rumbur Napisano Styczeń 24, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2013 @ up - na normalu,@kisiel231 - zza normalnej tarczy da się walić zaklęciami, zza warda chyba już nie.. ale jak mówiłem w ogóle nie używałem tego, tyle co zapuściłem na początek aby sprawdzić, po czym zrezygnowałem. Zaklęcia już same w sobie sporo kosztują, żebym jeszcze musiał marnować manę na coś co konsekwencji może raczej mnie dobić niż uratować życie. Dlatego wyznaję pogląd, ze lepiej zaklęć wroga unikać niż się przed nimi bronić.Czasami marzy mi się system kontrowania czarów, wiecie, gość rzuci fireballa ja mu kontrę lodowym i zaklęcia się zniosą, ale pewnie za dużo wymagam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Czasami marzy mi się system kontrowania czarów, wiecie, gość rzuci fireballa ja mu kontrę lodowym i zaklęcia się zniosą, ale pewnie za dużo wymagam.W starym Morrowindzie jest tak, że jak rzucasz jednocześnie pocisk razem z wrogim magiem i one się zderzą to się zniosą. Może nie zależy to od rodzaju pocisku, ale tak jest. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumbur Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Wiesz co, faktycznie, całkiem o tym zapomniałem, może przez to, że ostatni raz w Morka grałem półtora roku temu, może dlatego, że zawsze biegam Magiem Bojowym, z naciskiem na Bojowy ( zna się dai-katana i zaczynamy młóckę ). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Wiesz co, faktycznie, całkiem o tym zapomniałem, może przez to, że ostatni raz w Morka grałem półtora roku temu, może dlatego, że zawsze biegam Magiem Bojowym, z naciskiem na Bojowy ( zna się dai-katana i zaczynamy młóckę ).A ja ledwo wczoraj zrobiłem postać drowa (rasa z moda) czarodziejki i obrzucałem się zaklęciami z jednym magiem w jaskini niedaleko lokacji startowej to wiem. Orkiem właściwie już nie gram bo go prawie całkowicie rozwinąłem. Tylko przywołanie ma na 82 i płatnerstwo na 75. Podobno kowal z fortu w Ebonheart rozwija je na 100, ale nie mam w opcjach szkolenia. Przywołanie rozwija gość ze świątyni w Balmorze, ale mnie z niej wywalili więc nie mogę się wyszkolić. Mógłbym teoretycznie przywoływać w swojej bazie jakieś zjawy czy inne młokosy i tak to rozwinąć tylko mi się nie chce. Wypróbuję nim tylko 1 moda na zbroję Rycerza Cesarskiego Smoka bo mam już ten tytuł i tylko zostało iść do jednego gostka. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nerf0 Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Ja obecnie stworzyłem sobie młodą bretonkę w prawicy dzierżącą miecz, a w lewicy jakieś przydatne w danej chwili zaklęcie (domyślnie są to płomienie). Przez plecy przewieszony ma łuk, którym może skutecznie naruszyć oddalonych wrogów bez obawy, że ją dopadną, a jeśli warunki są sprzyjające to podkrada się do nieszczęśników i eliminuje ich skrytobójczym ciosem w plecy wyprowadzonym dwoma sztyletami. Gdyby to nie wystarczyło szybkie podpieczenie zaklęciem zwykle kończy zabawę. Przydatny jest także podręczny zestaw rozmaitych trucizn, które nałożone na ostrze pomagają wyeliminować naprawdę upartych niemilców. W razie potrzeby zaś zawsze umie sobie poradzić w starciu bezpośrednim, ale tego stara się unikać jeśli tylko jest na to szansa.W skrócie: lekko opancerzony mag/skrytobójca wspierany solidną porcją alchemii, okazyjnie korzystający z łuku i biorący udział w starciu bezpośrednim. Jeszcze nie dane mi było korzystać z tarczy więc ciężko mi powiedzieć co straciłem, a co zyskałem na takim stylu gry, który jest dla mnie jakoś dziwnie naturalny i nawet przez chwilę nie przyszło mi do głowy grać czystym wojownikiem/magiem/skrytobójcą. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Chodzi teraz o Skyrima? Kupiłem, ale nie gram bo mi nie pójdzie. Najnowsza część jaka mi pojdzie to Oblivion, ale on jest trochę biedny. Dlatego właśnie zostałem przy starym, dobrym Morrowindzie. Zmodowanym w dużym stopniu w tym mody better heads i better bodies. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 (edytowany) Mam pytanie. Zrobiłem(chyba)wszystkie misje w Moonpath to Elsweyr i nie wiem jak mam wrócić do Skyrim. Jak się nie uda, to wczytam zapis z przed rozpoczęcia tego moda, no ale wtedy godzina grania, wbity level i pare drogich itemów(znalezionych w krainie) poszłyby na marne. Edytowano Styczeń 25, 2013 przez Morphine Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Użyj komendy. Chyba na ostatnich pięciu stronach ktoś podał wszystkie. No chyba że to nie to forum Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Gdzieś tam jest opcja, żeby powrócić do Skyrim. Wydaje mi się, że z tej lokacji, gdzie ma się tę "posiadłość" jako prezent od Khajiitów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Użyj komendy. Chyba na ostatnich pięciu stronach ktoś podał wszystkie. No chyba że to nie to forum No chyba forum pomyliłeś. Ale skoro już wspomniałeś, jakiej komendy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumbur Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 "Moonpath to Elsweyr" - jak ci się w niego grało ? Znaczy się misje jakieś konkretne, czy typowe przynieś, podaj, pozamiataj ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Styczeń 25, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2013 Hmm, ogólne wrażenie, jak dla mnie, takie sobie. Co prawda mocną stroną jest wygląd niektórych lokacji, ale z jakiegoś powodu, nie za bardzo mnie to wciągnęło. Nie powiem Ci, że:nie podoba mi się to; podoba mi się to;to jest zrobione źle, a to dobrze. Po prostu całokształt mi ni podchodzi. Misje są takie troche nudne, niezróżnicowane. Mam takie wrażenie,(nie wiem, może tylko mi się tak wydaje) że odrobinę widać, że nie robili tego profesjonaliści. Możliwe, że tylko mi sie nie podoba, że się nie znam, ale ten mod nie spodobał mi się za bardzo. No ale jak już wspominałem, to jest moje zdanie i każdy może mieć inne. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SimonTheSorcerer Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 Poleci ktoś jakieś dobre mody polepszające gameplay? Chodzi mi o coś w rodzaju zwiększenia przydatności jakiejś broni, modyfikacje obrażeń/ochrony czy też zbalansowanie rozgrywki. Więc głównie mam na myśli walkę, choć inne godne polecenia mody także będę u mnie mile widziane. Drugie pytanie: jak instalować te całe ENB? Mało ważą, a nawet nieźle ulepszają szatę graficzną. Wrzucam pliki danego ENB do głównego folderu gry, ale to nie działa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Raven 100 Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 Mody: Najlepsze są ASIS i SKyrim Redone. Poczytaj o nich na Skyrim Nexus, oba zmieniają naprawdę wiele rzeczy, więc lepiej je osbie porównaj.ENB - poczytaj Readme do plików. Serio, tak będzie wszystko napisane. Ostrzegam jednak, liczba klatek na sekudnę naprawdę drastycznie spada. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SimonTheSorcerer Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 No dobra, ale w readme jest tylko napisane, żeby wrzucić wszystko do głównego folderu. Robię tak i nie działa. A co do spowolnienia gry to nie ma co się martwić, mam odpowiednią maszynę do takich zabaw. A jakieś mody na zwiększenie skuteczności/wygody używania łuków? Coś ze stealthem też bym przygarnął. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Raven 100 Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 To może spróbuj z tym ENB? Tutaj w Readme jest wszystko opisane. Modów na poprawę skradania żadnych specjalnych nie ma, ewentualnie drzewko perków jest poprawione w Skyrim Redone. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 O sposobie instalowania modów proszę pytać się w Pomocnej Dłoni. To temat do dyskusji o wrażeniach z gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 (edytowany) @Timex, nie sprawdziłem jeszcze wszystkich zaklęć, ale na szczególną uwagę zasługują zaklęcia ze szkoły przemiany np. 20 sekundowy paraliż (niestety tani jeśli chodzi o manę, więc balans spada) oraz nieprzesadzony teleport, którego użycie przypomina tor lotu strzału z łuku, z tym że opada bardzo szybko, więc zasięg wynosi, tak na oko jakieś, 20/25 metrów. Edytowano Styczeń 26, 2013 przez kisiel231 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 Doradźcie mi. Chce zrobić sobie nową postać, ale nie mogę się zdecydować jaką. Mam dwie opcje:1. Łucznik skrytobójca, który co jakiś czas ukradnie to i owo.2. Skrytobójca, dwa sztylety, złodziej.W Skyrimie uwielbiam grać łucznikiem,(kiedyś miałem nim 36lv) ale cichym zabójcą z dwoma sztyletami jeszcze nie miałem okazji pograć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 @SimonTheSorcererWprowadziłeś poprawki do pliku SkyrimPrefs.ini? Jeśli nie, nie ma się co dziwić, że Ci nie działa. W spoilerze masz wszelkie potrzebne poprawki, które muszą działać (ja działam na czystej wersji 0.143) A przez główny folder, autorzy plików ReadMe rozumieją folder skyrim w folderze common. Nie chodzi im o folder Data.bFloatPointRenderTarget=1 must be set in SkyrimPrefs.ini file to make this mod work. Start SkyrimLauncher.exe to configure your video options again.To work correctly, sky lighting require rendering objects to shadow, so edit manually following lines in file SkyrimPrefs.ini:bTreesReceiveShadows=1bDrawLandShadows=1bShadowsOnGrass=1Odnośnie spadku klatek: to zależy też, jakiego ENB się używa. Te z Nexusa niektóre rzeczywiście, potrafią zdławić najwydajniejsze maszyny. Ale standardowy poprawia również oświetlenie, nie dławiąc za bardzo maszyn. Bo nie zapominajmy, że ENB odpowiada tylko za oświetlenie. Tekstury są z "zewnątrz".@MorphineJeśli o mnie chodzi, skłaniałbym się ku pierwszej opcji. Łuk i sztylety powinny coś zdziałać. A jakby dodać do tego trucizny, to by było bardzo dobrze.@kisiel231Dzięki ^^ Jak będę grał na nowo, z pewnością się zainstaluje te modyfikacje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 W tej pierwszej opcji, nie chodziło mi o łuk+sztylety, tylko o sam łuk. Pisząc że skrytobójca, miałem na myśli łucznika zabijającego z ukrycia. Ale chyba zrobię łucznika w lekkiej zbroi, który leczy się czarami. A co do rasy, to jeszcze nie wiem. Na łucznika najlepszy jest oczywiście Leśny Elf, ale nim już grałem, więc może nie zważając na bonusy do skilli, wybiorę rasę fajnie wyglądająca, no i oczywiście taką, z którą jeszcze nie uświadczałem przygód Skyrima Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumbur Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 Wiesz, jak chcesz być łucznikiem, to ściągnij mody dotyczące strzał, choćby ze STEAM Workshop. Niektóre są naprawdę rewelacyjne, jeśli już nie dają ci gotowych do kupienia wybuchających strzał, strzał z kwasem, itd.. to przynajmniej pozwalają takowe stworzyć.Z ciekawości, gra złodziejem z dwoma sztyletami ma w ogóle sens ? Znaczy się z tego co wiem, dobrych sztyletów w Skyrimie to raczej nie ma, chyba, że sam sobie zrobisz. Znaczy się, wyobrażasz sobie, że masz zabić smoka dwoma sztyletami ?A z innej beczki, widzieliście na Steamie tego faceta, co przechodził Skyrima używając tylko wyłącznie zaklęć iluzji, nie zabijał nikogo, kogo nie trzeba było, a jak trzeba był kogoś kropnąć, to wynajmował pomocnika. W sumie ciekawe jak się to skończyło... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 Jakby ci to powiedzieć... skrytobójca który leczy się czarami nie do końca jest skrytobójcą, gdy leczy się w pobliżu wroga, gdyż czary słychać. Do skrytobójcy potrzebne są potki lub artefakty wspomagające regenerację. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 (edytowany) Dobra, dzięki za rady, ale już stworzyłem Leśnego Elfa. Będę się skradał, eliminował wrogów z łuku, może coś tam podkradnę, ulecze się przywracaniem. Takie mam zamierzenia, a jak to wyjdzie? Zobaczymy, ale myślę, że będzie fajnie. @Rumbur A jakie są najlepsze mody poprawiające łucznictwo?Wie ktoś może, czy są jakieś mody, które sprawiają, źe stary sposób na kowalstwo ze sztyletami działa przy najnowszej wersji Skyrima?P.S. Z góry prepraszam, jeśli napisałem to zbyt chaotycznie, ale myśle, że wszyscy zrozumieją. Edytowano Styczeń 26, 2013 przez Morphine Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumbur Napisano Styczeń 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2013 Poprawiające jako co ? Zwiększające DMG łuków, dodające właściwości strzał ? W sumie:1. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=119797806&searchtext=Bows - ten mam zainstalowany2. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=7417&searchtext=Bows - ten planowałem zainstalować, ale zrezygnowałem3. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=13650 - tego nie znałem, ale też zainstaluje, zapowiada się fajnie.4.http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=114221924&searchtext=archery - tu masz inną wersję powyższego pomysłu, w sumie sam wybierz, który jest lepszy.Jeśli chodzi o mechanikę walki łukiem ( to znaczy fizyka i te sprawy ) to nie spotkałem się z pojedynczym modem, który by się do tego odnosił, niemniej nie szukałem zbyt intensywnie Z tego co wiem na http://www.skyrimgems.com/ można znaleźć mody, który w sposób kompletny odmieniają reguły Skyrim, podobnie jak wspomniany na stronie głównej CDA "Requiem". Jeden z tych modów zmieniał łucznictwo całkiem całkiem, nie pamiętam tylko który. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.