Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Polecane posty

Jeśli chodzi oto, do czego odpisał Murezor to tak.

2. Rodzaje modyfikacji

Jest więcej rodzai modyfikacji. Jak wspomniał Murezor. Total conversion czyli zmieniające całą grę. Mini modyfikacje czyli, dodają coś nowego do aktualnej gry. I ten drugi rodzaj o którym wspomniał Murezor.

3. Narzędzia

Każda gra, ma inne narzędzia moderskie ale np. W Gothicu najtrudniej podobno robi się modyfikacje, sprawa wygląda tutaj tak jeśli o Gothica chodzi. Do obu części Gothica, są takie same narzędzia, ale ulepszone np. Gothic spacer, GoMan i kilka innych jeszcze. Tylko w Gothicu dobrze orientuje się w narzędziach, jeśli potrzebujesz jakiś tutoriali odnośnie spacera i GoMana do swej pracy, odwiedź themodders.org tam coś znajdziesz, ale ostrzegam. Nie pisz na forum tam że piszesz pracę, bo cię wyśmieją, większość modderów Gothica w Polsce, jest poniżej krytyki.

4. Najchętniej modyfikowane gry, najczęściej

Jak wspomniał poprzednik, ja dodam że Gothic jest często moddingowany w Polsce, jest mnóstwo modyfikacji nad którymi pracują, albo są spolszczane. Polecam zajrzeć w link co podałem, tam więcej się dowiesz.

6. Imprezy, nagrody, prasa

Co do prasy, to w CDA chyba rok temu, pisano o Mrocznych Tajemnicach do G1, ale czy będzie więcej artykułów o modyfikacjach Gothica, to zależy od redakcji. ;) Co do nagród, w Polsce nie ma. Jeśli chodzi o imprezy, co roku odbywa się impreza "Dzień Screena" na której pokazują ekipy zgłoszone swoje dotychczasowe prace, możesz obejrzeć prace z dwóch edycji poprzednich w linku podanym wcześniej. W tym roku chyba w Lipcu choć nie mam pewności, będzie kolejna impreza dnia screena.

7. Stosunek wydawców do modyfikacji

Tu sprawa ma się czarno gdyż. Po sprawie sądowej Piranii Bytes z Jowood, moderzy muszą sobie radzić sami jeśli chodzi o Gothic 1 i Gothic 2NK. Jest duże prawdopodobieństwo że w Arcanii, pojawią się narzędzia do moddingu, więc może seria odżyje.

Jeśli pomogłem, to napisz, a jak masz jakieś pytania, to też pisz. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja do zisiaj bardzo chętnie odpalam sobie moda do Quake 3 :D Robi z tej gry Dragon Balla, ale nie pamietam jego nazwy :D Jest dla mnie tak oczywistym dodatkiem do tej gry, że w skrypcie instalacji Q3 doałem sobie ścieżkę o tego moa aby był automatycznie instalowany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to ja zapodam może nie jest to konkretny mod ale na tej stronie jest sporo aut do gry:

WORLD RACING 2

Ok 1000 samochodów z czego blisko połowa ma świetnie odwzorowane kokpity, dźwięki itp.

zapraszam:

www.games.reveur.de

Ponadto wiele dodatkowych tras w tym np: SPA.

A tu pare screenów:

th_WR2_PC2010-04-2713-32-01-00.pngth_WR2_PC2010-04-2713-34-00-48.pngth_WR2_PC2010-04-2713-34-28-13.pngth_WR2_PC2010-04-2713-35-31-11.pngth_WR2_PC2010-04-2713-35-54-38.png

th_WR2_PC2010-04-2713-36-05-02.pngth_WR2_PC2010-04-2713-37-09-97.pngth_WR2_PC2010-04-2713-37-26-45.pngth_WR2_PC2010-04-2713-37-35-72.pngth_WR2_PC2010-04-2713-38-43-47.png

Dla zainteresowanych sama gra w tej chwili w Media markt jest za 9.9zł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ostatnio pomyślałem że warto by było napisać coś o modyfikacji do Painkiller Resurrection wykonywaną przeze mnie, i moich kolegów.

Owa modyfikacja to Patch (DLC) które ma podtytuł REDEMPTION. Gra jest tworzona do Single Playera, niektóre mapy będą skonwertowane z multi do single playera, i odpowiednio przystosowane. Na każdej z map będzie prawie 1000 potworków, (na ostatniej jest 1600+). Gra bedzie miała 6 map, baardzo długich (na jedną przypada 40 minut do 1 godziny).

Gra będzie miała poprawioną optymalizację, oraz czas wczytywania. Siedzę już w tym ponad 4 lata, więc jestem oblatany w PainEditorze i LUA. Jak narazie zapowiadam to DLC na 2010 rok, nie wiem jeszcze kiedy skończę. Mam ekipę 5 osób, zapalonych fanów painkillera, którzy uwielbiają przy nim dłubać. Tworzymy swoje mapki do gry itd.

Fabuła będzie ściśle powiązana z Overdose, Pierwszym Paikillerem, oraz Resurrection. Tym razem wcielimy się w dwie postacie. Beliala z Overdose, oraz Daniela z pierwszego PK. Daniel zostaje przekupiony przez demona który go zdradził, i zostaje on władcą piekieł, (nie ma powiązania z Ewą), a Belial musi przypomnieć Danielowi o co walczył, oraz powstrzymać go przed zniszczeniem czyścca, oraz nieba. Gra będzie miała trzy zakończenia, z czego jedno będzie złe, jedno będzie neutralne, a inne dobre. Oczywiście w zależności od postaci bronie sie będą różniły!. Belial przy eksterminowaniu "tych złych" skorzysta z arsenału z Overdose, a Daniel eksterminując dobrych skorzysta ze swojego arsenału z Painkillera. A Bill z Resurrection? On będzie postacią drugoplanową bo pomoże tylko Belialowi odnaleźć Daniela.

Logo (niedopracowane, jednak myślę że własnoręczna robótka się spodoba):

redemptionlogo.jpg

Screeny zamieszczę później gdyż muszę je zrobić na silniku gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The Great Ancient World 2.3 to najnowsza polska wersja modyfikacji do gry

Rome Total War.

Mod TGAW v 2.3 przenosi nas do starożytnego świata w okresu wojen punickich.

Stajemy na czele starożytnych frakcji by zmierzyć się na trzech poziomach:

-politycznym

-gospodarczym

-militarnym

Modyfikacja największy nacisk kładzie na historyzm i dzieje Republiki

Rzymskiej oraz jej zmagań w basenie morza śródziemnego. Gra się zaczyna

wraz z I wojną punicką w której Rzym walczy z Kartaginą o jej kolonie na

Sycylii i Korsyce. Nasze Legiony pod dowództwem patriciuszy mogą na nowo

kształtować starożytny świat walcząc z potomkami Aleksandra Wielkiego,

Galijskimi plemionami, Germanami i głównym rywalem Fenicjanami

Wiecej informacji na temat moda możecie znaleźć na www.tgaw.pl i na

subforum moda http://forum.totalwar.org.pl/viewforum.php?f=56

gawgn0.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję moda do Half-Life 1.

Zaczynał się następująco:

Jesteś w pociągu z G-Manem (skądś znane?) w roli głównej. Wychodzimy jakoś stamtąd chyba przez portal. No i idziemy do jakiejś bazy wojskowej czy coś. Na początku nie mamy kombinezonu HEV więc broń musimy wybierać intuicyjnie. Dalej nie pamiętam czy może mi ktoś pomóć?

PS.

Miło widziane linki do pobrania moda :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie drobne wskrzeszenie tematu:

http://www.moddb.com/mods/project-reality/...f-the-year-2010

Gracze na ModDB wybrali jaki mod według nich zasługuje na laury i mogę powiedzieć, że wielkich zaskoczeń nie ma ;] Dostały się tam IMO pozycje najlepsze i najbardziej dopracowane, który zyskały ogromną popularność świetnym wykonaniem oraz masą contentu jakie dostarczyły ^^ Warto obczaić tą listę, bo może odkryjecie coś świetnego co pozostawało poza waszym wzrokiem.

PS. Ode mnie link do moda, z którym warto się zapoznać (w przyszłości możliwy konkurent dla A.C.E2 :)) - http://www.moddb.com/mods/project-reality-arma2/news

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1257AD Mod do Warbanda, chyba najlepszy i najbardziej rozbudowany, nowa mapa, frakcje, itemy, textury i wiele innych, Realia Europy roku 1257

http://forums.taleworlds.com/index.php/boa...noh9bkdptoq8bk7

Troche z innej beczki, szukam już od dłuższego czasu jakiegoś Car Packa do GTA EfLC bo wszystko co znajduje to do podstawki 4 lub do samodzielnego grzebania w grze ,a z tym nie mam ani czasu ani cierpliwosci (ze 2 razu próbowalem to tylko gra odmowiła posłuszenstwa). Dodatkowo przydałby sie jakiś dobry mod na poprawe grafiki bo jednak juz sie trochę produkcja starzeje, no ale głównie to Car pack.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, wow, nawet nie wiedziałem, że Shockwave doczekał się 1.0. Nice! A pomysł z oznaczeniami pojazdów poszczególnych generałów-specjalistów to to, czego mi brakowało w "gołym" ZH, mam tylko nadzieję, że nie dotyczy tylko pojazdów budowlanych :) (mod się właśnie zasysa).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kicusiek

U znajomego grałem, jeździliśmu UAZem i w pewnym momencie żołnierz wbiegł na drogę i wpadł w przednią szybę i nie dało się go zrzucić. Są także mody gdzie możesz jeździć BTR a także latać śmigłowcem... spytam się znajomego i postaram się jak najszybciej odpisać

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dorwałem się do Firestorm Over Kronus.

Bardzo dobra modyfikacja, choć szkoda że to tylko beta. A ekipa odpowiedzialna za FoK, chyba planuje już Firestorm over Kauravara.

Modyfikacja jest bardzo zbliżona do kodeksu. Znajdziemy tu wiele jednostek z papierkowego Warhammera 40K. Między innymi. Lord Chaosu Khorna, weterani kosmicznych marines i wiele innych. Dochodzą też black templarzy jako grywalna rasa. :)

Jak dla mnie ? Dobra modyfikacja choć naprawdę szkoda że to jeszcze beta jest. Problem w tym jest że gra często crashe ma jak gramy na mapie 4 vs 4. Ale godna uwagi modyfikacja.

Tak jak wspomniałem. Dev team odpowiedzialny za Kronusa. Planuje chyba niedługo wypuścić Firestorm over Kauravara. A wspomnę że Sousltorm miał premierę trzy lata temu. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Jakże wielu graczy narzekało na to, iż nowy Fallout działa wciąż na silniku Fallout'a 3.

Okazało się jednak, że dzięki temu grupy moderskie miały bardzo ułatwione zadanie i już wkrótce powstała nowa edycja strony Nexus dotycząca F:VN :happy:

Na stronie pojawiło się nie tylko sporo poprawek do gry i pojedyńczych modów, ale także tzw. overhaul'e, całkowicie zmieniające rozgrywkę poprzez dodanie mnóstwa nowych funkcji, w obrębie jednego moda.

Jedną z pierwszych takich modyfikacji jest FOOK: New Vegas (Fallout Overhaul Kit), który dodaje takie elementy jak ikony Pip-Boya w części Misc (zwykle większość ikonek ma wizerunek kupki śmieci), prawidłowe (i efektowne) usuwanie kończyn (Tu kilka słów wyjaśnień. W zwykłej grze, po usunięciu łapy Szpona Śmierci <DeathClaw>, stwór wciąż ma obie kończyny, więc po upuszczniu tej zabranej będą trzy :tongue: ) a także trochę poprawek do świata gry (poprawa tekstur, usunięcie błędów itd). Na szczególną uwagę zasługuje też dodanie zbroi jednego ze strażników NCR, która wygląda dokładnie tak jak ta na okładce (wersja podstawowa jest niezwykle blada w porownaniu z plakatami przed premierą) i dodaje noktowizję do hełmu. Ta ostatnia funkcja dostępna jest tylko z FOOKiem. Samą zbroję, z nieco zawyżonymi statystykami można znaleźć tu:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35176

Strona modyfikacji:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34684

Drugą modyfikacją gry jest Project Nevada, o którym CD-Action wspomniało w zeszłym miesiącu.

Pomimo faktu, iż ta modyfikacja pojawiła się na NewVegasNexus zaledwie kilka dni temu, już pojawiły się setki pozytywnych komentarzy. Sam mod będzie podzielony na 4 moduły (na razie dostępne są dwa):

<CORE>

Cechy (każda funkcja może zostać włączona/wyłączona z głównego menu):

* Dynamiczny celownik (zmienia się, pokazując rozrzut broni podczas biegania i bezruchu)

* Bullet Time

* Możliwość sprint

* Wybieranie dowolnego rodzaju ładunków wybuchowych (granaty, dynamit) za pomocą jednego klawisza

* Poprawiony zoom dla broni z celownikiem lunetowym

* Realistyczny widok FPP przy założonym hełmie (+ Noktowizja i Termowizja)

* Zmienne efekty wizualne związane z aktualnym poziomem zdrowia

<CYBERWARE>

Główna cecha tego modułu to około 20 nowych implantów pozwalających na m.in oddychanie pod wodą, regenerację kończyn, wbudowany skaner analizujący cel, kontrolowane pole kamuflażu itd. Jeżeli już wykorzystaliśmy jakiekolwiek z implantów z głównej gry, zostaną one usunięte i przeniesione do naszego ekwipunku. Następnie należy znaleźć lekarza (np. Doc Mitchell), dostarczyć mu instrukcję dotyczącą implantacji i już wkrótce wszystkie będą znów zainstalowane. Dlatego też, jeśli żałujemy, że wydaliśmy kapsy na nieprzydatny implant, teraz każdy może być odinstalowany w dowolnej chwili :wink:

Strona modyfikacji:

http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=40040

Poniżej przesyłam trailer powyższego modu, co pozwoli Wam ocenić jak prezentuje się on w grze:

To by było na tyle :wink:

Proszę o wzięcie udziału w sondzie i krótkie uzasadnienie dlaczego właśnie tak wybraliście.

Pozdrawiam ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy się powtarzam ale polecam mod do Stalkera SoC o nazwie Narodnaya Solyanka .

Aby pobrac trzeba zarejestrować się na tej stronie http://www.stalkerteam.pl/index.php?action=forum

Gra w tej nowej odsłonie jest obliczona na 400 godzin dobrej rozrywki i łączy wszystkie 3 części w nową fabułę i zadania.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Szukam modyfikacji o nazwie Superstorm do gry Earth 2150 The moon project. Na stronie old.wec.org.pl jest link, ale niestety nie działający. Bardzo chciałbym zdobyć tego moda ponieważ według mnie 2150 jest lepszy od 2160.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...