Skocz do zawartości

PS4, X-One, Wii-U


Polecane posty

Mi trochę szkoda Deep Down, wyglądało na nowe Dark Souls, ale jak zobaczyłem gameplay to padłem. Spodziewał się czegoś innego. Ale jak F2P to pewnie zagram, tak ja we wszystkie F2P na PS4.

Podobne odczucie miałem i ja. Gdy pokazany został pierwszy trailer tej gry, chyba w lutym tego roku, to nie ukrywam, byłem bardzo zachwycony. Ale gdy zobaczyłem nowe materiały z tej gry to padłem, nie zachwyciło mnie to niczym. Oprawa graficzna stoi na wysokim poziomie, ale... no nic tam ciekawego się nie działo właściwie, zwykła sieczka. Oczekiwałem czegoś zdecydowanie lepszego po intrygującej, i bardzo ciekawej zapowiedzi w lutym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko - Watch Dogs na nextgenach w 30 FPS, rozdzielczość 1080p nie jest pewna. Pewnie tak samo jak BF4 będzie w 960p. A śmiali się jak pisałem że 60FPS/FullHD nie będzie standardem na tej generacji. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to cięcia są spowodowane zapewne chęcią dodania lepszych tekstur czy może brakiem czasu/wiedzy devów na temat konsol but man, it is so annoying.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sytuacji, w której najlepiej wyglądający konsolowy starter*, czyli Killzone: SF działa w sieci w 1080p@60fps nie widzę powodu, by przyczyny 720p@30fps w WD upatrywać w sprzęcie, a nie w twórcach.

Launch titles, blabla. Ridge Racer 6, Perfect Dark, Res: Fall of Man, blabla. Zaczyna mnie to nudzić trochę. Konsole, których ostateczne devkity pojawiły się w sierpniu są trochę trudne do opanowania. No i na litość boską one nie mają jakoś dużo mocy (co było pewne gdzieś od 2010). Mój PC jest na kartce mocniejszy niż PS4, a nie wytrzymuje Metro w 1080 z SSAA.

O ile sam lubię trochę pobredzić na ten temat, to po lekturze paru komentarzy po newsach ze Steam, AMD i innymi technologicznymi fanaberiami nabawiłem się bólu głowy. Mogę już w końcu zagrać w swoje gry?

*liczę multiplatformy, olewam wersje PC z wiadomego powodu

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na X360 i PS3 były gry w 1080p (były nawet takie multiplatformy), więc czemu na kilkukrotnie mocniejszych maszynach tak trudno to osiągnąć? I to przy specyfikacji tak bardzo podobnej do siebie i tak podobnej do PC? Już nawet zniósłbym te 30 FPSów i FXAA, żeby tej pikselozy nie było.

A wytłumaczenie jest pewnie bardzo proste - Ubi pisze wersję na current geny bo to pewna baza klientów, a potem robi na szybko porty na PC i next geny, podmieniając tekstury.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prepare your bandwith.

Gry po 50GB.

Chciałem się na PC przerzucić na tylko cyfrowe - gry nawet na muve i cdp są droższe niż w marketach.

Miałem na WiiU iść full digital - ogłosili, że największy dysk ma 32GB.

Miałem na Vicie iść full digital - karty pamięci kosztują chorą kasę, a gier jest za dużo.

Miałem na PS4 iść full digital - welp.

Chce człowiek iść z postępem, a tutaj takie kłody mu pod nogi rzucają.

Startery po 50GB - za 2-3 lata w pudełkach po 2 bluraye.

50GB of Killzone

banderas.gif

Swoją drogą czy Bungie tylko trolluje MS czy oni tak na serio?

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Okładka Destiny

Nie wierzę w takie przypadki xD

Spodziewałem się znacznie "cięższych" tytułów, ale aż tyle ? Przy takich grach te 500 GB w konsoli to prawie, że nic. Niby X1 miał wspierać zewnętrzne dyski, ale na razie z tego zrezygnowali i mam tylko nadzieję że nie na stałe. Przy PS4 była mowa kompatybilności z zewnętrznymi nośnikami danych ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyski z konsol siódmej generacji w początkowych edycjach też nie były za duże z perspektywy czasu. Nowa generacja sprawia, że kategorie wielkości się zmieniają. Te 50 GB będzie dla nas wkrótce pewnie oznaczać dużą grę, ale nie jakiegoś kolosa. Drugie wersje konsol dostaną prawdopodobnie dyski po kilka terabajtów.

Nothin' to be excited about. Chyba że ktoś naprawdę chciał się przerzucać na elektroniczne wersje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawą z tym 50 GB Killzone - decyzja o downloadzie gry to w naszych warunkach i przy serwerach Sony długie i bolesne samobójstwo, nie tylko u nas zresztą ( 50 GB to więcej niż wynosi miesięczny limit wielu gospodarstw w USA ). Czyżby gry na kilka krążków Blu Ray w przyszłości ?

Tak swoją drogą, zastanawia mnie ostatnio milczenie Microsoftu, podczas gdy Sony co i rusz ogłasza coś fajnego dla PS4. Wydaje mi się, że obie firmy powinny mieć jakieś asy w rękawie, a to Sony dominuje w mediach. A to Amerykanie uważani są za mistrza marketingu.

Ostatnio była to opcja przesiadki gry z PS3 na PS4 za 10 $, tzn. kupujesz grę na PS3 i za 10 $ masz wersję na PS4. Co dziwne, to inicjatywa 3rd party, więc brak ogłoszenia czegoś takiego dla X360 i X1 jest zastanawiające. Nie wiem czy MS jest aż tak pewny siebie, albo lekceważy takie detale, ale różnica w dobrych niusach jest zdecydowanie na korzyść Sony. W ostatnim czasie mieliśmy przecież konfę Sony przed TGS z masą exów i Vitą TV, nowymi modelami Vity, szczegółami współpracy Vity z PS4, informacje dotyczące bundli, info o tym że pre ordery na PS4 przekroczyły milion itp.

A MS ? Wysyła enigmatyczny balon że X1 będzie wspierany przez 10 lat, w które mało kto wierzy. No i jeszcze te kiepskie wizerunkowo plotki o tym, że multiplatformy na PS4 będą chodzić w wyższej rozdziałce. Sony też miało kilka wpadek, np. pokaz gameplayu z Deep Down, który choć wygląda kozacko to jednak dwie długości do lutowego trailera, czy to że Share nie działa z YT ( choć Cerny u Fallona wymienił też YT przy Sharze ). Te wszystkie dobre newsy podtrzymują zainteresowanie, hype, czasem można odnieść wrażenie że PS4 już sprzedają.

Weźmy takiego Kinecta 2.0 . To on podbija cenę zestawu, więc wypadałoby się chociaż jakoś pochwalić przyzwoitą grą z nim, a tutaj cisza. Online ? Cisza. Gdzie ta chmura, co czyni cuda ? Nic.

Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale gdzieś na początku ogłosili że MS wyda ponad 1 mld $ na gry, a tego nie widać kompletnie, praktycznie poza Killer Instinct nie ma nic prawdziwie next genowego. To już darmowy Resogun dostał więcej miejsca dla siebie.

Czasem to mi się przypomina czas po prezentacji PS4 w lutym i przed prezentacją X1, gdzie Sony siłą rzeczy było jedynym aktorem i zgarniało cały tort dla siebie. Wszyscy jak jeden mąż jarali się konsolą, zupełnie tak jakby żadnego Xboxa nigdy nie było.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę jeden problem. Gry rosną z zawrotną prędkościa, ale szybkość naszych ruterów niekoniecznie... Dla ludzi ze słabym netem w domu może to być problem jeśli pragną (nie wiem czemu) wersji digital.

Co mnie w ostatnich poczynaniach Nintendo śmieszy to fakt, że na siłę ludziom wciskają wersje cyfrowe (bundle z WW hd ma tylko kod na pobranie), ale w konsoli umieszczają jedynie 32 gb. Nie mogli przynajmniej 64 GB?

Jutro NintendoDirect o tytułach wychodzących do końca roku. Mażenia: na koniec teaser nowej Zeldy. "Zelda ??? will launch tomorrow worldwide". Rzeczywistość: za mało o pakemonach słyszeliście, więc powiemy jeszcze sporo... Bulbasaur ma 10 ewolucję Gigazaur. Wiemy, że chcieliście inne Mario, ale Miyamoto jest zajęty, więc galaxy 3 nie powstanie. Wynajeliśmi więc jakiegoś sprzątacza, ktory na E3 podał się za developera.

Tak na serio to mam nadzieję, że duet Marian/DK wcześnie wyjdzie, bo może być cienko...

Edytowano przez Luke20
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serio gry po 50 giga kogoś dziwią?

PS - CD 700 MB (100%)

PS2 - DVD 4.7 GB (wzrost o 580%)

PS3 - BR 25 GB (wzrost o 530%)

PS4 - BRDL 50 GB (wzrost o 100%)

Nie zdziwiłbym się gdyby w następnej generacji zrezygnowali z nośników optycznych i postawili np. na karty pamięci po 128 giga.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry wywiad z architektami Xbox One, wszystkie wątpliwości są tak jakby rozwiane. Można się z nimi zgadzać, można i nie, ale posłuchać trzeba

http://www.eurogamer.pl/articles/digitalfoundry-kontra-architekci-xbox-one

Wczoraj narzekałem, dziś pochwalę MS.

  • Upvote 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście całokształt gier pokazanych na Nintendo Direct robi wrażenie, ale znów ( powtarzam ) 3DS zgarnia śmietankę a Wii U dostaje co prawda ładniejsze, ale schematyczniejsze gry. Nowy Sonic i Mario dobrze się prezentują, nawet ta olimpiada daje radę, ale na litość boską - na Wii U mamy Sonica, Mario, Mario i Sonica, a na 3DS Bravery Default i Ace Attorney 5. Nie tak to zestawienie powinno wyglądać.

A teraz nic, tylko czekać na premiery tych gier.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o akcję Sony przeciw gametrade, to raz że zainicjowała ją pewna kancelaria ( nie podam nazwiska tego pana, pewnie się domyślacie ), dwa, że im chodzi o walkę z tzw. ,, cebulą " na PS3, a nie z obrotem grami.

Chodzi o odsprzedaż kopii zapasowych gier kupionych w PSS. Teoretycznie to ma działać jak Steam, że na każdym urządzeniu można grać,ale Polak potrafi, i w praktyce mamy kupowanie gier w składkach na 4 - 270 dzielone na 4 to duża ulga dla portfela, co nie ?

To jest nielegalne i z tym Sony walczy ( zwłaszcza że gametrade zamieściło reklamę w której zachęca do cebuli na GTA V, jak się można nie wstydzić )

Jestem w szoku że na tym forum nie ma tematu ,, Składki na PSS ", ruch w takich działach jest więcej niż duży :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gametrade podobno uwzięli się dlatego, że popularny jest tam proceder kupowania cyfrowych wersji gier w kilka osób, więc nie odbierałbym tego jako atak na używki. Oczywiście jest to szrama na wizerunku, ale poważna byłaby wtedy, kiedy zagraniczne serwisy pisałyby coś o tym ostrzeżeniu. A piszą?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspólne zakupy gier z PSS to czubek góry lodowej. Druga sprawa to tak jak już ktoś wcześniej wspominał, serwis zachęcał na oficjalnym fanpejdżu na facebooku do wspólnych zakupów z PSS, np GTA V. Jeszcze inna sprawa i domyślam się, że najwięcej to właśnie chodzi o to. Wielu użytkowników, między innymi sklepów oferowało możliwość wypożyczenia slotów z konkretnymi tytułami, a także wypożyczania wersji pudełkowych ("Kup za 120, odsprzedaj po tygodniu za 100"). Serwis sam jest sobie winien, bo takie coś powinno być eliminowane.

Jeśli chodzi o X1, wypowiedzi Panów inżynierów napawają optymizmem, ale tak jak pisałem kilka miesięcy temu, napiszę ponownie, cyferki grają małą rolę. Prawdziwą moc konsol poznany po 2-3 latach, na papierku PS4 wygrywa, ale tu jeszcze wszystko jest możliwe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o X1, wypowiedzi Panów inżynierów napawają optymizmem, ale tak jak pisałem kilka miesięcy temu, napiszę ponownie, cyferki grają małą rolę. Prawdziwą moc konsol poznany po 2-3 latach, na papierku PS4 wygrywa, ale tu jeszcze wszystko jest możliwe.

Wszystko jest możliwe ? Nie, właśnie że nie.

Żadna optymalizacja nie pobije ponad pół teraflopa grafiki różnicy ( tyle mają current geny0 i dodaj w myślach grafikę X1 i X360 i masz PS4 ) ani około 30 GB w przesyle RAM, bo jak mówią twórcy X1 ma zapis/odczyt danych na poziomie 140 - 150 a PS4 176.

Nie dość że Kinect podbija cenę zestawu, to jeszcze aplikacje zabierają 10 % grafiki. PS4 nie jest obarczone tym problemem, bo tam albo takich aplikacji nie ma, albo mamy secondary custom chip ( który nie jest wogóle liczony jako moc konsoli ) do Share itp. Win win win.

Gry ? X1 ma zapowiedzianych 65 gier, PS4 - 134, z tego 10 F2P. Ponad 2 razy więcej gier. Impossibru but real.

Wypowiedzi architektów pokazują, że X1 ma przynajmniej pomysł na siebie i jest tam trochę tak zwanego sekretnego sosu, ale czy można to porównać z hUma na PS4 ( huma - jednoczesny dostęp karty graficznej i procesora do tych samych danych, bez potrzeby przepisywania danych ) ? Nie wiadomo.

Idea zrównoważonego sprzętu jest OK, ale to samo zrobił Mark Cerny w PS4, tyle że tam miał większą kiesę na podzespoły. Oczywiście X1 nie będzie słabe już po roku - dwóch, zasługa w tym właśnie inżynierów, ale PS4 ma więcej RAW power, czystej mocy, której się nie da niczym zastąpić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...