Gość Sn1p3R Napisano Sierpień 15, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2004 Ja tam nie wiem, ale wydaje mi się, że diablo (zarówno 1 i 2) odniosło taki sukces (bo przecież można to nazwać sukcesem - chociazby dyszka w cda), ponieważ w swych założeniach nie jest ona zbyt skomplikowana, ale za to bardzo solidna i dobrze wykonana. Ponadto świetna do grania chociażby po LANie. Wprowadzanie jakichś takich wątków fabularnych (poza questami) - byłoby chyba troszkę na siłę... Zresztą diablo to diablo - na pewno będzie grube (jeżeli będzie ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Artez Napisano Sierpień 15, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 15, 2004 I takie wprowadzenie wątków fabularnych spowolniłoby grę, która z założenia jest dynamiczna. Trochę z innej beczki, jak myślicie czy jak robie druida zmiennokształnego to czy bardziej opłaca mi się inwestowanie w wilki, niedźwiadka, czy zostawić go pure shapeshifterem? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Radyan Napisano Sierpień 22, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 22, 2004 W sumie ciężko powiedzieć. Ja osobiście zawsze robiłem z niego wilczka - Furia na 20 levelu, poza tym inne uderzenia wysysające manę i życie... Ja polecam tą drogą rowoju. Misiu jest zbyt wolny... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allanon Napisano Sierpień 24, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2004 I takie wprowadzenie wątków fabularnych spowolniłoby grę, która z założenia jest dynamiczna. Trochę z innej beczki, jak myślicie czy jak robie druida zmiennokształnego to czy bardziej opłaca mi się inwestowanie w wilki, niedźwiadka, czy zostawić go pure shapeshifterem?Jak zmiennokształtny to bez summonów - jedynie duchy, jak grasz jako Zawodowiec, to oczywiście duch od życia, duch kolców. Druid jest jedną ze słąbszych postaci w D2. Przydaje się jako summoner na hellu - daje dużo życia, co jest plusem i jest dobrym tankiem jako niedźwiedź, co przy walce z bossami jest wielkim dodatkiem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Cycbrilu Napisano Sierpień 24, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2004 Według mnie lepiej na bosów spisuje się wilczek. Na koszmarze i piekle lepiej być szyprzym i mieć większą szansę trafienia niż być wolniejszym i mieć więcej życia. Tak czy siak ja wole grać paladynem lub zabujczynią. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ZaiX Napisano Sierpień 26, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 26, 2004 A jak dla mnie to druid elemental z huraganem tornadem i debowym wymiata . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allanon Napisano Sierpień 27, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2004 wymiata? a kak ty chcesz takim druidem robić Baalruny na Hellu?? Ja sobie tego nie wyobrażam, tymabrdziej, że w akcie 5 większość stworów ma immuny na zimno...Tak...tak... wiem - kto chodzi sam na Baala na hellu ?- a jednak są takie osoby, sam miałem [chlip ] pala na zemście i spokojnie dawałem radę... no może prawie spokojnie. Poległem u Andariel na hellu, zjechała mi życie trucizną do 1 i mnie jeden maleńki firebolcik zatłukł Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Fall Napisano Sierpień 27, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2004 ja bym wzial wilkolaczka, widzialem go w akcji kiedy byl podpakowany na 20 lvl(umiejetnosci)+bonusy i wymiatal, ja wole pala, bo niedosc ze sam sobie daje bonusy to jeszcze teamowi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niziołka Napisano Sierpień 27, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2004 Ja osobiście najbardziej preferuję zabójczynię; wystarczy jej dac odpowiednio dużo punktów w uderzenie feniksa, ogon smoka i w cień(o specjalnej "aurze" dodającej do szybkości biegu/ataku już nie wspominając), i nic nie stanowi problemu :twisted: Jeśli chodzi o druida, to zamiast czynić go śrenio zaawansowanym w czarach i zmiennokształtności, wolę sobie zrobić dwóch i każdemu dać inną specjalizację...bo gra się przecież zupełnie inaczej... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
driver Napisano Sierpień 28, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2004 Moim zdaniem Diablo to jedna z najlepszysz gier jakie powstały. Ma superowy klimat i..... i ta gra wciąga!!! Nie wiem jak inni, ale ja uznaje Diablo teraz za HIT!!! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Irmes Napisano Sierpień 29, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2004 No cóź...Diablo (jedynie II część, bo w pierwszą nie grałam) zawsze pozostanie jedną z moich ulubionych gier, przede wszystkim za KLIMAT!! Swego czasu jednak pożyczyłam ją komuś i zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach ^^;Ale gdybym teraz miała możliwość w nią zagrać - to bardzo chętnie =) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ZaiX Napisano Sierpień 29, 2004 Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2004 wymiata? a kak ty chcesz takim druidem robić Baalruny na Hellu?? Ja sobie tego nie wyobrażam, tymabrdziej, że w akcie 5 większość stworów ma immuny na zimno...Moze i maja immuny na zimno ale nie wiem czy wiesz ze tornado zadaje dmg od fizycznych A tak poza dru to tez lubie pala Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allanon Napisano Wrzesień 2, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 2, 2004 Mnie właśnie znudził paladyn - teraz necro wymiata. Na Hardcore mam 24 lvl, mam obrażenia na poziomach:-zatruty sztylet (11lvl) - 300-500-wybuch - 460-670wszystko pada przy full game - dodatkowo nie pakuję nic poza żywotnością - necro z 500 lifem jest niezwyciężony!! i to nawet w duelach z paladynami, już 3 tkie duele wygrałem - a co będzie na NM to nie wiem, ale obniżenie odporności + trucizna zdaje egzamin w 100%.Ja osobiście najbardziej preferuję zabójczynię; wystarczy jej dac odpowiednio dużo punktów w uderzenie feniksa, ogon smoka i w cień(o specjalnej "aurze" dodającej do szybkości biegu/ataku już nie wspominając), i nic nie stanowi problemuTo prawda, ale od poziomu trudności Koszmar zaczynają się poważne problemy, polecam Asskę z pułapkami piekielnie dobra na krowy Jeśli chodzi o druida, to zamiast czynić go śrenio zaawansowanym w czarach i zmiennokształtności, wolę sobie zrobić dwóch i każdemu dać inną specjalizację...bo gra się przecież zupełnie inaczej...I te oto słowa świadczą o tym, że należy słuchać dam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość c0de-47 Napisano Wrzesień 4, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 4, 2004 Diablo to świetna giera..niestety posiadała jednego irytującego buga...a mianowicie duplikowanie przedmiotów, przez co do dziś na batku siedzi pełno cheaterów. Najgorsze jest to że w żadnym patchu tego nie poprawiono =/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Fall Napisano Wrzesień 4, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 4, 2004 Allanon napisał: Mnie właśnie znudził paladyn - teraz necro wymiata. Na Hardcore mam 24 lvl, mam obrażenia na poziomach: -zatruty sztylet (11lvl) - 300-500 -wybuch - 460-670 musze sprobowac:P choc ja jednak zostaje przy palaku:P Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allanon Napisano Wrzesień 6, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 6, 2004 Diablo to świetna giera..niestety posiadała jednego irytującego buga...a mianowicie duplikowanie przedmiotów, przez co do dziś na batku siedzi pełno cheaterów. Najgorsze jest to że w żadnym patchu tego nie poprawiono =/To zacznij grać na CBN na Hardcore - mało kto ma czas na duplikowanie itemów, bo mało kto dożywa 80-90 lvl, aby dobry sprzęt nosić Fall :::>> mam tego necro już na 72 lvl i trująca nova zadaje średnio 5000 dmg, przy klątwie obniżenie odporności na hellu daję radę [akt 2] Jak merca mam czarodzieja z 3 aktu [zimno] z racji tego, żeby tych najszybszych skurczybyków zatrzymał w miejscu.A paladynem zacząłem grać od nowa - 20 zapał, 20 świety chłód, 20 odporności na zimno, 20 Zbawienie, 20 Święta Tarcza [ bonus do dmg 1500-1700 + aura co jakiś czas (dosyć często) zadaje 400 dmg. Na koszmarze po prostu nie walczysz - biegniesz a wszystko pada obok ;] Obecnie na 56 lvl zabijam Mefa na koszu bez przeszkód. Wszystkie odporności mam wymaxowane przy ringach, które nie dają resistów tylko odpowiednio -> 25%MF, 17%MF i amulet resisty na ogień 29% i 32 % do znajdowania magicznych przedmiotów(MF) Merc taki jak wyżejPozdrowionka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ZaiX Napisano Wrzesień 6, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 6, 2004 Allanon musze przyznac ze ten twoj pomysl na pala jest bardzo ciekawy. Musze tego sprobowac .Ale jak dla mnie swietne rozwiazanie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allanon Napisano Wrzesień 7, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2004 zobaczysz ZaiX jak łatwo się gra - przeciwnicy są spowolnieni o 53% a Ty masz atak przyspieszony o dobre 200%!! Do tego jako broń polecam Ci Szamszir z dwoma soketami, włóż tam dwie runki TIR+REL i masz wspaniałą broń, będzie super szybka, zadawała odpowiednią ilość DMG, aby wysysać życię i maną, bo Twój atak opiera się na zimnie - nawet z nożem 1-2dmg pokazuje mi moje obrażenia jako 589-620 a co będzie jak znajdę broń z bardzo szybkim atakiem i obrażeniami rzędu 200-250? Rekawice - tylko rękawice z setu sandersa - 20% zwiększona szybkość ataku miażdży wroga. A cała reszta wg uznania - ja zbieram itemy z MF i plusami do umiejętności paladyna bo resisty mam z tarczy Przysięga Starożytnych (RAL + ORT + TAL)Polecam gra się łatwo i przyjemnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Fall Napisano Wrzesień 7, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2004 to sprobuj zrobic sobie szarza 20:P wymiata:] a zreszta laduj w fanatyzm ta aura jest the best, szczegolnie jak ide z mym herosem do cafe i tak gramy po lanie 2v2 z qmplami(paladyn&druid VS czarodziejka&barb:D) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allanon Napisano Wrzesień 8, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2004 Ech... sorki - nie gram na Softcore [lameriada] - a Szarża jest całkowicie bezużyteczna na koszmarze i hellu. Fanatyzm? Nie dziękuję - na hellu wiele stworów ma niewrażliwość na fizyczne - a tu chodzi o elementalny atak oraz szybkość zabijania TŁUMÓW!! I jak Ty chcesz szarżą zwalczać krowy? Hę? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niziołka Napisano Wrzesień 8, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2004 A ja się tak swoją drogą zastanawiam, czy warto dodawać sobie(grając paladynem) dużo punktów w aurę Cierni i w Zemstę(nie wiem, jak to jest we polskiej wersji, bo ja gram w angielską i z modem Hell On Earth, a tam są nieco nazwy poprzekręcane; w każdym razie chodzi mi o umiejętność paladyna, która do każdego ataku dodaje jakieś bonusy w obrażeniach od żywiołów); mam po kilku/kilkunastu punktach w tych umiejętnościach i gra się całkiem milusio, tylko nie wiem, jak będzie na Nightmare i Hell'u:/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allanon Napisano Wrzesień 8, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2004 Paladyn Avenger!!!!! Świetny wybór też takiego mam, ale nie z aurą Cierni!! Jest inna aura, która obniża odporności wroga!!! PIĘKNE POŁĄCZENIE!! Mam takiego paladyna zawodowca i na hellu wymiata - robię bez przeszkód taxi dla 3 graczy jednocześnie - sam. Obrażenia mam diabelnie wielkie - około 8k. Broń z najszybszym atakiem + rękawice Sandersa i wymiatasz chcesz wiedzieć więcej to pisz paladyni nie mają przede mną tajemnic Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ZaiX Napisano Wrzesień 9, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2004 Allanon a jak uwazasz latwiejszy w prowadzeniu jest avenger czy ten ze swietym chlodem :?:Napisz jakie maja plusy i minusy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allanon Napisano Wrzesień 10, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2004 Ok już piszę moje uwagi.Holy Freezer:Prowadzenie tej postaci jest do 24 lvl normalne. Później gdy dochodzimy do Świętej Tarczy, mamy już Święty Chłód i Zapał to gra się strasznie szybko!! Do tamtej pory mamy w skillach : Odporność na zimno - 1-2 pktZapał - około 10Święty Chłód - około 10Tarcza - 1-2Nie podaję dokładnych punktów, bo wiadomo, że każdy nosi inny ekwipunek Od tej pory dajemy tylko w Święty Chłód!! Jak najszybciej musimy podbić do 20. Doda nam to 500-550 do naszego ataku. Przeciwnicy spowlnieni o 53%, aura będzie zadawała około 90-100 dmg!! Czyli większość stworków zginie od samej aury!! Po wymaksowaniu Świętego Chłodu są dwie drogi grania. 1) Defensywna - dajemy na zmianę w 2-3 skille -- Święta Tarcza, Odporność na Zimno oraz Zbawienie. Ja osobiście preferuję drugą drogę2) Ofensywna - dajemy tylko i wyłącznie w Odporność na Zimno - daje to duży boost do obrażeń od Świętego Chłodu!! Jesteś chodzącym terminatorem. Polecam zrobić unikatowy mieczyk ze słów runicznych (TIR+EL) w Szamszirze. Atak pirunujący.Merc - tylko ten z 3 aktu - chłódPodaję obrażenia przy wymaksowaniu wszystkiego z kilkoma talizmanami +x do skilli paladyna:Święty Chłód bez synergy: 475 - 490Święty Chłód z + 20lvl Odporności na Zimno : 1940 - 2160Święty Chłód z + 20lvl Zbawienia: 2748 - 3175 (aura zadaje 489 - 495 i spowalnia o 57%)Minusy...1) Od poziomu koszmar czasami człowiek się zapędzi i walnie kogoś z zaklętymi błyskawicami - czasami boli, ale tylko przy braku resistów ( ale od czego ma się Zbawienie)2) Hmmm nie ma.Avenger:Cała tajemnica to połączenie Zemsty i obniżenia odporności (PRZEKONANIE). Tą postać dłużej się rozwija? Dlaczego? BRAK MANY!! TO cholernie przeszkadza. Bez wykradania many na minimum 10% poziomie nie ma co marzyć o płynnym wykańczaniu potworków. CZyli na normalu jest nieciekawie. Ale jak ktoś ma szczęście i znajdzie mieczyk "Zabojca Dzinów" to wymiata. Zemsta daje piekielnie wysoki damage!! Atak moze nie jest tak szybki jak przy Freezerze, ale obrażenia są 2 x większe. Dodatkowo!! Mamy pełne odporności ze skilli!!! To jest coś wspaniałego!! Poziom Hell a Twoja odporność na każdy żywioł wynosi 85!! Z odpowiednimi przedmiotami można dojść do 100. Widzisz delikwenta z zaklętym zimnem, uruchamiasz pod koniec jego żywota :Odporność na zimno: i masz go z głowy.Minus to tylko i wyłącznie brak many -a ta schodzi piekielnie szybko bez wykradania!! Sam mam tą postać na 79 lvl i mój amulet to.... 4% wykradania many!! Udalo mi się znaleźć miecz z dużymi fizycznymi obrażeniami i nie jest tak źle. Jak się gra taką postacią? Wszystko pada po pierwszym ciosie. Diablo na normalu to jakies 2-5 ciosów i pięknie pada!!Podsumowując:Freezer -- szybki atak, duże obrażenia od zimna co atak, który jest 200% szybszy przy 53% spowolnieniu wrogów (Diablo prawie wcale nie atakuje tylko stara się leczyć - a spowolnienie mu to uniemożliwia) Aura Zbawienie = wszystki odporności na maxAvenger -- SFHD!! (so fu***ng high damage), odporności pojedyncze na wysokich poziomach, przy pozbyciu się problemów z wykradaniem many i przyzwyczjeniu się, że jeden atak to nie tak jak w przypadku Freezera 5 ciosów po 2500 każdy tylko jeden cios z 4-8k dmg, gra się całkiem przyjemnie Powodzenia Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ZaiX Napisano Wrzesień 10, 2004 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2004 Allanon wielkie dzieki za tak obszerne wypowiedzenie sie na ten temat. Napewno mi to pomoze. Mysle ze sprobuje obydwoch najpierw freezera a potem avengera. Ty grasz na hardcore tak :?: I co jest trudno :?: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.