Skocz do zawartości
Cardinal

Wiedźmin/Witcher (seria)

Polecane posty

Ja niedawno zakupiłem (choć +18 w empiku nikt mnie o wiek nie pytał...), zagrałem (jestem w trakcie 3 aktu) i zupełnie nie żałuję wydanych 70 "zyków" na tę grę. Dodatkowo moją motywację zwiększył fakt, że to gra polskich twórców na podstawie polskiej prozy :cool:

Jak tylko odpaliłem ten topic wgniótł mnie w fotel pierwszy post Cardinala "Przyszła spektakularna klapa" grhhhhh...

Mam nadzieję, że do dziś gorzko żałuje za błędy młodości :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SZWENIO masz stu procentową rację. Do tego dodam, że gra jest ciekawa, stawia cię przed wieloma wyborami. Zadania są różnorodne, fajny pomysł z tym rozwijaniem styli, no i na koniec to co jest zmorą dzisiejszych gier, długość Wiedźmina króluje nad wieloma grami rpg. A tak w ogóle to zakochałem się w tej grze i z niecierpliowścią czekam na kontynuację.

POLSKIE GRY MOGĄ BYĆ DOBRE :thumbsup:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra jest faktycznie elegancka,ale ten system walki mogliby zmienić,bo to że bohater nawet nie wyprowadza ataku przy źle wybranym stylu jest trochę nielogiczne. innych bugów też trochę jest ale to i tak jeden z najlepszych RPG-ów w jakie grałem

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bez przesady, przecież jednoczesne patrzenie na postać i na jarzącą się ikonkę płonącego miecza jest możliwe. A jak Ci to nie pasuje, odpal grę na najwyższym poziomie trudności - wtedy obserwowanie Geralta będzie wręcz konieczne, bo już obrazka tu nie doświadczysz i musisz wyczuć, kiedy trzeba wykonać następny atak.

Mnie akurat system walki pasuje świetnie - wolę wciskanie myszki w intensywnym tempie niż klikanie jak debil trzech przycisków na krzyż rodem z automatów.

Edytowano przez Carl Gustav
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, tam gadacie. Mi system walki jak najbardziej w Wiedźminie odpowiada. Nie mam mu nic do zarzucenia, aczkolwiek jeśli kiedyś wyjdzie "dwójka" to liczę na jakiś nowy system walki. Zupełnie inny od obecnego.

Dla mnie na początku było troszkę ciężko z wyczuciem czasu, gdy należy kliknąć, jednak już po kilkunastu walkach nie było żadnego problemu z pokonywaniem wrogów.

Jest jednak rzecz, która mnie w Wiedźminie wręcz odstrasza. Jest to widok zza pleców Geralta. Będę godzien podziwu osobie, która bez przekleństw przejdzie grę z takim właśnie ustawieniem kamery. Choć grałem tylko tak wyrywkowo to to mogę z pełną świadomością rzec, że taka gra jest trudniejsza od tej z rzutem izometrycznym.

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh to dziękuję za podziw,bo przeszedłem caluśkiego wiedźmina na najwyższym poziomie z taką właśnie kamerą.

Mało tego nie wyobrażam sobie gry na pozostałych dwóch kamerach :devil: ,może kiedyś spróbuję,ale ta z zza pleców najbardziej mi odpowiadała (szybkość obracania kamery i ogólna dynamika)

...Oo to to rudy :biggrin:

Edytowano przez rip1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no zaraz się okaże, że wszyscy grają z takim właśnie ustawieniem kamery. Jak dla mnie jest to całkowicie nieporęczne. A może to dlatego, że ja takimi bardziej Baldursowymi tytułami zainteresowany niż chodzonymi. Tak czy siak, pewnie kiedyś wezmę się za Geralta "od tyłu" :happy: :happy: (skarbie, wiesz o co chodzi prawda? :wub::laugh: )

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba! Kamera zza pleców Geralta jest najbardziej wygodna i IMO najbardziej odpowiada role playowemu stylowi całej gry oraz oddaje najwięcej klimatu całej produkcji :) Plus, chyba działała najlepiej na moim PC ;P A do systemu walki też nie można się przyczepić - jak mówili przedmówcy, nie jest to bezmyślna łupanina ani bezsensowne klikanie myszką, ale ataki mogą być efektowne - kombinacja + zaklęcie przykładowo ;D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rip1988 - mam nadzieję, że więcej nas jest. ;P

Tak czy siak, pewnie kiedyś wezmę się za Geralta "od tyłu" happy.gif happy.gif (skarbie, wiesz o co chodzi prawda? wub.gif laugh.gif )

No, ciekawie to przedstawiłeś. :happy:

Ale raczej wydaje mi się, że Geralt zamiast być "branym od tyłu" woli "brać od tyłu" różne panny. :sweat:

O! I Black Shadow woli kamerę zza pleców naszego Wiedźmina, pozdrowienia. :)

Edytowano przez Rudy12
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy mańkutowi by się lepiej znad lewego lepiej grało...

Cholercia, ja Wiedźmina ani razu nie przeszedłem... W czwartym akcie po prostu przestałem grać, jakoś tak spontanicznie. Ale po patchu może wrócę jeszcze do przygód Geralta z Rivii, kto wie?

Edytowano przez Soutys
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dwa razy(na dwa) przeszedłem grę z kamerą zawieszoną u góry ,bo to mi przypomina trochę te "staromodne rpg" np.Baldurs Gate

p.s.ja za pierwszym razem grałem na łatwym ,ale przy drugim podejściu skumałem ,że byłoby za łatwo ,więc przeżuciłem się na średni

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też lece 'od tyłu znad prawego' i nie narzekam - najbardziej klimatycznie wtedy jest... POza tym nie lubię poruszania postacią klikając. Jednak WSAD nieśmiertelnie rządzi (wychowałem się na FPS'ach:wink:)...

Walkę również bardzo chętnie bym zmienił, gdyż (gram na średnim) zbyt wiele uwagi pochłania obserwowanie mieczyka, zamiast podziwianie szermierki ;) Mi najbardziej odpowiadał styl walki rodem z Fable - prosto i przejrzyście - choć tam jest większy nacisk na magię, a tu znaki nie są najlepiej zbalansowane... Cały czas używam tylko Aard'u i Igni... :sweat:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...