Skocz do zawartości

Diablo (seria)


Gość kabura

Polecane posty

Ja tam nie wiem, ale wydaje mi się, że diablo (zarówno 1 i 2) odniosło taki sukces (bo przecież można to nazwać sukcesem - chociazby dyszka w cda), ponieważ w swych założeniach nie jest ona zbyt skomplikowana, ale za to bardzo solidna i dobrze wykonana. Ponadto świetna do grania chociażby po LANie. Wprowadzanie jakichś takich wątków fabularnych (poza questami) - byłoby chyba troszkę na siłę... Zresztą diablo to diablo - na pewno będzie grube (jeżeli będzie :D)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I takie wprowadzenie wątków fabularnych spowolniłoby grę, która z założenia jest dynamiczna. Trochę z innej beczki, jak myślicie czy jak robie druida zmiennokształnego to czy bardziej opłaca mi się inwestowanie w wilki, niedźwiadka, czy zostawić go pure shapeshifterem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie ciężko powiedzieć. Ja osobiście zawsze robiłem z niego wilczka - Furia na 20 levelu, poza tym inne uderzenia wysysające manę i życie... Ja polecam tą drogą rowoju. Misiu jest zbyt wolny...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I takie wprowadzenie wątków fabularnych spowolniłoby grę, która z założenia jest dynamiczna. Trochę z innej beczki, jak myślicie czy jak robie druida zmiennokształnego to czy bardziej opłaca mi się inwestowanie w wilki, niedźwiadka, czy zostawić go pure shapeshifterem?

Jak zmiennokształtny to bez summonów - jedynie duchy, jak grasz jako Zawodowiec, to oczywiście duch od życia, duch kolców. Druid jest jedną ze słąbszych postaci w D2. Przydaje się jako summoner na hellu - daje dużo życia, co jest plusem i jest dobrym tankiem jako niedźwiedź, co przy walce z bossami jest wielkim dodatkiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cycbrilu

Według mnie lepiej na bosów spisuje się wilczek. Na koszmarze i piekle lepiej być szyprzym i mieć większą szansę trafienia niż być wolniejszym i mieć więcej życia. Tak czy siak ja wole grać paladynem lub zabujczynią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiata? a kak ty chcesz takim druidem robić Baalruny na Hellu?? Ja sobie tego nie wyobrażam, tymabrdziej, że w akcie 5 większość stworów ma immuny na zimno...

Tak...tak... wiem - kto chodzi sam na Baala na hellu ?- a jednak są takie osoby, sam miałem [chlip :( ] pala na zemście i spokojnie dawałem radę... no może prawie spokojnie. Poległem u Andariel na hellu, zjechała mi życie trucizną do 1 i mnie jeden maleńki firebolcik zatłukł :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście najbardziej preferuję zabójczynię; wystarczy jej dac odpowiednio dużo punktów w uderzenie feniksa, ogon smoka i w cień(o specjalnej "aurze" dodającej do szybkości biegu/ataku już nie wspominając), i nic nie stanowi problemu :twisted:

Jeśli chodzi o druida, to zamiast czynić go śrenio zaawansowanym w czarach i zmiennokształtności, wolę sobie zrobić dwóch i każdemu dać inną specjalizację...bo gra się przecież zupełnie inaczej... 8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóź...Diablo (jedynie II część, bo w pierwszą nie grałam) zawsze pozostanie jedną z moich ulubionych gier, przede wszystkim za KLIMAT!! Swego czasu jednak pożyczyłam ją komuś i zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach ^^;Ale gdybym teraz miała możliwość w nią zagrać - to bardzo chętnie =)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiata? a kak ty chcesz takim druidem robić Baalruny na Hellu?? Ja sobie tego nie wyobrażam, tymabrdziej, że w akcie 5 większość stworów ma immuny na zimno...

Moze i maja immuny na zimno ale nie wiem czy wiesz ze tornado zadaje dmg od fizycznych :P

A tak poza dru to tez lubie pala 8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie właśnie znudził paladyn - teraz necro wymiata. Na Hardcore mam 24 lvl, mam obrażenia na poziomach:

-zatruty sztylet (11lvl) - 300-500

-wybuch - 460-670

wszystko pada przy full game - dodatkowo nie pakuję nic poza żywotnością - necro z 500 lifem jest niezwyciężony!! i to nawet w duelach z paladynami, już 3 tkie duele wygrałem - a co będzie na NM to nie wiem, ale obniżenie odporności + trucizna zdaje egzamin w 100%.

Ja osobiście najbardziej preferuję zabójczynię; wystarczy jej dac odpowiednio dużo punktów w uderzenie feniksa, ogon smoka i w cień(o specjalnej "aurze" dodającej do szybkości biegu/ataku już nie wspominając), i nic nie stanowi problemu

To prawda, ale od poziomu trudności Koszmar zaczynają się poważne problemy, polecam Asskę z pułapkami :) piekielnie dobra na krowy :)

Jeśli chodzi o druida, to zamiast czynić go śrenio zaawansowanym w czarach i zmiennokształtności, wolę sobie zrobić dwóch i każdemu dać inną specjalizację...bo gra się przecież zupełnie inaczej...

I te oto słowa świadczą o tym, że należy słuchać dam :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diablo to świetna giera..niestety posiadała jednego irytującego buga...a mianowicie duplikowanie przedmiotów, przez co do dziś na batku siedzi pełno cheaterów. Najgorsze jest to że w żadnym patchu tego nie poprawiono =/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allanon napisał:

Mnie właśnie znudził paladyn - teraz necro wymiata. Na Hardcore mam 24 lvl, mam obrażenia na poziomach:

-zatruty sztylet (11lvl) - 300-500

-wybuch - 460-670

musze sprobowac:P choc ja jednak zostaje przy palaku:P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diablo to świetna giera..niestety posiadała jednego irytującego buga...a mianowicie duplikowanie przedmiotów, przez co do dziś na batku siedzi pełno cheaterów. Najgorsze jest to że w żadnym patchu tego nie poprawiono =/

To zacznij grać na CBN na Hardcore - mało kto ma czas na duplikowanie itemów, bo mało kto dożywa 80-90 lvl, aby dobry sprzęt nosić :D

Fall ::::>>> mam tego necro już na 72 lvl i trująca nova zadaje średnio 5000 dmg, przy klątwie obniżenie odporności na hellu daję radę [akt 2] Jak merca mam czarodzieja z 3 aktu [zimno] z racji tego, żeby tych najszybszych skurczybyków zatrzymał w miejscu.

A paladynem zacząłem grać od nowa - 20 zapał, 20 świety chłód, 20 odporności na zimno, 20 Zbawienie, 20 Święta Tarcza [ bonus do dmg 1500-1700 + aura co jakiś czas (dosyć często) zadaje 400 dmg. Na koszmarze po prostu nie walczysz - biegniesz a wszystko pada obok ;] Obecnie na 56 lvl zabijam Mefa na koszu bez przeszkód. Wszystkie odporności mam wymaxowane przy ringach, które nie dają resistów tylko odpowiednio -> 25%MF, 17%MF i amulet resisty na ogień 29% i 32 % do znajdowania magicznych przedmiotów(MF) Merc taki jak wyżej

Pozdrowionka :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczysz ZaiX jak łatwo się gra - przeciwnicy są spowolnieni o 53% a Ty masz atak przyspieszony o dobre 200%!! Do tego jako broń polecam Ci Szamszir z dwoma soketami, włóż tam dwie runki TIR+REL i masz wspaniałą broń, będzie super szybka, zadawała odpowiednią ilość DMG, aby wysysać życię i maną, bo Twój atak opiera się na zimnie - nawet z nożem 1-2dmg pokazuje mi moje obrażenia jako 589-620 :D a co będzie jak znajdę broń z bardzo szybkim atakiem i obrażeniami rzędu 200-250? :D

Rekawice - tylko rękawice z setu sandersa - 20% zwiększona szybkość ataku miażdży wroga. A cała reszta wg uznania - ja zbieram itemy z MF i plusami do umiejętności paladyna :) bo resisty mam z tarczy Przysięga Starożytnych (RAL + ORT + TAL)

Polecam :) gra się łatwo i przyjemnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprobuj zrobic sobie szarza 20:P wymiata:] a zreszta laduj w fanatyzm ta aura jest the best, szczegolnie jak ide z mym herosem do cafe i tak gramy po lanie 2v2 z qmplami(paladyn&druid VS czarodziejka&barb:D)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... sorki - nie gram na Softcore [lameriada] - a Szarża jest całkowicie bezużyteczna na koszmarze i hellu. Fanatyzm? Nie dziękuję - na hellu wiele stworów ma niewrażliwość na fizyczne - a tu chodzi o elementalny atak oraz szybkość zabijania TŁUMÓW!! I jak Ty chcesz szarżą zwalczać krowy? Hę?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się tak swoją drogą zastanawiam, czy warto dodawać sobie(grając paladynem) dużo punktów w aurę Cierni i w Zemstę(nie wiem, jak to jest we polskiej wersji, bo ja gram w angielską i z modem Hell On Earth, a tam są nieco nazwy poprzekręcane; w każdym razie chodzi mi o umiejętność paladyna, która do każdego ataku dodaje jakieś bonusy w obrażeniach od żywiołów); mam po kilku/kilkunastu punktach w tych umiejętnościach i gra się całkiem milusio, tylko nie wiem, jak będzie na Nightmare i Hell'u:/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paladyn Avenger!!!!! Świetny wybór też takiego mam, ale nie z aurą Cierni!! Jest inna aura, która obniża odporności wroga!!! PIĘKNE POŁĄCZENIE!! Mam takiego paladyna zawodowca i na hellu wymiata - robię bez przeszkód taxi dla 3 graczy jednocześnie - sam. Obrażenia mam diabelnie wielkie - około 8k. Broń z najszybszym atakiem + rękawice Sandersa i wymiatasz :) chcesz wiedzieć więcej to pisz :P paladyni nie mają przede mną tajemnic :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok już piszę moje uwagi.

Holy Freezer:

Prowadzenie tej postaci jest do 24 lvl normalne. Później gdy dochodzimy do Świętej Tarczy, mamy już Święty Chłód i Zapał to gra się strasznie szybko!! Do tamtej pory mamy w skillach :

Odporność na zimno - 1-2 pkt

Zapał - około 10

Święty Chłód - około 10

Tarcza - 1-2

Nie podaję dokładnych punktów, bo wiadomo, że każdy nosi inny ekwipunek :) Od tej pory dajemy tylko w Święty Chłód!! Jak najszybciej musimy podbić do 20. Doda nam to 500-550 do naszego ataku. Przeciwnicy spowlnieni o 53%, aura będzie zadawała około 90-100 dmg!! Czyli większość stworków zginie od samej aury!! Po wymaksowaniu Świętego Chłodu są dwie drogi grania.

1) Defensywna - dajemy na zmianę w 2-3 skille -- Święta Tarcza, Odporność na Zimno oraz Zbawienie. Ja osobiście preferuję drugą drogę

2) Ofensywna - dajemy tylko i wyłącznie w Odporność na Zimno - daje to duży boost do obrażeń od Świętego Chłodu!! Jesteś chodzącym terminatorem. Polecam zrobić unikatowy mieczyk ze słów runicznych (TIR+EL) w Szamszirze. Atak pirunujący.

Merc - tylko ten z 3 aktu - chłód

Podaję obrażenia przy wymaksowaniu wszystkiego z kilkoma talizmanami +x do skilli paladyna:

Święty Chłód bez synergy: 475 - 490

Święty Chłód z + 20lvl Odporności na Zimno : 1940 - 2160

Święty Chłód z + 20lvl Zbawienia: 2748 - 3175

(aura zadaje 489 - 495 i spowalnia o 57%)

Minusy...

1) Od poziomu koszmar czasami człowiek się zapędzi i walnie kogoś z zaklętymi błyskawicami - czasami boli, ale tylko przy braku resistów ( ale od czego ma się Zbawienie)

2) Hmmm nie ma.

Avenger:

Cała tajemnica to połączenie Zemsty i obniżenia odporności (PRZEKONANIE). Tą postać dłużej się rozwija? Dlaczego? BRAK MANY!! TO cholernie przeszkadza. Bez wykradania many na minimum 10% poziomie nie ma co marzyć o płynnym wykańczaniu potworków. CZyli na normalu jest nieciekawie. Ale jak ktoś ma szczęście i znajdzie mieczyk "Zabojca Dzinów" to wymiata. Zemsta daje piekielnie wysoki damage!! Atak moze nie jest tak szybki jak przy Freezerze, ale obrażenia są 2 x większe. Dodatkowo!! Mamy pełne odporności ze skilli!!! To jest coś wspaniałego!! Poziom Hell a Twoja odporność na każdy żywioł wynosi 85!! Z odpowiednimi przedmiotami można dojść do 100. Widzisz delikwenta z zaklętym zimnem, uruchamiasz pod koniec jego żywota :Odporność na zimno: i masz go z głowy.

Minus to tylko i wyłącznie brak many -a ta schodzi piekielnie szybko bez wykradania!! Sam mam tą postać na 79 lvl i mój amulet to.... 4% wykradania many!! Udalo mi się znaleźć miecz z dużymi fizycznymi obrażeniami i nie jest tak źle. Jak się gra taką postacią? Wszystko pada po pierwszym ciosie. Diablo na normalu to jakies 2-5 ciosów i pięknie pada!!

Podsumowując:

Freezer -- szybki atak, duże obrażenia od zimna co atak, który jest 200% szybszy przy 53% spowolnieniu wrogów (Diablo prawie wcale nie atakuje tylko stara się leczyć - a spowolnienie mu to uniemożliwia) Aura Zbawienie = wszystki odporności na max

Avenger -- SFHD!! (so fu***ng high damage), odporności pojedyncze na wysokich poziomach, przy pozbyciu się problemów z wykradaniem many i przyzwyczjeniu się, że jeden atak to nie tak jak w przypadku Freezera 5 ciosów po 2500 każdy tylko jeden cios z 4-8k dmg, gra się całkiem przyjemnie :)

Powodzenia :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allanon wielkie dzieki za tak obszerne wypowiedzenie sie na ten temat. Napewno mi to pomoze. Mysle ze sprobuje obydwoch najpierw freezera a potem avengera. Ty grasz na hardcore tak :?: I co jest trudno :?:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...