Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

exkudlaty

Two Worlds

Polecane posty

<ciach>

:blink: Ty naprawde nie rozumiesz, że taka jest misja?? :blink:

Na tym polega ten quest. Przecież wszystkie questy nie będą takie same. I powiedz mi co przez to rozumiesz, że nie możesz nawet wypełnić tego zadania <_< Przecież ty je właśnie wypełniasz no nie??

Zapoznaj się z zasadami cytowania - Pzkw

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:blink: Ty naprawde nie rozumiesz, że taka jest misja?? :blink:

Na tym polega ten quest. Przecież wszystkie questy nie będą takie same. I powiedz mi co przez to rozumiesz, że nie możesz nawet wypełnić tego zadania <_< Przecież ty je właśnie wypełniasz no nie??

Nigdy, nigdzie sie z niczym takim nie spotkalem wiec spytalem :lol:. A przez to ze nie moge wypelnic misji, rozumiem to iz, ja nie mam tam prawie zadnego udzialu. Klikam dialog, odjezdzam kawalek od domu, wracam i juz.

Rozumiesz teraz, jak ja to rozumiem? :P

Przeczytajcie moje pytania, odpowiedz by sie przydala.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie odnośnie patcha w tej grze, czy w ogóle jest, a jak tak, to która wersja, bo mam problemy np z jazdą na koniu jakoś dziwnie się steruje, i czasami koń nie reaguje na skręcanie :P

PS znalazłem patcha w wersji 1.6 jest coś właśnie o jeździe na koniu, ale waży aż 1 GB :huh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie odnośnie patcha w tej grze, czy w ogóle jest, a jak tak, to która wersja, bo mam problemy np z jazdą na koniu jakoś dziwnie się steruje, i czasami koń nie reaguje na skręcanie :P

PS znalazłem patcha w wersji 1.6 jest coś właśnie o jeździe na koniu, ale waży aż 1 GB :huh:

W lewym, dolnym rogu ekranu w menu jest napisana wersja, dali 1.7 :P

A wracając do mojego problemu, ma ktoś rozwiązanie?? :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#

Czy dalej jakies misje dla nekromantow beda dostepne?

##

Czy ja moge miec w kazdej organizacji 10/10. Czy tez w dalszej czesci gry bede musial sie opowiedziec/przylaczyc do ktorejs ze stron?

Tak - jest inny nekromanta na północnym zachodzie -dokładnie nie pamiętam

Wykonanie zadania dla jednej strony nie skutkuje spadkiem u drugiej, ale 10/10 poza Rodami Karga i Skelden jest możliwe ale trudne. W dalszej części nie ma koniecznych wyborów stron.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albercikk koń skręca wolniej przy dużej prędkości - widziałeś kiedyś żywego konia, który skręca o 90 stopni podczas cwału? :D

Wiem, ale mi czasami na pustym polu, jadąc po woli skręca jak by chciał, a nie mógł :P

Dopiero zacząłem grać, w tą grę i mam "problem" z misją

"Księżycowe Oko", ponieważ Brumhill zostało zniszczone, a tam stacjonują orkowie i nie wiem jak mam zdobyć ten kamień, czy mam ich wszystkich wybić, czy jest jakiś inny sposób

:P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albercikk koń skręca wolniej przy dużej prędkości - widziałeś kiedyś żywego konia, który skręca o 90 stopni podczas cwału? :D

Wiem, ale mi czasami na pustym polu, jadąc po woli skręca jak by chciał, a nie mógł :P

Dopiero zacząłem grać, w tą grę i mam "problem" z misją

"Księżycowe Oko", ponieważ Brumhill zostało zniszczone, a tam stacjonują orkowie i nie wiem jak mam zdobyć ten kamień, czy mam ich wszystkich wybić, czy jest jakiś inny sposób

:P

Po jakimś czasie tych orków bedzie coraz mniej i można ich wybić

A koń to koń :P jak się skreca to najlepiej przychamować i zredukować bieg wtedy lepiej mu to wychodzi :lol:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero zacząłem grać, w tą grę i mam "problem" z misją "Księżycowe Oko", ponieważ Brumhill zostało zniszczone, a tam stacjonują orkowie i nie wiem jak mam zdobyć ten kamień, czy mam ich wszystkich wybić, czy jest jakiś inny sposób

Można też zakraść się tam lub wbiec i po prostu im uciec. Opcją jest też wybicie orków za pomocą łuku - AI ma dość ściśle ograniczony zasięg aggro, więc "denerwujesz" jednego orka, uciekasz dopóki nie przestanie cię gonić i pakujesz mu strzałę w plecy. Potem podbiegasz, żeby znaleźć się znów w zasięgu aggro, ork się odwraca, dostaje strzałę w twarz (pysk?), cofasz się znowu, strzelasz, wracasz, strzelasz i tak dalej aż nie padnie. Można też wykorzystać fakt, że AI ma dość marny pathfinding i fakt, że moby nie potrafią skakać - wchodzisz na odpowiednio duży kamień i atakujesz z daleka łukiem jednego orka albo małą grupę - jeśli będą poza zasięgiem, możesz zejść z kamulca i podejść trochę, ale uciekając na pozycję postaraj się raczej wskoczyć na niego niż wbiec. Kiedy podejdą, nie będą w stanie od razu znaleźć wejścia na twój głaz, więc możesz strzelać w nich do woli. Kiedy któryś przeciwnik wreszcie zacznie niebezpiecznie się zbliżać, po prostu zeskakujesz od boku, uciekasz kawałek, żeby orkowie zbili się w jedną grupę, zataczasz łuk i znów wskakujesz na kamień. Polecam raczej pierwszą metodę - jest wprawdzie dość żmudna i zajmuje chwilę, ale jest też wyraźnie mniej niebezpieczna. Trochę inaczej sprawa wygląda z orkowymi łucznikami, którzy potrafią być dość niebezpieczni, jeśli grasz postacią na niższym poziomie - ja ich załatwiałem w ten sposób, że po odciągnięciu ich od wojowników (tudzież eliminacji tych drugich) po prostu strzelałem się z nimi z dystansu - przy odrobinie praktyki dość łatwo jest uniknąć ich strzał, szczególnie, że dzięki przybliżeniu, które masz naciągając łuk widać kiedy oni sami są gotowi do strzału. Sztuczka polega na tym, że czas między naciągnięciami, który wymusza ich częstotliwość ataku oznacza, że nie będziesz mógł w pełni naciągnąć łuku, więc nie zadasz im wielkich obrażeń. Jeśli natomiast problemy sprawiają ci głównie wojownicy, ale jesteś na dość wysokim poziomie, żeby po wyeliminowaniu ich poradzić sobie z łucznikami, to po prostu odciągnij zaagrowanych łuczników poza wioskę, żeby nie nadziać się na ich kolegów z mieczami i tam możesz ich spokojnie posiekać. Aha i jeśli masz już możliwość rozwoju umiejętności magicznych, to polecam powietrze (z racji bardzo potężnego i dość taniego czaru leczącego, którym dysponujesz od początku gry - wiele zyskasz dokładając do niego kilka kart i wzmocnień, pamiętaj też, że w 1 slocie możesz zmieścić kilka wzmocnień jednego rodzaju. Poza tym powietrze oferuje jeden czar z *niesamowitym* bonusem do siły....) oraz ziemię (po pierwsze ziemia oferuje szereg czarów poprawiających ci przeżywalność przez obniżenie otrzymywanych obrażeń, a po drugie znajdują się w niej dwa świetne czary zatrzymujące przeciwnika w miejscu - dzięki nim przytrzymasz uciekających łuczników i utrzymasz na dystans wojowników smażąc ich lub szpikując strzałami). A jeśli zawiedzie wszystko inne, zawsze możesz pofarmić bobry, ale ten exploit jest równie nudny, co żałosny i zabija radość z gry :mellow: .

Co do innych pytań - specjalizacje są tylko w multi, nie wiem, czy można go doinstalować do wersji z CDA, ale na pewno można po prostu kupić pełną grę, zbackupować save'y, reinstalować całość i przegrać zbackupowane zapisy - ale w multi i tak robiło się chyba w każdym trybie nowe postacie, więc save'y na dużo się nie zdadzą... A nekromanci mają jeszcze jakąś taką swoją wioskę na pustkowiu, tam też siedzi ich przywódczyni, niejaka Płomień. No i jest jeszcze w jednym z większych miast (nie pamiętam już w którym konkretnie) mag zainteresowany nekromancją, dla którego można wykonać kilka questów, chyba w ramach pracy dla gildii magów (a potem zatłuc go kiedy jego zwierzchnicy się o tym dowiedzą). Aha, no i dla nekromantów wykonuje się też kilka zadań w ramach wątku głównego...

Otóż pod koniec gry okazuje się, że porywacze twojej siostry to odłam nekromantów. A ich szefem jest wasz rzekomy przyjaciel/sprzymierzeniec, jak mu tam było, Gandohar? Dawno nie grałem...

Edit: Aha no i w każdej trudnej walce pomagali mi zawsze dwaj przyjaciele - panowie Quicksave i Quickload - nie zapomnij o nich, jeśli orkowie w Brumhil będą sprawiać kłopoty! :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie odnośnie zdobycia tego dowody dla Kargów, że Skeldonowie fałszują te monety. Mam wejść do domu Sano Moona i tam leży on na ziemi, ale jak tam wejść jak z nim gadam to on daje mi zlecenie, ale nie mogę wejść do domu czy to znaczy, że mam wykonać ten quest i wtedy będę mógł wejść do domu, bo gdy chce wejść to jest napisane, że potrzebny klucz, albo wytrych. Teoretycznie ten quest, który on daje mam za zadanie zwiększyć ich szacunek. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest Dom tego Sano Moona??? Bo na mapie go nie ma.

Jak pójdziesz w kierunku Wykopalisk to idź w kierunku teleportu i za nim będzie tak jakby kolejne wejście do tych wykopalisk, wejdź i dom jest po twojej lewej ręce.

Próbowałem go zabić, ale wystarczy, że dostanie raz i już mnie ciacha a dla mnie oznacza to koniec.

Mógłbym się włamać, ale jak jak nie mam wytrycha.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...