko na siłe?

>>>Wtedy rozgrywka będzie przeładowana, a nie urozmaicona. W HIII było mnóstwo źrórdełek itp. i jakoś nikt nie mówił, że było wpychane na siłę, bo nie było.

Bugi uniemożliwiają grę i za to ci recenzent opuści ocenę bo ocenia produkt wydany a nie patche. Brak edytora nie uniemożliwia gry. To jest tylko dodatek jeśli jest to liczy się in plus ale jego brak to po prostu brak.

Na pewno nie minus.

>>>Ale edytor jest jeśli chodzi o stragtegię pewnym stnadardem (Warcraft III, Heroes, Disciples itp.), więc można się go spodziewać. Brak edytora skraca żywotność gry, więc skoro gra jest mnie żywotna to ocena powinna lecieć w dół. Multiplayer to też tylko dadatek, ale często jego brak jest wymieniany w minusach.

A dla niektórych nie! A co do miast to jednak obiecywali 6 :twisted:

>>>Czyli jak w kolejnej częśći Heroes zapowiedzą 2 i będą 2 to ocena będzie na poziomie 9-9+, bo spełnili zapowiedzi?

A kto tak ustalił?!Wręcz przeciwnie! Czy zbalansowaniem nazywasz to że istnieje super hiper wypasiona jednostka która "bierze na strzał" wszystkie jednostki + herosa + anuluje pół mapy? (ironia). Jednostki są bardzo dobrze zbalansowane (umiejętności) i te "najlepsze" są dobre i sporo wnoszą do oddziału bohatera ale nie na zasadzie - mam smoki to nic mi nie podskoczy. Jak nie umiesz wykorzystać innej niż fizyczna siła jednostki to odpuść sobie gry taktyczne.

>>>Tylko, że samo wybudowanie siedliska w Heroes III trudne, że o zrekrutowaniu dużej liczby nie wspomnę. Skoro wydaję olbrzymię iulości kasy na jednostkę to spodziewam się jakości. Jeżeli jakość jest nieadekwqatna do ceny to po co kupować. Jeżeli nie ma swojej siły to niech będzie tańsza i wtedy będzie balans.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>>ROTFL. Cyli jeżeli w założeniach zrobię totalnie prymitywną strategię z wkurzającym systemem to dostanę 10, bo taka była moja koncepcja i np: małej ilości jednostek nie mogą mi zaliczyć jako minus, bo moją koncepcją była mała ilość jednostek

Jeśli będzie grywalna, wciągająca to tak. Dlaczego nie czy to że ja zrobie grę z 10000 jednostek a Ty z 10 to znaczy że moja jest lepsza? Co to za kryterium?

>>>Wtedy rozgrywka będzie przeładowana, a nie urozmaicona. W HIII było mnóstwo źrórdełek itp. i jakoś nikt nie mówił, że było wpychane na siłę, bo nie było.

Fajnie tak powiedzieć nikt nie mówił nikt nie marudził. Ja też mogę napisać że wszyscy chwalą MArs:bunt robotów a nikt nie gra w quake 4. Rozmawiałeś ze wszystkimi i z każdym z osobna? Tam nie było a tu by widocznie było.

>>>Ale edytor jest jeśli chodzi o stragtegię pewnym stnadardem (Warcraft III, Heroes, Disciples itp.), więc można się go spodziewać. Brak edytora skraca żywotność gry, więc skoro gra jest mnie żywotna to ocena powinna lecieć w dół. Multiplayer to też tylko dadatek, ale często jego brak jest wymieniany w minusach

Jest standardem? A kto tak mówi. Pewnie znowu wszyscy :lol:

>>>Czyli jak w kolejnej częśći Heroes zapowiedzą 2 i będą 2 to ocena będzie na poziomie 9-9+, bo spełnili zapowiedzi?

Jeśłi będą dobre gierka bedzie GRYWALNA. To mnie nie obchodzi ile jest ras/zamków/broni/innego syfu. Dlaczego chcesz odejmować ocenę za WYWIĄZANIE SIE Z OBIETNIC?

<<ŁŁŁŁŁAAAAŁŁŁŁ 50 broni, 30 leveli 80 przeciwników 5 zakończeń MMMMMMMMMAAAAAAMMMMMMAAAAAAA KUUUUUPPP MIIII>>

Skoro wydaję olbrzymię iulości kasy na jednostkę to spodziewam się jakości. Jeżeli jakość jest nieadekwqatna do ceny to po co kupować. Jeżeli nie ma swojej siły to niech będzie tańsza i wtedy będzie balans.

Acha postawa dzieciaczka JA PŁACĘ JA WYMAGAM :twisted: Otóż powtarzam Ci te jednostki MAJĄ SWOJĄ SIŁĘ KTÓRA JEST W PEŁNI ADEKWATNA DO CENY. Jak nie potrafisz wykorzystać tej "siły" a twoja taktyka to na hurra do przodu bo to najlepsza jednostka i nikt jej nie ruszy to twój problem a nie twórców czy tym bardziej recenzenta. Uważasz że jednostka jest słaba? Nie kupuj!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest standardem? A kto tak mówi. Pewnie znowu wszyscy :lol:

Jest standartem, w takich grach napewno!

Jeśłi będą dobre gierka bedzie GRYWALNA. To mnie nie obchodzi ile jest ras/zamków/broni/innego syfu.

Ale to ma znaczenie, bo jeśli bedziesz miał tego mało to po jakimś czsie po prostu MUSI się znudzić

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SŁOWO WSTĘPNE:

Zedytowałem ten post. PRzedtem było sporo pieprzenia, ale postanowiłem, że takie odbijanie piłeczki:

jest zstandardem-nie jest-jest bo-nie jest bo-jest-nie

itp.jest trochę bez sensu więc postanowiłem nie odbijać piłeczki.

Pytam się. Dlaczego twórcym remakiem nazywamy grę, która ma mniej elementów, jest mniej skomplikowana i mniej żywotna od poprzedniczki? Dlaczego gra mniej różnorodna i wkładająca mało od siebie ma być ,,twórcym remakiem"? I Wreszczie. Dlaczego gra, która jest tak naprawdę krokiem wstecz ma dostawać prawei tak dobrą ocenę jak poprzedniczka? W porównaniu do Heroes III jest:

-mniej map (kilka przeciwko nieskończenie wielu)

-mniej jednostek

-mniej czarów

-mniej budynków

-mniej elementów mapy

-mniej czarów

-mniej bohaterów

-mniej aterfaktów

-mniej pewnie czegoś jeszcze

Gra natomiast dodaje

+grafikę 3d

+umiejętności hero i jednostek

+animowane wstawki na enginie gry.

I jest oceniana prawie tak dobrze jak poprzednia.

I tak, ocena jest niższa, ale dla mnie ilośc braków w porównaniu do częśći III jest za duża jak na pół oceny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,dzieciaczku"

ehh jak zaczyna brakować argumentów to zaczynają się wyzwiska typowe. :?

Ale to ma znaczenie, bo jeśli bedziesz miał tego mało to po jakimś czsie po prostu MUSI się znudzić

Nie musi. :twisted:

Przykład (prawdziwy). Kolega miał przez długi okres czasu do dyspozycji kompa na, którym z jego gier poszedł tylko HII. Po kilku miesiącach totalnie żygał tą grą, bo znał wsyzstkie mapy na pamięć.

podajcie mi w jaką grę można grać bez przerwy non stop. Nie mówię że 24/7 ale nie grając w nic innego z przerwami nie dłużej niż 2-3 tygodnie. Każda gra się w końcu znudzi.

Ci, którzy narzekają na brak edytora ,,dzieciaczku"? Dobra cofnijmy to ze zstandardem

A ci którzy nie narzekają już nie :D Więc "wbij sobie do głowy", że niektórym to do szczęścia niepotrzebne.

Nigdy nie ocenia się twórców porównując grę do zapowiedzi ,,dziciaczku".

Nie? Nigdy w żadnej recenzji nie przeczytałeś że producent obiecywał to czy tamto a tego nie zaimplementował? Dziwne.

Wiesz, że dla niektórych na grywalność przekłada się rónorodność gry?

Teraz już wiem( i współczuje :twisted: ), ale zawsze myślałem że grywalność to jest wtedy jak grasz, grasz i chcesz jeszcze. NIe możesz się oderwać. Takie "magiczne" przyciąganie danej gry. Nie mające żadnego związku z grafą, muzyką sposobem rozgrywki czy gatunkiem. Pierwsze GTA było grywalne - TAK, było różnorodne - NIE.

Tyle, że ja jej zdolności wyceniam o połowę taniej ;p Co z tego, że jest bardzo przydatna taktycznie skoro szybko padnie

Jak już mówiłem odpuść sobie gry taktyczne. :lol: :lol: :lol: :lol:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,dzieciaczku"

ehh jak zaczyna brakować argumentów to zaczynają się wyzwiska typowe. :?

Ale to ma znaczenie, bo jeśli bedziesz miał tego mało to po jakimś czsie po prostu MUSI się znudzić

Nie musi. :twisted:

Przykład (prawdziwy). Kolega miał przez długi okres czasu do dyspozycji kompa na, którym z jego gier poszedł tylko HII. Po kilku miesiącach totalnie żygał tą grą, bo znał wsyzstkie mapy na pamięć.

podajcie mi w jaką grę można grać bez przerwy non stop. Nie mówię że 24/7 ale nie grając w nic innego z przerwami nie dłużej niż 2-3 tygodnie. Każda gra się w końcu znudzi.

Ci, którzy narzekają na brak edytora ,,dzieciaczku"? Dobra cofnijmy to ze zstandardem

A ci którzy nie narzekają już nie :D Więc "wbij sobie do głowy", że niektórym to do szczęścia niepotrzebne.

Nigdy nie ocenia się twórców porównując grę do zapowiedzi ,,dziciaczku".

Nie? Nigdy w żadnej recenzji nie przeczytałeś że producent obiecywał to czy tamto a tego nie zaimplementował? Dziwne.

Wiesz, że dla niektórych na grywalność przekłada się rónorodność gry?

Teraz już wiem( i współczuje :twisted: ), ale zawsze myślałem że grywalność to jest wtedy jak grasz, grasz i chcesz jeszcze. NIe możesz się oderwać. Takie "magiczne" przyciąganie danej gry. Nie mające żadnego związku z grafą, muzyką sposobem rozgrywki czy gatunkiem. Pierwsze GTA było grywalne - TAK, było różnorodne - NIE.

Tyle, że ja jej zdolności wyceniam o połowę taniej ;p Co z tego, że jest bardzo przydatna taktycznie skoro szybko padnie

Jak już mówiłem odpuść sobie gry strategiczne. :lol: :lol: :lol: :lol:

niektórzy

To już nie wszyscy? Cieszę się że robisz postępy. :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh jak zaczyna brakować argumentów to zaczynają się wyzwiska typowe. :?

>>>Chodzi o to, że to ty mnie nazwałeś dzieciaczkiem ;p PRzeczytaj swojego posta jeszcze raz ;p I mojego też, bo zwróciłem ci na to uwagę

Nie musi. :twisted:

Musi :twisted: :twisted:

podajcie mi w jaką grę można grać bez przerwy non stop. Nie mówię że 24/7 ale nie grając w nic innego z przerwami nie dłużej niż 2-3 tygodnie. Każda gra się w końcu znudzi.

>>>Proszę bardzo: Heroes III. Dzięki edytorowi ludzie grają w tą grę latami. I w nic innego. Nie wspomnę już o takich co przez kilka lat tenują w Star Crafta czy ET, bo jak zrobią sobie przerwę to wypadną z formy. Sam przez kilka miesięcy grałme tylko i wyłącznie w ET, żeby kolegom dorównać.

A ci którzy nie narzekają już nie :D Więc "wbij sobie do głowy", że niektórym to do szczęścia niepotrzebne.

>>>Bo oni nie chyba nie planują gbrać w Herosów długo. W końcu ile można grać na tych kilku mapkach.

Nie? Nigdy w żadnej recenzji nie przeczytałeś że producent obiecywał to czy tamto a tego nie zaimplementował? Dziwne.

>>>Ale to nigdy nie ma wpływu na ocenę końcową. ;p

Teraz już wiem( i współczuje :twisted: ), ale zawsze myślałem że grywalność to jest wtedy jak grasz, grasz i chcesz jeszcze. NIe możesz się oderwać. Takie "magiczne" przyciąganie danej gry. Nie mające żadnego związku z grafą, muzyką sposobem rozgrywki czy gatunkiem. Pierwsze GTA było grywalne - TAK, było różnorodne - NIE.

>>>A to multum misji, wiele broni, sekrety w stylu czołgu, rabusie, mafiozi itp. To nie była różnorodność? Tam praktycznie każda misja była inna. Myślisz, że gdyby w misjach trzeba było tyko zabijać, był do dyspozycji tylko pistolet i 6 wozów to gra byłaby tak popularna? GTA i sequele zdobywała fanów także przez różnorodność.

Jak już mówiłem odpuść sobie gry taktyczne. :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted:

>>>HoMM jest grą strategiczną. W grach taktycznych operujemy na mniejszą skalę. W Heroes jak masz do [beeep] strategię i twoja armia jest mizerna przy armii wroga to dobrą taktyką na polu bitwy mało wskurasz. W takim Commandos liczy się tylko taktyka i to jest właśnie gra taktyczna. Tak więc gry (jakiekolwiek) to sobie już odpuść.

:twisted: :evil: 8) :? :shock: :D:( :roll: :wink: :oops: :? :? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że to ty mnie nazwałeś dzieciaczkiem

Użyłem sformułowania "postawa dzieciaczka" nie nazwałem Cię dzieciaczkiem to różnica ale trzeba ją jednak zauważyć :?

Ale to nigdy nie ma wpływu na ocenę końcową.

Przypomnij sobie Daikatanę została zjechana głównie za to że twórca odgrażał się że przebije bodajże Quake a to się nie udało.

A to multum misji, wiele broni, sekrety w stylu czołgu, rabusie, mafiozi itp. To nie była różnorodność? Tam praktycznie każda misja była inna. Myślisz, że gdyby w misjach trzeba było tyko zabijać, był do dyspozycji tylko pistolet i 6 wozów to gra byłaby tak popularna? GTA i sequele zdobywała fanów także przez różnorodność.

Multum misji? :roll: Każda misja inna? Hahahaha weź samochód pojedź z punktu A do B z przesyłką/pasażerem lub zabij kogoś. Klimat i możliwość bezstresowej rozwałki. Zobacz na GTA 2 było niby więcej i lepiej a jednak już nie tak grywalna i przestań wpadać w skrajności. Czy w HoMM V jest jedna mapka? Zamek heros i kopalnie na mapie? Nie jest wystarczająco różnorodnie i nie trzeba tam wpychać na siłę wychodka dla jednostek.

W Heroes jak masz do pupci strategię i twoja armia jest mizerna przy armii wroga to dobrą taktyką na polu bitwy mało wskurasz

I dlatego musi być jednostka wymiatająca wszystko bo byłoby ci za trudno? Dobrą taktyką, wsparciem czarów i korzystaniu ze skilli (np. w armii Dungeon można wykonać 4 ataki w turę! ) można wygrać z teoretycznie silniejszym wrogiem. Nie mówię o walce szkielet vs. sfora smoków.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyłem sformułowania "postawa dzieciaczka" nie nazwałem Cię dzieciaczkiem to różnica ale trzeba ją jednak zauważyć :?

>>>Nadinterpretacja ;p

Przypomnij sobie Daikatanę została zjechana głównie za to że twórca odgrażał się że przebije bodajże Quake a to się nie udało.

>>>Quaka to akurat przebił ;p W istocie Daikatana została zjechana z niespełnione obietnice, ale 6 czy 7, którą dostała Daikatana pasowała do gry, bo to był po prostu średni FPS. Ocenianie gry w porównaniu do zapowiedzi byłoby bez sensu, bo recenzja to taki poradnik dla kogośc kto chce sobiw wybrać grę do kupienia. Co takiego obchodzi, że twórcy obiecywali neiwiadomo co skoro gra jest i tak dobra?

Multum misji? :roll: Każda misja inna? Hahahaha weź samochód pojedź z punktu A do B z przesyłką/pasażerem lub zabij kogoś. Klimat i możliwość bezstresowej rozwałki. Zobacz na GTA 2 było niby więcej i lepiej a jednak już nie tak grywalna i przestań wpadać w skrajności. Czy w HoMM V jest jedna mapka? Zamek heros i kopalnie na mapie? Nie jest wystarczająco różnorodnie i nie trzeba tam wpychać na siłę wychodka dla jednostek.

>>>Tyle, że warunki w jakich wykonywaliśmy misję zupełnie ją zmieniały, jak np: jeżdzenie na czas po całym mieście, ajzda cysterną, czy śledzenie gościa. Nie wspomnę już o tym, że misja z kradzieżą vana z uliczy czy misja z kradzieżą czołgu to zupełnie co innego. A GTA2 było bardzo grywalne. Niską ocenę dostało za to, że gra po prostu nie pasowała do 99 roku w, którym wyszła. BYła przestażała i mało nowatroska i za to dostała niską ocenę. A co do różnorodności to chodzi o to, że jest mniej różnorodny niż Heroes III, a trudno, żeby twórców nagradzać za krok wstecz.

I dlatego musi być jednostka wymiatająca wszystko bo byłoby ci za trudno? Dobrą taktyką, wsparciem czarów i korzystaniu ze skilli (np. w armii Dungeon można wykonać 4 ataki w turę! ) można wygrać z teoretycznie silniejszym wrogiem. Nie mówię o walce szkielet vs. sfora smoków.

>>>Po pierwsze to jednostki 7 poziomu są nieczęsto używane. Po drugie to jeżeli gościu w czasie kiedy rozbudujesz zamek do jednostek 7 poziomu ma już 6 zamków i większość kopalni to twoje szanse są nikłe. Prawda. Armie 2 razy więskzą prowadzoną przez debila pokonasz. Ale nie wygrasz, jeżeli goścoiu ma 4 razy większą armie od ciebie, olbrzymie zaplecze, a ty nie masz za co uzupełnić strat. Przy dobrej strategii to naprawdę nie przeszkadza czy ten 7 lewelowiec wymiata czy nie. Prawdziwie taktyczny to Heroes jest tylko w trybie Duel.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Veto Albericha: niepowinieneś pisać że brak karawan jest ewidentnym błędem o którym Eld powinien był wspomnieć. Mi też karawan brakuje' date=' ale może Eld ich nielubił więc jako że recenzja jest subiektywna to nie jest to oczywisty minus gry.[/quote']

OK, ale jedna uwaga - gdy w miejscach na mapie w których można rekrutowac istoty nie dochodzi do ich kumulacji, to brak karawany jest wadą - bo teraz to trzeba mieć dodatkowego bohatera który zbiera jednostki na bieżąco.

Ogólnie do artefaktów -> jak pisałem że jest mało to opierałem się na pierwszych kampaniach (bodajże trzech) i ze dwóch mapach MP. Okazuje się, że to na nich jest mało przedmiotów, wogóle jest sporo. Ale zniknęły eliksiry znane z "czwórki". Trochę szkoda.

Nie ma też KONCEPCJA twórców a nie minus. Sam się pieklisz o porównania do wcześniejszych części a sam co chwile to robisz.

Szanuję koncepcję twórców' date=' ale gdy robi się kontynuację gry to warto wykorzystywać, dobre i sprawdzone rozwiązania. A porównuję do poprzednich części specjalnie dlatego, że Eld to robił. Skoro porównuje i wylicza co zostało ulepszone to czemu z porównania nie wychodzą mu wady?!

podajcie mi w jaką grę można grać bez przerwy non stop. Nie mówię że 24/7 ale nie grając w nic innego z przerwami nie dłużej niż 2-3 tygodnie. Każda gra się w końcu znudzi.

Np. Civilization (zresztą większość porządnych strategii nigdy się nie nudzi)

I jeszcze jedno bo dyskusja chyba trochę wymyka się spod kontroli - nie krytykowałem gry, że jest zła tylko recenzje, że jest bardzo stronnicza. gra jest fajna, ma olbrzymi potencjał, ale jest NIEDOKOŃCZONA. No i Nival chyba trochę przerosło zadanie zmierzenia się z serią - legendą.

Chociaż..... może powstrzymajmy się do sierpnia - wtedy powinny być już kolejne patche i edytor. Wtedy się naprawdę okaże co zostało zaimplementowane w grze. Zobaczymy jak duże są na prawdę mapy, ile jest domków, ile drzewek, kwiatków itp.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podajcie mi w jaką grę można grać bez przerwy non stop. Nie mówię że 24/7 ale nie grając w nic innego z przerwami nie dłużej niż 2-3 tygodnie. Każda gra się w końcu znudzi.

X2: The Threat (fakt faktem, że mało kto takie gry lubi ;)), Natural Selection (siecióki ogólnie mają duzą "żywotność"), Garry's Mod.

Jak ty grasz w swoje gry max. 3 tygodnie to nie wiesz co tracisz ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bardzie jpytanie nież Veto, jeśli World of Warcraft jest ucieleśniem i połączeniem wszystkiego co było w MMORPGach i dostał 10 to czemu HL2 który jest również ucieleśnieniem tego co dobre w FPS'ach dostał 9+ ??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bardzie jpytanie nież Veto, jeśli World of Warcraft jest ucieleśniem i połączeniem wszystkiego co było w MMORPGach i dostał 10 to czemu HL2 który jest również ucieleśnieniem tego co dobre w FPS'ach dostał 9+ ??

Przede wszystkim za steam'a. Bo chcąc pograć w HL2, nawet w wersję dla jednego gracza, MUSISZ mieć internet. Na zachodzie w wielu miejscach to normalka, u nas też coraz więcej internautów, ale mimo wszystko wiele osób nie ma internetu. I takie właśnie osoby nie mogą pograć w HL2. Po drugie, twórcy rożne rzeczy naobiecywali i część spełnili, ale część to czysta bajka i pobożne życzenia.

Gdzieś nawet w sieci jest filmik zmontowany z trailera gry i rzeczywistej rozgrywki. Pokazano jak na trailerze obiecywano różne rzeczy i jak one mają się tak naprawdę do rzeczywistości. Niestety filmik ten pokazuje, że wiele obietnic okazało się bez pokrycia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam czelność nie zgodzić się z Eldem w recenzji HoMM5! Ta gra powinna dostać 10/10! Ma cudowny klimat, wciągającą fabułę, doskonały dźwięk, piękną grafikę i piekielną grywalność! Koniec!

P.S.: Wiem jaka gra będzie Bonusem w nowym CDA :D Zgadłem na głównej stronie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie, twórcy rożne rzeczy naobiecywali i część spełnili, ale część to czysta bajka i pobożne życzenia.

Gdzieś nawet w sieci jest filmik zmontowany z trailera gry i rzeczywistej rozgrywki. Pokazano jak na trailerze obiecywano różne rzeczy i jak one mają się tak naprawdę do rzeczywistości. Niestety filmik ten pokazuje, że wiele obietnic okazało się bez pokrycia.

Hmm czyli obietnice twórców w odniesieniu do rzeczywistości mają wpływ na ocene?

A ktoś tu twierdził że nie. :twisted:

Ja mam czelność nie zgodzić się z Eldem w recenzji HoMM5! Ta gra powinna dostać 10/10! Ma cudowny klimat, wciągającą fabułę, doskonały dźwięk, piękną grafikę i piekielną grywalność! Koniec!

Ale przyznasz że jest jednak kolejną częścią i mimo że jest więcej i lepiej to jednak tego samego.

Jak ty grasz w swoje gry max. 3 tygodnie to nie wiesz co tracisz

To jest taki maksymalny limit po którym musze sobie zrobić przerwę lub odskocznię na inną gierkę. Nie dotyczy Adoma, falloutów i innych rpgów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm czyli obietnice twórców w odniesieniu do rzeczywistości mają wpływ na ocene?

A ktoś tu twierdził że nie. :twisted:

>>>Bo to ma wpływ na ocenę twórców, czy neizadowolenie. Jednak dobra recenzja powinna oceniać tylko i wyłącznie grę. Ocenianie gry przez pryzmat zapowiedzi to taka amatorszczyzna jak uwzględnianie przy ocenie samej polonizacji jakości gry. Jak kiedyś czytałem w Clicku!, w minusach polonizacji M&M VIII, że jest słąba grafika to myślałem, że się przewrócę.

Ale przyznasz że jest jednak kolejną częścią i mimo że jest więcej i lepiej to jednak tego samego.

>>>Ja wspomnę o tym, że w porównaniu do Disciples to fabuła jest śmieszna ;p. Jednak zgodzę się raz z sharpem. Ocenę 10 powinny dostawać jedynie gry przełomowe i wnoszące coś nowego. Dla mnie ocena 10 dla Tony Hawka 2 i 3(chyba oba dostały 10) to kpina, bo TH 3 to tylko urozmaicona 2, a nie jakiś przełom. Chociaż to i tak lepsze niż 10 dla Monsters.inc

To jest taki maksymalny limit po którym musze sobie zrobić przerwę lub odskocznię na inną gierkę. Nie dotyczy Adoma, falloutów i innych rpgów.

>>>Adom to turowy Hack&Slash. RPG tam mało oprócz potrzeby żywnienia się, którą twórcy tak skrzętnie omijają i wkurzającego kasowania savów.

Tak poza tym to zaprzeczasz samemu sobie.

podajcie mi w jaką grę można grać bez przerwy non stop. Nie mówię że 24/7 ale nie grając w nic innego z przerwami nie dłużej niż 2-3 tygodnie. Każda gra się w końcu znudzi.

Tutaj napisałeś, że takiej gry nie ma, a potem sam Fallouta podajesz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...