Reaperius Napisano Styczeń 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 7, 2007 Hehe czyli, dobrze, że nie miałem ochoty na obliviona. Gdyby porównać morrowinda do innej gry to jaka to by była?? Do gothica? (oby nie, nie lubię zbytnio gothica) Czy do czegoś innego? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_forumowicz Napisano Styczeń 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 7, 2007 Hehe czyli, dobrze, że nie miałem ochoty na obliviona. Gdyby porównać morrowinda do innej gry to jaka to by była?? Do gothica? (oby nie, nie lubię zbytnio gothica) Czy do czegoś innego?Zdecydowanie nie ma żadnych podobieństw do Gothica. Jeżeli by jednak porównywać, to...nie wiem do czego porównać .Gra ma duży otwarty świat, ale mimo, że jest sporo broni i pancerzy(oraz klas postaci i umiejętności i innego stuffu) to ma (zresztą cała seria) nie tylko świetna fabułę, ale i dopracowaną historię świata - właśnie gromadzenie informacji na temat świata gry, wszelakie "kombinowanie" i eksploracja to atuty Morrowinda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reaperius Napisano Styczeń 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 7, 2007 jest sporo broni i pancerzy(oraz klas postaci i umiejętności i innego stuffu) Jakie to są klasy(tak w skrócie)? Na oficjalnej stronie morrowinda nie ma żadnej opisanej (chyba). Są tylko rasy i umiejętności. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Heretic_pl Napisano Styczeń 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 7, 2007 z elder scrolls grałem tylko w Morrowinda, w sumie gra mi podpasowała tylko kiepsko jest z liczbą i zróżnicowaniem przeciwników, a także ze zróżnicowaniem lokacji (niektóre są do siebie podobne jak dwie krople wody) :? Nie podoba mi się też to, że można sobie ponabijać exp w dość głupi sposób (skacząc w miejscu, rzucając w kółko czary w powietrze, biegając dookoła drzewa itd.). Do tego ta bezsensowna walka (po co się męczyć z wyprowadzaniem różnych ciosów, skoro i tak np. w wypadku topora najskuteczniejsze jest i tak uderzenie? Lepiej włączyć w opcjach automatyczny dobór ciosów). Ale jednak ta gra ma więcej zalet niż wad. Zawsze można odkryć jakieś nowe ciekawe zakątki w ogromnym świecie wykreowanym przez twórców tej dobrej (choć nie idealnej gry) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maverick undead Napisano Styczeń 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 7, 2007 Dawno sie tutaj nie wypowiadalem... w skrocie co wole: powiem moze tak, w Morrowimdzie wbilem sie na 30 ktorys level i w walce z trzema daedrothami szedlem sobie zrobic herbate, bo szybciej regenerowalem zdrowie, niz te mi zadawaly obrazenia (kwestia odpowiednio zrobionych przedmiotow - w tym wypadku naszyjnika regeneracji). Do Obliviona podchodzilem z 5 razy i najdalej dochrapalem sie 12 poziomu - juz nie ta magia...Jakie to są klasy(tak w skrócie)?w sumie dowolna ilosc, bo masz do wyboru 30 umiejetnosci i 5 slotow na umiejetnosci glowne oraz drugie tyle na umiejetnosci poboczne. Tak wiec nie ma zadnego problemu z stworzeniem maga walczacego w ciezkiej zbroi przy uzyciu topora i podwedzajacego przechodniom sakiewki. W dodatku do pozostalych 20 umiejetnosci niewybranych tez masz dostep - po prostu wolniej sie rozwijaja (co w przypadku szkolenia sie u trenerow nie jest problemem). Tak wiec mozna stworzyc kogokolwiek sie chce...Heretic -> co do nabijania doswiadczenia biegajac dookola drzewa - tak jak w zyciu, przeciez w rzeczywistosci zeby szybciej biegac nie ubijasz szczurow by wejsc na wyzszy poziom tylko po prostu cwiczysz bieganie. Aczkolwiek nie rozumiem ludzi, ktorzy tak robia - nie prosciej po prostu poszukac odpowiedniego trenera?A co do walki bronia - mi zawsze frajde sprawialo wyprowadzanie zroznicowanych atakow, poza tym logiczne jest, ze toporem zadaje sie wiecej obrazen wyprowadzajac mordercze ciecie znad glowy, niz uderzajac styliskiem, no ale co kto lubi.A co do kompletnosci swiata - mi dawalo niezwykle wiele zabawy poznawanie kolejnych sekretow zwiazanych z postacia lorda Nerevara "Ksiezyc i Gwiazdy" Indorila... choc musze przyznac, ze poszukiwanie jego pierscienia doprowadzilo mnie do ciezkiej k... pasji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radoslaw Napisano Styczeń 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 8, 2007 Oblivion jest lepszy graficznie ale konstrukcji świata i fabule znacznie ustępuje Morrowindowi w M miałem moją ulubioną wysokolewelową postać arcymaga po Tribunal i Bloodmoon którą gram nawet teraz, w Oblivionie mój bohater na 30 lewelu strasznie mnie nudzi i tylko zabawa construction setem ratuje dla mnie rozrywkę (polecam). Dziwne jest też iz jest mniej możliwości w oblivionie niz w morro. pancerze, bronie, brak lewitacji, niemożność zakładania zbroi i ubrań jednocześnie (płytówka na gołe ciało, dajcie spokój), płytka warstwa fabularna. Mam nadzieje że w TES 5 będzie przedmiotów jak w diablo 2, świat jak w Daggerfall, dialogi NWN2, walka Dark Messiah, fabuła Morrowind, grafika nie z tej ziemi, wymagania jak tetris i za darmo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommer91 Napisano Styczeń 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 8, 2007 Hehe czyli, dobrze, że nie miałem ochoty na obliviona. Gdyby porównać morrowinda do innej gry to jaka to by była?? Do gothica? (oby nie, nie lubię zbytnio gothica) Czy do czegoś innego?Mi się wydaje, że do tych opartych na D&D. Są także rozbudowane (szczególnie te na AD&D2, bo trójka bardziej przystępna jest), ale jest zupełnie inny system doświadczenia itd. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marcus1988 Napisano Styczeń 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 8, 2007 Hehe czyli, dobrze, że nie miałem ochoty na obliviona. Gdyby porównać morrowinda do innej gry to jaka to by była?? Do gothica? (oby nie, nie lubię zbytnio gothica) Czy do czegoś innego?Mi się wydaje, że do tych opartych na D&D. Są także rozbudowane (szczególnie te na AD&D2, bo trójka bardziej przystępna jest), ale jest zupełnie inny system doświadczenia itd.??? System Morrowinda/Obliviona do D&D... Nie zupełnie nie pasuje... IMHO Morrowind ma więcej wspólnego z Gothic'em niż grami z D&D. Inna sprawa, że Gothic na bardzo ubogą mechanikę i świat (w porównaniu z Morrowindem, rzecz jasna ). Ale za to Gothic Morrowinda przebija fabułą i klimatem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamanga Napisano Styczeń 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2007 Czasem szukanie jaskini X znajdującej się na północ od miasta Y i na południowy zachód od ruin Z może doprowadzić do białej gorączkiNie myślisz że tak właśnie powinno być?? Na tym polegają poszukiwania. Jest ciekawsze niż wciśnięcie na znaczek w mapce gdzie natychmiast się teleportujesz. Dla mnie miało smaczek takie łazikowanie po całej krainie. A co do grafiki moim zdaniem nie powinno się porównywać zwłaszcza gdy są rozbieżności czasowe. Wtedy morek jak wyszedł też miał rewelacyjną grafę "przełomową". A co do kuszy to nie ma takiej broni w Obliwionie. Niestety. Tak samo włuczni. Dla mnie puki co Obliwion odstaje od Morka jeszcze jakieś parę mil. Obliwion jest teraz grą dla masy. Prościejsza, mniejsza, ładniejsza, a zwłaszcza krutsza . Morek ma jeszcze taką przewagę to mody. Nie mody typu dodanie jednej broni czy zmieniona teksturka jakiegoś NPCa tylko mody większe niż same dodatki. To jak morek x 3. Wszystkiego więcej. Mody do grafiki już nie muwiąc a nawet mod do normalnych animacji postaci. Wypas, poprostu wypas. Pozdrawiam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marcus1988 Napisano Styczeń 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2007 No racja, poszukiwania w Oblivionie po pikuś, mamy przecież HUD Ale jeśli chodzi o poszukiwanie lokacji w Morrowindzie, nie tyle irytujący jest sam fakt ich szukania, lecz to, że częstokroć po ich znalezieniu okazuje się, że szliśmy tam tylko po jakiś świstek papieru lub zaniesienie jakiegoś drobiazgu... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Szafa Napisano Styczeń 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2007 Firma Bethesda Softworks opublikowała dziś oficjalne oświadczenie prasowe, w którym zapowiedziała nowy dodatek do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. W odróżnieniu od dotychczas wydanych plug-inów, tym razem będziemy mieć do czynienia z dużym rozszerzeniem.O Shivering Isles – bo tak nazywa się omawiany dodatek ; wspominaliśmy na łamach naszego serwisu kilkukrotnie, ale nigdy oficjalnie. Dziś wiadomo już, że rozszerzenie zostanie przygotowane z myślą o dwóch platformach sprzętowych: PC (wydanie w pudełku) oraz konsoli Xbox 360 (tylko za pośrednictwem elektronicznej dystrybucji). Pod znakiem zapytania stoi edycja na PlayStation 3 użytkownicy urządzenia firmy Sony wciąż nie doczekali się podstawowej edycji programu, mimo, iż miała ona ukazać się w ubiegłym roku. Fabuła Shivering Isles koncentruje się wokół postaci Sheogoratha ; Daedrycznego Księcia, którego barwna postać przewijała się przez wszystkie odsłony cyklu The Elder Scrolls. Bóg Szaleństwa otwiera w pobliżu miasta Bravil magiczne wrota, umożliwiające dostanie się do rządzonej przez nadprzyrodzoną istotę krainy. Głównym celem zmagań jest powstrzymanie widma zagłady grożącemu fantastycznemu światu. Odbywa się to poprzez wykonywanie zlecanych przez Sheogoratha zadań należących do tzw. wątku głównego. Oprócz podstawowych misji, autorzy pokusili się też o szereg nieobowiązkowych questów pobocznych, przybliżających wiedzę o dziwacznej krainie oraz jej mieszkańcach.GOLMoże zostanie wydane w Polsce razem z Knights of the Nine :?: ;]Juz z tych 3 sreenów bije groteska i klimat ;] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radoslaw Napisano Styczeń 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2007 W Polsce nie ma pudełkowego wydania wszystkich pluginów? Dziwne ja mam je juz kilka miesięcy. Z niecierpliwoscią czekam na rozszerzenie wielkie dzięki za screeny i wiadomosci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tUc Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 Dla mnie te wszystkie scrolle są do baniJak i twoje posty... - CRD Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marcus1988 Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 Dla mnie te wszystkie scrolle są do baniA dlaczego? Może jakieś argumenty przestawisz? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_forumowicz Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 Kolejne info i szkriny z Shivering Isles...muszę przyznać, że po raczej średniawych mini-addonach i takim sobie Knights of the Nine(według opinii, sam nie grałem ) szykuje się bardzo dobry dodatek. Mam nadzieję, że nowy teren gry będzie dosyć duży, a wszystkie te fantastyczne zbroje i bronie będą dostępne także dla gracza(vide dwa screeny które podał Ivo)...ogólnie jestem pewien, że ten dodatek będzie co najmniej dobry, ale wszystko okaże się dopiero za jakiś czas, gdy już Cenega weźmie się za wydanie owego(nie pamiętam, ale czy w jednym wydaniu mają być także poprzednie dodatki?).tUc - Właśnie, co jest w nich do bani? Może za mało akcji, zbyt rozbudowany świat? Dobra, idź sobie pograć w Diablo i Carbona. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Art Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 Heh. Moze jakos glupio im sie troszke zrobilo po tym co uslyszeli po wydaniu Knights of the Nine, ktory byl, no nie oszukujmy sie, strasznie wyblaklym "dodatkiem". Czytajac zapowiedzi Shivering Isles czyta sie je znacznie ciekawiej. Chociaz by z tego powodu ze ma sie pojawic juz jakis nowy ląd, nowa ziemia. Co prawda.. "25% wielkosci Cydorill" ale juz cos. Choc, do licha, tak ciezko im dowalic jeszcze troche sensownego gruntu? Najbardziej ciekawi mnie wyglad terenow Manii - moczar. Moze byc klimatycznie. Oczywiscie jak czytam, ze glownym celem znowu bedzie uratowanie swiata od wielkiej i ogolej zaglady, to az mi oczy mętnieją.. ile mozna NIE wymyslec czegos ciekawszego. Pozatym, kiedy sie dowiedzialem o dodatkowych terenach w nowym dodatku coraz bardziej zaczynam podejrzewac, ze w pewnym sensie ambicja tworcow juz przy robieniu samej podstawki, bylo stworzenie swiata (z poczatku malego) ktory to bedzie sie rozrastal w kolejnych to nowych epizodach. Dla mnie, dobry pomysl - dobry ratunek dla tej gry. Tyle zeby kolejne dodatki nie kosztowaly prawie tyle ile same Wrota Otchlani. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Szafa Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 LOOOOL: Więc tak, w lutym 2007 Cenega ma zamiar wydać pudełkowo Knights of the Nine(Czyli KotN oraz wszystkie dotychczas opublikowane, oficjalne dodatki: Horse Armor, The Orrery, Wizard’s Tower, Vile Lair, Thieves Den, Mehrunes' Razor, Spell Tomes), tyle że w cenie 60 zł. :shock: :roll: :roll: Nie, no Panowie toż to ździerstwo ...http://www.cenega.pl/gra_opis.php?ID=3600 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Art Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 Juz mogli nie pisac tego: Przynajmniej 10 godzin dodatkowej zabawy.Przeciez to kazdego zdrowoumyslowego gracza w jego rozrachunku osobistym zupelnie odrzuci, i dobrze zreszta.No bo jak jak sie widzi z jednej strony 10 godzin zabawy, a z drugiej - za 60zl.Cos jest nie tak, i dlatego powstaje lepiej zapowiadajcy sie Shivering Isles Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tUc Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 Dla mnie te wszystkie scrolle są do baniA dlaczego? Może jakieś argumenty przestawisz?Chce podkreślic: DLA MNIE Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raven_amanha Napisano Styczeń 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2007 A ja podkreślam, że to cię nie zwalnia z podania jakichś powodów, dla których nie lubisz tej serii. Albo jakie inne lubisz i dlaczego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lothar_666 Napisano Styczeń 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2007 Może po prostu nie czuje klimatu tej gry i tyle Moi znajomi tez nie mają uzasadnienia... po prostu ich ta gra nie wciąga, a jednego przeraża jej ogrom Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Art Napisano Styczeń 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2007 Przeraza jej ogrom, hah, a to dobre.. Zeby tak mnie przerazal . Wrecz byl bym ucieszony. I gdyby nie bylo tego osobistego GPS'a.. troche przygody. tUc, jezeli DLA CIEBIE wszystkie TES'y sa do bani.. i wszystko.. to zachowaj to DLA SIEBIE Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marcus1988 Napisano Styczeń 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2007 Nom, ja pamiętam, ze kumpel kiedyś skreślił Chrome tylko za to, że amunicję trzeba było ręcznie zbierać i apteczek ręcznie używać Natomiast jak mu Obliviona pokazałem, to nie mógł znaleźć szczęki z wrażenia nad grafiką (no i faktem, że nie zabija się wszystkiego co jest na ekranie ). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vodzoo Napisano Styczeń 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2007 Ja skończyłem grać w Obliviona tylko dlatego, że nie mogłem już żadnych questów znaleźć. Poza tym 160 godzin strzeliło jak z bicza. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matys.online Napisano Styczeń 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2007 A mnie w Oblivionie urzekła jedna scena:we śnie nawiedza mnie jeden z "braci" (gildia zabójców) i zlecił mi zabicie jakiegos kolesia w gospodzie a będę mógł wstąpić do ich bractwa. Myślę sobie "ni cholery, gram dobrą postacią, nie będę nikogo niepotrzebnie zabijał, przecież jestem bohaterem Kvatch". Po paru dniach zdecydowałem się go zabić. Moja postać wkraczała na złą scieżkę (zupełnie jak Anakin w Star Wars lol), normalnie czułem się jakbym to ja się staczał a nie postać w grze. Nie wiem czy ktoś skumał o co mi chodzi ale poprastu bardzo wczułem się w ta gre pozdrawiam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...