Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

Niestety Wuwu... wszystko co najlepsze w tej grze pojawia się dopiero na Inferno :/ Klejnoty też, z tym, że by stać się posiadaczem trzech ostatnich "stadiów" świecidełek trzeba mieć odpowiednie schematy, no i wypasionego Złotnika.

http://eu.battle.net/d3/pl/item/gem/

Co do schematów, to takowe można znaleźć znów... tylko na Inferno. Sporo godzi spędziłem na Piekle i nie "wydropił" mi ani jeden.

A sam Action House to kompletny odjazd na drugi koniec galaktyki. Ceny rzędu 500mln "golda"??!! Ja rozumiem, że chodzi o "legendę" z nawet niezłymi statystykami i właściwościami ale trzeba mieć niezłą fantazję i sporą dawkę bezczelności by tak windować ceny. Oczywiście mamy wolny rynek i zawsze można powiedzieć "nie pasuje - nie kupuj", jednak takie spekulowanie cenami zniszczyło całkiem pomysłową ideę oraz kompletnie zdewaluowało wartość "golda" w grze. Również sprzedaję "itemki" na AH, bo skoro mi się nie przydadzą, to może ktoś inny skorzysta a i przy okazji coś wpadnie do sakwy. Ale nie daję cen z Księżyca. Najdroższe co sprzedałem to całkiem odjechany unikalny Łuk. Poszedł za 120tys. I to w przeciągu 10 min. od wystawienia na sprzedaż. Ciekawe czemu? Może dlatego, że ceny niemal identycznych Łuków na AH zaczynały się od 450tys... Porażka z tą platformą,,, Uważam, że Blizzard powinien coś z tym zrobić. Choć z drugiej strony ceny w milionach nie wzięły się z niczego. Gdyby nikt za tyle nie kupował, nie byłoby takich cen i tym sposobem chore kółeczko się zamyka.

  • Upvote 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadek wartości złota spowodowały głównie boty, farmiące 24/7. Golda jest dużo, przez co stracił na wartości, tym samym windując w górę ceny dobrych itemów. Zresztą wystarczy spojrzeć na AH, gdzie 1kk golda po wprowadzeniu RMAH kosztowało ~1 Euro, a obecnie cena wynosi ~0.29 i ciągle spada. Jeśli Blizzard szybko nie ogarnie sytuacji, to cały rynek się posypie, bo złoto nie będzie miało żadnej wartości.

Inna sprawa że takie absurdalne niekiedy ceny wymyślają ludzie którzy albo liczą na czyjąś niewiedzę ("drogie jak cholera to pewnie dobre, biorę"), albo w miarę nowi gracze którzy nie ogarnają zbyt dobrze gry ("kyrie elejson, pierwsza legenda, 100kk gold, pls, w końcu elitarne uzbrojenie"). Jak się posiedzi na AH to często można znaleźć takie same, albo naprawdę niewiele gorsze itemy po wiele niższych cenach. Aczkolwiek i tak ceny w porównaniu do dropu są IMO duże.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój rekord sprzedaży to rzadkie spodnie (żółte) z +81 do pancerza, gniazdem (pustym), +5 % do "Magic Finda", +19 do zręczności i chyba jeszcze z jakąś pierdołą typu "zwiększony zasięg podnoszenia kul zdrowia", które wystawiłem za 15 000 sztuk złota. Zeszły po kilku godzinach. Cenę wziąłem z powietrza i do dziś nie wiem, czy sprzedałem za tanio, czy też może za drogo.

A co do zwykłych, magicznych przedmiotów (niebieskie), to te wystawiam za 300 - 600 sztuk złota (w zależności od stopnia "wypasienia") i schodzą w tempie około 1 przedmiot / 2 minuty, czyli myślę, że nie jest źle ;) .

Raz nawet na próbę wystawiłem najzwyklejszą kuszę bojową z "37 obrażeń na sekundę", za 100 sztuk złota (bo taniej już nie można) i na drugi dzień - ku mojemu zdziwieniu - okazało się, że kuszę ktoś kupił.

Niezbadane są prawa rynku :trollface: .

Choć Ferrou ma rację, że co poniektórzy mocno przeginają ze swoimi żądaniami. Sam byłem świadkiem licytacji "Pękniętej różdżki" z DPS = 4.5 w cenie (mniej więcej) takiej: 999 999 999...

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny rzędu 500mln "golda"??!!

Skoro przedmiot jest tyle wart, to czemu nie? Choć szczerze mówiąc, nie znam się za bardzo, więc może nie istnieje przedmiot, który faktycznie byłby warty takiej ceny... Choć odkąd udało mi się sprzedać pewien item za 50kk, to nie byłbym tego taki pewien. tongue_prosty.gif

Anyway, 500 mln faktycznie wydaje się być wygórowaną kwotą, ale wystarczy chwilę poszukać, żeby znaleźć równie dobre itemy za normalną cenę, o czym już b3rt raczył wspomnieć. Dlatego według mnie, nie ma sensu bulwersować się takimi liczbami - i tak nikt tego nie kupi. Chyba, że jakieś bogate dzieciaki. tongue_prosty.gif

Może dlatego, że ceny niemal identycznych Łuków na AH zaczynały się od 450tys...

Miałem podobnie. Wypadła mi kiedyś Godzina Wiedźm. Nie wiedziałem wtedy, że ten przedmiot jest szalenie pożądany... Jak zobaczyłem ceny na AH rzędu kilkudziesięciu milionów, to od niechcenia wystawiłem za 10kk. Poszło w góra 15 minut. Potem sobie w brodę plułem, bo spokojnie mogłem zażądać drugie tyle. sad_prosty.gif

Ogólnie, sytuacja na AH nie przeszkadza mi ani trochę, ponieważ w ogóle nie zwracam uwagi na przedmioty, które kosztują nie wiadomo ile. Dla casualowego gracza zawsze znajdzie się coś w rozsądnej cenie.

EDIT:

@Krex: meh, właśnie Rezonującą Furię sprzedałem za te 50kk. Ale nie miała jakichś superstatów, więc pewnie do 7 mld bym nie podciągnął. :P

Edytowano przez 47
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro przedmiot jest tyle wart, to czemu nie? Choć szczerze mówiąc, nie znam się za bardzo, więc może nie istnieje przedmiot, który faktycznie byłby warty takiej ceny... Choć odkąd udało mi się sprzedać pewien item za 50kk, to nie byłbym tego taki pewien.

Anyway, 500 mln faktycznie wydaje się być wygórowaną kwotą, ale wystarczy chwilę poszukać, żeby znaleźć równie dobre itemy za normalną cenę, o czym już b3rt raczył wspomnieć. Dlatego według mnie, nie ma sensu bulwersować się takimi liczbami - i tak nikt tego nie kupi. Chyba, że jakieś bogate dzieciaki. tongue_prosty.gif

Takie kwoty to pestka, jakiś czas temu poszła rezonująca furia (oczywiście poza AH bo tam możesz za maks 2mld wystawić), za... kurde już nie pamiętam... 7mld golda? Jakoś 7500 Euro w każdym razie. I w sumie po tyle te endgejmowe itemy są sprzedawane. Jednak tutaj pojawia się probelm, że itemy warte np. 50kk wystawiane są za 500kk albo i więcej. Tutaj jest w tym problem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam, jak można dziwić się cenom rzędu 500mln kiedy schodziły itemy po 200-250 euro. Potem Blizz wrzucił sprzedaż golda, gdzie startowała nie jak b3rt pisze z 1 euro tylko z 2,5. Za 1,30 to jeszcze ja sprzedawałem, kiedy miałem nadmiar, a to był już wrzesień, 2 miesiące po wprowadzeniu. A te miliony złota farmione przez boty i padnięta gospodarka? Pisałem już, że tak będzie jeśli Blizz nie zareaguje i oczywiście nie zareagował. Chociaż skutecznego rozwiązania poza usunięciem możliwości handlu złotem nie widzę w tym momencie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko potwierdza, jak genialna jest ta gra :trollface: .

Ja się tylko zastanawiam, na jakim mój demon hunter będzie levelu, gdy skończę poziom "Normalny" i przejdę na "Koszmar". Mam nadzieję, że nie będę musiał zaczynać od pierwszego poziomu... ;)

Przedwczoraj mi "dropnęła" pierwsza legenda, czyli Korona Leoryka. Ten cudowny, metaliczny dźwięk oznajmił mi, że algorytm gry uznał za stosowne, że już czas dać mu jakiegoś "legendara". +121 do pancerza, trochę dodatkowych bonusów i gniazdo, do którego oczywiście wsadziłem wychuchany topaz, co by sobie drastycznie zwiększyć szansę na znajdowanie przedmiotów magicznych.

A tak w ogóle, to muszę kończyć pisanie tego posta, bo Akt III czeka na skończenie, a nikt za mnie nie "przyexpi", ani kupek złota nie podniesie :trollface: .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tylko zastanawiam, na jakim mój demon hunter będzie levelu, gdy skończę poziom "Normalny" i przejdę na "Koszmar". Mam nadzieję, że nie będę musiał zaczynać od pierwszego poziomu...

Ja z reguły kończyłem normal gdzieś na ~30 poziomie doświadczenia. Prócz barba, bo jego chce szybko wyexpić. Jestem na początku 2 aktu normal i już mam chyba 21 poziom. A od 23 będę biegał w pełnym secie Caina, co da dodatkowego boosta do expa.

A koszmar zaczynasz na takim poziomie na jakim skończyłeś normal. Nie zaczynasz od początku.

A nowy patch już jest na PTR, a razem z nim dość szczegółowa lista zmian. Czyli już niedługo powinien pojawić się na globalnych serwerach :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, b3rt.

Wczoraj chyba wszyscy na czacie gadali o tym patchu. Kiedy będzie, czy da radę pomalować "legendy" i takie tam.

Najlepszy był jeden gość, który na standardowe i oklepane do bólu pytanie typu: "Kto idzie na ubery mp 5?" odpowiedział w ten sposób: "A co to są te ubery i mp?". Ja się wtedy zapytałem: "A skończyłeś poziom NORMAL?", a on mi na to: "Ja INFERNO skończyłem" :trollface: .

W każdym bądź razie wytłumaczyli koledze o co chodzi z tą całą Machiną Infernalną, kluczami i portalami oraz suwaczkiem odpowiedzialnym za "monster power".

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie dowiedzialem o tym strone temu:-P nadal nie wiem o co cmon z maszyna:-) czarka na 35 poziomie...moze w weekend do 50tki dobije...

Tutaj masz objaśnienie:

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/6265182/Nowe_wydarzenie_Infernalna_Machina_-16_10_2012

Oczywiście samo spotkanie Kluczników nie jest trudne - na szczęście nie są to losowe stworki. Jednak by jegomość upuścił kluczyk należy go skasować mając nabitą Moc Nefalemów na poziomie 5 a siłę potworów gdzieś na 7. Ostatnio miałem okazję z dwójką śmiałków wbić się do tej Machiny Infernalnej.... masakra, rzeź, płacz i zgrzytanie zębów. Jednak przy odpowiedniej współpracy da się te monstra powalić na kolana. Najtrudniejszy do ubicia duet to Bestia Oblężnicza i Zoltan Cull.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie z Bartkiem grałeś :) ? Mówił mi, że dołączył do Was jakiś randomowy Demon Hunter i łoiliście te potwory ostro :trollface: .

Cóż, jak dojdę do 60 levelu, to chętnie bym dołączył.

Obecnie jestem w IV Akcie i coś czuję, że koniec gry, czyli ubicie tego najgorszego z najgorszych - jest bliski.

Fajnie czyta się te wszystkie pamiętniki i notatki, ponieważ one świetnie budują klimat gry.

Ogólnie jest miodzio.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skasować mając nabitą Moc Nefalemów na poziomie 5 a siłę potworów gdzieś na 7.

I tak, i nie. :) Faktycznie, Nefalemy muszą być na 5, ale mp może być i na 0. Chodzi o to, że im wyższa mp, tym masz więcej szansy na dropnięcie klucza. Przy 10 jest 100% szansy. Przy 1, masz 10% szansy więcej, przy 2, 20% i kojeno w górę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wuwu

Ostro to grał właśnie Bartek - ta jego Barbarianka to jakiś prawie terminator - w pojedynku z Mahdą i Leorykiem razem z Demon Hunterem padłem zanim walka na dobre się zaczęła. Skończyło się na tym, że chłopina musiał samotnie walczyć i dał radę! Sam na na mp7 z dwójką Uberów! Szacun biggrin_prosty.gif Kolejne dwie areny były już nieco bardziej dla nas łaskawe wink_prosty.gif Barb nawalał w kontakcie, Demon Hunter rozstawiał kuszę i nawal z dystansu a ja Czarownicą latałem między nimi częstując piekielne ścierwa zamrożeniem i Zamiecią ;p I tak do ostatniej kreseczki życia Uberów;) Dropnęły mi dwa składniki do Hellfire Ringa - na trzeci niestety zabrakło 5 levelu Mocy Nefalemów confused_prosty.gif

@UP - masz rację ale jak już walczyć z Klucznikiem, to tak by najlepiej za pierwszym razem dropnęło cacuszko.

No właśnie - każda kolejn mp zwiększa szansę na drop o 10% ale jaki jest ten bazowy %? Dajmy na to ile ma się % na mp0 skoro mp1 podnosi tę szansę o 10%? Czyli jaki łącznie ma się ten % na dajmy na to mp1?

Edytowano przez Ferrou
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jednym z forów napisali takie coś, co zostało potwierdzone przez Blizzard:

mp0 = 5%

mp1 = 10%

mp2 = 20%

mp3 = 30%

mp4 = 40%

mp5 = 50%

mp6 = 60%

mp7 = 70%

mp8 = 80%

mp9 = 90%

mp10 = 100%

Wygląda więc na to, że ten zapis "Choć korzystanie z systemu siły potworów nie jest wymagane do znalezienia części składowych, szansa na ich wypadnięcie będzie zwiększana o 10% wraz z każdym jej poziomem ? aż do dziesiątego, na którym wyniesie 100%." jest troszkę mylący.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w nocy zrobiliśmy sobie w PuGu Ubery. Było ciężko, zwłaszcza jak po Ghomie i Rakanocie barb uciekł bo "baby się obudziły". Na szczęście jego miejsce zajęła mniszka i powiem, że IMO Mnich to najlepszy tank po tej stronie Sanktuarium. Obrażenia w kosmos, niezniszczalna praktycznie, chyba, że popełni błąd. Wynik to Wykrawacz Manajumy dla mnie z prawie perf statami (83%na krytyk i miejsce na gem :D), kręgosłup i oczko. Nieźle.

Zoltun faktycznie jest ciężki ale dla odmiany Kartan to prawie, że zwykły mob. Już czasem grupka czempionów była trudniejsza :P

Czy ktoś zauważył, że z czasem Kull coraz rzadziej się teleportuję?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie czyta się te wszystkie pamiętniki i notatki, ponieważ one świetnie budują klimat gry.

Mi największą frajdę sprawiały rozmowy z NPC'ami. Mimo że nie mamy na nie żadnego wpływu, to i tak fajnie się je czyta. Z rozmów z Tyraelem i Cainem można się dowiedzieć kilku ciekawostek o świecie, a reszta to po prostu ciekawe postacie. Szelma, który nie jest tak zły jak się wydawało na początku, i miał swoje powody żeby wstąpić do gildii złodzieji. Templariusz i jego dylematy i wątpliwości na temat wiary i tego co robi. Zaklinaczka i jej poszukiwanie proroka i szukanie sensu własnego życia. Nie są to może dylematy na poziomie porządnego cRPG, ale doskonale budują klimat gry.

IMO Mnich to najlepszy tank po tej stronie Sanktuarium. Obrażenia w kosmos, niezniszczalna praktycznie, chyba, że popełni błąd.

Z jednej strony masz rację, bo dobrze zbudowany mnich jest nie do zatrzymania, jednak z drugiej strony żeby go tak zbudować trzeba wydać tyle kasy, że mózg się prasuje. Jego bazowy dmg nie jest wysoki, więc trzeba ładować w kryty, i przy okazji w LoH, żeby nie ginąć co chwile. Ja już trochę zainwestowałem w mojego monka, i wciąż nie jest za dobry. A za taką samą kasę miałbym porządnego barba. Dobrze że teraz mnich dostanie porządnego boosta do dmg od skilli, przyda mu się bardzo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro został poruszony temat postaci to ja mam dość irytujący problem z własną czarownicą. Otóż jeśli chodzi o Inferno to na podstawowym poziomie potworów (mp0, jak kto woli) jadę z nimi niczym walec po rozsypanym żwirze. Jednak wystarczy wrzucić mp1 i mam nie lada problem. O ile z regularnymi potworami idzie łatwo o tyle z byle elitką czy unikami mam mocno pod górkę a ściślej coś jest nie tak z moim pancerzem lub ich damagem - trzy/cztery strzały i praktycznie nie mam energii. Nie wiem do końca co jest tego przyczyną - kombinowałem ze sprzętem, jednak mimo pancerza na poziomie około 5 tys (ponad 6 z aktywną umiejętnością) czy 500pkt życia regenerujących się co sek. nadal mam to samo.

Mój battlelog: ferrou#1129. Może ktoś z Was będzie mieć pomysł co zrobić. Jak trzeba będzie podać szczegóły statystyk to napiszę.

http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Ferrou-1129/hero/2140515

Oporności:

Zimno - 580

Ogień - 552

Błyskawice - 466

Trucizny - 434

Moc Tajemna - 480

Edytowano przez Ferrou
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie się robisz na odbicie obrażeń... Te 8k dmg jakie z tego udało ci się uzyskać to nic. Może na PVP będzie miało to jakiś sens ale w normalnej grze na pewno nie.

Regenka zycia za dużo Ci nie da wyższych MP. Musisz miec coś z life stealem (kradzież życia %) bądź LoH (pkt zycia za trafienie).

Nie zaszkodziłoby też mieć więcej resów (odporności) koniecznie na wszystkie elementy.

Masz też strasznie mała szansę na krytyka - rozsądne minimum to 40%.

Szkoda, że nie napisałeś wcześniej to bym Ci dał różdżkę z 3% LS i obrażeniami od krytyka.

@47:

Tak trudno na battle necie wpisać jego nick ? :P

http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Ferrou-1129/hero/2140515

Edytowano przez dark elvis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi największą frajdę sprawiały rozmowy z NPC'ami.

To też jest ciekawy element, który przypomina nam, że jednak Diablo III posiada też jakieś elementy RPG. Mi w pamięci utkwiły 2 rozmowy z Aktu III:

- rozmowa z parą Nikola + rycerz Twierdzy Bastionu, gdzie najpierw się zamartwiała, potem snuli plany na przyszłość, a skończyło się i tak tragicznie dla wybranka...

- rozmowa z sierotą (również w Twierdzy Bastionu), gdzie wystraszony i zagubiony dzieciak po stracie rodziców, nie wie co ze sobą zrobić i ogólnie czeka na nadejście najgorszego. Nie wiem, jak wygląda rozmowa z nim innej klasy, niż Demon Hunter, ale akurat w tym przypadku on mówi mu, że również tego samego kiedyś doświadczył, a jak wiemy jest to samo powiedziane w filmiku wprowadzającym dla tej klasy postaci. Super "smaczek" według mnie.

Ogólna tragedia tych konkretnych NPC-ów pokazuje, jak brudny, okrutny i bezwzględny jest świat nawiedzony przez tych Złych...

Aż się człowiekowi zapala czerwona lampka i dostaje dziesięciokrotne zwiększenie ochoty na władowanie kilku bełtów między oczy plugawego Diablo i całej towarzyszącej mu ferajny (żeby nie powiedzieć piekielnej hołoty).

Ferrou? Tak patrzę na Twoją czarownicę i rozkład sił w obu rękach masz tradycyjny, czyli w jednej różdżka, a w drugiej szklana kula (czy inne źródło magiczne). Wczoraj przeglądałem sobie postacie ludzi, którzy są na mojej liście znajomych i jedna osoba (chyba kobieta) ma też czarownicę, ale w drugiej ręce zamiast źródła ma wielką tarczę, typu pawęż. Ciekawy build, nie powiem ;) .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ferrou

Odporności masz na odpowiednim poziomie, zacznij pakować w int, szansę na krytyka i obrażenia od trafień krytycznych. DPS masz dość na mp1, pamiętaj, że od mp1 każdy mob ma w grze 63 poz od razu. Zawsze możesz wrzucić sobie magiczną broń i chowańca do zwiększenia dpsa o 20% bodajże. Najlepszy i łatwy build do farmienia to Archon. W każdym bądź razie to bardziej kwestia itemów niż buildu. Nie potrzebujesz za dużo pancerza, połowa tego by spokojnie wystarczyła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ferrou

Przede wszystkim zwiększ inta. ~1600 na tym etapie to trochę mało. Ja mam grubo ponad 2500 zręczności na moim mnichu i też wydaje mi się trochę za mało, a co dopiero 1600. No i tak jak koledzy powiedzieli, CC i CD to podstawa. Zresztą, sam muszę sobie to trochę podbić, ale nie mam na razie kasy.

A w ramach ciekawostki, świeżutki filmik z duela. Prościutko z PTR (no, prawie prościutko :P). Jak dla mnie to fajnie to wygląda, przede wszystkim jest dynamicznie. Miło by było jakby w przyszłości Blizz wprowadził "wymienne" paski skilli, bo coś mi się zdaje że buildy z PvP niekoniecznie sprawdzą się w PvE, i odwrotnie. Wiadomo że w czystym PvE nie było sensu tego wprowadzać, chociażby ze względu na NV, ale teraz aż się prosi o taką opcje. No i rzeczony filmik:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...