Skocz do zawartości

Dota 2


Bethezer

Polecane posty

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Co do podobieństw jedynki i dwójki - poza ulepszonym interfejsem (casualowym sklepem, proponowanymi itemami, wspaniałym wspólnym kurierem), cała mechanika została zachowana, nawet z ograniczeniami z Warcrafta 3 np. Axe zyskuje dodatkowe 0.01 do mana regen z pasywnej umiejętności Counter Helix, gdyż w oryginale bazowała ona na ?aurze świetności? czy czasy trwania poszczególnych animacji postaci.

"Dota is hard to play, but OMGWTF mega hard to be master" i oby tego nie zmienili, bo daje niesamowitą satysfakcję, gdy już się uda w niej coś konkretnego zdziałać. Jeśli o mnie chodzi, to jestem przeciwny spłycaniu rozgrywki, nawet kosztem mniejszej ilości graczy. Wolę już poczekać te kilka minut więcej na grę, niż grać z ludźmi, którym nie chce się przeczytać nawet najprostszego poradnika.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bnT:

Kolejny twój post wyleciał - nie musisz się tłumaczyć, szczególnie nie tutaj.. Gdybyś chciał sprostować czy wyjaśnić coś, to rób to przez PW, zamiast dalej robić offtopic. To samo tyczy się reklamacji/zażaleń od decyzji moderatora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hakken

Jakoś nigdy nie zwróciłem na to uwagi, pewnie dlatego, że nie lubię grać Nature Prophetem.

Zauważyłem, że wczoraj wyszła nowa wersja mapy - 6.77c bodajże. Znerfiono trochę Spiked Carapace u Nyx Assasina (ach to uczucie, gdy Sniper zabija się swoim ulti, nie mówiąc już o Zeusie, który musi obejść się smakiem tongue_prosty.gif).

Drow dopiero dostał po tyłku. Co prawda zmniejszono AoE dzielące na pół ulti z 400 do 375, ale teraz premia całkiem znika w obecności wrogiego bohatera.

BTW

Tutaj można znaleźć pełną listę zmian. Pewne zastrzeżenia mam do skrótów klawiszowych, które w jedynce też są konfigurowalne, choć wymaga to grzebania w plikach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up

Różnica ta wzięła się z zapewne z tego, że silniik WC3 miał pewne ograniczenia i nie dało się zrobić tego co da się zrobić teraz na własnym silniku.

Z czasu animacji się bardzo ciesze bo creepy się bardzo łatwo deenuję, nie trzeba się przyzwyczajać do nowych standardów.

Dziś po walce dostałem, aż 3 przedmioty z czego jeden to był skrzynia. Dziwne, nigdy mi się to nie zdarzyło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh,własnie grałem z botami (poziom trudności pasywny) i widziałem nietypowa sytuacje. Mieliśmy w teamie Nature Propheta który na początku rozgrywki przeteleportował się pod wroga bazę i auto atakiem zabijał wrogiego bota,po 8 minutach miał 93 kille,mecz skończyliśmy w 12 minucie cheesy.gif

http://imageshack.us/f/191/dotanz.png/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej możliwe. Boty to nie ludzie i robią różne głupoty, np. X razy popełniają ten sam błąd (ich pokonanie swoją drogą o niczym nie świadczy).

Kiedyś w grze przeciw ludziom zrobił tak jeden z naszych. Niestety przeciwnicy się pokapowali i zdobyli first blood, zanim w ogóle rozgrywka się rozpoczęła.

Za pomocą Gyro grając 1v5 przeciw botom, w trybie Only Mid można zdobyć SETKI zabójstw.

Z innych dziwactw to Keeper of the Light, który teleportował cały team na ?wzgórze furiona". Oczywiście zakończyło się to przegraną i masowym reportem dowcipnisia-idioty. Przeciwnicy też go nie oszczędzili.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do trolli w Docie to niestety, jest to męczące. Ile to razy widziałem Chena. który wysyłał do bazy bez powodu, albo Tiny rzucający carry w środek przeciwnego teamu. Ale wydaje mi się, że da się to wyłączyć, w górnym lewym rogu w trakcie gry jest okienko dzięki, którym możemy to wyłączyć. Tam w jednej ikonce możemy ustawić właśnie czy może sojusznik ruszać twoim bohaterem jednostkami, i na końcu jest disable help.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Itemy po meczu dostajesz losowo, wyjątkiem od tego jest nabicie poziomu wtedy na pewno trafisz jeden, albo w trakcie eventów takich jak halloween albo jak były podczas świąt. Dzielą się one na rodzaje common uncommon rare mythical. Można dostać od itemu do postaci aż do skrzynek, announcerów, wardów itp. Z tego co wiem jedynie klucze do skrzynek nie można trafić. Te itemy dają jedynie zmianę wizualną, nie mają wpływu na przebieg rozgrywki. Można te itemy przyrównać do skinów w lolu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przedmiot jest zbywalny to możesz go sprzedać, a jeśli wymienialny to możesz z kimś się zamienić. Sam podczas greeviling (ostatni event) sprzedałem kilka przedmiotów i zarobiłem 1,4 euro. Co do przedmiotów, którymi są bronie to chyba zmienia się trochę animacja ataku danej postaci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z kolei pytanie, czy da się zablokować chat czy wiadomości od konkretnych graczy w trakcie rozgrywki? Naprawdę nie potrzebuję słuchać, jak jakieś mentalne dziecko obrzuca stekiem obelg mnie czy drużynnika, ponieważ ktoś zrobił coś nie tak. Niestety, nie ma możliwości, żeby na takich ludzi nie trafić, stąd pytanie o blokadę komunikacyjną. Gra z kimś, kto nie umie grać zespołowo (wliczając w to tworzenie atmosfery w drużynie) jakoś mnie nie bawi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taka możliwość. Gdy masz otwarte okienko z statystykami graczy, koło nicków postaci są takie ikonki jak dobrze pamiętam coś kojarzącego się z głośnikiem, tym mutujesz graczy, czy twoich kompanów czy przeciwników. Okienko otwierzasz domyślnie "\" lub lewy górny róg.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Jak włączasz okienko z statystykami (kto kogo zabił itd.) to tam klikasz prawym i masz ignoruj(wtedy nie słyszysz ani nie przeczytasz co gostek gada).

Nie da się raczej zablokować ogólnie komunikacji (gra polega na tym aby się komunikować...). Śmiał bym nawet powiedzieć, że skoro chcesz to wyłączyć to zmień grę....Dota polega na współpracy a Ty chcesz ją z miejsca usunąć. To bez sensu. Należy gadać, bo często można spotkać sytuację gdzie idzie się na pewną śmierć a wystarczy powiedzieć proste "b".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się raczej zablokować ogólnie komunikacji (gra polega na tym aby się komunikować...). Śmiał bym nawet powiedzieć, że skoro chcesz to wyłączyć to zmień grę....Dota polega na współpracy a Ty chcesz ją z miejsca usunąć. To bez sensu. Należy gadać, bo często można spotkać sytuację gdzie idzie się na pewną śmierć a wystarczy powiedzieć proste "b".

Przeczytałeś ze zrozumieniem to, co napisałem czy przeczytałeś to, co chciałeś przeczytać, co nijak się ma do tego, co ja napisałem? Gram w gry drużynowe od lat, także w takie bardzo mocno korzystające z VOIPa, więc doskonale rozumiem znaczenie komunikacji w grze zespołowej, ale ty chyba nie do końca zrozumiałeś, o co mi chodziło.

Zacznijmy od tego, że nie potrzebuję komunikacji, która sprowadza się do rzucania stekiem obelg przez jakieś dziecko, które czuje się mocne w gębie tylko dlatego, że siedzi bezpiecznie po drugiej stronie firewalla. Odwaga cywilna takich osób kończy się zazwyczaj, gdy wychodzą z domu. Ponadto nie widzę w jaki sposób obrażanie mnie - czy kogokolwiek innego - miałoby motywować do lepszej gry czy uprzyjemniać rozgrywkę w jakikolwiek sposób. Niestety, nie uznaję pruskiego [wojskowego] podejścia z wieków ubiegłych do ludzi równych sobie stopniem, a już szczególnie nie w grze, która ma służyć zabawie. Bowiem gry służą rozrywce, a nie wyładowywaniu na kimś swojej frustracji. Jeżeli ktoś musi wyrzucić z siebie emocje niech robi to w swoich czterech ścianach np. kupując worek bokserski i rękawice albo zaparzy sobie rumianku. Mnie również zdarza się czasem zirytować, gdy widzę różne głupoty, ale zachowuję to dla siebie (ewentualnie staram się pomóc w jakiś sposób, choćby służąc radą), bo nie ma powodu, żebym miał innym psuć zabawę. Jak ktoś nie ma sobą do zaoferowania nic poza kompleksami i śliną to lepiej, żeby milczał i właśnie to chcę osiągnąć.

Czy teraz wyraziłem się wystarczająco jasno?

Jest taka możliwość. Gdy masz otwarte okienko z statystykami graczy, koło nicków postaci są takie ikonki jak dobrze pamiętam coś kojarzącego się z głośnikiem, tym mutujesz graczy, czy twoich kompanów czy przeciwników.

Odnosi się także to czatu, czy tylko do komunikacji głosowej?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP:

Co powinno zostać zmienione, bo niektórzy mają "brzydki" zwyczaj pingowania kilkanaście razy, w których mogliby napisać przynajmniej jedno pełne zdanie wyrażające co chcą od innych.

Plus, można jeszcze kliknąć na nicku gracza w tabeli i dać "zignoruj". To powinno mieć podobne działanie jak mute'owanie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło by było, gdyby twórcy dali jakieś opóźnienie między kolejnymi sygnałami. Od pingowania można oszaleć. Niektórzy gracze albo sądzą, że nie widzimy przeciwnika, którego akurat tłuczemy i muszą nas o tym (kilkanaście razy) poinformować, albo wyrażają w ten sposób swoją złość, gdy akurat umrą.

Rysowanie jest już mniej uciążliwie, choć o trafienie na młodego następcę Gmocha rozrysowującego taktykę a'la męskie narządy + swastyka nietrudno. Chwała Valve za to, że rysunki szybko znikają, co eliminuje żartownisiów trudniących się zamazywaniem mapy.

Czasem się zastanawiam, czy przed komputerem nie siedzi Lucyfer czy inny Doom, który szuka meczu i czeka aż 9 osób zaakceptuje, by samemu po krótkiej chwili odrzucić grę. Przez takie zachowanie wiele razy grzeszyłem słowem...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem się zastanawiam, czy przed komputerem nie siedzi Lucyfer czy inny Doom, który szuka meczu i czeka aż 9 osób zaakceptuje, by samemu po krótkiej chwili odrzucić grę.

To nie żaden Lucyfer, a opłacany osobnik siedzący w klitce gdzieś w Azji bliższej lub dalszej i szukający 24 godziny na dobę meczy tylko po to, aby natychmiast kliknąć Decline. Albo też skrypt w grze mający utworzyć złudzenie, że szukanie meczy wcale nie trwa tak długo, to tylko ktoś wciąż Decline klika.

Anyway, jakie itemki możecie polecić do Clockwerka? Vanguard, HoT, Aghanim, Phase Boots - niekoniecznie w tej kolejności - wiadomo. Co jeszcze?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od lineup-u przeciwnika:

- Jeśli mają mocne teamfighty z dużą ilością AoE spelli, to przyda się pipe.

- Jeśli przeciwnik ma skarmionego carrego (void, mort, troll, ursa), to użytczny będzie blademail albo halabarda

- Jeśli ich niszczycie, i potrzebujesz więcej DMG (zawsze się potrzebuje wiecej dmg ^^), to może się nadać radiance (zwłaszcza, jeśli wrogowie mają blink daggery, albo są bardziej miękcy niż twardzi).

W lategamie oczywiscie niezastąpione są boots of travel.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...