Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Slateer

Call of Duty (seria)

Polecane posty

Zaskoczyła mnie dość wysoka ilość RAM, którą będę musiał posiadać - 64bit OS. Poza tym, wymagania są rozsądne, rzekłbym nawet - niskie. Wydaje mi się, że na minimalnie lepszym sprzęcie Black Ops odpali w wysokiej rozdzielczości i na co najmniej średnich detalach. Radeon HD 3870? Nic mocnego.

Nasuwa mi się pytanie: teraz należy chwalić panów odpowiedzialnych za ten tytuł, ponieważ druga część pod względem technologicznym nie odbiega daleko od poprzedniczki, czy może ich zlinczować?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mnie skrytykować ale dla mnie cod zatrzymał się po Call of duty 4 Modern Warfare. Grałem w każdą odsłonę tej serii i niby wciaż dodają jakieś tam bajery, systemy lvlowania niby to jest fajne. Single są nawet dobre, aczkolwiek jeśli chodzi o multiplayer to cod 4 wg mnie jest najlepszym fps w jakiego grałem. Spędziłem prawie 2 lata w rozgrywkach elektronicznych, i dostrzegłem że scena cod4 była wyśmienita - masa turniejii, wiele fragmovie, wywiady, streamy ta gra żyła i była jedną z najlepszych gier esportowych. Niestety teraz jest inaczej, gra zdecydowanie jest słabsza i podniszczona poprzez inne części call'a.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scena cod4 była wyśmienita - masa turniejii, wiele fragmovie, wywiady, streamy ta gra żyła i była jedną z najlepszych gier esportowych. Niestety teraz jest inaczej, gra zdecydowanie jest słabsza i podniszczona poprzez inne części call'a.

Cod4 dalej jest świetną grą i nie jest niszczona przez inne części serii COD. To tak jakby mówić, że nowy opel astra zniszczył poprzednie modele. Gra żyje własnym życiem i ma wokół siebie jakąś społeczność. Nikt nikomu nie każe grać w najnowsze części. POdoba się COD 4? Graj w CoDa 4.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gry nieobsługujące Windowsa XP wychodzą coraz częściej. Najpierw Just Cause 2, potem FIFA 13, teraz Black Ops II... Trochę szkoda, ale trzeba też pamiętać, że dzięki temu produkcje mogą posiadać lepszą oprawę graficzną i być bardziej nowoczesne. Jeśli ten zabieg ma prowadzić do nextgenowości serii CoD (która przecież dawno temu przestała zachwycać grafiką) - jestem za.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten zabieg ma prowadzić do nextgenowości serii CoD (która przecież dawno temu przestała zachwycać grafiką) - jestem za.

Zabieg ten prowadzi do włączenia obsługi DX 11, którego nie da się odpalić na innej wersji niż vista bądź win 7. Z next genem ma to niewiele wspólnego ponieważ tak naprawdę zmiane ulegną efekty świetlne oraz łączenia tekstur.

Więcej info o tym po polsku :

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Call of Duty skończyło się na części World at War. Myślałem, że pierwszy Modern Warfare to jakaś chwilowa niemoc twórców, a tu potem kolejne Modern Warfary. Dla mnie żadna gra dziejąca się w czasach współczesnych nie ma klimatu, po prostu jest to kolejna zwykła strzelanka. Call of Duty World at War przeszedłem jakieś 8 razy i mimo to mi się nie nudziło - niepowtarzalny klimat, atmosfera, a na przykład współczesna strzelanka po 1 przejściu się nudzi... co ja mówię, już w połowie rozgrywki się nudzi. Szkoda, że nie tworzą już tak wielu gier jak dawniej z okresu II Wojny Światowej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin93123 Nie mogę się z tobą w pełni zgodzić. Jako fan Toma Clancy`ego, uważam że fabuła pierwszego MW bije na głowę ostatnie gry UbiSoftu chwalące się "patronem" mistrza sensacji. W dodatku klimat, choć rzeczywiście nawiązuje do filmów rodem z Hollywood, w paru miejscach świetnie naśladuje najlepsze momenty z fpsów taktycznych, takich jak np. seria Rainbow Six. World at War to także świetna gra ale klimatem przegrywa na całej linii z Brothers in Arms Hell`s Highway, który ma IMO najlepszą fabułę osadzoną w realiach IIWŚ.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin93123 Nie mogę się z tobą w pełni zgodzić. Jako fan Toma Clancy`ego, uważam że fabuła pierwszego MW bije na głowę ostatnie gry UbiSoftu chwalące się "patronem" mistrza sensacji.

Zgodzę się - fabuła w CoD4 była chyba najlepsza (na pewno lepsza od drętwych Vegasów czy BF3), ale w MW2 i MW3 IMO trochę za bardzo popłynęli (zwłaszcza w MW2, gdzie wiele rzeczy kupy się nie trzyma).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin93123 Nie mogę się z tobą w pełni zgodzić. Jako fan Toma Clancy`ego, uważam że fabuła pierwszego MW bije na głowę ostatnie gry UbiSoftu chwalące się "patronem" mistrza sensacji. W dodatku klimat, choć rzeczywiście nawiązuje do filmów rodem z Hollywood, w paru miejscach świetnie naśladuje najlepsze momenty z fpsów taktycznych, takich jak np. seria Rainbow Six. World at War to także świetna gra ale klimatem przegrywa na całej linii z Brothers in Arms Hell`s Highway, który ma IMO najlepszą fabułę osadzoną w realiach IIWŚ.

Mnie również Brothers in Arms: Hell's Highway się spodobało ale uważam, że fabuła w Call of Duty 5 jest zdecydowanie lepsza. Może i w niektórych miejscach jest przerysowana, ale przynajmniej jest więcej akcji. Jedynie szkoda, że nowy Brothers in Arms będzie inny od poprzedników, bo była to naprawdę wyśmienita gra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcecie sprawdzić czy black ops 2 odpali się na waszych komputerach to polecam świetne narzędzie do tego celu. Przedstawiłem to w formie videoporadnika. Mam nadzieję, że komuś się przyda.

Zdecydowanie odradzam. Mój komputer nie spełnia wymagań minimalnych CoD MW3 (procek), a gra śmiga na wysokich detalach aż miło. Zresztą podobnie sprawa się ma z BO, które nie na każdym PCcie działa dobrze

Tak jak jest napisane w adnotacjach na filmie. Jest to narzędzie, które z przymrużeniem oka sprawdza cyferki podane przez producentów z cyferkami z naszego kompa typu wersja shaderów, ilość RAMU itd. Jak każde narzędzie musi być użytkowane z WŁĄCZONYM mózgiem :).

Ja bym nie był taki hop do przodu. Black Ops generalnie chodził sporo gorzej od Modern Warfare 3 na tym samym sprzęcie.

Kolega dobrze prawi. Gry z Treyarch są dużo gorzej zoptymalizowane niż gry z Infinity Ward. Black Ops 1 na początku był ledwie grywalny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła, hehe :P

Mi zawsze jakoś bardziej podobały się CoDy od Treyarch. Infinity Ward zawsze robi kolejną część na zasadzie "Tylko trochę ulepszymy to, co zrobiliśmy ostatnio". Natomiast Treyarch zawsze wprowadza ciekawe - mniejsze i większe - zmiany. No i mamy - inny system budowy klasy w multi, zmniejszenie roli perków, tryb obserwatora, a w singlu misje Strike Force, w których wybierzemy jak chcemy grać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nowych info z GT.TV:

- W singlu przed każdą misją będziemy wybierać sobie uzbrojenie i jeden perk (takie mini-Create A Class)

- Theater Mode w trybie Zombie

- Ponad 12 map na starcie (pewnie 15)

- Potwierdzono (i pokazano), że misje w singlu będą mniej liniowe, czasem będzie kilka ścieżek prowadzących do celu

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw, jak bardzo okrojony wybór będziemy mieli podczas przygotowań uzbrojenia przed misją. Jeżeli zrealizują to tak, jak w Rainbow Six: Vegas, czy Ghost Recon: Future Soldier, czyli dostaniemy wolną rękę, będę zadowolony.

"Teatrzyk cieni" w trybie Zombie... Funkcji tego typu użyłem jedynie w GTA IV i Driver: San Francisco, choć w tym drugim wypadku nie korzystałem z niej prawie w ogóle. W MW3 ograniczało się to u mnie tylko do wysłuchiwania jak to kolega musi wstawić ten mecz do swojego teatru, bo zaliczył multi-killa z C4, kiedy spodziewałem się możliwości zrobienia dobrego montażu scen niczym z GTA IV.

Ach, te moje nadzieje...

Nie wiem, ile jeszcze potrzeba część CoD-a, żebym przestał go kupować, ale na pewno nie przegapię Black Ops II, z zapowiedzi komentarzy twórców w kilku filmach na YT można wywnioskować, że mapy do trybu Zombie będą większe i bardziej "otwarte", a ta część rozgrywki interesuje mnie najbardziej. Jeśli ktoś miałby jakieś newsy dotyczące tego trybu, prosiłbym o podzielenie się :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IW lubi w bzdurny sposób tłumaczyć się przed wprowadzaniem jakichkolwiek, najdrobniejszych nawet innowacji, nic dziwnego, że tak mówili tongue_prosty.gif Bo i w jaki sposób to ma wpłynąć na "wyreżyserowanie" akcji? Jeżeli już musi być scena z konkretną bronią, to wystarczy tą broń dać graczowi w odpowiednim momencie i już.

@up - O zombie wiadomo tylko, że mapki będą większe, że pomiędzy mapami będziemy mogli przemieszczać się busem albo "z buta" przez mgłę. Wiadomo też, że oprócz trybu Tranzit będzie też Deathmatch z zombiakami - będzie można zabić wrogi team poprzez nasłanie na nich zombie. Więcej nic za bardzo nie wiadomo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...