Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Darksiders (seria)

Polecane posty

@kwcdaforum

A po co pad skoro sterowanie jest b.dobre. Mysz + klawiatura sprawdza się świetnie więc pad będzie zbędny, a jeśli chcesz go kupić specjalnie dla Darksiders to będzie to strata kasy i tyle :tongue: .

Co do mojego problemu a achikiem to już się w końcu ogarnął. Planuje zrobić calaka i już tylko 4 achivmenciki do końca. Nie mogę się doczekać aż ujrzę Big F*ckin Achivmenta/Big F*ckin Apocalipse na ekranie :happy: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za doradzenie kupna gry darksiders gra po prostu "ryje beret" sterowanie w grze nie sprawia kłopotu do tego gra jest bardzo ładna i nie przycina mi się.

Jedyny minus tej gry według mnie to to że szumnie pisany na okładce gry ficzer czyli komiks nie jest przetłumaczony na język polski no cóż nie można mieć wszystkiego.

Jeszcze raz dziękuje i wracam do gryyyy!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wszyscy dobrze wiemy twórcy po cichu tworzą drugą część Darksidersa. A ja w związku z tym chciałbym się Was zapytać, czego Wy oczekujecie od tej gry? Co się Wam podobało, co chętnie byście widzieli w dwójce, a czego nie chcielibyście ujrzeć w "dwójce" :rolleyes::smile:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Więcej tego samego.

2. Logiki. Poważnie, sposób otwarcia drugich wrót przez pakowanie się na trzy kolejne ARENY... cóż, klimat na tym potwornie ucierpiał. Ot, pojawiasz się w jakimś bzdurnym lochu z bzdurnym uzasadnieniem, rozwalasz i wychodzisz. I tak... erm... 6 razy.

3. Poprawek acziwmentów :) Nigdy się tym jakoś nie przejmowałem, ale niezaliczenie około 5 różnych osiągnięć... boli.

4. Jak w jedynce, otwartego świata, możliwości powrotu do prawie (pomijając kilkanaście metrów kwadratowych przewidzianych dla bossa) każdej lokacji.

5. Mhm... większego wpływu znajdziek i poziomów. Walka wymaksowanym mieczem + legendarne ulepszenie wygląda praktycznie tak samo, jak cięcie zaraz na początku gry.

6. Większego wpływu... kombosów. Nigdy bym się nie spodziewał, że to powiem, ale tak: nawet człowiekowi, który serdecznie nie lubi nauki nowych kombinacji, nie wie, w jakim odstępstwie czasowym powinien co wcisnąć i ogólnie jest kompletnie akombosowy nieco doskwierało to, że całą grę przeszedł na morderczym, bo i zadającym duże obrażenia, i odpychającym przeciwników, i oszałamiającym ich pchnięciem w przód (alt + lpm czy coś takiego, dawno nie grałem).

Właściwie tyle. Darksiders to mój pierwszy slasher, w dodatku, poza dwoma wpadkami (osiągnięcia i te nieszczęsne areny) doskonale wpasowujący się w moje wyobrażenia (poziomy broni, używanie przedmiotów, możliwość "powrotu wszędzie").

Chcę zauważyć, że głosy postaci w grze są iście epickie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze Darksiders było dla mnie jednym z większych pozytywnych zaskoczeń tego roku, więc drugą część przyjmę z otwartymi ramionami. Co bym zmienił? Przy Darksiders bawiłem się fantastycznie, ale z czasem wdarła się lekka wtórność i nuda. Co z tego, że pierwsze przejście połączone ze zbieraniem przedmiotów zajęło mi jakieś 20h, jeśli musiałem do gry podchodzić trzykrotnie na przestrzeni dwóch miesięcy? Dla przykładu również zeszłoroczny slasher - Castlevania: LoS pokazał, że można stworzyć kampanię trwającą 15-20 godzin, która nie zanudzi gracza po pierwszym lub drugim bossie i dzięki ciekawemu rozwiązaniu w postaci ''prób'' zachęcała do ponownego przejścia. Dlatego też chciałbym, żeby Darksiders 2 było krótsze, bez przydłużania lub odrobinę lepiej przemyślane z rozsądniejszym rozłożeniem akcji. Przydałby się trochę bardziej wymagający poziom trudności Apocalyptic. O ile dwa pierwsze poziomy trudności są świetnie zbalansowane to najwyższy mógłby dać w kość trochę mocniej. Przyznam się, że zdarzyło mi się na nim polec zaledwie raz (ukatrupiła mnie

Silitha

), a przydatna na najwyższych poziomach trudności w innych slasherach taktyka blok+kontratak i umiejętne stosowanie uników tutaj jest całkowicie niepotrzebne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Poprawek acziwmentów :) Nigdy się tym jakoś nie przejmowałem, ale niezaliczenie około 5 różnych osiągnięć... boli.

Hmm, a co dokładnie o które ci chodzi? Z własnego doświadczenia miałem tylko jeden "problem" z achivmentem. Mianowicie zaliczył się dopiero za 3 razem(zdobycie wszystkich odłamków Abyssal Armor Set), no w sumie to raz też miałem ciekawą sytuacje z achivmentem, w którym trzeba wymaksować wszystkie bronie i wykupić combosy, zaliczył się dopiero po ponownym uruchomieniu gry bo jakoś dziwnym trafem nie chciał się od razu. Ogólnie brakuje mi już tylko 4 aby zdobyć calaka, mam nadzieję, że już niedługo ujrzę odblokowany BFA achivment :happy: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie siedzę na stancji, więc mogę napisać tylko z pamięci. Na bank nie wpadło mi za Tiamata, za bossa-pająka (Silitha? Coś chyba tak się nazywała), za umiejętność władania łańcuchem, za umiejętność przemiany w Siewcę Chaosu. Nie mam też za zabicie 160 przeciwników podczas lotu, a że strzelałem we wszystko, co tylko ośmieliło się przelecieć koło mnie, jestem przekonany, że aczik wpaść powinien. Hm. To chyba wszystko.

btw ponoć jest jakieś dziwne osiągnięcie za przejechanie 100 mil na koniu. Prawda li to? :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, prawda bo takowe zaliczyłem :tongue:, a oprócz niego jest jeszcze parę "ukrytych" achivmentów, które nie są podane na liście . Nie było łatwo go zdobyć, bo jednak trochę się jeździ ale satysfakcja jest i to duża, bo należeć do tego 0,5% osób na Steamie, które go zdobyły bardzo cieszy.

Co do achivmentów. Trzeba było spróbować wczytać grę przed danym etapem, o ile miałeś takowego save'a, i spróbować jeszcze raz zdobyć to może by wbiło. Tak jak wcześniej podałem, miałem tylko jeden problem a achivmentem ale ogólnie zdobycie tej zbroi jest nieźle zabugowane i sprawia problemy więc akurat to mnie nie zdziwiło :tongue: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam też za zabicie 160 przeciwników podczas lotu, a że strzelałem we wszystko, co tylko ośmieliło się przelecieć koło mnie, jestem przekonany, że aczik wpaść powinien.

To jest najbardziej upierdliwy aczik i dla mnie był on ostatni przed zdobyciem platyny. Przed rozpoczęciem sekwencji trzeba sprawdzić ile mamy przeciwników zabitych (gdzieś w menusach jest licznik). W czasie lotu należy po prostu zapamiętać jak poruszają się przeciwnicy. Po zakończeniu jeśli osiągnięcie nie wpadnie to warto sprawdzić ile nam zabrakło i pozostaje tylko wczytać stan gry. Parę prób i z pewnością się pojawi.

btw ponoć jest jakieś dziwne osiągnięcie za przejechanie 100 mil na koniu. Prawda li to? :D

Idź na Ashlands, zablokuj gałkę na padzie, odejdź na 2 godziny = sukces. Chcąc normalnie to wbić w czasie gry można zwariować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że gram na PC ;) Co prawda, już teraz wiem, że kupię Darksidersa na PS3, ale najpierw potrzebuję zaopatrzyć się w porządny monitor (ten do komputera, niestety, nie ma wejścia). Jakby nie patrzeć, ostatni raz grałem na czarnulce w wakacje oO, właśnie z powodu braku odpowiedniego wyświetlacza. Telewizor odpada, remont wre pełną parą od ponad roku, biorąc pod uwagę ilość pyłu pograłbym z kwadrans i zaraz biegłbym po gaśnicę. Za trzy miesiące matura, cztery rozszerzone przedmioty nieco czasu pochłaniają, więc Wojną (konsolowym) stanę się na nowo dopiero w czerwcu.

Co do tych 100 mil: jak są one naliczane? Faktycznie, gra sprawdza, jaki kawałek świata pokonałem, czy też wystarczyłoby mi położyć coś ciężkiego na [W], bo przebyta odległość jest określana na podstawie czasu, jaki spędziłem, jadąc, czyli wystarczyłoby mi "jechać" w stronę ściany?

Co do 160 przeciwników: rozumiem, że nie trzeba ich pokonać "za jednym zamachem"? W sensie, nie są naliczani od nowa za każdym nowym lotem, lecz zabici z kilku lotów są sumowani?

Co do "nieuznanych" osiągnięć. Szykuję się do przejścia gry na Apokaliptycznym, więc nic straconego;)

Jeszcze jedno pytanko. Czy w wersji na konsole również pojawia się czasem taki... mhm... zombie z laską i kapeluszem? Mówi coś w rodzaju "bardzo mi przykro, ale muszę cię zabić". Jest dość ciężki do ubicia, pod koniec walki znika i pojawia się w zupełnie innym miejscu. O co chodzi? Jest jakieś specjalnego osiągnięcie za jego pokonanie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co napisali inni wynika że wystarczy zablokować klawisz ruchu i tak go zostawić na jakiś czas a aczik wpadnie. Wicked K - tak nazywa się ten trup i występuje niezależnie od platformy na której grasz. Występuje w grze 4 razy, nie ma żadnego znaczenia dla fabuły - ot, ciekawostka. Prawdopodobnie jest przewidziany za niego jakiś aczik, zdziwiłbym się jakby nie było. Za większe głupoty zdarza im się je przyznawać.

Mnie nie chciało się robić jakichkolwiek rekordów czy też osiągnięć oprócz złożenia nowej zbroi dla Wojny. Pasywna kradzież zdrowia, z niej pochodząca, jest całkiem przydatna, w każdej sytuacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 160 przeciwników: rozumiem, że nie trzeba ich pokonać "za jednym zamachem"? W sensie, nie są naliczani od nowa za każdym nowym lotem, lecz zabici z kilku lotów są sumowani?

Trzeba za jednym razem, niestety.

Jeszcze jedno pytanko. Czy w wersji na konsole również pojawia się czasem taki... mhm... zombie z laską i kapeluszem? Mówi coś w rodzaju "bardzo mi przykro, ale muszę cię zabić". Jest dość ciężki do ubicia, pod koniec walki znika i pojawia się w zupełnie innym miejscu. O co chodzi? Jest jakieś specjalnego osiągnięcie za jego pokonanie?

Francuski zombie? ;p Nie ma osiągnięcia z nim związanego. Dodaje on tylko sporo niebieskich souls i można go w sumie uznać za easter egg.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko trochę z innej beczki :P Czy wie ktoś czy jest dostępny komiks Darksiders po polsku? Na płytce mam tylko angielską wersję nie wiem czemu nie dali polskiej spoko samo Darksiders zostało kinowo zlokalizowane. Jeżeli nie ma tego komiksu po polsku to nie za duży problem, po prostu chciałem porównać polską i angielską wersję :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra bardzo fajna, mój nr. 1 tegoroczny. Straciłem przez nią tydzień życia? :D Ostatnio miałem taką fazę przechodząc prototypa. Wracając do Wojny - sam nie wiem czemu, lecz strasznie się z nim zżyłem - ta chęć zemsty, zaskoczenie, gniew itp. Czekam z niecierpliwością na część drugą, choć strasznie żałuję, że nie pokieruje znów Wojną. ( Dla nie wtajemniczonych, wyd. w drugiej części mają czasowo dziać się równolegle do jedynki )

Nie będę się czepiał osiągnięć, bo gdyby były proste to nie miało by sensu ich przechodzić....

Za największą bolączkę uważam przerywniki, ponieważ gra się potem wyłącza. Intro i pośredni filmik na arenie musiałem ręcznie usunąć by móc grać dalej.....

I co strasznie - 1 finiszer na potwora. A tych też nie ma zbyt dużo... Może z 10-15, przy czym potem dostają nowe ubranka i są silniejsze.

A ten zombie daje dodatkowe dusze niebieskie i dotąd pokonałem go 4 razy ( jak chcesz szybko znaleść to youtube)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do achika Horseman i klawiatury, NIESTETY nie da się go na niej zrobić przytrzymując czymś ciężkim W. Gdy postać zaczyna jechać i trafi na scianę i nawet jeśli nadal będzie wyglądało, że jedzie to mile się nie będą naliczać. Achika niestety również trzeba zaliczyć na czas, a za 4 zombiaków nie ma achivmenta :tongue: , co może zmylić obrazek ostatniego achika w grze(BFA), który oto pokazuje cylinder jaki posiadają te oto zombiaczki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla nie wtajemniczonych, wyd. w drugiej części mają czasowo dziać się równolegle do jedynki )

CO? To gra się skończyła w takim momencie gdzie zaczyna się dziać coś naprawdę epickiego

chodzi mi o przybycie innych jeźdźców Apokalipsy

a oni tu serwują jakieś wydarzenia równoległe do jedynki? Ech twórcy gier zaczynają mnie już naprawdę wkurzać zamiast najpierw dokończyć historię w jedynce i później robić równoległe gry to wymyślają nie wiem po co. No cóż, oby fabuła była troszkę lepiej rozwinięta niż w jedynce bo ta była trochę słabowata (przynajmniej mi się nie podobała zbytnio). Ale gra dobra, trochę mi Legacy Of Kain zalatuje (a nawet bardzo) co grze na plus zaliczam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale podobieństwo do Legacy Of Kain pojawiło się z kilku powodów:

a) Głos głównego bohatera, dokładnie ten sam aktor :)

b) Ubiór Wojny, czerwony płaszcz z założonym kapturem dokładnie taki sam miał Kain w LOK: Blood Omen 2 nosił go przez parę misji tylko ale podobieństwo jest uderzające (nawet włosy siwe mają obydwaj :D)

Fajnie bo grając w Darksiders czasem miałem wrażenie jak bym grał w LOKA: Dark Prophecy przerobionego w taki sposób by nikt nie oskarżył twórców o plagait :) Gra tak samo jak Blood Omen 2 łączy platformówkę z walką na miecze, ma mroczny klimat (no i miecz podobny lekko do Soul Reavera :P) i dość fajnych bossów (tylko ostatni mnie lekko rozczarował). Są tam jeszcze elementy z Batmana i Spider Mana

razem wziętych (te Bat haki na których się chuśtamy, nie pamiętam nazwy), nawet gnata z Portala Wojna zakosił

:P, ostrze z Dark Sectora czy Indiany Jonesa And The Emperor Tomb i rękawica z Prince Of Persja czy innego Hellboya

jak widać to czym my się zachwycamy w grach i filmach jeźdźcy mają w arsenale :D Żal mi tylko roli jaką dali Pożodze bo liczyłem na jakieś fajne misje z nim związane (np. Pościg za kimś) a tu nawet nie można go przyzwać kiedy się chce (nie rozumiem czego nie można go przyzwać np. pod mostem (albo kanały to były, nie pamiętam :P) gdzie spokojnie by autem przejechał a tak musimy na piechotę chodzić), ale walka z konia jest za to zrealizowana fajnie. Ale cóż, przynajmniej dwóch bossów mu poświęcili.

A właśnie co do Pożogi, ciekawi mnie jak to się stało, że

Pożoga trafił do innego pana (demona z którym walczymy na Arenie) bo w grze tego nie wyjaśnili, w komiksie też sobie nie przypominam aby coś było (chyba, że zapomniałem)

Tak na marginesie, tu dla CDP minus bo powinni moim zdaniem komiks przetłumaczyć na Polski.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...