Artemis Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 jeśli w Gothicu następuje konsternacja u wroga to chyba grałem nie w tą część I wydawało mi się, że jak strzelałem z łuku w głowę to było więcej obrażeń Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belutek Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 (edytowany) Niemożliwe, tam nie ma hit boxów... Śmieszy mnie to, że grając po stronie orków sami musimy rozwalić obozy buntowników jak np. reedock. Przecież orkowie winni tam wysłać parę oddziałów szturmowych a my powinniśmy ich tylko wesprzeć. Drugą rzeczą jest to, że w takim wyzwolonym mieście nic już się nie dzieję. Praktycznie żadnych nowych zadań. To dla mnie spory minus. Edytowano Luty 7, 2009 przez Belutek Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 A co Ty jeszcze chciałbyś miec do zrobienia w takim mieście? G3 to i tak chyba najbardziej zapchane zadaniami RPG jakie kiedykolwiek wyszło... po parę godzin na rozgryzienie jednego miasta. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belutek Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Chciałbym jakieś zadania od buntowników. Tak pozostają tylko te mające na celu wyzwolenie miasta co jest takie trochę biedne... Przydałoby się trochę prywaty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Tylko wyzwolenie miasta? A byłes np w Okarze? Wyzwolenie miasta to zadanie finałowe ;P Poza tym robi się kupę innych rzeczy. Zasiedlenie Gothy, zioła dla maga, polowanie na Potwory, znalezienie dodatkowych ludzi... w ogóle w jednym z miast buntowników trzeba było dowiedziec się, jak się nazywa ich przywódca... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Diego666 Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Ja właśnie zawiodłem się na buntownikach. W zapowiedziach wyczytałem, że powoli będziemy zyskiwać ich szacunek i zaufanie, wyzwalać miasta. I dotąd twórcy dotrzymali obietnic. Ale dalej było o jednoczeniu małych niezorganizowanych obozów w wielkie maszyny rebelianckie, że będą epickie bitwy(nie pojedyncze) o wyzwolenie miast z pod orkowych rąk, a tu lipa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smd87 Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Artemis=> Mi też się wydaje, że strzał w głowę zabiera trochę więcej życia. Stwierdziłem to po strzelaniu z kuszy do ogra i obserwowaniu jego paska życia. Celne trafienie w łeb rzeczywiście zadawało więcej obrażeń... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ashgan Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 (edytowany) Celny strzał w głowę na pewno zadaje więcej obrażeń niż normalnie. Spróbujcie trafić orka w tułów a później w głowę, na pewno zauważycie różnice. Edytowano Luty 7, 2009 przez Ashgan Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belutek Napisano Luty 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2009 Tylko wyzwolenie miasta? A byłes np w Okarze? Wyzwolenie miasta to zadanie finałowe ;P Poza tym robi się kupę innych rzeczy. Zasiedlenie Gothy, zioła dla maga, polowanie na Potwory, znalezienie dodatkowych ludzi... w ogóle w jednym z miast buntowników trzeba było dowiedziec się, jak się nazywa ich przywódca... Tak, tak to wszystko wiem i zaliczyłem, ale nadal czułem niedosyt. Questów jakoś mało. Poza tym były one mało wyrafinowane... Jak już pisałem, żadnej prywaty bądź też ciekawych wyborów ponad orkowie/buntownicy. A zasiedlenie Gothy, co w tym było takiego ciekawego? Wybijałeś wszystkie potwory i tyle... Poza tym, w tej Gothcie po zasiedleniu nie było niczego ciekawego, żadnych zadań. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yetiowski Napisano Luty 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2009 Tylko wyzwolenie miasta? A byłes np w Okarze? Wyzwolenie miasta to zadanie finałowe ;P Poza tym robi się kupę innych rzeczy. Zasiedlenie Gothy, zioła dla maga, polowanie na Potwory, znalezienie dodatkowych ludzi... w ogóle w jednym z miast buntowników trzeba było dowiedziec się, jak się nazywa ich przywódca... Poza tym, w tej Gothcie po zasiedleniu nie było niczego ciekawego, żadnych zadań. Heh i jak się z tym nie zgodzić. Wiem, że odbudowa Gothy powinna zająć parę miesięcy, ale twórcy powinni dać więcej zadań związanych z tymże "miastem". Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariuszp Napisano Luty 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2009 Macie Tu Nordmarskie wilki mały kąsek który gdzieś trafiłem: Jedyne co mnie martwi to to że tak szybko kładzie ludziska z łuku. Ale to pewnie na pokaz specjalnie (zwłaszcza że Ci nie reagują). Wygląda fajnie, klimacik Gothic jest, przynajmniej wg mnie. Potwierdzimy jak zagramy. Jak nie spaprają rozgrywki a gra będzie wymagała więcej jak 5-6 godzin grania to jestem szczęśliwy. Zresztą bierzcie sprawę od tej strony. Nie ma się co negatywnie nastawiać dopóki nie zobaczymy nowego bohatera. Bezimienny w końcu jest, miło go będzie spotkać (a może i ubić) od drugiej strony ^_^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter85 Napisano Luty 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 10, 2009 No cóż Gothic jest najlepszy w swoim gatunku ( płaczcie fani Obliviona bo to prawda ) i z niecierpliwością czekam na Arcanię ponieważ trzy wcześniejsze "Gotiki" zaczynają nudzić bo wielokrotnym przejściu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hackerboss Napisano Luty 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 10, 2009 Że tak się zapytam, jaka gra się nie nudzi po wielokrotnym przejściu? A Oblivion nie jest taki zły... Ja go tam lubię, jednak postacie, które tam występują są takie, jakieś płytkie... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] fearon Napisano Luty 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 10, 2009 Że tak się zapytam, jaka gra się nie nudzi po wielokrotnym przejściu? Każdy Gothic, sądząc po komentarzachw tym temacie. Arcanum zaliczone, pewnie znów spróbuję dokończyć pierwszego Gothica. Się zobaczy, jak będzie wyglądał powrót i czy będzie tak brutalnie niemiły, jak ostatnim razem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
superluksio Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 Mnie tam Gothic się nie nudzi. Bardzo dobre jest w nim to, że grę można przejść na wiele różnych sposobów. W 2 można być strażnikiem, najemnikiem lub magiem. Punkty nauki mogą być inwestowane w różne rzeczy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChiefLeecher Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 A Oblivion nie jest taki zły... Ja go tam lubię, jednak postacie, które tam występują są takie, jakieś płytkie... Cóż, zależy co kto lubi. Ja osobiście wiele mogę zarzucić Oblivionowi, ale zdecydowanie nie płytkość postaci. Jedno spotkanie z Lucien'em Lachance (ten z mrocznego bractwa) i wszyscy bohaterowie z Gothica leżą i kwiczą (ale jeśli o całokształt idzie to wolę serię Gothic). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eagle Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 Wiesz, to subiektywna sprawa. Ja osobiście grałem w Obliviona i nie pamiętam zbyt wielu postaci (chociaż w/w Lachance'a tak), chociaż to pewnie wina tego, że Gothica przechodziłem po 4-5 razy, a TES'a raz. W Gothicu zresztą też znajdziesz niezwykle oryginalne i zapadające w pamięć postacie - najbardziej chyba Xardas i (mój faworyt) Greg. Do tego stara paczka z Kolonii (Lester, Gorn, Milten, Diego), Lee, Lares, Saturas, Cor Angar... Prawie wszyscy wymienieni pojawiają się od początku serii, co też jest jakimś plusem. Zawsze sobie ceniłem możliwość spotkania starych druhów w następnej części Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChiefLeecher Napisano Luty 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2009 (edytowany) Racja, racja... A teraz do tego zacnego grona dołączył szalony hodowca ptaków z naszego ukochanego Zmierzchu Bogów. On to zostanie w mojej pamięci chyba do końca życia i bynajmniej nie jestem z tego powodu zadowolony. Edytowano Luty 11, 2009 przez ChiefLeecher Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chuunin Napisano Luty 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 a do hodowcy ptaków dołączyć trzeba wrzoda najbardziej rozpoznawalna postać pierwszej części gothica miło by było jakby pojawił się w czwórce Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suffering2 Napisano Luty 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 Wątpię aby słynny heros-wrzód przeżył wydarzenia w górniczej dolinie.Już w Gothicu 2 trudno było znaleźć jakiegoś kopacza z jedynki. Ale znając wrzoda to wszystko jest możliwe... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eagle Napisano Luty 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 Ja jednak wolę bohaterów zapadających w pamięć dzięki niebanalności, tajemniczości, niejasnej przeszłości i przyszłości, ciekawym dialogom... Wrzoda każdy pamięta tylko z powodu jego nadludzkiej upierdliwości i umiejętności wkurzenia gracza. I oby jego egzystencja w serii skończyła się na domu niedaleko zamku w Starym Obozie. Swoją drogą wczoraj zainstalowałem sobie G1 po mniej więcej trzy i pół rocznej przerwie. Odrzuci mnie czy ponownie wciągnie - oto jest pytanie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronek Napisano Luty 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 Moim zdaniem wciągnie, chociaż nie jest już taka ładna grafika to zawsze zostaje niezapomniana fabuła <_< Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariuszp Napisano Luty 12, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 Chyba tylko Gothic i KOTOR i Fallout to serie które można przechodzić wielokrotnie. Zdziwił mnie przez to Mass Effect który jest dobry na jeden raz. Wrzód akurat nie wkurzał Za to był problem żeby go ubić bo na początku wystarczyło go lekko sieknąć i uciekał do zamku :-D (PS: ile się ludzie męczyli żeby się tam dostać a on latał jak chciał). Tylko starajcie się grać fair w Gothic :-D Jak wyczaiłem jak obejść strażników przy bramie bez zabawy i od razu zdać list to już nie było to samo :-D Chyba jakiś patch to naprawiał :-D Bo normalnie to wyciągałeś broń, wszyscy robili się nerwowi a Ty chowałeś broń po przejściu na drugą stronę i wszyscy szczęśliwi :-D. Swoją drogą. Zmierzch bugów jest na prawdę AŻ TAK tragiczny ? Bo mimo setek opinii mieszających go z błotem nadal się zastanawiam czy go nie kupić. Do Gothiców mam słabość. A jedynkę to mogę przechodzić i przechodzić :-D Nawet mając 2GB i 2 rdzenie na procesorze z G-Force 9600 ta gra się nie starzeje :-D Tylko te trójkątne nogi jak się nie ma gaci kopacza troszkę śmieszą :-D Pozdrawiam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bronek Napisano Luty 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2009 Kupić możesz ale pewnie nie będziesz tak bardzo zadowolony jak z poprzednich części. Jak dla mnie to ta gra to jeden wielki błąd(bug) <_< Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rincen Napisano Luty 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2009 (edytowany) Wątpię aby słynny heros-wrzód przeżył wydarzenia w górniczej dolinie.Już w Gothicu 2 trudno było znaleźć jakiegoś kopacza z jedynki. Ale znając wrzoda to wszystko jest możliwe.. Wydaje mi się, że jeżeli pod koniec gry teleportowałeś się do Starego Obozu, żeby 'zrobić porządek', to po wyjściu na zewnętrzny pierścień leżał tam martwy Wrzód. Jednakże biorąc pod uwagę to, jak własnoręcznie zabijałem Kruka, który w następnej części wesoło chodził po świecie to kto wie? Może Wrzód też się pokaże... :lol: Edytowano Luty 13, 2009 przez Rincen Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...