Skocz do zawartości
Zdenio

PS4, X-One, Wii-U

Polecane posty

Kup konsolę (durango), aby grać w starsze gry (360) dokup podstawkę. Nie kupuję tego.

Ma to konkurować z Apple TV. Czy u nas w Polsce czy w np. Niemcach jest Apple TV?

Ostatnio dużo wieści i plotek na temat nowej konsoli Durango. Jest jeszcze wieść o grach. AC IV i Watch_Dogs ukażą się na konsolę xbox 720, co potwierdzają wpisy na profilach programistów Ubi. Dalej można przeczytać o tym, że tytułami startowymi na x720 będą : Ryse (ten God of War od Cryteka) ma wykorzystywać Kinect 2.0. Nowa Forza, która ma mieć "super realistyczną grafikę" (super life-like graphics), nie wiem co to oznacza. Gra o Zombie (bez komentarza) i gra familijna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa Forza, która ma mieć "super realistyczną grafikę" (super life-like graphics), nie wiem co to oznacza.

Być może FM5 jako pierwsza gra z serii będzie miała naturalne, dynamiczne oświetlenie dzięki czemu będzie wyglądać realistycznie jak GT5 (#1, #2), CARS (#1, #2) czy choćby przypuszczalnie Drive Club (#1, #2). Do tej pory Forzy Motorsport były opatrzone takim jakby "kreskówkowym" oświetleniem z nienaturalnym nasyceniem barw, a Horizon miało filtry przez co wyglądało śmiesznie. Podejrzewam jednak, że cała para pójdzie w polygony, żeby dobić do miliona na dany model. Pewnie znowu z tego nic nie wyniknie, bo już teraz auta z FM4 mają więcej polygonów niż te z Premium z GT5, ale wyglądają gorzej, bo GT5 ma lepsze shadery lakieru.

PS W linkach spore (7-11MB) gify, więc ostrzegam osoby na smartfonach czy z wolnym łączem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Xbox nadchodzi: http://www.oxm.co.uk...t-for-21st-may/

Ma to konkurować z Apple TV. Czy u nas w Polsce czy w np. Niemcach jest Apple TV?

Apple TV jest dostępne i w Polsce i w Niemczech, jest to takie małe pudełko z vod ( o ile dobrze zrozumiałem sprzedawcę apple jak z nim gadałem parę dni temu), obsługą youtube, które podłącza się do telewizora i można też przez to streamować obraz z urządzeń apple

Edytowano przez Qba061195
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracownicy SCE mówią o Dualshocku 4:

Youtube Video -> Oryginalne wideo

Nic specjalnie szałowego, ale pomiędzy 'och' i 'ach' można usłyszeć kilka ciekawych informacji, m.in. wbudowany głośnik, który gra co innego, niż głośniki telewizora, czy system układania ekranów na splitscreen jeśli gracze zamienią się miejscami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mi przeszkadza brak tej kreseczki odchodzącej z "B", sam font też jakiś węższy się wydaje, także na razie uznaję to za fejk. Ale pomysł jest ciekawy, chociaż bardziej widziałbym to jako "Xbox 8" z ósemką odwracającą się do symbolu nieskończoności. Taki myk ma-te-tin-do-wy.

EDIT:

Fake jak nic. Czcionka jest inna, mamy piksele, których w logosie nie powinno być. Niestety nie chce mi się pisać, dlaczego ten font jest inny, po prostu to widać na pierwszy rzut oka

Edytowano przez Kiicek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już myślałem że Sony połączyło DS i Move - widać że nie. Co do nowego Xboxa - najlepsza pora na pokaz, przecież dopiero co zdementowano najgorsze plotki. Potwierdzić to na pokazie, pokazać parę bajerków i gry i jedziemy z koksem. Nintendo na E3 nie będzie więc Sony i MS podzielą się publiką, uderzą z grubej rury by już nikt Wii U się nie przejmował.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się to co robi nowy dział marketingu SCE. Pomimo tego, że olali Sly 4, a Vita jest martwa to z PS4 wszystko idzie całkiem dobrze. Nowy GameInformer ma wielki fragment (30 stron) o PS4.

Starting with a 10 page feature on Sucker Punch's Infamous Second Son (the cover star), our massive feature doesn't stop there.

We explore the future of PlayStation 4 including Sony's new indie agenda, discuss Media Molecule's upcoming project, and reveal new information and screens for Destiny, Knack, Killzone: Shadow Fall, and DriveClub. On top of all that, we also interviewed Sony's Shuhei Yoshida and got our hands on the Dual Shock 4 controller.

But enough about our 30-page PlayStation 4 cover story, let's get back to Infamous Second Son.

In the series' first foray into a real-world location (Seattle), Cole MacGrath is dead. Since sacrificing himself at the end of Infamous 2, the country has been on high alert for other possible conduits. To deal with this perceived threat, the government has set up the oppressive Department of Unified Protection, and they've placed Seattle on lockdown. As new protagonist Delsin Rowe, players will be given more than enough opportunities to fight the power.

Dużo o InFamous, nowe o DriveClub. Lubię to. Reszta meh. LolDestiny.

Jest wideło. Brak gameplaya, ale najlepszy kawałek z InF2 w tle.

EDIT: There's more.

Check out our coverage trailer below for a taste of what to expect from our content. Also watch gameinformer.com throughout the day as we reveal three new PlayStation indie games.

Goście od Hotline Miami ostatnio są blisko Sony i bawili się w ostatnich dniach szyframi. Może Hotline Miami 2?

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oho, czyżby panowie z Sony już w tym momencie wykręcali setupa przed E3? Nieźle, nawet bardzo nieźle bym powiedział, szykuje się nawał informacji, zapowiedź paru nowych gier... Ciekawe w sumie jaką strategię marketingowa przyjmie Microsoft poza samym faktem zapowiedzi konsoli :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś muszą robić, w końcu Micro robi niedługo konferencję. Ten numer GI wyjdzie chyba jakoś akurat w tym okresie, zresztą - na stronie będzie ten "monthly coverage", więc to też ludzi przyciągnie. A akurat InFamous to marka, która zwraca uwagę fanów PS3. Sam akurat czekam na tę grę (choć nie jest to tytuł, dla którego bym kupił konsolę).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oho, czyżby panowie z Sony już w tym momencie wykręcali setupa przed E3? Nieźle, nawet bardzo nieźle bym powiedział, szykuje się nawał informacji, zapowiedź paru nowych gier... Ciekawe w sumie jaką strategię marketingowa przyjmie Microsoft poza samym faktem zapowiedzi konsoli tongue_prosty.gif

Do czasu E3 nie będą musieli zapewnie robić niczego, bo hype na nowe informacje o konsoli będzie taki, że głowa mała. Na E3 zobaczymy pewnie nowe exclusive od MS i Sony, a potem przyjdzie nam już czekać na premierę konsol.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne F2P na PS4 -

.
the game will be out holiday 2013

Tytuł startowy confirmed.

Wygląda na to, że Sony faktycznie zrzuca opłaty za aktualizacje. To one wstrzymywały do tej pory napływ darmowych gier na konsole. Najpierw niepobieranie opłat za patche od niezależnych twórców już od 2010. Potem zrezygnowanie z opłaty w PS Mobile. Sony łapie o co chodzi. Teraz nawet Valve wygląda śmiesznie, bo za umieszczenie gry w Greenlight trzeba zapłacić $100. lol.gif

/sonypropaganda

+zdanie z notki prasowej

We are excited to bring War Thunder to the leading next-generation platform, the PS4.

It's happening. trollface.gif

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, teraz zastanawiam się, jak wielki cios musiałby nadejść od strony Microsoftu, by mnie przekonali do swojej konsoli.

Btw., widzieliście rzekomo oficjalny wygląd PS4? Mnie się kojarzy z designem zastosowanym w filmie Tron (tym nowym, nie klasykiem z lat 80tych) :].

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale który? Bo jest tego tyle że trudno stwierdzić, o który chodzi tongue_prosty.gif

A akurat ten niby z Trona jest nabazgrany w Photoshopie i imo wygląda słabo.

Koledze pewnie chodziło o ten prototyp który, jak podaje Kotaku, jest kolejną fantazją domorosłego grafika. Tym niemniej trzeba przyznać, że wygląda zacnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubro

Brzmi ciekawie, ale z drugiej strony taki nacisk "omg, grafika urwie wam głowy przy samych piętach, będzie wyglądać genialnie" może sprawić, że gameplayowo produkcje na PS4 będą zwyczajnie biedne. Stojąc w miejscu. Zresztą to już problem całej branży... :P

@EA i WiiU

Tak z innych wieści to słyszeliście pewnie o tym, że najgorsza firma w Ameryce drugi raz rzędu ogłosiła zaprzestania tworzenia gier na konsolę Nintendo... IMO kolejny spory cios po stwierdzeniu, że Frostbite 3 nie będzie działać na WiiU. Ciekawe co N+ zamierza poczynić z takim rozwojem sytuacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą to już problem całej branży...

Czyżbyś nie wiedział, że grafika to 60% gry? :trollface:

Wiesz co, KZ zawsze walił po gałach bardzo dobrą grafiką i to był jego największy (jedyny?) plus. Tradycji stało się zadość, ale nie sądzę, żeby reszta stawki nagle postawiła wszystko na bebechy. Zwłaszcza że Sony mocno wyciąga ręce do małych twórców i promuje indyki.

Ciekawe co N+ zamierza poczynić z takim rozwojem sytuacji.

Przestać udawać, że gra w tę samą grę, co reszta? Srsly, ja ani przez chwilę nie wierzyłem, że WiiU będzie szło łeb w łeb z pozostałymi konsolami i będzie miało GTA czy Crysisy. To było nierealne, Nintendo musi przejrzeć na oczy i skupić się na tym, w czym jest najlepsze.

Edytowano przez Sergi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to był jego największy (jedyny?) plus

You and I will be fighting.

@Shadow

Grafika jest w jakiś stopniu ważna. Gram w Metro:Last Light i tam oprawa buduje klimat. Nie tylko chodzi o design, ale również technologię. Fantastyczne świetlenie, dynamiczne cienie, odbicia, efekty cząsteczkowe, szczegółowość modeli. To wszystko stanowi o sile tej gry. To samo jeśli chodzi o ten poziom z wysoką trawą w Crysisie 3. To nie byłoby możliwe na pierwszym Playstation. Zresztą możliwości sprzętowe to nie tylko grafika. Odniosę się do tego co lubię. Chcę w nextgenowym Gran Turismo zobaczyć deformację opon, jeszcze lepsze AI, dynamiczną sytuację na trasie, wpływ temperatury asfaltu na nagumowanie toru, nierównomierne wysychanie trasy po ulewie i 50 aut na jednym torze. Teraz jest to niemożliwe. Nowe konsole przyniosą nowe rozwiązania w rozgrywce i poprawę obecnych.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Ciach] - Nie cytujemy postów w całości. -- Artius

tak, grafika jest w 60% ważna - pierdoły takie jak fabułę czy interfejs zostawiamy na później. Co do Gran Turismo na PS4, to możliwe że to wprowadzą, no ale to są problemy trzeciorzędne dla 99% klientów. Ważniejsze będzie kolejne 2000 aut Standart ;) ( no co, na GTPlanet max 3000 komentarzy ;D W Metro nie grałem to się nie wypowiem, ale nie oszukujmy się oprawa nie może być słabiutka by gra miała ,, to coś ".

Edytowano przez Artius
Powód edycji: Dopisek moderatora
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubro

Dobra, ale w tym momencie mówimy o dwóch różnych rzeczach. Przypadek jaki podajesz jest szlachetny i należy na niego chuchać i dmuchać, bo zwyczajnie pokazuje, że przy postępie technologicznym gracz otrzymuje coś więcej niż efektowne wodotryski. Jeśli grafika buduje klimat to bardzo dobrze. Mówię jednak o sytuacji do jakiej - obawiam się - zmierzamy od jakiegoś czasu czyli fakt, że przejście na następną generację będzie rozróżniany tylko przez to jak fotorealistyczną grafikę da się stworzyć. Może nie do końca "foto", ale o co mi chodzi? Choćby rywalizacja Call of Duty vs. Battlefield. Z drugiej strony jeżeli za lepszym enginem pójdą rozwiązania techniczne i pokażą coś co zwyczajnie nie byłoby możliwe na poprzedniej generacji to czepiać się nie będę. Oprócz tego skupianie się na wodotryskach i tylko na nich IMHO pokazuje pewną biedotę - może nie umysłową - w branży, ew. pójście po najmniejszej linii oporu. Po co, dla przykładu, odchodzić od masywnego oskryptowania na rzecz symulacji w czasie rzeczywistym skoro można zwiększyć liczbę pikseli na twarzy jednego gościa pięciokrotnie? :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą możliwości sprzętowe to nie tylko grafika. Odniosę się do tego co lubię. Chcę w nextgenowym Gran Turismo zobaczyć deformację opon, jeszcze lepsze AI, dynamiczną sytuację na trasie, wpływ temperatury asfaltu na nagumowanie toru, nierównomierne wysychanie trasy po ulewie i 50 aut na jednym torze. Teraz jest to niemożliwe. Nowe konsole przyniosą nowe rozwiązania w rozgrywce i poprawę obecnych.

W 90% przypadków podejście 'będzie więcej mocy na AI i doskonalszą symulację cieczy/gazów/mechaniki' to zwykła naiwność. Gracze lecą na bajery które od razu widać, a nie niuanse wyczuwalne przez wyjadaczy. I deweloperzy wyczuwają ten trend.

Co do Metro i Crysisa - po części się zgodzę, ale na pewno nie jest tak, że dobra grafika=dobry klimat.

@Black Shadow - 'po linii najmniejszego oporu', poza tym się zgadzam :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...