Skocz do zawartości

HearthStone: Heroes of Warcraft


Polecane posty

Pah, też się mogę "pochwalić" swoim deckiem, a co. Obraca się głównie wokół healu (Łącznie mogę wyleczyć 34 dmg), pomniejszych zaklęć, masy minionów i combo Equality + Consecration, jeśli naprawdę będę w ciemnej... dziurze.

2x Goldshire Footman - early game blocker, 1/2 i Taunt za 1 many nieźle chroni przed wczesnym aggro

1x Eye for an Eye - nie jestem do końca pewien, nigdy się specjalnie nie przydało i nie można na tym za bardzo polegać, ale fajnie jest odwzajemnić się fireballem za fireballa

2x Hand of Protection - jest tanie i użyteczne, divine shield zawsze na propsie i niejednokrotnie ratowało mi tyłek

2x Humility - kontra na wszystkie tanki z masywnym atakiem

2x Voodoo Doctor - 2/1 za 1 manę i potencjalny heal siebie lub miniona, który już oberwał

2x Equality - środkowy palec dla Gruula i innych tanków, mocarne combo z Consecration

2x Holy Light - 6 hp piechotą nie chodzi

2x Raid Leader - ja wiem, lolbasic, tylko 2/2 za 3 many, ale miło go wystawić jak poprzednio przyzwałem sobie 4 miniony 1/1.

1x Aldor Peacekeeper - Minion 3/3 z Battlecry dającym efekt ten sam, co Humility, czyli minion 3/3 za 2 many.

2x Earthen Ring Farseer - minion 3/3 i dający 3 heal przy zagraniu, mocno elo

2x Truesilver Champion - 8 damage i 4 heal za 4 many? Okazja stulecia.

2x Consecration - board clearing + robi kuku herosowi przeciwnika. To + poprzednio zagrane Equality = potencjalny ragequit.

2x Hammer of Wrath - 3 dmg i draw za 4 many może wydawać się kiepskim interesem, ale rozwaliłem tym wiele rzeczy, które by mnie zmiotły.

2x Frostwolf Warlord - grzech nie używać mając deck z tanimi minionami i Hero Powerem, które jest bezdenną studnią minionów 1/1.

2x Sen'jin Shieldmasta - sentyment + całkiem dobry minion z Tauntem.

2x Guardian of Kings - wiem, 7 many za miniona 5/6 to głupota, ale 6 heal to też nie w kij dmuchał. Odejmijmy od tego 2 many i mamy miniona 5/6 za 5 many.

Nie mam chyba jakiegoś bezpośredniego countera, ale są spelle które mnie wnerwiają - Hunter's Mark na przykład (0 many za zredukowanie HP do 1? Serio?), Flamestrike czy removale jak Hex czy Transform.

Nie zmienia to faktu, że udało mi się kilka razy rozwalić przeciwnika owcą. 8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny "potencjał" Magma Ragera to zostanie zabitym przez sporą część hero power/wymiana 1:1 nawet z najtańszymi kartami. Za 3 są dużo lepsze dropy, choćby Harvest Golem.

Magma Rager jest dobry dla Wojownika, jeżeli ma się Charge. Natychmiastowe 7 obrażeń za 6 punktów many to taki Fireblast. Core Hound to też dobry pomysł (w sumie kosztuje 10 punktów many, ale jest w stanie w swojej turze zadać 11 punktów obrażeń, czyli coś na miarę Pyroblast).

Nie mam chyba jakiegoś bezpośredniego countera, ale są spelle które mnie wnerwiają - Hunter's Mark na przykład (0 many za zredukowanie HP do 1? Serio?)

Ile się płaci za Equality + Consecration, które są w stanie wyczyścić całą planszę z najpotężniejszych stworów? Mnie trochę irytuje, że u Wojownika niszczenie wrogich potworów wymaga ich uprzedniego uszkodzenia. Czasem jest to bardzo trudne.

Edytowano przez Holy.Death
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ShadowNinja

I dlatego zrzucasz winę na fuksa.

Proszę wskaż mi miejsce w którym zrzucam winę na cokolwiek. Jestem po prostu zdania, że szczęście nie ma mniej do powiedzenia niż skill.

A co do karty, to napisałem przecież, że dam jej szansę, chodź wciąż jestem uprzedzony do niej, bo pomimo opinii, że jest duobra, to ni jak ani razu nie widziałem by ktokolwiek z niej korzystał. Czy to na gameplay'ach, czy z własnego doświadczenia wyniesionego z gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile się płaci za Equality + Consecration, które są w stanie wyczyścić całą planszę z najpotężniejszych stworów?

6, więc możesz zrobić to najwcześniej w 5 turze (Jeśli masz The Coin), poza tym nie masz gwarancji, że przeciwnik nie wystawi jakiegoś tanka, gdy skończysz. No i będzie to jedyny ruch, jaki wykonasz (w sensie rzuconych zaklęć tej turze). W late game zostaje ci 4 (5) many, co też na zbyt wiele nie pozwala.

Edytowano przez Sedinus
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just play the god damn duels dude biggrin_prosty.gif.
No, co racja to racja. Opłaca się chociażby nawet w trybie non-ranking, gdzie w razie przegranej nic nie tracisz, a co trzecią wygraną dostajesz 10 sztuk złota. Dodatkowo ogrywasz się przed arenami i wojowaniem o "level" w rankingu.

Za pokonanie wszystkich eksperckich botów dostajesz 100 złota, więc opłaca się pokonać każdego choćby raz. I ów boty wcale nie są takie dobre jak się może wydawać, są po prostu wymagające.

Edytowano przez Ecko
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, więc tak.

Goldshire Footman - lipa, ginie od większości dropów, sam prawie niczego nie zabija, poza kilkoma dropami z 1 hp. Czasem rzeczywiście może się przydać, ale są to bardzo rzadkie sytuacje. Argent Squire sprawdza się lepiej.

Eye for an Eye - IMO najgorszy sekret Paladyna, zwykle i tak atakuje się najmniej wartościowymi minionami kiedy widać, że przeciwnik ma sekret.

VooDoo Doctor - po prostu nope.

Raid Leader - 2/2 za 3 many? Nie bardzo. Już lepiej wrzucić tego wilczka za 2, który daje 1 ataku minionom obok. Zwykle efekt będzie podobny a koszt mniejszy.

@Holy

Equality + Consecration to chyba najsilniejszy removal w grze, za 6 many czyści całą planszę i to tylko po stronie przeciwnika.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6, więc możesz zrobić to najwcześniej w 5 turze (Jeśli masz The Coin), poza tym nie masz gwarancji, że przeciwnik nie wystawi jakiegoś tanka, gdy skończysz.

Nie rzucasz tego w 5/6 turze, tylko po to, żeby zdjąć z planszy najpotężniejsze stwory przeciwnika. Paladyn jest w takiej sytuacji, że akurat nie ma za bardzo na co narzekać.

A nie przypadkiem tylko podstawowych?

I za tych, i za tych. Mnie z tej paczki wypadło to. Myślę, że Gul'dan będzie drugą postacią, którą będę grał, bo ma bardzo ciekawe możliwości.

Edytowano przez Holy.Death
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goldshire Footman - lipa, ginie od większości dropów, sam prawie niczego nie zabija, poza kilkoma dropami z 1 hp. Czasem rzeczywiście może się przydać, ale są to bardzo rzadkie sytuacje. Argent Squire sprawdza się lepiej.

I o to chodzi, on zbiera na siebie wczesne aggro żebym mógł spokojnie wystawić mocniejsze rzeczy lub naprodukować minionów przy pomocy Reinforce. Płaczę nad tym, że tylko Warlock może mieć coś takiego jak Voidwalker, który jest po prostu lepszy od Footmana pod każdym względem.

aid Leader - 2/2 za 3 many? Nie bardzo. Już lepiej wrzucić tego wilczka za 2, który daje 1 ataku minionom obok. Zwykle efekt będzie podobny a koszt mniejszy.

Dire Wolf Alpha, co? Próbowałem i Raid Leader jest lepszy z tego powodu, że przeciwnicy go ignorują, a na DWA skupiają całe swoje aggro, byle tylko pozbyć się tego +1 do ataku.

Eye for an Eye - IMO najgorszy sekret Paladyna, zwykle i tak atakuje się najmniej wartościowymi minionami kiedy widać, że przeciwnik ma sekret.

To wiem, myślę nad zastąpieniem tego czymkolwiek innym. Redemption brzmi zachęcająco i nie będę płakał, jeśli po tym użyję Equality, tak samo Repentance to kolejny środkowy palec na tanka którego przeciwnik może wystawić. Noble sacrifice podobnie.

VooDoo Doctor - po prostu nope.

Twoja opinia. 2/1 za 1 many i 2 heal idealnie pasuje mi do decku i mocno pomaga w early game.

Nie rzucasz tego w 5/6 turze, tylko po to, żeby zdjąć z planszy najpotężniejsze stwory przeciwnika.

Żeby zdjąć planszy wszystko, co ma ponad 3 bazowego HP*. Przeciwnik nie musi mieć armii tytanów - legion kurdupli 1/3 wystarczy, żeby zrobić mi kuku, jeśli nie mam się czym bronić.

Paladyn jest w takiej sytuacji, że akurat nie ma za bardzo na co narzekać.

Sytuacji? Masz na myśli potencjał klasy? Palek nie jest w niczym najlepszy, taki jack of all trades - ma dość silne miniony, nie ma uberpotężnych removali (Poza wspomnianym combo Equality + Consecration, a czarów które po prostu niszczą lub zadają masę dmg nie posiada wcale), jest niezły w leczeniu i ma spory potencjał w używaniu broni (Zwłaszcza jeśli przyzwie Tiriona i da mu zginąć) + ma gimmick w postaci rozdawania Divine Shield.

Edytowano przez Sedinus
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zdjąć planszy wszystko, co ma ponad 3 bazowego HP*. Przeciwnik nie musi mieć armii tytanów - legion kurdupli 1/3 wystarczy, żeby zrobić mi kuku, jeśli nie mam się czym bronić.

Akurat Paladyn może rozdawać Blessing of Might, które dodaje siły niektórym żywotnym, ale słabym Tauntom lub nawet stworom bez Taunta, ale które mają po prostu dużo życia i mało ataku. Jedynym problemem może być Anduin, bo on ma dwie karty, które rozwalają stwory o sile ataku niższej lub równej 3, ale jeżeli zdążysz pobłogosławić to, co wystawiłeś, to już nie będzie mógł tych kart wykorzystać, bo Blessing of Might jest stałe.

Sytuacji? Masz na myśli potencjał klasy?

Mam na myśli jego opcje w porównaniu do innych. Co z tego, że łowca ma kartę, która za darmo zmniejsza życie JEDNEGO potwora? Mówisz to tak, jakby Hex czy Polymorph nie robiły tego samego, czy nawet lepiej...

Za to wojownik ma stosunkowo mało kart, które zadają mocniejsze obrażenia bez narażania na szwank jego samego. 2 karty, które biją we WSZYSTKIE stwory (także twoje, nie zawsze jest to pozytyw) na planszy plus 2 karty, które działają na dwa (co najmniej!) losowe potwory i zadają 2 punkty obrażeń. Jak wejdzie coś mocniejszego, to musisz się głowić, kto ma oberwać, żeby dało się to zdjąć za pomocą Execution (Wojownik ma dosłowne garść kart, które mogą tutaj pomóc bez wchodzenia w kontakt z samym potworem), więc nie bardzo przekonuje mnie dylemat Paladyna.

Edytowano przez Holy.Death
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat Paladyn może rozdawać Blessing of Might, które dodaje siły niektórym żywotnym, ale słabym Tauntom lub nawet stworom bez Taunta, ale które mają po prostu dużo życia i mało ataku.

BoM to marnowanie slotu w decku. Zamiast tego wolę wystawić kolejnego miniona. Zauważyłem, że przeciwnicy skupiają się na minionach z jakimkolwiek buffem, więc szkoda pary, jeśli ma od razu zginąć.

Jedynym problemem może być Anduin, bo on ma dwie karty, które rozwalają stwory o sile ataku niższej lub równej 3, a

Masz chyba na myśli Shadow Words Pain i Death, które niszczą miniona o ataku 3 lub mniej i 5 lub więcej. Tak czy tak masz przerąbane, chyba że twój minion ma dokładnie 4 ataku. Ja wiem, 1 + 3 z BoM to 4, ale to i tak marnowanie slotu.

Większym problemem jest Shadowform, zwłaszcza jeśli zostanie użyte dwukrotnie, bo dzięki temu Priest dostaje 3x potężniejszy Fireblast - 3 dmg w dowolny cel za 2 many co turę.

Za to wojownik ma stosunkowo mało kart, które zadają mocniejsze obrażenia bez narażania na szwank jego samego. 2 karty, które biją we WSZYSTKIE stwory (także twoje, nie zawsze jest to pozytyw) na planszy plus 2 karty, które działają na dwa (co najmniej!) losowe potwory i zadają 2 punkty obrażeń.

W końcu to wojownik, duh, oni nie są znani z zaklęć. Poza tym pominąłeś Mortal Strike, które zadaje 4 dmg (lub 6, jeśli masz 12 lub mniej HP).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BoM to marnowanie slotu w decku. Zamiast tego wolę wystawić kolejnego miniona. Zauważyłem, że przeciwnicy skupiają się na minionach z jakimkolwiek buffem, więc szkoda pary, jeśli ma od razu zginąć.

Zależy. Moim zdaniem jest przydatne w różnych sytuacjach. Można np. wzmocnić słabego potwora (i to takiego z Charge), żeby zniszczył silniejszego. Tanie karty dobrze współgrają z tymi trochę droższymi, bo dają więcej możliwości niż najdroższe karty. Kwestia podejścia i taktyki.

W końcu to wojownik, duh, oni nie są znani z zaklęć.

Jasne. Problem w tym, że wchodzenie w kontakt ze stworem, który ma dużo życia i/lub dużo zabija jest zupełnie nieopłacalny, a inaczej Execution nie użyjesz, co sprawia, że Execution jest niełatwe w wykorzystaniu, jeżeli nie masz na ręku czegoś, co zada obrażenia samo z siebie lub nie masz jakiegoś słabego stworka (czy też czegoś z Tauntem) na planszy.

Poza tym pominąłeś Mortal Strike, które zadaje 4 dmg (lub 6, jeśli masz 12 lub mniej HP).

Nie pominąłem. Po prostu tego nie mam. Mówię na razie o kartach ogólnie dostępnych dla klasy.

Edytowano przez Holy.Death
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Voidwalker, który jest po prostu lepszy od Footmana pod każdym względem.
Znaczy, ma punkt życia więcej. Nie mówię, że to nic, ale "jest lepszy pod każdym względem" brzmi trochę zbyt groźnie jak na rzeczywisty efekt ^_^ Tak czy inaczej, paladyn też nie może narzekać na swoich klasowych minionów.
BoM to marnowanie slotu w decku. Zamiast tego wolę wystawić kolejnego miniona. Zauważyłem, że przeciwnicy skupiają się na minionach z jakimkolwiek buffem, więc szkoda pary, jeśli ma od razu zginąć.
Nie zawsze przeciwnik musi mieć sposobność, by od tak zabić miniona, który nagle dostał 4/4. Swoją drogą, można to zawsze rzucić na początku tury (nawet na kogoś z charge) i wtedy masz pewność, że się nie zmarnuje. Edytowano przez Padaka
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy, ma punkt życia więcej. Nie mówię, że to nic, ale "jest lepszy pod każdym względem" brzmi trochę zbyt groźnie jak na rzeczywisty efekt ^_^

Za 1 many to najlepszy dostępny minion z tauntem. B|

Tak czy inaczej, paladyn też nie może narzekać na swoich klasowych minionów.

Może i tak, Argent Protector jest całkiem niezły, Tirion to przegięcie (Tylko czekam aż go wycrafcę/znajdę w boosterze) Aldor to środkowy palec na kolosów z gigantycznym atakiem, a GoK to mocny minion i Holy Light na siebie.

Nie zawsze przeciwnik musi mieć sposobność, by od tak zabić miniona, który nagle dostał 4/4.

Blessing of Might daje tylko +3/+0 i jest za 1 many. Blessing of Kings jest za 4 i daje +4/+4, ale i tak obie są równo bezużyteczne.

Swoją drogą, można to zawsze rzucić na początku tury (nawet na kogoś z charge) i wtedy masz pewność, że się nie zmarnuje.

Trzeba mieć coś z charge. Mój deck (na razie) nie posiada żadnego takiego miniona. Zamierzam dowalić więcej minionów z Divine Shield i zrobić z combo z Blood Knightem, w ten sposób można łatwo mieć miniona 9/9 w trzeciej turze.

Edytowano przez Sedinus
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blessing of Might daje tylko +3/+0 i jest za 1 many. Blessing of Kings jest za 4 i daje +4/+4, ale i tak obie są równo bezużyteczne.

Masz dziwne spojrzenie na bezużyteczność. Blessing of Kings potrafi zmienić stwora 1/1 na 5/5...

Trzeba mieć coś z charge. Mój deck (na razie) nie posiada żadnego takiego miniona.

Dziwne, bo Bluegill Warrior czy Wolfraider należą do podstawowego zestawu. Sam myślę o Elven Archer czy Ironforge Rifleman, bo oni zadają obrażenia na wejściu. Trzeba będzie się zastanowić i jakoś zreorganizować talię, bo ciężko zmieścić wszystko, co by się chciało...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dziwne spojrzenie na bezużyteczność. Blessing of Kings potrafi zmienić stwora 1/1 na 5/5...

Marnujesz 4 many, które mógłbyś wykorzystać na Truesilver Championa (którego trudniej zniszczyć), dwa lub więcej słabszych minionów, lub ogólnie coś mocniejszego jeśli mowa o late game. Buffy mają w HS znacznie mniejsze znaczenie niż w MTG, bo bardzo łatwo pozbyć się przypakowanego miniona.

Dziwne, bo Bluegill Warrior czy Wolfraider należą do podstawowego zestawu. Sam myślę o Elven Archer czy Ironforge Rifleman, bo oni zadają obrażenia na wejściu. Trzeba będzie się zastanowić i jakoś zreorganizować talię, bo ciężko zmieścić wszystko, co by się chciało...

Z neutralnej podstawki zostawiłem niewiele kart, bo przeważnie są cienkie - Footman, Shieldmasta, Raid Leader i Frostwolf Warlord. Reszta to albo karty Palka i/lub z expert packów. Długo trzymałem 2x Lord of the Arena, ale koniec końców wywaliłem na rzecz Guardian of Kings.

Ironforge Rifleman to straszny badziew. Gdyby miał 2/3 lub 3/2, to może, ale 2/2 i 1 dmg na wejście za 3 many? Nah.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ironforge Rifleman to straszny badziew. Gdyby miał 2/3 lub 3/2, to może, ale 2/2 i 1 dmg na wejście za 3 many? Nah.

Do pary Execution może zdjąć każdego. Poza tym może się przydać, gdy czemuś zostanie jeden punkt życia i będzie trzeba to zdjąć, albo wyeliminować z gry Divine Shield. Do tego komponuje mi się z Warsong Commanderem.

Marnujesz 4 many, które mógłbyś wykorzystać na Truesilver Championa (którego trudniej zniszczyć), dwa lub więcej słabszych minionów, lub ogólnie coś mocniejszego jeśli mowa o late game. Buffy mają w HS znacznie mniejsze znaczenie niż w MTG, bo bardzo łatwo pozbyć się przypakowanego miniona.

Jeżeli obie partie nie mają już kart na rękach (co się zdarza dosyć często) to nawet zwykły Silver Hand Recruit Paladyna podpakowany Blessing of Kings robi się groźny, a to koszt zaledwie jednej karty. Jasne, można za to wziąć cokolwiek innego, ale jeżeli rekrut przeżyje pierwszą turę, bo wygląda na nieszkodliwego, to dzięki tej karcie sprawiasz, że przeciwnik musi się go pozbyć i to po otrzymaniu obrażeń, a tego co oponent zużyje już nie odzyska, kiedy przyciśniesz go czymś większym.

Mam natomiast pytanko. Czy złote karty różnią się czymś od zwykłych, bo ja osobiście nie widzę różnicy...

Ładniej wyglądają.

Edytowano przez Holy.Death
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nawet, jak jakiś minion przeżyje turę przeciwnika (co nie jest przecież jakąś wyjątkową sytuacją), to możesz go nieźle wzmocnić przed atakiem.

Ironforge Rifleman to straszny badziew. Gdyby miał 2/3 lub 3/2, to może, ale 2/2 i 1 dmg na wejście za 3 many? Nah.
No, podobnie jest z innym gościem 4/2 +2 na wejście za 5 many. Strasznie mało opłacalne są tego typu miniony. Poza elfią łuczniczką w zasadzie jedyny sensowny to według mnie Fire Elemental, który jest jednak przypisany do Szamana.
Czy złote karty różnią się czymś od zwykłych, bo ja osobiście nie widzę różnicy...
Ładniej wyglądają. Edytowano przez Padaka
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pary Execution może zdjąć każdego. Poza tym może się przydać, gdy czemuś zostanie jeden punkt życia i będzie trzeba to zdjąć, albo wyeliminować z gry Divine Shield. Do tego komponuje mi się z Warsong Commanderem.

Zgadzam się z Sedinusem. To i tak nie jest warte 3 punktów many. To już lepiej wybrać coś z szarżą. Jedynym plusem tej karty jest ignorowanie prowokacji (po przyzwaniu). Poza tym to zmarnowana mana.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up do wszystkich

Powinniście urządzić jakiś turniej w którym wystawicie swoje top decki, coś w stylu do 3 wygranych, każdy z każdym. Wtedy by się okazało czyj deck jest najlepiej pod względem uniwersalności złożony.

@Sedinus

Masz jakieś niemiłe doświadczenia jeśli chodzi o buffowanie minionów w HS ( bez urazy )? Ja tam widzę wiele możliwości jeśli chodzi o tego typu zagrania, w głównej mierze psychologiczne. "Z 1/1 zrobił 5/5, mam go uciszyć, zniszczyć, zablokować, zostawić... może ma w zanadrzu coś jeszcze... miałem rzucić to, a teraz muszę zmarnować to...", takie coś jak dla mnie to podwaliny pod przewagę nad przeciwnikiem, któremu raz za razem psujemy plany.

A jeśli chodzi o dobrą kartę z tauntem, to jak dla mnie Mirror Image ( wiem, tylko mag może jej używać ), dwa cele 0/2 już na początku dają małe pole do popisu, lub zmuszają przeciwnika do zagrania jakiejś karty której mógłby użyć aby wyczyścić pole pełne minionów które mają jakikolwiek atak.

Edytowano przez Rainrir
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Sedinusem. To i tak nie jest warte 3 punktów many. To już lepiej wybrać coś z szarżą. Jedynym plusem tej karty jest ignorowanie prowokacji (po przyzwaniu). Poza tym to zmarnowana mana.

"Coś z szarżą" padnie, jeżeli ma posłużyć tylko do zranienia, a przeciwko niektórym bohaterom (np. Mag) jest zupełnie nieprzydatne przy liczbie punktów życia z rzędu 1 (z podstawowych kart więcej stworów z Charge w okolicach 3 punktów many nie kojarzę). Rifleman nie dosyć, że dziabnie, to jeszcze będzie miał wolny atak (jeżeli będę miał Warsong Commandera). Przeciwko Argent Commanderowi i innych przeciwnikom, którzy mają stosunkowo mało życia jest to sensowne zagranie. Można też skorzystać z Charge (niby nieopłacalne, ale w późniejszej fazie rozgrywki może się przydać). Scarlet Crusader ma 3/1 + Divine Shield, więc na zdjęcie tarczy czy zabicie karta jak znalazł. Dire Wolf Alpha zwiększy obrażenia z 2 do 3. Możliwości jest całkiem sporo, więc ciężko mi się zgodzić ze stwierdzeniem, że to "zmarnowana mana".

A jeśli chodzi o dobrą kartę z tauntem, to jak dla mnie Mirror Image ( wiem, tylko mag może jej używać ), dwa cele 0/2 już na początku dają małe pole do popisu, lub zmuszają przeciwnika do zagrania jakiejś karty której mógłby użyć aby wyczyścić pole pełne minionów które mają jakikolwiek atak.

Osobiście nie zagrywałbym tego na początek, bo można je po prostu zignorować (wszak nie mogą atakować, więc nie są w stanie się bronić), za to mogą się bardzo przydać później.

Edytowano przez Holy.Death
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o dobrą kartę z tauntem, to jak dla mnie Mirror Image ( wiem, tylko mag może jej używać ), dwa cele 0/2 już na początku dają małe pole do popisu, lub zmuszają przeciwnika do zagrania jakiejś karty której mógłby użyć aby wyczyścić pole pełne minionów które mają jakikolwiek atak.

Osobiście nie zagrywałbym tego na początek, bo można je po prostu zignorować (wszak nie mogą atakować, więc nie są w stanie się bronić), za to mogą się bardzo przydać później.

Tyle że jeśli w ręce nie mam nic, co mógłbym rzucić za 1 many ( 2 jeśli mam coina, ale wiem że tego typu akcja najczęściej kończy się śmiercią miniona lub jest równie nieopłacalna, chyba że gra się czymś pokroju murloc deck ), a wiem że do kilku następnych zagrań będę potrzebował wyliczonej ilości many, nie widzę sensu trzymać aż będzie bardziej przydatne, poza tym, to jest nie tylko taunt na miniony, ale i na przeciwnika, który czasem musi się z nimi męczyć przez kilka tur, a my w tym czasie mamy nieco swobody. No, ale co kto lubi.

Pochwalę się, nieco zmodernizowany Paladyn sprawuje się coraz lepiej, właśnie przetrzymałem dość mocnego Rogue'a przez 20 tur, a potem wykończyłem go combo Truesilver Champion + 2x Bloodsail Raider. Coraz bardziej mi się ta klasa podoba.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...