Skocz do zawartości

The Elder Scrolls (seria)


Polecane posty

Polecacie jakieś mody dodające jakieś ciekawe dodatki do gameplayu? Mam SkyUI oraz Colored Map Markers, ale macie może coś jeszcze w tym stylu?

Swoją droga polecam serię modów Towns and Villages Enhenced. Miasta jak i wioski wyglądają świetnie, a spadek około 10fps'ów da się przeżyć :).

A i takie pytanie. Mam kuszę, gdzie można zdobyć bełty?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i takie pytanie. Mam kuszę, gdzie można zdobyć bełty?

W Twierdzy Dawnguard. Musisz tylko odnaleźć Sorine Jurard. Możesz je też znaleźć w ruinach Dwemerskich twierdz, rozwalając Dwarven Sphere. Mają na wyposażeniu krasnoludzkie bełty w ilościach dość znacznych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie :) Niedawno zacząłem grać w Skyrim w edycje legendarna, leśnym elfem zabójcą. Kilka modów poinstalowałem na nowe bronie i pancerze. Ale chciałbym jakieś nowe potworki i zwierzątka, ale oczywiście żeby pasowały do klimatu Skyrima :) Polecacie jakieś takie mody?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kmm101

I tak i nie. Kusze łatwo się przebijają przez pancerz. Mimo iż siła ataku jest taka sama (albo podobna - nie pamiętam), to jednak dzięki ignorowaniu części odporności zapewnianej przez pancerz, są mocniejsze.

A biorąc pod uwagę specjalne bełty, jakie można kupić od Sorine Jurard (albo samemu zrobić), to już można nimi siać konkretną rozpierduchę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanie: kusze są mocniejsze od łuków?

Łuk:

Najsilniejszą bronią dystansową jest łuk ze smoczej kości, dodatkowo DMG można windować strzałami z dobrych surowców (ebonowymi, deadrycznymi, z kości) co jeszcze bardziej podnosi DMG. Strzała mniej opada, więc lepiej się strzela na długich dystansach.

Kusza:

Kusza kransoludzka jest porównywalna pod względem siły z łukiem deadrycznym, jednocześnie wymagając dużo mniejszych inwestycji w perki kowalstwa (wystarczy kucie z metalu krasnoludzkiego). Można je ulepszyć do wersji ignorującej połowę pancerza. Przeładowanie kuszy trwa krócej niż pełne naciągnięcie łuku. Kusza ma 50% szansy na wybicie wroga z równowagi (tak jak perk Power Shot). Dodatkowo kuszą można przyłożyć bez jej rozładowywania, więc można nią uderzyć i natychmiast strzelić w ogłuszonego wroga.

Werdykt: łuk do snajpienia, kusza do bliskiej walki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zaktualizowania listy modów: owszem, przymierzam się już do tego od jakiegoś czasu, ale, cóż. Modów mam tam zatrzęsienie. I po prostu próbuję wymyślić coś bardziej łatwiejszego. Bo wklejanie tam linków, hiperłączy i do tego jeszcze opis wraz z tym, by się mody nie powtarzały, jest zajęciem raczej monotonnym.

A co do łuków ze smoczej kości: Ich wygląd nie poraża jakością. Jak się one nazywają po angielsku? Dragonbone Bow? Mam nadzieję, że gdzieś się znajdzie dobra retekstura.

A ja jestem raczej staroświecki, i wolę używać łuków. Zostało mi tak od Fable'a pierwszego, jak Kusza Arkena była słabsza w obrażeniach i była też wolniejsza od łuku Skorma.

A w Skyrim jeszcze

fakt, że bełty i kusze można ulepszać tylko, jak się podąży ścieżką Obrońców Świtu

też przemawia na niekorzyść kusz. A ile ich w ogóle jest? Kilka rodzai, tak jak łuków? Czy tylko jedna? Bo na Nexusie często gęsto widzę np. kusze daedryczne tudzież Słowikowe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w Morrowind, stalowa i krasnoludzka. Osobiście korzystam z modu Convenient Crossbow, który pozwala na wyprodukowanie kuszy i bełtów kiedy tylko weźmie się adekwatny perk kowalstwa. Dodatkowo dodaje kusze i bełty do listy losowego wyposażenia NPC, więc staje się ona dość powszechnie stosowaną bronią. Przebijanie pancerzy i alchemiczne bełty ciągle wymagają zrobienia questów dla Dawnguard.

Edytowano przez kireta
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Od siebie polecam http://skyrim.nexusmods.com/mods/15489/?-Cartograph Map Markers.

Chodzi po prostu o to że np. w Białej Grani chcesz szybko podróżować do danego sklepu, a dzięki temu modowi jest to możliwe(oczywiście musisz go najpierw odkryć). Każda lokacja we wszystkich miastach(sklepy, karczmy itd.) po odkryciu jest zaznaczona na mapie. Jak dla mnie przydatne, nie wiem czy Ci się spodoba ale ja tego używałem.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TheGlocKPL

RaceMenu dodaje możliwość skalowania broni, ja używam tego bo moja postać nie jest za wielka, a łuk i kołczan są zbyt duze. Dodaje też inne możlwiości customizacji postaci w tym nowe tatuaże można dodać itd.

Ogólnie nie ma za wiele rzeczy do UI gry, można sobie inną mapę dać (widać drogi, itd.), a poza tym nic innego w tym stylu już nie przychodzi mi do głowy.

@Qarci

Jaki mod dokładnie robi Ci takie problemy? O ile raz widzisz modele, a raz nie to raczej problem z twoją grą, a nie modem, chociaż może być na odwrót. Może po prostu nie ładuje obrazu bo za dużo VRAM'u zużywasz czy coś w tym stylu i po prostu "dławi się". Tak czy owak w ostateczności może to być po prostu niedopracowany mod i nic z tym nie zrobisz, ew. można napisać do twórcy i zapytać o ten problem.

Edytowano przez Tom1800
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem był z modem Immersive Weapons. Ale udało mi się to naprawić w najbardziej prosty sposób jaki jest możliwy. Zainstalowałem tego moda jeszcze raz z tą różnicą, że nie instalowałem spolszczenia. Włączam grę i proszę bardzo modele się ładują :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób posiadających dodatek Heartfire do Szkajrima i bawiących się nim. Widzieliście manekiny na zbroje, prawda? A widzieliście je wędrujące? To trochę dziwne, raz manekin jest w jednym miejscu, pójdę gdzieś i wrócę z powrotem do domu a tam manekin praktycznie przy schodach stoi (ci co mają piętro w domu wiedzą jaka jest odległość od schodów do manekina). Wie ktoś czym to jest spowodowane? I czy da się temu jakoś przeciwdziałać? Niby nie przeszkadza to tak bardzo ale boję się, że mi ten manekin nocą do sypialni przyjdzie i mnie udusi. ;P

PS miałem też innego, można żec, pożytecznego buga. Otóż założyłem na wyżej wspomnianego manekina zbroję. Po jakimś czasie znalazłem ładniejsza, zabrałem my poprzednią i dałem nową. Po jakimś czasie patrzę, a na nim z powrotem stara zbroja. Okazało się, że jakimś cudem stara zbroja na nim "wyrosła" a drugi pancerz nadal w nim jest. Tym sposobem pozyskałem z mego produktywność kolegi kilka sporo wartych orczych zbroi, dzięki czemu poprawiłem finanse. ;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My tu gadu gadu o łukach i kuszach (chociaż bardzo mnie to interesuję bo teraz gram zbójcą/złodziejem, wiec jak macie jakieś propozycję modów odnośnie tych broni proszę podawać tudzież dla osób grających takim archetypem postaci), a chciałbym się spytać jaki mod polecacie dla magów, z dodatkowymi czarami itp. ? Ale takie co by nie psuły klimatu gry i nie były zbytnio przesadzone.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apocalypse spell pack, ale bez spolszczenia, bo lubi wywalać grę; oraz Midas Magic. Naprawdę dobre mody. Przykładowo, w ASP jest mod na teleport, ale nie działa on na zasadzie - gdzie nakierujesz tam będziesz, a przypomina tor lotu pocisku, tzn. opada. Tak więc nie będzie sytuacji, w której przeniesiesz się o 100 lub więcej metrów. Przydatne gdy musisz zejść w dół, no bo w końcu spada.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...