JamesVoo Napisano Listopad 28, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2010 @sleeskee - Eee, mój drogi Jamesie, zbyt wiele pomysłów pominąłeś w zestawieniu. Zdaję sobie z tego sprawę, ale naprawdę dwa razy przeczytałem te 8 stron pomysłów i wypisałem te pomysły które tam zauważyłem, jednak nie udało mi się znaleźć wszystkiego. Konkretne rozwiązanie padło wraz z jego zastosowaniem, więc nie ma już "coś" a jest sytuacja wyjściowa do udoskonalania. Jeszcze nie padło żadne konkretne rozwiązanie, tzn. padło kilka, ale żadne nie zostało zaakceptowane przez większość, zobacz chociażby na post Veldrasha nad Twoim A zmiennopostawny? Wydaje mi się że to się mieści w zmiennokształtnym W sumie padła też propozycja że jest on już zbudowany od startu, przenosin, lecz rzucony w inne miejsce. Tyle że z tego co przeczytałem na tych stronach większość osób była za tym aby to był robot zbierany, choć mogę się mylić Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goloman Napisano Listopad 28, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2010 (edytowany) Mam pewien pomysł, który może ułatwić organizację. Ponieważ istnieje teraz kilka wyspecjalizowanych tematów, a proces tworzenia gry wymaga jednak współpracy, proponuję wprowadzić prosty kod, dzięki któremu programiści nie będą musieli czytać wszystkich szczegółów z tematu fabularnego, itd. Mianowicie, rzeczy zahaczające o inne tematy zaznaczamy kolorkami. Kod może wyglądać tak: Fabuła Postacie Grafika Gejmplej Programowanie Wtedy mój post z Postaci wyglądał by tak: (...) Wzrost - 1,50/ 1,60... niewysoka w każdym razie, ale wysportowana. Bronią zajmą się chyba gejmplejowcy :7 Ubrana steampunkowo, znaczy biała, materiałowa koszula (...) Przeszłość postaci pozostawię fabułopisarzom :7 (...) Ułatwi to (mam nadzieję) współpracę między działami :7 EDIT: 00:31 Ojej... Jestem jedynym normalnym użytkownikiem na subforum... Oprócz mnie cztery kolorowe szychy :7 Ale stres, przejdzie mój pomysł, czy też nie? Edytowano Listopad 28, 2010 przez Goloman Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_aul Napisano Listopad 29, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 29, 2010 Za dużo do pamiętania Z innych wieści - pokolorowałem posta z zadaniami. Zielony oznacza zadanie dobrze obsadzone, pomarańczowy to te gdzie przydałoby się więcej osób na wszelki wypadek, czerwony to zadania nieobsadzone lub zbyt słabo obsadzone i przez to zagrożone Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 Proszę wszystkich uczestników projektu o utworzenie kont w serwisie assembla i podesłanie mi loginów, lub też o wysłanie na PW maila na który mam wysłać zaproszenie. Jest to o tyle istotne, że jeśli nie dodam Was do projektu, to nie będziecie mieli możliwości zamieszczania zmian w programie bez pośredników. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 @up - bardzo fajna sprawa! A skoro ma Wiki, pomyślałem, że można by na bieżąco tworzyć wpisy "historyczne". Ja bym tam np. od razu wrzucił concept-arty Rysi. Później się to przeniesie na jakieś ogólnodostępne miejsce i gdy już będziemy wszyscy starzy i zgrzybiali, będziemy mogli z łezką w oku pokazywać wnukom, jak tworzyliśmy najlepszą grę w historii komputerowej rozrywki... : D Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 Ta wiki jest ogólnodostępna, tylko możliwości edycji są ograniczone do członków projektu. Właśnie, miałem posprawdzać, czy wszystkie uprawnienia są ok. W razie, gdybyście powinni mieć jakieś uprawnienia, a ich nie macie, to dajcie znać, bo być może coś nie tak ustawiłem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość RaxusV Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 Czy byłaby możliwość dania specjalnej rangi wszystkim, którzy uczestniczą w projekcie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekn Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 Na razie w ogóle uczestnictwo jest ekskluzywne, więc nie widzę powodu, żeby jeszcze to "podkręcać". Zarządzaniem niech zajmie się osoba, która się na tym zna i ma pod doskonałą kontrolą... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_aul Napisano Listopad 30, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 Raczej nie. Po pierwsze nie widzę potrzeby, po drugie rangi na tym forum przyznajemy w "nagrodę". Wyjątkiem są aktualnie pomocnicy smugglerkowi, ale smugglerki to duża akcja ogólnoforumowa. Pomyślę nad ewentualnością nagrodzenia rangą najaktywniejszych w projekcie, ale tak po prawdzie to największą nagrodą powinno być stworzenie gry Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poor_leno Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 ja bym bardziej pomyślał o ukryciu tematów związanych z tworzeniem gry, tak by były widoczne tylko dla uczestniczących w projekcie - przecież będziemy walić spoilerami na prawo i lewo, a nuż widelec przyszły potencjalny gracz zaglądnie i pozna meandry naszej fabuły na długo przed zagraniem Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Hrabula Napisano Listopad 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2010 No ale chyba takie jest załozenie projektu, ze każdy może z forumowiczów wziąć w tym udział. Juz i tak forum jest niewidoczne dla anonymousa. Poza tym, ja w miarę starając się śledzic to co się w poszczególnych topicach dzieje, juz dość dawno w kwestii fabuły się pogubiłem i nie mam bladego pojecia na czym teraz idea stoi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veldrash Napisano Grudzień 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2010 Ja tutaj przyszedłem tylko coś ogłosić... Otóż ze względu na krótką dobę ziemską, trwającą tylko 24h i ogólnie pojęty brak czasu na "wszystko", muszę odpuścić z bardziej aktywnego pisania w tematach związanych z projektem. Tworzenie GA (którym ni zajmowałem się od dwóch tygodni) i własnej powieści jest dosyć zajmujące. Dodajmy do tego opiekę nad psem, powroty ze szkoły najwcześniej o godzinie 16 (przy bardzo dobrych układach o 15.30, dzisiaj miałem wolne od szkoły...), ogólnie pojęta nauka do matury (korepetycje na zakresy rozszerzone), zbliżający się koniec semestru i odśnieżanie terenu "okołodomowego"... brakuje po prostu energii i godzin. Na chwilę obecną nie będę mógł więc zbyt wiele udzielać się w kwestii powstającej gry... nie wiem nawet, czy cokolwiek będę tu pisał. W każdym razie jeśli pojawi się jakieś bardziej konkretne zadanie pisarskie - dajcie mi sygnał przez PW. Pisarzem nie jestem (chyba) złym, na wenę nie narzekam, pisanie zarówno prozą jak i wierszem jest dla mnie naturalne wręcz (postać mówiąca wierszem...? - No problemo, dam radę! ). Jeżeli dostanę jakieś polecenie tego typu, to postaram się dać z siebie jak najwięcej (zakładając, iż będę dysponował odpowiednią ilością wolnego czasu). Dalszych twórczych dysput i konstruktywnej wymiany poglądów Wam życzę, Drodzy Forumowicze. No i powodzenia oczywiście, bo ono zawsze się przydaje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość RaxusV Napisano Grudzień 9, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 9, 2010 Sądze, że przydałby się jakiś grafik do Gameplaya. Chodzi mi tu głównie o rysowanie przedmiotów do interakcji. Chociaż w rysowaniu plansz też przydałaby się pomoc*. *- nie mam skanera, i nie mam zbytniego talentu (ba rysuję fatalnie). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Grudzień 10, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 10, 2010 Rysowanie plansz to działka w stu procentach grafików. Projektowanie plansz (co jest do zrealizowania nawet w MS Paint), to działka dla projektantów. Jak będziemy mieli gotowe projekty plansz, damy je grafikom do narysowania i programistom do oskryptowania. Ergo - grafik w Gameplayu nie jest potrzebny, chyba że do rozbujania dyskusji. : ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyrec Napisano Grudzień 10, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 10, 2010 Chciałbym poinformować że nie mogę, i nie wywiąże się z obowiązków w najbliższym czasie ponieważ jestem na wyjeździe. Nie mogę używać komputera, chyba że gdzieś kafejkę złapię. To wyjaśnia moją nieobecność. Dziękuje - Cyrec Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ellondur Napisano Grudzień 11, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 11, 2010 Mogę tworzyć statyczne elementy interfejsu, grafiki w ekwipunku etc,etc. Mówcie co trzeba to zobaczymy co da się zrobić. I myślę że nie od rzeczy było by zrobienie jakiegoś podsumowania tego co już zostało ustalone, stworzone, wymyślone. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan_Feanor Napisano Grudzień 14, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2010 Ziomy jest tak, mam siaką taką wprawę w modelingu 3d, moge jakieś potworki porobić, od biedy otexturać w miare przyzwoicie <artysta ze mnie żaden>. Ale mowa tu tylko u modelach HiPoly, +uv mapy. Jak ktoś będzie chciał potem animować to sobie retopo do low poly sam musi zrobić <poprostu niemiałem i niemam czasu nawet zapoznac się z jakimkolwiek programem do animacji <podobno blender potrafi>> Jakieś próbki? Zapraszam na mojego devianta jest tam złomowisko modeli ;] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Grudzień 14, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2010 Robimy grę 2d. Ale jeśli chcesz, możesz robić "concept-arty" w 3d, tak jak Sergi tutaj. Przejrzyj Gameplay, Bohaterów i Grafikę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_aul Napisano Grudzień 17, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2010 Wybaczcie nieobecność, ostatni tydzień miałem... delikatnie mówiąc zajęty . Sesja na uczelni, powrót do Polski, załatwianie przedświątecznych spraw. Do tego nie mam neta na swoim laptopie co odrobinę ogranicza mój dostęp... No ale powoli wracam do życia forumowego, więc również do GnC . Ponadto mimo, że nie pojawiły się nowe zadania, byłem w kontakcie z kierownikami i mniej więcej wiem co się dzieje Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość RaxusV Napisano Grudzień 29, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 29, 2010 Zna ktoś dobry program do projektowania poziomów w 2D? Obecnie tworze "szkice" w Paincie. Tabletu oraz Skanera nie mam, chociaż przydałyby się. Próbuje tworzyć tym co mam (Paint, Gimp). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meodta Napisano Grudzień 29, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 29, 2010 (edytowany) Z darmowych to ( chyba ) lepszych nie znajdziesz i możliwe że z płatnych też nie. Ja bym na twoim miejscu poszukał programów typu "RPG Level Maker" . Edytowano Grudzień 29, 2010 przez meodta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Grudzień 29, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 29, 2010 Paint do tego wystarczy, GIMP to wręcz za dużo. Chodzi jedynie o szkice plansz, concept-arty. Narysuj dwie kreski i dodaj opis "tu trzeba przeskoczyć". Grafikę zostaw grafikom, a skrypty programistom. : ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rysia Napisano Styczeń 1, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2011 Mój skaner jest do kitu, dlatego robię zdjęcia aparatem, może też było by Ci tak łatwiej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość RaxusV Napisano Styczeń 1, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 1, 2011 Ja chciałbym tylko dodać, iż plan przykładowego poziomu już jest w temacie Gameplay. Edytowałem poprzedniego posta, nie chciałem pisać posta pod postem, bo moderacja miałaby mi za złe . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_aul Napisano Styczeń 4, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 4, 2011 Szybkie info, bo mnie od dawna nie ma... No cóż, cały czas planuję "niedługo wrócić do forum" i różne rzeczy (święta, sylwester, pobyt w Polsce jako taki, wyjazd na narty, sprawy osobiste, League of Legends...) powodują, że odkładam na "wkrótce". Przepraszam. Nie podejmuję się w tej chwili nawet podać rozsądnego terminu powrotu do normalnego postowania. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...