Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Heroes of the Storm

Polecane posty

@aliven

Te rzeczy o których piszesz sprawiają że Rehgar jest bardzo dobrym supportem (czego nigdy nie negowałem jakby co), ale mówienie że obiektywnie najlepszym to IMO gruba przesada. Jego instant heal jest w teamfightach dużo mniej przydatny niż chociażby chwilowy god mode + zdjęcie disabli od Uthera. Do tego trafia w jedną postać podczas gdy np. ult Li Li daje kosmiczne leczenie całej grupie w obszarze działania. Sam zresztą zawsze stawiam na Bloodlust, jest bardziej przydatny, zwłaszcza w late kiedy burst chociażby Novy czy Zeratula potrafi ten heal zdjąć w momencie. Jego normalny heal jest gorszy niż chociażby u Li Li, której Healing Brew wcale nie jest randomowy wbrew temu co mówisz, a potrafi dodawać sporą ilość życia dwóm najbardziej rannym postaciom co 3 sekundy. Także fajny support, ale na pewno nie najlepszy.

Nie zgadzam się też że Li Li to najgorszy support, Malfurion wypada dużo gorzej. Jego heal z ulta jest żałośnie słaby, Twilight Dream to żart ze względu na zasięg działania (kto podejdzie Malfurionem na taką odległość żeby go używać i nie zdechnąć?), stopniowany heal sprawdza się tylko w early a root przegrywa z totemem Rehgara czy stunem Uthera.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aliven

Ale jakie obiektywnie? Napisałem chyba z 5 razy W MOJEJ OPINII i DLA MNIE jest to najgorsza postać. Nigdzie nie napisałem, że ogółem "Rhegar jest najgorszą postacią ever i każdy kto się nie zgadza jest nup!". To wy zaczęliście na mnie naskakiwać, że "HotS'owe community cie wyśmiało, bo nie podoba ci się taki super support jak Rhegar". Podałem SUBIEKTYWNĄ opinie na temat postaci, okraszoną komentarzem, iż mam nadzieję, że owy nadchodzący mnich nie będzie niczym jej przypominał.

Tyle w temacie.

A jak ktoś nie potrafi zrozumieć, że własna opinia jest subiektywna albo nie zna rozwinięcia skrótu IMO, to już jego własny problem. Nie zamierzam na pewno zmieniać mojej opinii na jakiś temat bo "community HotS'a" się ze mnie śmieje, gdyż mam inne zdanie niż 'większość'.

Temat uważam za zamknięty i odmawiam dalszych rozmów w tej kwestii :)

Z innej beczki - ktoś już pykał Leorykiem? Jak opinie na jego temat? Szkoda mi 15k golda i (pomijając pasywkę) patrząc na skille odnoszę wrażenie, że czegoś mu brak, ale to tylko z filmików, bo sam czekam aż trafi do rotacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Li Li najgorszym supportem? Być może dla kogoś, kto nie umie się nią pozycjonować. Jeżeli zbierasz kulki, to z maną nie ma praktycznie problemów, a leczyć potrafi mocniej od wielu innych supportów. Uther, Li Li i Rehgar należą do moich faworytów. Lubię też grać Tassadarem, ale moim zdaniem co nieco mu brakuje i zmieniłbym jego klasyfikację z supporta na specjalistę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@b3rt

Uther ma bardzo mocnego burst heala. Ale Rehgar ma również spamowalny heal pod Q, który jest aoe - i dalej jak Ci się udało wyliczyć, że Li Li leczy więcej? http://www.heroesnex...heroes/28-li-li / http://www.heroesnex...roes/34-rehgar.

Poza tym jak pisałem, ona bierze talenty i czyni swój heal na prawdę mocnym - Rehgar nie musi brać i dalej ma bardzo mocny skill. Li Li ma na swoim 3s cd, maksymalnie w ciągu 9s wyleczy 430x3=1290 / Rehgar w ciągu 9s wyleczy 1300. Różnica taka, że Li Li spamuje 3x skillem i musi się pozycjonować aby uleczyć tego kogo chce. Rehgar klika i połowę jego heala dostaje najpotrzebniejszy cel.

Li Li oczywiście może i bierze talenty i robi swój heal co 4.5s na 2 cele, co jest baaardzo porządne... Dopóki dwa cele wymagają heala. Rehgar też może wziąć zwiększenie +25% do pierwszego celu i fakt, że trafia dodatkowy cel. Sęk w tym, że Rehgar nie musi, bo ma inne talenty, ma wybór, Li Li go nie ma. I dalej ma problemy z maną w early i mid game, problemy Rehgara znikają na 4 poziomie.

Malfurion ma bardzo fajny pasyw i aoe roota. Jego Heal również jest mocny jak diabeł. Taki idealny lane support. Poza tym nie jest one trick pony jak Li Li. Stawiam go wyżej. Taka odwrotność Unthera - zerowy burst ale przegięty sustain heal. A jego ulti leczy jakieś (licząc tylko 3 cele) 6000 pkt życia, gdzie Li Li leczy naraz jeden cel (chociaż zmienia szybko) za 3600.

@Holy.Death

Matma wyżej, w ciągu 9s Rehgar leczy 10 pkt więcej niż Li Li. Jego burst heal jest znacznie wyższy. Jego ulti jest najpotężniejszym healem w grze.

Fajnie z tym pozycjonowaniem ale ja Rehgarem nie musze się pozycjonować. Skoro mamy dwoje heal supp z których jeden wymaga skilla z pozycjonowaniem (Li Li) a drugi nie (Rehgar) i ich sustain heale są porównywalne, gdzie ten drugi ma najlepszy burst heal w grze to po co grać pierwszym?

Li Li jest niestety zbyt randomowa. Można minimalizować losowość ale ona zawsze będzie. U Rehgara jest znacznie mniejsza bo ja decyduję kto dostaje 50% heala a reszta to bonus. Dalej pewniej uleczę pojedyńczy cel nim niż Li Li.

Co do Tassadara to mi się on podoba bo jest taki właśnie niestandardowy. Nie ma heala, ma shielda. Daje dobrą wizję, wszystkie skille ma dość mocne. Aby był z niego specjalista trzeba by go solidnie przebudować/buffować. Bo specjaliści albo są pod siege albo pod non hero targety. Albo jedno i drugie jak Sylvana tongue_prosty.gif

@Li LI

Edit: Popatrzyłem sobie na hots logs i musiałem być chyba ślepy bo wychodzi na to, że pandzica ma jeden z najbardziej op talentów w grze. Cleanse przy każdym healing brew bez zwiększenia cd? Yes please. Nie powiem, podskoczyła w mojej ocenie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rehgar nie musi brać i dalej ma bardzo mocny skill

Z jednej strony mówisz że Rehgar ma mocny heal bez talentów po czym podajesz liczby po talentach. Bez talentów heal Rehgara bierze blisko 1/5 jego many w early i niewiele mniej później (70 do 30 w porównaniu do Li Li przy takiej samej ilości many). Jego cooldown trwa 9 sekund (w porównaniu do normalnych 3 sekund u Li Li czy chociażby 4 sekundowy darmowy heal od Brightwinga). Tyle w kwestii spamowania nim. Jak chcesz spamować to musisz pocisnąć w odpowiednie talenty, czyli to samo co u Li Li. Różnica taka że ona leczy mniej a częściej, on więcej a rzadziej, z różnicą nic nieznaczących 10 pkt.

Jego Heal również jest mocny jak diabeł.

I tak i nie. Jego heal jest mocny bo w sumie leczy prawie 1000 hp. Problem w tym że Rehgar czy Li Li mają instant heal, postać uleczona przez Malfuriona potrzebuje czasu na regenerację. Więc w kwestii użyteczności, zwłaszcza podczas teamfightów wypada gorzej niż reszta supportów. Lubię grać Malfurionem ale szczerze to wolę mieć za swoimi plecami ogarniętego Rehgara czy Li Li.

Matma wyżej, w ciągu 9s Rehgar leczy 10 pkt więcej niż Li Li.

Sprytnie pomijasz to że Rehgar zużyje swoją manę ponad 2 razy szybciej niż Li Li jeśli nie pójdzie w odpowiednie talenty, a to też ma znaczenie wink_prosty.gif

Jego ulti jest najpotężniejszym healem w grze.

Ale zauważ że gra to nie tylko puste cyferki, bo te cyferki trzeba też odnieść do pola bitwy. Na papierze to faktycznie wygląda pięknie jak Rehgar uleczy prawie całe hp w sekundzie, ale co z tego skoro zbicie takiego hp u większości postaci (nie licząc potworów w stylu Krzyżówki) dla takiej Novy to jedna seria skilli + dobicie Triple Tapem? Dużo lepiej wypadnie 5 sekundowa niewrażliwość na cokolwiek od Uthera czy nawet kilkusekundowe ciągłe leczenie od Li Li.

Li Li jest niestety zbyt randomowa.

Li Li w ogóle nie jest randomowa. Randomowa = losowa, a w przypadku Li Li nie ma mowy o jakiejkolwiek losowości bo jest dokładnie określone które postacie Li Li leczy. Owszem, liczy się pozycjonowanie, ale twierdzenie że Li Li jest randomowa to zwykła nieprawda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się nie zgadzam że Li Li jest najgorszym suppem. Jak już pisałem wybrałbym Brightwinga bo mi po prostu na takiego wygląda ale ilekroć go widzę to jednak okazuje się że tak nie jest (albo trafiam tylko na ludzi którzy grają nim perfecto)

Sam Li Li lubię grać. Generalnie mój rozkład wygląda tak

L1 - Brałem Timeless Creature ale przerzuciłem się na Conjurer's Pursuit - Z TS miałem Serpenta na 12 sekund ale jego CD to tylko 10 więc i tak mogę go spamować z jedynie 2 sekundowym CD. Z Conjurer's Pursuit nie ma większych problemów z maną przy mid game jak się dba o zbieranie kulek. Pro Toss i Gale Force IMO nie są warte uwagi

L4 - Zawsze biorę Mending Serpent bo daje on fajnego off-heala ale niestety w late jest to dosyć słabe. Chyba się przerzucę na Mass Vortex (ze względu na mój wybór na L13). Healing Wardów ogólnie nie lubię a Lingering Blind jest za słabe

L7 - The Good Stuff. Zawsze i wszędzie. Wcześniej brałem Pitch Perfect ale jednak TGS jest po prostu lepszy

L10 - I tu powiem że od jakiegoś czasu wybieram Water Dragona. I jest naprawdę świetnie. Wiele razy dobijałem zwiewającego hero, wiele razy Water Dragon pozwolił mi wygrać 1na1. Jeżeli widzę że team sobie radzi to właśnie biorę WD

L13 - Hindering Winds i basta. Alternatywa to Shrink Ray ale nie lubię ogólnie go brać (na Tyrande też się przerzuciłem z Shrink Ray na Huntress Fury). Zawsze mnie kusi Surging Winds ale kurde tak patrzę na niego i patrzę i wygląda na bezużyteczny talent. CD Blinding Wind to 10 sec a ten talent daje nam buffa tylko na 8 sec - nawet jeżeli drugi target oberwie sekundę później (bo stoi dalej) to i tak nie da rady utrzymać tego buffa. Co innego z Mass Vortex (zakładając że nie wszyscy oberwią w tym samym czasie) ale generalnie jakoś mi się to nie podoba

L16 - Zawsze brałem Two for One ale ostatnio coraz częściej biorę Herbal Cleanse

L20 - Obowiązkowo Double Dragon chyba że ktoś ma mega problemy z przeżywalnością - wtedy Bolt of the Storm. Jug of 1.000.000 cups IMO jest niewarty uwagi. Storm Shield jest epicko słabe, bez znaczenia na którym hero. Kung Fu Hustle - nie wiem, nie używałem bo mi się nie podoba :P

Ogółem Li Li jest bardzo fajna ale właśnie wymaga dobrego pozycjonowania

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@b3rt

Rehgar bazowo - 650 na pierwszy cel plus 325 na dwa inne, czyli 1300. Bez talentów.

I o to mi chodzi - sustain mają blisko identyczny, tylko, że Rehgar ma mocniejszego bursta bo leczy te 1300 na jeden global cooldown gdzie Li Li potrzebuje 9s. I łatwiej odzyskać manę Rehgarem bo Feral Heart.

Nova ma sporego cd na swoim burście, also nuke > triple tap.

Malfurion - heal jest dalej mocny, to po prostu HoT.

Mana w TF ma znaczenie drugorzędne - albo masz na skille na długo przed TF albo nie masz w ogóle przed startem. Często jesteś bez many po TF ale jeżeli TF był wygrany to gdzie problem? Ponownie - Rehgar szybciej odzyska manę, ma po prostu lepszy mana sustain. Li Li musi zebrać 10 health globów aby dostać 1 many na s. Rehgar dostaje + 75% mana regen w swoim "mouncie".

Na 20 poziomie Rehgar posiada plus minus 5 many na s, +75% to nam daje trochę ponad 9 many an s. Li Li aby mieć taki boost musi zebrać 40 health globów. Musi paść się na linii, gdzie Rehgar może roamować.

Li Li jest losowa, nie masz 100% pewności, że dostanie akurat ten cel co chcesz healing brewem, nie masz takiej pewności, że akurat ten cel co trzeba dostanie tornadkiem. Możesz to minimalizować poprzez pozycjonowanie siebie ale nie masz wielkiego wpływ na pozycjonowanie przeciwnika i sojuszników. Zawsze Ci ktoś może wleźć w zasięg co nie chciałeś. Żaden inny healer poza Brightwingiem nie ma tego problemu.

I jak już ustaliliśmy, zarowno sustain Rehgara jak i Li Li jest identyczny prawie. Więc nie ma różnicy w długim TF. Rehgar może łatwiej zanegować "first strike" bo ma bursta. To nie ma się co kłócić, takie są fakty. Burst lepiej radzi sobie z burstem a tak często wygląda start TFa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nuke > triple tap

No teraz chyba żartujesz. Nuke jest lepszy chyba tylko jak grasz z ziemniakami, bo trzeba być naprawdę super nieogarniętym żeby dać się w niego złapać (no chyba że z cc). Jedyne zastosowanie dla niego to IMO rozgonienie towarzystwa w razie jakiejś walki 3v1 czy coś w tym stylu. Triple Tap ma kosmiczne obrażenia, połączony z resztą skilli dobija praktycznie każdą postać prócz tych z dużą ilością hp (Diablo, Muradin) a żeby go uniknąć trzeba się naprawdę postarać albo poświęcić kogoś z drużyny bo nie da się ot tak wyjść z pola rażenia i po problemie. Do tego na 20 TT ma reset cooldownu jak zabijemy nim bohatera (a jak już wspomniałem, z tym nie ma problemu), więc chodzimy i kosimy ogromniasty dmg. Plusem Nuke jest zasięg, ale to 1,5 sekundy do wybuchu (kiedy wiesz dokładnie że będzie wybuch) to stanowczo za dużo.

Rehgar dostaje + 75% mana regen w swoim "mouncie".

Właśnie, w mouncie. Bazowy mana regen jest identyczny dla obu postaci (3+0.1 bez ułamków). Li Li może dobijać dodatkowe punkty health globami które wypadają hurtowo jeśli bierzesz udział w walkach i eventach (40 health globów to naprawdę nie jest dużo). Rehgar tego nie ma, za to ma talent którym może na chwile podbić regen o 75%. Czyli tak jak piszesz np. mając poziom 20 będziemy mieć regen w okolicach ~5 pkt/s który możemy podbić o trochę ponad 4 pkt. pod warunkiem że całkowicie wyłączymy się z walki (podczas gdy regen Li Li działa cały czas bez względu na to co robimy). Grając Li Li która przez długi czas była moim głównym supportem na 20 poziomie miałem spokojnie z 45-50 globów. Dla mnie się to wyrównuje, nie wiem na jakiej podstawie OBIEKTYWNIE oceniasz regen Rehgara za lepszy.

Li Li jest losowa, nie masz 100% pewności, że dostanie akurat ten cel co chcesz healing brewem, nie masz takiej pewności, że akurat ten cel co trzeba dostanie tornadkiem.

Nie jest losowa, jak uważasz inaczej to zapoznaj się z definicją losowości. To że coś się dzieje nie tak jak chcesz nie oznacza że jest losowe. Li Li zawsze leczy postać która ma najmniej życia, ult zawsze leczy w pierwszej kolejności tych którzy mają najmniej życia, Wind zawsze bije najbliższych herosów. Te zasady wykluczają losowość, bo przy losowości byłoby coś w stylu "heal random hero for x hp". Możesz powiedzież że nie masz wpływu na działanie umiejętności, ale na pewno nie że są losowe, bo zasady na których skill się opiera są jasne i konkretne.

I jak już ustaliliśmy, zarowno sustain Rehgara jak i Li Li jest identyczny prawie. Więc nie ma różnicy w długim TF. Rehgar może łatwiej zanegować "first strike" bo ma bursta. To nie ma się co kłócić, takie są fakty. Burst lepiej radzi sobie z burstem a tak często wygląda start TFa.

Tylko że TF to nie tylko start > burst > heal tylko to co dzieje się dalej. Wciąż umiejętnie pomijasz to co stanie się po burście, a wystarczy jeden ogarnięty asasyn i cały ten heal jest nic nie warty. Zwłaszcza w porównaniu z innymi umiejętnościami o których już nawet nie chce mi się setny raz wspominać. Jak chcesz mówić o faktach to weź pod uwagę sytuacje z pola walki a nie krótkie urywki pasujące do twojej teorii. A w praktyce pojedynczy heal burst na jednej postaci jest o wiele bardziej sytuacyjny niż masowy heal Malfuriona czy Li Li.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz chyba żartujesz. Nuke jest lepszy chyba tylko jak grasz z ziemniakami, bo trzeba być naprawdę super nieogarniętym żeby dać się w niego złapać (no chyba że z cc). Jedyne zastosowanie dla niego to IMO rozgonienie towarzystwa w razie jakiejś walki 3v1 czy coś w tym stylu. Triple Tap ma kosmiczne obrażenia, połączony z resztą skilli dobija praktycznie każdą postać prócz tych z dużą ilością hp (Diablo, Muradin) a żeby go uniknąć trzeba się naprawdę postarać albo poświęcić kogoś z drużyny bo nie da się ot tak wyjść z pola rażenia i po problemie. Do tego na 20 TT ma reset cooldownu jak zabijemy nim bohatera (a jak już wspomniałem, z tym nie ma problemu), więc chodzimy i kosimy ogromniasty dmg. Plusem Nuke jest zasięg, ale to 1,5 sekundy do wybuchu (kiedy wiesz dokładnie że będzie wybuch) to stanowczo za dużo.

Oba są sytuacyjne.

Umiejętnie postawiony Nuke jest zabójczy, także dla całej drużyny, ale właśnie na tym polega cała sztuka - wiedzieć w którym momencie i gdzie postawić znacznik. Triple Tap z kolei da się zablokować/uniknąć i wtedy jego wartość jest zminimalizowana. Do tego stopnia, że bardzo wielu twierdzi, iż to Nuke jest lepszy w grach przeciwko doświadczonym graczom.

I jak już ustaliliśmy, zarowno sustain Rehgara jak i Li Li jest identyczny prawie. Więc nie ma różnicy w długim TF. Rehgar może łatwiej zanegować "first strike" bo ma bursta. To nie ma się co kłócić, takie są fakty. Burst lepiej radzi sobie z burstem a tak często wygląda start TFa.

Każdy support ma problem z burstem. Rehgar może szybko podleczyć cel, ale w przypadku wątlejszych towarzyszy często bywa tak, że zdolność już leci, już zaraz wyleczy i brakuje tego ułamka sekundy, żeby wyleczyła.

Wbrew temu, co twierdzisz, długie walki drużynowe sprzyjają supportom takim jak Malfurion czy Li LI, ponieważ ich umiejętności leczą albo wraz z upływem czasu, albo w krótkich seriach. Z kolei na najwyższym poziomie Li Li potrafi leczyć znacznie więcej niż Rehgar, ponieważ może szybciej rzucać mikstury i szybciej korzystać ze swojej zdolności Jug of 1,000 Cups, jeżeli na poziomie 20 weźmie Kung Fu Hustle. Ponadto Li Li potrafi - jak Malfurion - wyleczyć nim całą drużynę, a nie tylko jedną postać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@b3rt

W regenie many różnica jest taka, że Rehgar nie musi zbierać globusów z życiem, Li Li musi. I on ma to od razu, a nie po jakimś tam czasie. W czasie tf ta regenka jest i tak praktycznie bezużyteczna bo przywróci zbyt małą ilość. A po TF ktoś komuś broni latać w mouncie? Dlatego ma zwyczajnie lepsza, dostępną od razu, silną.

Obiektywnie - aby uzyskać to samo co Rehgar Li Li musie zbierać globusy. Rehgar i tak prawie stale jest z mouncie (bo czemu by nie?) podobnie jak Li Li między walkami. Podobnie jak prawie każdy. Do objectiva nie idzie się na piechotę. Po TF nie biega się na piechotę.

I ja np w ostatniej grze Li Li miałem jakieś 25/26 zebranych. Bo byłem potrzebny w trakcie walk, które nie toczyły się na liniach. I co? Przecież nie mogłem siedzieć jak cielak i zbierać globusków.

@Holy.Death

To jest l2p issue. Rehgar nie bez kozery jest uznany, za suppa z najwyższym skill capem. Wiedzieć kiedy i jak rzucić heala wymaga po prostu ostrzaskania się z nim.

I ja wiem, że Li Li wyleczy więcej - w końcu jej R jest mocne cholernie, zwłaszcza jak teraz knockbacki nie przerywają go. Ja nie neguję, że jej ulti wyleczy więcej. Rehgar jednak ma swojego heala na żądania na wybrany cel. Jego Q jest również aoe, z tą różnicą, że połowa heala zawsze uleczy tego w kogo celujesz.

Do tego - lepszy wybór talentów, w tym op tarcza na 20 poziomie. Chociaż Li Li ma bardzo mocny auto cleanse na 2s cd... Chyba najbardziej op talent jaki widziałem .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info z Gamescomu

Kharazim -

Trailer Kharazim'a -

Traity do wybóru (mówiłem że będą 3 tongue_prosty.gif) - boost do Attack Damage, Self-heal przez Melee Combat (kij wie czy tylko podstawowe ataki czy skille też) oraz odnawianie sobie many

Skille:

Q - Dashing Strike - Teleportuje się do wybranego hero, wrogiego lub sprzymierzonego (najwyraźniej ma kilka ładunków albo talenty dodają ładunki)

W - Breath of Heaven - leczy monka i pobliskich herosów

E - albo zwiększa attack speed (sporo) albo jest to atak składający się z kilkunastu ciosów (prawdopodobnie to pierwsze, na filmiku widać że najpierw odpala to na Illidanie a potem przerzuca się na Tychusa więc raczej nie mógłby przerzucić skilla z jednego targetu na drugi)

R1 - Seven Sided Strike - Uderza 7 herosów w danym obszarze samemu stając się nie do namierzenia

R2 - Serenity - Unieruchamia (w sensie hero nic nie może zrobić) herosa na jakiś czas po czym go leczy o sporą wartość HP

Rexxar -

Jego trait to najwyraźniej posiadanie miśka. Ogólnie nie podoba mi się, wolę moją wizję Rexxara (http://i.imgur.com/MSd3yRM.jpg)

Q - przyzywa orła który spowalnia wrogów (leci po linii, taki skillshot)

W - Misha Charge - misiek leci w danym kierunku i stunuje wroga

E - healuje Rexxara i Mishe

R1 - Bestial Wrath - boostuje w jakiś sposób Mishe

R2 - Boar Stampede - przyzywa dziki które lecą przed siebie i mocno spowalniają wroga (jezu, wygląda na totalnie lamistego ulta)

Pierwszy warrior z Starcrafta - Artanis (czyli jednak nie Fenix)

Nowa mapa z D3 - Infernal Shrines -

3 linie

Stoją kapliczki które się ładują a po aktywacji spawnują mobki

Po ubiciu mobków można zając kapliczkę która zespawnuje Punishera (taki mobilny i bardzo agresywny boss)

Niestety mapa używa identycznego setu jak Eternal Battleground (czytaj wygląda tak samo)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I on ma to od razu, a nie po jakimś tam czasie.

Nie od razu bo potrzebuje do tego talent który dostępny jest dopiero na 4 poziomie.

Obiektywnie - aby uzyskać to samo co Rehgar Li Li musie zbierać globusy. Rehgar i tak prawie stale jest z mouncie (bo czemu by nie?) podobnie jak Li Li między walkami. Podobnie jak prawie każdy. Do objectiva nie idzie się na piechotę. Po TF nie biega się na piechotę.

I znowu tworzysz zmyślone scenariusze żeby dostosować swoją "obiektywną" tezę do teorii. Od kiedy mecz polega tylko na bieganiu od TF do TF? Li Li ma swój regen cały czas, Rehgar musi być w mouncie, czyli w tym momencie nie może robić nic prócz biegania. Nie zaangażuje walki, nie uleczy, nie pofarmi, nie przejmie campa, nie rzuci tarczy, nic. Li Li ma swój regen, może nawet i o ten 1-2 punkty mniejszy, ale cały czas. Cały czas jest w pełni fukcjonalna na polu walki, Rehgar chcąc osiągnąć to samo musi narzucić na siebie ograniczenie bycia wilkiem. A przypominam że przełączanie się pomiędzy mountem a normalną postacią też ma swój cooldown, więc kolejna utrata czasu. Także nie powiedziałbym że regen Rehgara jest lepszy, a już na pewno nie "obiektywnie".

Jego Q jest również aoe

Q Rehgara to nie jest aoe ale chain, nie myl pojęć.

@Kafar

Właśnie miałem napisać to samo. Zaskoczył mnie Blizz z tą zapowiedzią, spodziewałem się tylko mnicha a tu takie jaja. Już teraz wiem że Kharazim to instant buy. Rexxar również zapowiada się świetnie. Ciekawe czy miśka będzie można kontrolować (coś jak Lone Druid w Docie) czy będzie to po prostu jakiś taki biegający przy nas randomowo mob. Nowa mapa też wygląda fajnie, mimo że to ten sam design i assety co z poprzedniej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kafar

A filmiku z Artanisem nie masz? tongue_prosty.gif

Ale i tak dzięki za linki, ciekawe.

Kharazim wygląda ciekawie, może dawać niezły burst w teamfightach, chociaż złe wyczucie stasisa dla sojusznika może też dużo popsuć.

Rexxar z kolei na filmiku wygląda ciekawiej niż z opisanych skilli.

Co do mapy - w pełni się z Tobą zgadzam, wygląda praktycznie kropka w kropkę jak Odwieczny Konflikt confused_prosty.gif

@b3rt wydaje mi się, że "jakaśtam" minimalna kontrola powinna być, ale nie spodziewałbym się niczego więcej powyżej Monstrum od Nazebo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rexxar

Oj nie podoba mi się... Czemu wszystko ma pod miśka, gdzie jest jego ptaszor? Czemu rzuca toporkami? Oj nie jestem zadowolony z tego co widziałem :(

@Monk

Ot melee support. Ani mnie ziębi ani grzeje. Nie pokazano nic co by mnie jakoś nastrajało pozytywnie ani negatywnie. Może dlatego, że monk był dla mnie nudny w d3? Jakiś taki nijaki się Kharazim wydaje.

@b3rt

Chodziło mi, że Q leczy wiecej niż jeden cel. Dzięki za zwrócenie uwagi.

I Rehgar od 4 poziomu nie ma problemów z mana sustainem. Li Li ma. To są fakty. Nie muszę układać scenariuszy. To, że Li Li na poziomie ~ 20 nie ma problemów z mana sustain nic nie zmienia. Rehgar nie ma od 16 poziomów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę zobaczyć mnicha w akcji, żeby wyrobić sobie o nim opinię. Dużo bardziej interesuje mnie Artanis. Ciekawi mnie, czy zrobią go na wzór Zealotów ze StarCrafta. Mają szarżę, która pozwala im zbliżyć się do przeciwnika. Do tego tarcze psioniczne... Podejrzewam, że będą traitem/pasywem.

I Rehgar od 4 poziomu nie ma problemów z mana sustainem. Li Li ma. To są fakty. Nie muszę układać scenariuszy. To, że Li Li na poziomie ~ 20 nie ma problemów z mana sustain nic nie zmienia. Rehgar nie ma od 16 poziomów.

Jak się rzuca zaklęciami na lewo i prawo, to każdy bohater będzie miał problemy z maną. Prawda jest taka, że z odpowiednimi talentami żadna z tych postaci nie cierpi na głód many porównywalny do innych bohaterów. Wiem to, bo Li Li i Rehgarem grałem bardzo regularnie, gdy trzeba było grać supportem. Choć ja dla Rehgara biorę raczej talenty obniżające koszt jego zdolności, niż wilka, bo jakoś nie czuję tej jego regeneracji i - jak powiedział b3rt - jest ona w pewnym stopniu ograniczona przez mounta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Holy.Death

To jedna ze strategii walki z supportem na linii - spalać mu manę bo i tak i tak nie wygramy z nim jak się leczy gdy my nie możemy. Poza tym Li Li jest bardziej zasobożerna przez niższe cd na skillach.

@KafarPL

Skąd masz te info?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aliven - Jakie info ? Chyba sobie nie wyobrażasz zealota jako ranged warriora ? biggrin_prosty.gif Co do tego rushu to tylko takie moje przemyślenia odnośnie tego że zealoci mieli taki upgrade jak wspomniał Holy.Death

EDIT:

Kharazim:

L4

Foresight - Radiant Dash odkrywa obszar

Overtake - Ataki z Deadly Reach (to ten skill pod E) zwiększają prędkość poruszania się

Healing Ward

Protective Shield

L7

Cleanse

Clairvoyance

Rexxar:

L1

Grizzled Bear - Misha co jakiś czas oddaje otrzymane dmg do źródła (tyczy się tylko herosów)

Survivalistic Training - zwiększanie regenki many z orbów

Hunter Gatherer - zwiększanie regenki HP z orbów

Flare - odkrywa obszar

L4

Hungry Bear - podstawowe ataki Mishy ją leczą

Crippling Talons - zwiększa % spowolnienia i czas jego trwania z tego spowolniającego skillshota

Taking Flight - zwiększa zasięg tego skillshota i zwraca manę

Easy Prey - Misha wali mocniej po łbach miniony i najemników

L13

Wildfire Bear - Misha zadaje teraz aoe (czy cleave ? tak czy siak bije też tych dookoła celu)

Thrill of the Hunt - podstawowe ataki zwiększają prędkość poruszania się

Bear Necessities - jeżeli szarża Mishy nie trafi to można jej użyć ponownie

Barkskin - Misha obrywa mniej od skillów po szarży

L20

Spirit Bond - przedłuża czas trwania Bestial Wrath a ataki Mishy healują Rexxara

Kill Command - te dziki z Boar Stampede zadają więcej dmg i rootują wrogów

Frenzy of Kalimdor - podstawowe ataki Rexxara zadają więcej dmg a ataki Mishy spowalniają

Hardened Skin - Rexxar i Misha obrywają mniejszy dmg

Do tego mounty i skiny

-Moneta

-ten Goblin Skarbnik (już sobie wyobrażam takiego Stichesa albo Diablo siedzącego na nim xd)

-Sgt Hammer w settingu Warcrafta (Sgt. Doomhammer)

-Uther w settingu...Diablo ? (Judgement Uther ale nie wygląda jak Uther wpakowany w zbroję Tyraela)

-Thrall którego ktoś podpalił (Earthbreaker Thrall)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Holy

http://media.heroesn...s_flat1920x.jpg

Będzie typową melasą a rush zapewne będzie czystym gap closer skillem. Baaardzo wątpię żeby dali mu to na traita - rush z danej odległości aktywujący się samoczynnie jeżeli wskażemy wrogiego hero i ma on np CD raz na 10 sekund.

Podejrzewam, że któryś z bohaterów tej rasy będzie posiadał samoczynnie regenerujące się tarcze, bo to niejako wizytówka tej rasy, a bohater walczący w zwarciu jest do tego bardzo dobrym kandydatem, gdyż musi jakoś przetrwać bycie na pierwszej linii po zainicjowaniu walki.

Co do Fenixa - może jeszcze wystąpić w formie Dragoona, jako specjalista.

To jedna ze strategii walki z supportem na linii - spalać mu manę bo i tak i tak nie wygramy z nim jak się leczy gdy my nie możemy. Poza tym Li Li jest bardziej zasobożerna przez niższe cd na skillach.

To zależy od talentów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Rehgar od 4 poziomu nie ma problemów z mana sustainem. Li Li ma. To są fakty. Nie muszę układać scenariuszy. To, że Li Li na poziomie ~ 20 nie ma problemów z mana sustain nic nie zmienia. Rehgar nie ma od 16 poziomów.

Nie fakty tylko półfakty, bo już drugą stronę sprawnie pomijasz rzeczy które by twoją teorię popsuły. Przed 16-20 poziomem tego +75% nie poczujesz. 1-2 dodatkowe punkty regeneracji na sekundę kosztem wyłączenia się z walki to za mały boost w momencie w którym głupi heal bierze tej many 70. To też są fakty.

Poza tym Li Li jest bardziej zasobożerna przez niższe cd na skillach.

Niższy cooldown ale koszty też niższe (chociażby 30 do 70 na healu). Znów wycinasz niewygodne rzeczy :)

Ogólnie częściowo masz rację, część numerków wypada na twoją korzyść, ale zapominasz że to gra a nie arkusz w excelu i trzeba brać poprawkę na więcej rzeczy niż tylko chłodno przekalkulować liczby. Rehgar jest dobry, ale wcale nie jest lepszy od Li Li czy Uthera bo nawet jego najlepsze skille obciążone są dodatkowymi utrudnieniami których inne postacie nie mają (chociażby ten nieszczęsny regen który wiąże się z wyłączeniem z pola walki).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu bohaterów posiada jakąś tarczę, która sprowadza się w praktyce do tego samego, czyli do blokowania obrażeń. Sam fakt, że Tassadar posiada tarczę, którą może na kogoś rzucić nie wyklucza automatycznie możliwości, że Artanis będzie miał własną, kosztem życia i związku z tym będzie miał dosyć unikalną metodę regeneracji: zamiast życia będzie regenerował swoje tarcze, ale za to szybciej i kosztem ogólnego paska zdrowia, żeby zrekompensować fakt posiadania tarczy. W ten sposób różniłby się od innych bohaterów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie fakty tylko półfakty, bo już drugą stronę sprawnie pomijasz rzeczy które by twoją teorię popsuły. Przed 16-20 poziomem tego +75% nie poczujesz. 1-2 dodatkowe punkty regeneracji na sekundę kosztem wyłączenia się z walki to za mały boost w momencie w którym głupi heal bierze tej many 70. To też są fakty.

Nie zgodzę się z tobą, b3rt. Grałem trochę Rehgarem i muszę przyznać, że ok. połowę jak nie więcej czasu spędzałem w formie wilka, co pozwalało mi na świetną regenerację many. Na tyle, że nie musiałem się prawie wcale teleportować do bazy po refill. Rehgarowi nie zajmuje aż tyle czasu pchanie linii, kilka sekund, tarcza, creepy leżą, zmiana w wilka i pędem na inną linię. Grając w odpowiedni sposób talent z regeneracją jest naprawdę znaczący.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Face

Ale ja nie twierdzę że ten talent jest bezużyteczny czy coś, tylko że nie jest OP w porównaniu do regeneracji innych bohaterów. I na pewno nie powoduje (albo inaczej, nie jest jednym z powodów) dla których Rehgar jest lepszy od innych supportów (bo że najlepszy to już nawet nie mówię). No i ja miałem tak jak Holy, wolałem iść w obniżenie kosztów zasobów niż w regen, było to dla mnie bardziej odczuwalne podczas walki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...