theoldive Napisano Marzec 31, 2013 Zgłoś Share Napisano Marzec 31, 2013 Bez CP to bylo jeszcze latwiejsze wystarczalo z cape dun poplynac do Varantu, troche questow porobic i juz sie mialo 2 bronie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WarHead Napisano Kwiecień 6, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 6, 2013 LOL widzieliscie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy12 Napisano Kwiecień 6, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 6, 2013 Żeby to raz.To pewnie niedaleko Nemory, ale są też na pustyni. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c0r Napisano Kwiecień 7, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2013 (edytowany) Widziałem, jest kilka takich easter - eggów w grze.@ downW sumie racja, ale na takiego questa nie trafiłem. Edytowano Kwiecień 7, 2013 przez c0r Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Kwiecień 7, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2013 Ale czy te kości zasługują na miano easter eggow? Po prostu taki "wystrój" lokacji, biorąc pod uwagę, że to chyba to miejsce koło normalnych żyjących "dinozaurów" na które nawet jest zadanie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deBug Napisano Kwiecień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2013 Jeśli Pirania miałaby robić kolejnego Gothica, to najlepiej, jeśli byłby to reboot serii. Przez Spellbounda, który za przeproszeniem spieprzył trwające wątki gry, zaczął nowe, które są tak składne i pasujące do gry (choćby ta Bogini), że skoda o nich pisać. Twórcom byłoby naprawdę ciężko wszystko przedstawić tak, by miało to ręce i nogi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WarHead Napisano Kwiecień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2013 No nie wiem wystarczy że Pirania odrzuci G4 i ZB i można jakoś kontynuować tą historie (może powrót na Khorinis?) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acros2457 Napisano Kwiecień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2013 No nie wiem wystarczy że Pirania odrzuci G4 i ZB i można jakoś kontynuować tą historie (może powrót na Khorinis?)Moim zdaniem wyprawa na Południowe Wyspy w wykonaniu Pranha Bytes byłaby czymś naprawdę ciekawym. Szkoda tylko, że zarówno JoWood jak i Spellbound w ogóle dostały do rąk Gothica, chociaż trzeba przyznać, że to właśnie JW we współpracy z Piraniami stworzyły G2, który moim zdaniem jest (zwłaszcza jak na tamte czasy) po prostu mistrzostwem. Natomiast jeśli chodzi o te "zepsute" części serii, to połowiczny reboot wydaje mi się konieczny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Kwiecień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2013 Ja uwazam, ze Piranha powinna zostawic gothica taki jaki jest (licze tylko 3 pierwsze czesci), zostawic Risena i stworzyc znowu jakies rpg w mrocznych klimatach. Chcialbym zobaczyc cos nowego od nich. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirrin Napisano Kwiecień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2013 Piranha powinna zostawic gothica taki jaki jest (licze tylko 3 pierwsze czesci), zostawic Risena i stworzyc znowu jakies rpg w mrocznych klimatach. Też tak myślę, choć nowym Gothicem nie pogardzę.Właśnie przechodzę Gothic 2 Noc Kruka i bardzo mi się podoba. Prawdę powiedziawszy nigdy nie przeszedłem fabuły dodatku. Powiedzcie: lepiej nauczyć się języka kapłanów czy dodać siły? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acros2457 Napisano Kwiecień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2013 (edytowany) Powiedzcie: lepiej nauczyć się języka kapłanów czy dodać siły?Język kapłanów otworzy Ci drogę do bardzo przydatnej umiejętności - czytania kamiennych tablic, które rozwiną Twoje skille min. siłę, czy walkę różnego rodzaju brońmi. Ja osobiście wybrałbym właśnie naukę jezyka. Edytowano Kwiecień 13, 2013 przez Acros2457 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Kwiecień 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 13, 2013 Nauczenie się języka nie da ci tyle siły, co wpakowanie w nią wszystkich tych punktów, ale za to sporo podniesie również praktycznie każdą inną statystykę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c0r Napisano Kwiecień 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 15, 2013 Warto nauczyć się języka kapłanów - mimo, że trzeba wydać na niego 30 PN, to kamienne tablice są nieocenione. Jak tylko znajdziesz ich dużo, to dobrze rozwiną Ci twoją postać. Poszukaj jakiejś mapki z ich rozmieszczeniem na internecie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateoRondelo Napisano Kwiecień 16, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2013 Osobiście najlepiej spodobał mi się gothic 1 i 2. Pozostałe są dla mnie takie denne. Nie wiem może się nie znam, ale pamiętam długie godziny eksploringu i liczynych walk w tych częściach gothicach. Pod koniec 1 części nie mogłem uwierzyć, że śniący to ten zły Spoilery! Gramatyka! Ortografia! - Rankin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Kwiecień 16, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2013 Osobiście, grając w G3 miałem podobne wrażenia, jak np. w Morrowind - nie wiadomo co robić. Mogę iść tam, albo tam, a równie dobrze nic nie robić i nie będzie dużej różnicy ^_^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acros2457 Napisano Kwiecień 16, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2013 A jak jeszcze dodać do tego lagi występujące u mnie na kompie (nie wiem czy tylko u mnie jeden zapis wczytywał się 1.5 minuty ), to gra staje się po prostu nudna. W takim wypadku już saper wydaje się ciekawszy. Częściowo zabity klimat, postacie, które wyglądają zupełnie inaczej, niż poprzednio i krótko mówiąc gorzej - zawiodłem się. Można było zrobić to lepiej, naprawdę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deBug Napisano Kwiecień 16, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2013 Nie, nie tylko u ciebie. Dlatego ja, wyzwalając miasto robiłem zapisy po każdym zabitym orku. A gdy ginąłem - była przerwa na toaletę Dochodzi to tego fatalna optymalizacja zarówno w Gothic 3 jak i Zmierzch Bogów. Na niskich detalach miałem mniej klatek na sekundę, niż na wysokich Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Kwiecień 16, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2013 Próbowaliscie grać z community patchami i quest packami? Całkowicie inna, lepsza gra. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirrin Napisano Kwiecień 16, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2013 @theoldive, zgadza się. Bardzo podobała mi się zmiana, która sprawiała, że Orkowie atakowali Bezimiennego gdy miał zbroje Buntowników i odwrotnie. Dodawało to realizmu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goliat Napisano Kwiecień 16, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 16, 2013 Mi się ta zmiana również podobała, bo jak grałem na wersji 1.60 to z perspektywy czasu oceniam, że wyglądało to komicznie, bo w dialogach było słychać, że pojawienie się w pancerzu buntownika u orków może skutkować konsekwencjami, jednakże coś takiego nie miało miejsca. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
theoldive Napisano Kwiecień 17, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2013 Ehh, ale jak przypomnę sobie te czasy kiedy wybijało się całe miasta stojąc na dachu budynku i szyjąc z kuszy/łuku. -.- Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscarr Napisano Kwiecień 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 Odświeżam sobie G2:NK i mam do was takie pytanie ... są jakieś mody podobne do Mrocznych Tajemnic, w taki sposób,że akcja moda dzieje się jakby w tym samym czasie co fabułą główna gry?Bo niezbyt mnie interesuje przechodzenie oddzielnie podstawki i modów... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość lisu125 Napisano Kwiecień 22, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 22, 2013 (edytowany) Spróbuj poszukać na tej stronie http://www.gothicmod...d=74&Itemid=116. Sam znalazłem tam kiedyś kilka fajnych modów, np: Mroczne Tajemnice, Jaktyl czy Czas Zapłaty: Prolog. Może ten ostatni tytuł to nie do końca mod tylko wprowadzenie do jednego z lepiej zapowiadających się modów, ale mimo wszystko warto to przejść, tym bardziej że finalna wersja Czasu Zapłąty już nie powstanie. Szkoda . Edytowano Kwiecień 22, 2013 przez lisu125 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hilundor Napisano Kwiecień 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 27, 2013 Chyba jednak powstanie, było jakieś zamieszanie (o ile mnie pamięć nie myli, to ważna persona opuściła zespół tworzący moda), ale po jakimś czasie wszystko znów ruszyło.Mod został ukończony Teraz czas przetestować ostatnią betę, poprawić to co tam znajdziemy. Brakuje jeszcze intro i outro, ale nie będziemy z tego powodu opóźniać premiery moda, na pewno musimy dorobić jeszcze ekrany i na dobrą sprawę to już ENDE!Cytat z 2013-04-20. Źródło: http://themodders.or...ost__p__1080315 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscarr Napisano Kwiecień 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 27, 2013 Zainstalowałem moda The returning + spolszczenie i powiem szczerze żę zapowiada się ciekawie. Poziom trudności wzrósł widocznie + mniejszy exp za potworki - trochę siętrzeba namęczyć - nie powiem. Mam tylko jeden problem. Chce zostać czeladnikiem u Constantina, lecz nie mogę znaleźć smoczego ziela i zębatego ziela. Jakieś podpowiedzi gdzie je łatwo zgarnę ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.