Amigos Napisano Lipiec 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2011 Desert Succubus? Pograłem chwilkę w tego moda, ale doszedlem do wniosku, że jest skierowany ku żeńskiej części graczy - jakieś spa, konkursy piękności itp. Poza tym nie wiem, jak nowe bronie czy lepsze tekstury "uniegrzeczniają" FNV, ale dobra A tych "klasycznych falloutowych broni" nie polecam, nie dość, że wyglądem nie pasują za bardzo do gry, to jeszcze zadają przegięty DMG. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 7, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2011 Wyszedł patch 1.4 do New Vegas, osoby korzystające z cięższych pod względem zmian modów powinny rozważyć wyłączenie automatycznej aktualizacji FNV na Steam, przynajmniej dopóki nie okaże się, które mody działają bez problemu na nowym patchu, a które trzeba poddać poprawkom. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Lipiec 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 11, 2011 To nie jest Pomocna Dłoń. Tam szukaj pomocy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp_one Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 Właśnie ukończyłem po raz kolejny Fallouta 2, tym razem z najnowszym dziełem Killapa czyli Restoration Project 2.1.2b. Wersja spolonizowana od Mad Ivana. RP jest w tym momencie w pełni ukończony, grywalny i stabilny i naprawdę dodaje sporo do starej dobrej dwójeczki. Na początek co dostajemy: - dwa nowe męskie modele: długowłosy i łysy. Dla tych wszystkich którym nasz domyślny avatar przestał się podobać po 5tym przejściu gry w kolejnych wersjach pewnie dostaniemy także żeńskie i dodatkowe modele - nowe lokacje w pełni zintegrowane ze światem, czyli istnieją questy łączące nowe lokacje ze starymi. Np. nowa dzielnica Den, wioska Sulika, obóz Slaverów, Opactwo skąd pochodzi ojciec Tully z New Reno, EPA i inne - 3 nowych NPC do wyboru w nowej lokacji: chiński szpieg płci pięknej, genetycznie zmodyfikowany żołnierz oraz psychopatyczny morderca - mnóstwo naprawionych questów, sporo nowych i sporo rozszerzeń już istniejących - w pełni działający mod zmieniający wygląd NPC w zależności od pancerza jaki noszą (nowe modele dla każdego NPC!) - zbalansowanie rozgrywki, poprawienie różnych typów amunicji, perków, nowe animacje i wiele innych usprawnień - możliwość gry w wysokich rozdzielczościach Podsumowując naprawdę polecam wszystkim fanom oryginalnych Falloutów, którzy mają chrapkę na powrót do F2 ale oczekują trochę więcej niż powtórki z rozrywki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 Brzmi, to co piszesz, bardzo apetycznie - szczególnie te nowe modele dla bohatera - ale powiedz mi, jak wygląda kompatybilność naszego kochanego staruszka z nowymi systemami? Nie ma problemu, żeby odpalić F2 na Win7 64 bit? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 (edytowany) - dwa nowe męskie modele: długowłosy i łysy. Dla tych wszystkich którym nasz domyślny avatar przestał się podobać po 5tym przejściu gry w kolejnych wersjach pewnie dostaniemy także żeńskie i dodatkowe modele Niech jeszcze grywalną blond i rudą zrobi, to będę miał pretekst żeby zagrać postacią płci przeciwnej - 3 nowych NPC do wyboru w nowej lokacji: chiński szpieg płci pięknej, genetycznie zmodyfikowany żołnierz oraz psychopatyczny morderca NPC w sensie tacy do wynajęcia? - w pełni działający mod zmieniający wygląd NPC w zależności od pancerza jaki noszą (nowe modele dla każdego NPC!) Jak ostatnio sprawdzałem, to nie dla każdego. W którejś starszej wersji było tak, że RPC w pancerzu wyglądął mniej więcej tak samo jak Chosen One w tym samym pancerzu. Teraz zaczęli kombinować nadając im unikalny wygląd, a że nie dokończyli wszystkich, to np. taka Miria nawet w pancerzu wspomaganym wygląda jakby nosiła swoje domyślne ciuchy. @Alaknar: Ja odpaliłem bez problemu, musiałem tylko ściągnąć "Fallout 2 hi-res patch", bo bez tego miałem problemy z grafiką. Edytowano Lipiec 14, 2011 przez Amigos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp_one Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 Brzmi, to co piszesz, bardzo apetycznie - szczególnie te nowe modele dla bohatera - ale powiedz mi, jak wygląda kompatybilność naszego kochanego staruszka z nowymi systemami? Nie ma problemu, żeby odpalić F2 na Win7 64 bit? Żadnego sam mam Win7 64bit i śmiga. - 3 nowych NPC do wyboru w nowej lokacji: chiński szpieg płci pięknej, genetycznie zmodyfikowany żołnierz oraz psychopatyczny morderca NPC w sensie tacy do wynajęcia? Tak do wynajęcia. - w pełni działający mod zmieniający wygląd NPC w zależności od pancerza jaki noszą (nowe modele dla każdego NPC!) Jak ostatnio sprawdzałem, to nie dla każdego. W którejś starszej wersji było tak, że RPC w pancerzu wyglądął mniej więcej tak samo jak Chosen One w tym samym pancerzu. Teraz zaczęli kombinować nadając im unikalny wygląd, a że nie dokończyli wszystkich, to np. taka Miria nawet w pancerzu wspomaganym wygląda jakby nosiła swoje domyślne ciuchy. Teraz wszystkich wnosząc z opisu. Osobiście ręczę za unikaty Cassidiego, Vica, Sulika i Marcusa. Chociaż w przypadku Marcusa jest tylko jedna zbroja która podmienia model Marcusa na Lieutenanta z F1. Ale zawsze coś. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 Jesteś pewien, że już jest spolonizowany? Na stronie nadal jest informacja, że nie ma jeszcze wersji przetłumaczonej na inne języki. Swoją drogą, grałem we wszystkie jego wersje RP i również polecam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 Grałem w ostatnią polską wersję RP, która wyszła jakieś 2 lata temu. Niespecjalnie spodobał mi się ten dodatek. Możliwe, że to efekt mojej gry na pamięć, ale odniosłem wrażenie, że kolejność wykonywania zadań w Kryptopolis i mieście guli stała się bezsensowna, brakowało w nich chronologii. Oprócz tego, Marcus po ubraniu zbroi przestał używać jakiejkolwiek broni, więc jego użyteczność drastycznie spadła. Mam mieszane uczucia co do szefa gildii niewolników w Norze, który udziela informacji o lokalizacji pewnej wioski. Nie przypominam sobie, by gdzieś w grze było powiedziane, że właśnie od niego można je uzyskać... a poza tym, każdy dobry gracz robi z niego karmę dla braminów zaraz po tym, jak zdobędzie trochę więcej amunicji;) Te postacie "do wynajęcia" to po prostu nowi towarzysze, tak? Mają jakieś swoje zadanie albo historię do opowiedzenia? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp_one Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 Jesteś pewien, że już jest spolonizowany? Na stronie nadal jest informacja, że nie ma jeszcze wersji przetłumaczonej na inne języki. Swoją drogą, grałem we wszystkie jego wersje RP i również polecam Mad Ivan zrobił spolszczenie, nie jest ono jednak zintegrowane w instalatorze jak to bywało wcześniej. PL można pobrać Stąd Grałem w ostatnią polską wersję RP, która wyszła jakieś 2 lata temu. Niespecjalnie spodobał mi się ten dodatek. Możliwe, że to efekt mojej gry na pamięć, ale odniosłem wrażenie, że kolejność wykonywania zadań w Kryptopolis i mieście guli stała się bezsensowna, brakowało w nich chronologii. Oprócz tego, Marcus po ubraniu zbroi przestał używać jakiejkolwiek broni, więc jego użyteczność drastycznie spadła. Mam mieszane uczucia co do szefa gildii niewolników w Norze, który udziela informacji o lokalizacji pewnej wioski. Nie przypominam sobie, by gdzieś w grze było powiedziane, że właśnie od niego można je uzyskać... a poza tym, każdy dobry gracz robi z niego karmę dla braminów zaraz po tym, jak zdobędzie trochę więcej amunicji;) Po pierwsze dwa lata to całe eony w przypadku modu nad którym ciągle trwają prace. Po drugie mieszasz F1 i F2. Po trzecie lokalizację wioski podaje Sulik, w końcu to jego wioska. Te postacie "do wynajęcia" to po prostu nowi towarzysze, tak? Mają jakieś swoje zadanie albo historię do opowiedzenia? Tak, to nowi towarzysze i każdy ma swoje story plus kilka bonusów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stein Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 (edytowany) Też polecam ten mod/patch. Dodaje naprawdę dużo, części zawartości nawet nie byłem świadom (thx Sharp_one). Wiem też, że poprawia coś około 800 błędów samej gry! Szczerze powiedziawszy Fallouta 2 pierwszy raz przeszedłem do końca właśnie z tym czymś. Zawsze poddawałem się w momencie gdy bugowali mi się towarzysze (nie robili niczego, byli traktowani jak martwe ciało), a ja nie miałem poprzednich save'ów (wiem głupi byłem Sam bym znowu zagrał, ale kupiłem nowego PC, więc... trzeba nadrabiać nowe Fallouty. Edytowano Lipiec 14, 2011 przez Stein Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 Po pierwsze dwa lata to całe eony w przypadku modu nad którym ciągle trwają prace Jeżeli nie wyszła żadna aktualizacja changeloga - czytałem do wersji sprzed dwóch lat i obecnej - te całe eony nie grają roli. Po drugie mieszasz F1 i F2.Miałem na myśli miasteczko z elektrownią. Gecko bodajże. Po trzecie lokalizację wioski podaje Sulik, w końcu to jego wioska.Nie pamiętam, o jakie konkretne informacje chodziło, ale nawet na NMA napisano mi, że nie ukończę któregoś z zadań bez informacji uzyskanych od Metzgera. każdy ma swoje story plus kilka bonusów.Miło wiedzieć. Teraz tylko trzymam kciuki, by nie okazało się, że jest to coś infantylnego. Powiedz mi jeszcze: da się stworzyć lekarstwo na jet u chłopaka ze Stajni, Byrona? Na ostatniej RP udało mi się przekonać go, że coś takiego istnieje, ale wyglądało na to, że wątku nie da się dalej pociągnąć. No i coś, co spędzało mi sen z powiek: czy w EPA można dorwać gdzieś broń działającą jak gatling, zrobioną z sześciu karabinów Gaussa? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Lipiec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2011 (edytowany) Nie Byron, a Myron Co do pytania, to tak. Da się stworzyć antidotum na Jeta, ale trzeba mieć postać o wysokiej charyzmie i znajomości medycyny, żeby przekonać gościa do tego czynu a potem w Kryptopolis pogadać z doktorkiem z Krypty. Sharp_one, dzięki za spolszczenie. Sądziłem, że skoro Killap nadal pracuje nad wersją, to spolszczenia nadal nie ma. Miło wiedzieć, że na szczęście takowe już jest zrobione Edytowano Lipiec 14, 2011 przez Exclusive Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stein Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 @Paguł Metzger daje informacje dotyczące położenia obozu slaversów. Tam jest siostra Sulika, o ile dobrze pamiętam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 I jest całkiem logiczne, że Metzger - szef łowców niewlników - wie, gdzie jest obóz łowców niewolników... Tak mi się wydaje. ; ) Dlatego zdziwiło mnie, że ktoś może narzekać na to, że "gra nie informuje, że właśnie od niego można [tę informację] uzyskać"... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp_one Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 Po pierwsze dwa lata to całe eony w przypadku modu nad którym ciągle trwają prace Jeżeli nie wyszła żadna aktualizacja changeloga - czytałem do wersji sprzed dwóch lat i obecnej - te całe eony nie grają roli. Że co? Dwa lata temu była wersja 1.2 z 2008r. obecna to 2.1.2b z września, jeżeli nie widzisz różnicy w logach to bez komentarza. Po drugie mieszasz F1 i F2.Miałem na myśli miasteczko z elektrownią. Gecko bodajże. Ale tam nie ma żadnej zmiany kolejności zadań. Jest spore rozszerzenie wątku Szczura "Mózgu" i poprawione kilka bugów. Po trzecie lokalizację wioski podaje Sulik, w końcu to jego wioska.Nie pamiętam, o jakie konkretne informacje chodziło, ale nawet na NMA napisano mi, że nie ukończę któregoś z zadań bez informacji uzyskanych od Metzgera. No lokalizację obozu łowców niewolników może Ci podać Metzger, bo kto inny. Jeżeli jednak się go zabije to informacje można uzyskać od uwolnionych niewolników albo natrafić na obóz idąc z Den do wioski Sulika. Powiedz mi jeszcze: da się stworzyć lekarstwo na jet u chłopaka ze Stajni, Byrona? Na ostatniej RP udało mi się przekonać go, że coś takiego istnieje, ale wyglądało na to, że wątku nie da się dalej pociągnąć. No i coś, co spędzało mi sen z powiek: czy w EPA można dorwać gdzieś broń działającą jak gatling, zrobioną z sześciu karabinów Gaussa? Da się pociągnąć cały quest z antidotum na jet. Ale to nie Myron go tworzy. Nie znalazłem takiej broni w EPA. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 obecna to 2.1.2b z wrześniaBiję się w piersi. W takim razie musiałem grać w wersję 2.0 bądź 2.x jakoś przed rokiem, w każdym bądź razie była po polsku. Ale tam nie ma żadnej zmiany kolejności zadań.Możliwe. Tak to zapamiętałem i dalej nie zaprzątałem sobie głowy, pewnie moje granie na pamięć nie pasowało do poprawionych przez łatkę killapa i RP błędów i stąd taki wniosek. bo kto innyWiesz, gram może i niezbyt długo, bo raptem 11 lat, ale zdążyłem się przyzwyczaić, że w grach komputerowych rzadko kiedy najlogiczniejsze opcje są tymi właściwymi. Przygodówka Runaway 2 dołożyła wszelkich starań, by mnie w tym utwierdzić Dlatego zdziwiło mnieNic by Cię nie zdziwiło, gdybyś rozbił go na atomy kilka godzin wcześniej i nie miał żadnego zapisu, w którym żyje:) Znowu mi narobiliście smaku na tę grę :x Szkoda tylko, że po pierwszym pół godziny wiem, jak wejść w posiadanie najlepszego sprzętu. Częściowy reset pamięci byłby wielce pożądany. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 Nic by Cię nie zdziwiło, gdybyś rozbił go na atomy kilka godzin wcześniej i nie miał żadnego zapisu, w którym żyje:) Ale, jak zauważył Sharp_one, możesz też dostać się do obozu dzięki informacjom od niewolników, lub trafiając tam "przez przypadek". O ile dobrze pamiętam, zabijałem Metzgera za każdym razem, choć z różnych powodów : ), a mimo wszystko zawsze też trafiałem do obozu łowców niewolników. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paguł Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 Ale, jak zauważył Sharp_one, możesz też dostać się do obozu dzięki informacjom od niewolnikówTych niewolników, którzy uciekają poza mapę zaraz po tym, jak zniszczę całą gildię? Poza tym, nawet gdyby tam byli, ludkowie na NMA w założonym przeze mnie temacie na forum napisali mi coś o shit out of luck i że zadania nie skończę, co ostatecznie mnie zdemotywowało. zabijałem Metzgera za każdym razem, choć z różnych powodów : )Wdzięczność barmanki w Norze warta jest każdej ceny we krwi;) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 (edytowany) Ja za każdym razem zabijałem Metzgera a o obozie niewolników dowiadywałem się od Starszego z wioski Sulika. Czy w tym RP jest się już na stałe Made Manem którejś z rodzin w New Reno? W poprzednich nie był to trwały status, a jak jest teraz? No i brak boozarów zauważyłem Chyba, że Killap przeniósł je do innej lokacji, bo w starej ich nie ma (tj. w NCR u strażników kupca z przedmieścia). Edytowano Lipiec 15, 2011 przez Exclusive Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 Powiedz mi jeszcze: da się stworzyć lekarstwo na jet u chłopaka ze Stajni, Byrona? Na ostatniej RP udało mi się przekonać go, że coś takiego istnieje, ale wyglądało na to, że wątku nie da się dalej pociągnąć. No i coś, co spędzało mi sen z powiek: czy w EPA można dorwać gdzieś broń działającą jak gatling, zrobioną z sześciu karabinów Gaussa? Dodam, że lekarstwo na Jet po wykonaniu questa na jego stworzenie będzie można kupić u handlarzy na statku. Żeby dostać Gauss Gatlinga trzeba pogadać z doktorkiem mając Myron'a w drużynie, Da ci giwerę jako wyraz wdzięczności za możliwość poznania wynalazcy Jet'u. Zapisz przed zagadaniem, bo nie zawsze spluwę dostajesz, nie wiem od czego to zależy.. Plus, nie jestem pewien czy giwerka znajduje się w RP czy dopiero w MIB88 Megamod. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sharp_one Napisano Lipiec 15, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 15, 2011 Czy w tym RP jest się już na stałe Made Manem którejś z rodzin w New Reno? W poprzednich nie był to trwały status, a jak jest teraz? Tak status jest stały dopóki żyje głowa danej rodziny. No i brak boozarów zauważyłem Chyba, że Killap przeniósł je do innej lokacji, bo w starej ich nie ma (tj. w NCR u strażników kupca z przedmieścia). Bozar nadal jest w Toxic Caves na dolnym poziomie i randomowo u handlarzy i encounterach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Lipiec 17, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2011 (edytowany) Hyh, ja bozara znalazłem w inwentarzu handlarza bronią w New Reno, którego można bezkarnie zaciukać. Btw, wie ktoś może, czy jak wywołałem agresję u Bishopa i jego ludzi, i teraz zwieję nie zabijając nikogo ważnego (tzn. Bishopa ani Angeli), to kiedyś im ta złość przejdzie? edit: Dobra nvm, znalazłem sposób by tego uniknąć. Combat mode FTW! Edytowano Lipiec 17, 2011 przez Amigos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Lipiec 19, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 19, 2011 Ja przestałem grać w Restoration Pack, gdy w przypadku dwóch niezależnych postaci (nawet po reinstalce) w pewnym momencie gry w czasie walki dochodziło do momentu, w którym przy random encounter z tym wygnańcem z Arroyo wywalało mnie do windy przy ZAWSZE X turze ZAWSZE tej samej (w przypadku danego save'a) osoby. Nie pomagało sejwowanie w czasie walki, ani próba uniknięcia tego random eventa. Pojawiał się zawsze dokładnie po tej samej ilości przebytej drogi na world map (więc chyba nie był do końca taki random). Z innej beczki: ma ktoś już Old World Blues? Miała być premiera dzisiaj, a gdzieś udało mi się wyskrobać informację, że poza USA nikt dzisiaj w to nie zagra... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 19, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 19, 2011 @up Currently Old World Blues is only available in the US. It should be available in other regions later in the day. Jason Bergman has since revealed that the Old World Blues will not be available outside of North America until tomorrow (7/20). Apparently Bethesda thinks it's a good idea to delay the PC non-NA release to coincide with the PS3 non-NA release and not release Old World Blues on its release date because, well, who knows. Ja tylko mam nadzieję, że podobnie jak w przypadku Honest Hearts DLC będzie od razu dostępny we wszystkich regionach (jako że mamy wątpliwe szczęście być pod "protekcją" Cenegi/1C) , przynajmniej na tyle na ile pozwala wydolność serwerów Steam'a, które drugi DLC zapchał na prawie cały dzień Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.