b3rt Napisano Styczeń 28, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2016 Do dziś się nabijam z ludzi którzy narzekają na QTE w RE6, nie wiedząc że można je wyłączyć w opcjach Mi się W_D podoba bo lubię gry Ubi a nie śledziłem losów tej gry na tyle żeby mieć jakiekolwiek oczekiwania. Bawię się lepiej niż przy GTAV i SR razem wziętych. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abdicatia Napisano Styczeń 28, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2016 Watch_Dogs jest całkiem spoko, a przecież nie musisz przechodzić każdej misji pobocznej. Chociaż techno to mnie dobiło... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SilentBob Napisano Styczeń 28, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2016 OT: Life is Strange w pudelku. Cdp.plgram.pl*paczki mi sie myla mi dodalo dwa red bulle w paczce. Nie narzekam, choc mam jeszcze ze 3 zgrzewki w piwnicy, wiec w/ePrzypomniałeś mi, że jeszcze nie przeszedłem ostatniego epizodu Life is Strange. Ba, jeszcze nawet nie zacząłem... Co się ze mną dzieje? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Styczeń 28, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2016 Normalniejesz Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doubler Napisano Styczeń 28, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2016 Zagrałby w pierwszy epizod Life is Strange, ale świadomość tego, że jak mocno nie byłby dobry i tak reszty części nie kupię sprawia, że zupełnie się odechciewa. Jak żyć? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tellur Napisano Styczeń 28, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 28, 2016 Przypomina mi to nowatorki sposób w jaki ma być sprzedawany najnowszy Hitman. Każda misja osobno co jakiś czas. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SilentBob Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Podzielenie gier na części to przyszłość branży. Wspomnicie me słowa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tellur Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Coraz większe i konieczne do gry DLC, potem poszatkowanie samej gry. Czuje, że będzie to raczej czarna przyszłość. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SilentBob Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Koszty związane z tworzeniem gier rosną, więc chyba w dzieleniu gier na części wydawcy upatrują lepszych zysków. Tak mi się wydaje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tellur Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Pewnie, nie ma się co oszukiwać. Gry to nic innego jak biznes , który ma przynosić zysk. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elano Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 No bo przecież musi być 10k i 120 fps. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sermaciej Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Coraz większe i konieczne do gry DLC, potem poszatkowanie samej gry. Czuje, że będzie to raczej czarna przyszłość.dzielenie gry na części takie złe nie jest, jak ci się pierwsza nie spodoba, to stracisz tylko tyle, ile ona kosztowała, a nie całość Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiceg Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Coraz większe i konieczne do gry DLC, potem poszatkowanie samej gry. Czuje, że będzie to raczej czarna przyszłość.dzielenie gry na części takie złe nie jest, jak ci się pierwsza nie spodoba, to stracisz tylko tyle, ile ona kosztowała, a nie całośćkiedyś od tego były dema Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Germanotta Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Kupiłam coś (w sumie dwa cosie), których ceny pewnie będę żałować, ale się zobaczy.Nie, to nie gry. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sermaciej Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Coraz większe i konieczne do gry DLC, potem poszatkowanie samej gry. Czuje, że będzie to raczej czarna przyszłość.dzielenie gry na części takie złe nie jest, jak ci się pierwsza nie spodoba, to stracisz tylko tyle, ile ona kosztowała, a nie całośćkiedyś od tego były dema no niby tak, ale na demach wydawcy nie zarobią Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yojc Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 kiedyś od tego były dema A teraz od tego są refundy na Steamie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elano Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Teraz demem jest early access, który jest idealnym sposobem na zostanie darmowym betatesterem (tzn. darmowym dla tworców, ty musisz płacić ciężki hajs XD). Można też fajnie zepsuć sobie przyjemność z gry - po co czekać na dopracowany produkt, skoro możesz ograć zabugowany, a potem nie będzie ci się już chciało grać w tę ukończoną wersję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tellur Napisano Styczeń 29, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 29, 2016 Do tego dochodzi jeszcze sprawa z Mass Effecta 3, gdzie ludzie nieco biegi w kompie szybko odkryli, że dodatkowa postać z DLC początkowo była integralną cześcią podstawki. A szatkowanie gry - twórcy przyłożą się do trzech pierwszych części, a reszte zrobią słabą po kosztach. I tak już zarobili i jeszcze znajdą się barany co kupią nawet badziewne, pozostałe kawałki byleby poznać koniec całej historii. Nie kończe też oglądania filmu po zobaczeniu trailera. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
b3rt Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 A tak serio, to jaki jest problem w tym żeby poczekać aż wyjdą wszystkie epizody/części i kupić edycje kompletną? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 A jaki był problem wydać wszystkie epizody na raz i nie korzystać z archaicznych praktyk marketingowych?Nie lubię gier w kawałkach, early accesów, płatnych betatestów. Niby nie muszę mieć wszystkiego na raz, ale lepiej czuje się kupując jakąś sensowną zawartość, a nie być karmionym ochłapami przez miesiące. Ja wiem, że dzisiaj rozsądniejsze jest czekanie, ale gdy co jakiś czas widzę newsy kiedy wyjdzie następny epizod jakiejś debilnej nie-gry od telltale, to trochę śmieje się z ludzi którzy zapłacili za zawartość rozbitą na pół roku... Czekanie to jednak jedyna sensowna opcja, uważam że ta praktyka z epizodami jest zła i szkodliwa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elano Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 Trochę trudno mi sobie wyobrazić, by takie firmy jak Square Enix albo... sprawdziłem kto wydaje Hitmana i też Square Enix, nie miały kasy na wydanie tego jednocześnie. Bo dla grających to i tak żaden plus - ktoś kupi jeden epizod i na tym poprzestanie (ciekawe czy są jakieś statystyki, ile osób poprzestało na kupnie jednego epizodu, ile kupiło wszystkie po kolei, a ile zapłaciło z góry)? Rozumiem jeszcze tych taśmociągów z Teltalle, którzy praktycznie sami to wymyślili i robią 50 tych samych gier jednocześnie, ale szkoda, że inne firmy to zgapiają. Ciekawe czy są jakieś statystyki, ile osób poprzestało na kupnie jednego epizodu, ile kupiło wszystkie po kolei, a ile zapłaciło z góry. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
b3rt Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 A jaki był problem wydać wszystkie epizody na raz i nie korzystać z archaicznych praktyk marketingowych?Pewnie finansowy. Zamiast zastanawiać się nad czymś na co nie mam wpływu, staram się dostosować do obecnego rynku. Jak się nie mogę dostosować albo coś mi nie pasuje to z tego rezygnuję i tyle (chociażby Destiny które z bólem porzuciłem przy premierze TTK albo Battlefront którego też olałem jak się dowiedziałem że Season Pass to praktycznie pół gry). Nie bronię takich praktyk, też mnie to wkurza ale co mogę zrobić. Rynek trochę za bardzo się IMO rozrósł i pakuje się w niego za dużo pieniądze które ciężko później odzyskać, stąd potworki wydawane w epizodach, DLC, przyspieszone cykle wydawnicze i inne bzdury.Bo dla grających to i tak żaden plus - ktoś kupi jeden epizod i na tym poprzestanie (ciekawe czy są jakieś statystyki, ile osób poprzestało na kupnie jednego epizodu, ile kupiło wszystkie po kolei, a ile zapłaciło z góry)?Mogę co najwyżej gdybać, ale wydaje mi się że musi to mieć jakiś wymierny skutek skoro coraz więcej firm się w to bawi. Nawet jeśli ktoś kupi jeden epizod i nic więcej to i tak lepiej niż miałby nie kupić wcale. A dużo prościej rzucić 10$ na jeden epizod i dokupić resztę/nie kupić niż 50$ na pełną grę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abyss Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 @ElanoSpójrz czasem w globalne statystyki osiągnięć jakiejś podzielonej na epizody gry wydanej na Steamie i będziesz miał jakieś orientacyjne dane na temat tego kto właściwie grał i ukończył drugi epizod. W przypadku takiego Revelations 2 to spadek o 30%, Life is Strange to spadek o 20%Hmm, sądziłem, że będzie to wyglądać znacznie gorzej.Potwornie mnie kusi żeby sobie kupić DLC do Bloodborne za 50 zł. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aiden Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 A-ale gry od Telltale są ok. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deffik Napisano Styczeń 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Styczeń 30, 2016 kiedyś od tego były dema A teraz od tego są refundy na SteamieSteam może Ci zablokować refundy jeśli się skapną, że sobie korzystasz z tego jak z dema, więc argument inwalida.Trochę trudno mi sobie wyobrazić, by takie firmy jak Square Enix albo... sprawdziłem kto wydaje Hitmana i też Square Enix, nie miały kasy na wydanie tego jednocześnie.Jim Sterling nagrał o tym materiał. tl;dw smutne garnitury w Squenix nie wierzyły w nową generację konsol i nowe tytuły AAA, jednak sukces Wiedźmina, F4 oraz PS4 spowodował, że wypuszczanie samych remasterów nie ma większego sensu i trzeba jednak włożyć w gry trochę więcej wysiłku. Teraz jednak próbują jakichś dziwnych metod: dzielenie Hitmana na części (bo gdyby mieli czekać, aż cała gra będzie gotowa to znowu może się rynek zmienić, jeszcze bardziej nasycić i wtedy już w ogóle nie będą mieli gdzie się wcisnąć), burdel z preorderami Deus Exa, etc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.