Treser Napisano Styczeń 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 4, 2011 http://morrowind2011.wordpress.com/ Nie dowiedziałbym się o tym, gdyby nie news na głównej.. Jak obejrzałem filmik, powiedziałem sobie: TAK, ja to muszę mieć Tak bardzo mi się ten mod podobał (na filmiku), że nie mogę się powstrzymać przed pobraniem go z sieci.. To wszystko wygląda po prostu ŚWIETNIE!!! Pozostaje mi jeszcze odszukać w stercie gier TESa III, zainstalować go, potem moda i rozkoszować się grą na nowo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeq52 Napisano Styczeń 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 4, 2011 Bo ja wiem... Na pewno wygląda to fajnie, plusem jest to, że jest to instalka (chyba? Bo nie mam za bardzo możliwości sprawdzenia), gdzie w ciągu paru minut jesteś to w stanie ogarnąć. Natomiast widziałem już kilka filmików, gdzie Morrowind wyglądał jeszcze lepiej, natomiast tam już trzeba spędzić mnóstwo czasu, aby uzyskać takie efekty. Bądź co bądź - na pewno warto spróbować Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Treser Napisano Styczeń 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 4, 2011 widziałem już kilka filmików, gdzie Morrowind wyglądał jeszcze lepiej A to były tylko jakieś takie filmiki, na których "poprawiony" był tylko fragment mapy, czy był to jakiś "pełnoprawny" mod? Bo jeśli to drugie, to narobiłeś mi teraz taką ochotę spróbowania tego moda... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elev8tor Napisano Styczeń 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 4, 2011 Ja osobiście po tym padłem i muszę to cudo mieć i jednak Morka trzeba będzie zainstalować na nowym komputerze, ciekaw jestem jak stoi z wymaganiami tegoż moda, ale naprawdę wygląda to kapitalnie, jedynie mogliby modele postaci jeszcze ulepszyć, ale ta szata roślinna, woda, kompletnie odmienione - wszystko. Cała wyspa od nowa, ciekawe czy mod również dotyczy obu, oficjalnych dodatków. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeq52 Napisano Styczeń 4, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 4, 2011 (edytowany) Czy był to jakiś "pełnoprawny" mod? Bo jeśli to drugie, to narobiłeś mi teraz taką ochotę spróbowania tego moda... wub.gif No właśnie w tym problem, że takich paczek, na zainstalowanie ich w kilka minut jest niewiele, a ta podana wyżej jest chyba jedną z lepszych i jak tak czytam instrukcję - jedną z łatwiejszych do zainstalowania. Kilka stron wcześniej był podany inny, ale jak już kilka osób zwróciło uwagę jest tam mnóstwo bawienia się i instalowania całej masy modów, także musiałbyś sobie kilka godzin z życiorysu na ściągnięcie tego i zainstalowanie wyjąć ciekaw jestem jak stoi z wymaganiami tegoż moda Wymagania będą na pewno większe, w dużej mierze wpływa na to MGE. Jednak bez przesady - podejrzewam że komputer na którym poszedł Oblivion bezproblemowo wystarczy do tego moda. Cała wyspa od nowa, ciekawe czy mod również dotyczy obu, oficjalnych dodatków. W instrukcji według Chapter 2 wychodzi na to, że tak. Edytowano Styczeń 4, 2011 przez freeq52 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki970 Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 PS: Windows 7 w wersji 32- czy 64-bitowej? Bo z tego co wiem ten problem dotyczy jedynie wersji 64-bitowej... U mnie na na 64-bitowej 7 Morrowind bez problemu chodzi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 (edytowany) Odnośnie wspomnianego wyżej projektu chciałbym tylko zauważyć, że autor stworzył go poniekąd "nielegalnie", nie pytając twórców tych modów o pozwolenie w kwestii wykorzystania ich pracy. W najbliższym czasie ta kompilacja zostanie najprawdopodobniej usunięta, o co zaapelowali autorzy pluginów wchodzących w jej skład. Edytowano Styczeń 5, 2011 przez Murezor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexter666 Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 W sumie słusznie, ale zamiast usuwać mogli by przynajmniej negocjować. Skoro efekt jest tak dobry, to szkoda od razu wycofywać modyfikację. Zwłaszcza że ułatwia graczom to, co i tak było zamierzeniem twórców (polepszenie jakości wizualnej). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeq52 Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 Według mnie to przesada... Ew. mógł gdzieś umieścić nazwiska twórców tych modów, ale czy on wziął za stworzenie tego moda jakieś pieniądze? Raczej wątpię. Mam nadzieję, że ludzie zmądrzeją, bo koleś poświęcił trochę czasu na stworzenie tego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HidesHisFace Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 A ja tam będę twórców modów bronił w tym wypadku - dokładnie tak samo jak ze sztuką. Załóżmy, że ktoś wykorzystałby moje prace na swoim blogu - nie pobierając z tego powodu żadnej korzyści etc. Niby nieszkodliwie, ale nakazałbym swoje prace usunąć z bloga. Dlaczego? Autor bloga nie zapytał mnie o zgodę - więc nie ma zmiłuj - i nie obchodziłoby mnie to, czy podał linki do mojej galerii, czy nie. Gdyby zapytał o pozwolenie po fakcie, także spotkałby się z odmową. Gdyby jednak zapytał PRZED wlepieniem na swojego bloga - bez problemu. Analogiczna sytuacja jest przy tej kompilacji. Zapytanie o zgodę nic nie kosztuje, więc dla twórcy kompilacji usprawiedliwienia nie ma. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elev8tor Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 Usunięcie? Oby nie, przecież nie dość, że efekt może być świetny to na dodatek wielka praca poszłaby na marne, ale ile jest modów do innych gier? FIFA, PES, te rzeczy itp. To Morrowinda też powinno to przejść. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeq52 Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 Wiesz, tak naprawdę ciężko powiedzieć nam forumowiczom, jak cała sytuacja wyglądała. Być może z jakąś częścią moderów się kontaktował, a może nie dostał żadnych odpowiedzi od większości, a może liczył na to, że robiąc coś dla innych zyska ich zgodę, bo przecież tak jak oni tworzy to dla fanów. Z jednej strony go nie potępiam, z drugiej nie chwalę tego, co zrobił. Ciężko powiedzieć... W sumie dobrze by było jakby chociaż część z nich się zgodziła - na pewno niektóre mody można zastąpić innymi, bo przecież tych nie brakuje. Pytanie tylko czy jemu lub komuś innemu będzie się to chciało znów robić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
foris Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 Próbował ktoś czy kompilacja modów działa na polskiej wersji? Ewentualnie co trzeba by zrobić by działała? Co do zgody na reupload modów* od twórców to moim zdaniem 1) Zachowują się jak pies ogrodnika 2) Autor kompilacji wyraźnie napisał że pytał ich o zgodę tylko że dopóki kompilacja nie stała się sławna mieli to w czterech literach i nawet odpisać im się nie chciało. * Tak, reupload ponieważ cała kłótnia jest TYLKO i WYŁĄCZNIE o to że dane mody są od razu w kompilacji a nie tylko linki by samemu ściągać z dziesiątek serwisów i je dostosowywać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xibalbha Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 Próbował ktoś czy kompilacja modów działa na polskiej wersji? Ewentualnie co trzeba by zrobić by działała? Z moją Złotą Edycją współpracować nie chce. Wpierw wyświetla się kilka komunikatów-ostrzeżeń podczas startowania programu, a później, gdy odpalam Nową Grę, wyświetla komunikat o błędzie i wychodzi do Windows. Podejrzewam moda Atmospheric Sounds, ponieważ ten sam błąd miałem kiedyś, gdy go samego próbowałem do Morka wrzucić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seba2b7 Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 Co do polskiej wersji, to musicie przekonwertować wszystkie mody z tego packa do wersji polskiej (używa się kowertera magnusa), wtedy wszystko będzie chodzić ok. Natomiast jest chodzi, o to te problemy z Morrowind Graphical 2011 czy jak to się zwie, to absolutnie popieram twórców poszczególnych modów. Zupełnie rozumiem ich zachowanie, gdyż wszystkie laury i pochwały zebrał koleś który tylko pościągał czyjeś prace, skleił to w jeden .exe (czy co to jest), i udostępnił... Niby są tam jakieś creditsy, jednak mimo wszytsko wypadałoby zapytać o zgodę autorów tych pluginów. Ciekaw jestem jak ta sprawa się rozwiąże. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
foris Napisano Styczeń 5, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2011 A oto kilka faktów od autora kompilacji: 1. This was posted on Reddit weeks ago, it was no surpise attack on those people or the authors. 2. I credit everyone and made a very detailed document that I was updating 3. Less than one day I started to get threats and legal threats from it?s authors 4. I never once took credit for any of the mods, nor post to any of the News site the information went out and I had nothing to do with it 4. Sean ?peachykeen@fliggerty.com? started a nasty chain of emails and forced me to take this down. Warto poczytać jak ludzie potrafią wszystko zniszczyć z zawiści. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HidesHisFace Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 A oto kilka faktów od autora kompilacji: "Faktów" raczej - sądząc po tym, co wyczytałem na forum i na stronie i po skonfrontowaniu tego wszystkiego z tym kawałkiem wyjasnienia... Warto zwrócić uwagę na kilka faktów: Raz - autor kompilacji NAJPIERW zrobił, a potem pokazal moderom efekty. Duży błąd - najpierw się pyta, chyba, że autor moda wyraźnie zaznacza w opisie, że nie trzeba (są tacy). W kompilacji znajdują się mody, których autorzy nie pojawiają się już na scenie moderskiej, a także takie, które sa często aktualizowane (twórcy takich modów zwykle nie pozwalają na stosowanie ich w kompilacjach, ze względu właśnie na te aktualizacje), a także kilka od twórców, którzy po prostu nie dają na takie rzeczy zgody. Autor sam się przyznał, że dostawał całe masy e-maili z podziękowaniami dla siebie i dla twórców oryginalnych modów, tyle tylko, że żaden z twórców tych podziękowań na oczy nie widział. Na koniec mały element podważający wiarygodność jego wyjaśnienia - podaje mail kolesia, który zaczął mu jechać po sprawie legalności kompilacji, niejako zachęcając własnych fanów do wojny hate-mailowej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 Ja mam pytanie co do Obliviona, tj. chciałem sobie wrzucić mod OOO (Oscuros Oblivion Overhaul) m.in. usuwający denerwujący level scalling, ale jak czytam, że powoduje on, iż gra jest znacznie bardziej wymagająca, trudniejsza itp., to myślę sobie: nie o to mi chodziło... Czy tak jest w istocie? Może da się tylko zlikwidować level scalling, bez ingerencji w pozostałe rzeczy? Przed reinstalką miałem OOO i bywało miejscami bardzo trudno, ale znowuż te skalowanie levelów to fatalna rzecz... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 Nie do końca rozumiem - przecież to właśnie zlikwidowanie mechanizmu level scallingu przez OOO powoduje, że gra staje się o wiele trudniejsza... Niestety nie istnieje modyfikacja, która jedynie usuwa level scalling, nie wnosząc do gry żadnej innej zawartości. Natomiast jeśli zamiast całkowicie likwidować level scalling wolałbyś w pewny stopniu ograniczyć jego działanie, to sugeruję ściągnięcie i zainstalowanie modu Francesco's leveled creatures/items mod. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 (edytowany) Hmm... bo ja znowuż słyszałem, że level scalling powoduje, że nawet po wieeeelu godzinach gry nie jesteśmy jako tako mocni, a nawet z wypasionym sprzętem i bardzo wysokim levelem wciąż zabicie wroga (szczególnie w dużych ilościach) przyjdzie nam nierzadko ze sporym trudem. Być może do końca nie rozumiem istoty LS, ale postaram się o tym poczytać. PS. Jeszcze mam pytanie, jaki mod zmienia hud na taki: Szukałem wszędzie i za Chiny nie mogłem znaleźć. Zdaje się, że znalazłem tego nowego HUDa razem z modem Natural Environments. Cóż, ciężko było go wygrzebać z tej sterty plików, ale kombinowanie się opłacało. Edytowano Styczeń 6, 2011 przez Vantage Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zdenio Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 http://www.gameinformer.com/b/news/archive...s-v-skyrim.aspx Następny numer GI przyniesie pierwsze informacje na temat Skyrim. Co bardziej hardkorowi fani mogą przetłumaczyć na angielski tekst z tylnej okładki P.S. Kocham okładki Game Informera. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HidesHisFace Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 Ciężko będzie - nie jest to ani pismo daedryczne, ani dwemerowe, toteż nie ma punktu odniesienia. Co do level scallingu. Jego istota polega na tym, że przeciwnicy zawsze mają mniej więcej ten sam poziom, co postać gracza. To samo dotyczy ekwipunku znajdowanego u przeciwników i w skrzyniach, a także nagród za questy. Prowadzi to do wielu absurdów: Przede wszystkim - nie opłaca się rozwijać postaci, bo przeciwnicy i tak będą mniej więcej tak samo trudni. Dalej - absurdy ekwpipunku i występowania stworów - na niskich poziomach nie sposób znaleźć niekórych przeciwników, jak np. minotaurów, ponadto poza BARDZO nielicznymi wyjątkami nie można nigdzie znaleźć dobrego ekwipunku - wszystko szyte jest na miarę poziomu postaci. Na wyższych poziomach słabi przeciwnicy (jak większość szczurów na ten przykład, czy czarnych niedźwiedzi) po prostu wymierają i zostają zastąpieni przez mocniejsze wersje. Przeciwnicy za to - tak jest, nawet wszawi bandyci noszą na sobie sprzęt, który według lore gry powinien być ekstremalnie trudny do znalezienia i przekazywany w magnackich rodach z pokolenia na pokolenie. Nagrody za questy - tych zadań, które dają unikalne przedmioty nie opłaca się wykonywać na niskich levelach. Oto cała istota level scallingu - absurd niszczący klimat. OOO usuwa level scalling, a raczej modyfikuje go w taki sposób, że niektóre grupy wrogów levelują tylko do pewnego stopnia, mają inne listy ekwipunku i są porozmieszczane inaczej. Znaczy to, że już na pierwszym levelu można od biedy spotkać np. widmowych wojowników, czy najeźdźców, którzy startują od 20+lvla. Tacy prymitywni bandyci za to nigdy nie przekroczą 15 poziomu i nie bedą mieli sprzętu lepszego niż kolczugi i okazyjne uszkodzone przedmioty lepszej jakości - przez co dla wysoko poziomowej postaci nie będą stanowić problemów. Wszystko to sprawia, że świat jest daleko bardziej niebezpieczny dla niskopoziomowej postaci, która nie wie, gdzie są niskopoziomowi wrogowie. Ergo - cała trudność polega na poznaniu rozmieszczenia przeciwników o różnych poziomach, oraz porozrzucanego wysokopoziomowego (i praktycznie niedostępnego na wrogach!) ekwipunku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buranchi Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 PRzecież przetłumaczenie tego tekstu nic nie da,mam na myśli, zamiana znak-litera. To jakiś inny język, ale możliwe że to tekst do przewodniej melodii TESV. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeq52 Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 Vantage, po prostu zainstaluj OOO i sprawdź czy Ci będzie pasował poziom trudności. Na pewno się trochę zwiększa względem oryginału, ale przecież w grze możesz ustawić poziom trudności gry na niższy, a on nie jest aż tak wymagający nawet z tym modem. Hehe, ja sam ostatnio odpaliłem z czystej ciekawości OOO oraz grę na najwyższym poziomie trudności i zaraz po wyjściu z więzienia/lochów (początek gry) zmierzyłem się ze zwykłym bandytą za pomocą łuku - zabiłem go 20 którąś strzałą Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elev8tor Napisano Styczeń 6, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 6, 2011 Ta okładka faktycznie ciekawa, taka w stylu TESów i właśnie takiej bym się spodziewał. Co do gry to oczywiście bardzo na nią czekam i liczę, że wyjdzie edycja kolekcjonerska za dobrą cenę i z dobrą zawartością. Co do level scallingu to dobrze podsumował to HidesHisFace, nie miałoby to sensu, kiedyś z kumplem u niego w domu bawiliśmy się różnymi MODami do Obka i już kiedy do niego przyszedłem miał zainstalowaną tą modyfikację i stwierdził, że gra mu się z nią po prostu źle, a też chciał "tylko" zwiększyć poziom trudności gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.