Skocz do zawartości

Polecane posty

Mi najgorszy błąd do tej pory przytrafił się wczoraj bo uniemożliwił ukończenie zadania. Na szczęście pobocznego ale i tak głupio. Otrzymałem zlecenie pozbycia się pewnego gościa chronionego przez gang Animalsów. Przyjeżdżam pod wyznaczony budynek a tam wszyscy przeciwnicy leżą martwi łącznie z celem misji. Nie pomogło wczytanie stanu gry z przed przyjechania na miejsce zlecenia a cofać się do momentu z przed przyjęcia zlecenia nie zamierzałem bo już za dużo innych zadań wykonałem od tego czasu i nie chciałbym ich powtarzać. Denerwuje mnie też trochę to jak wykrywają gracza przeciwnicy. Załatwiam przed budynkiem gościa kilkoma strzałami z pistoletu, nikogo nie ma wokół ale cały budynek zostaje zaalarmowany i jest aktywny tryb walki dopóki nie załatwię wszystkich na obiekcie. W połączeniu z zacinającymi się przeciwnikami jest to na prawdę irytujące bo jak trafi się wielka hala to nieraz musiałem biegać i po kątach szukać gości, którzy się zablokowali i przez to nie mogłem zapisać gry. Czasem ten tryb też się zacina i pisze walka podczas gdy nie ma w okolicy nikogo. Takie zacięcie irytuje zwłaszcza przy dłuższym zadaniu gdy ginę po dłuższym fragmencie i muszę się cofać spory kawałek bo po drodze nie mogłem zapisać mimo, że nie cały czas toczyła się walka. Ogólnie na razie gra dla mnie by była 9/10 gdyby nie problemy z NPCami. Jestem w stanie wybaczyć opóźnione doczytywanie tekstur (sporadyczne więc tym mniej przeszkadza), jakieś lewitujące obiekty czy przenikające postacie. To w żaden sposób nie psuje mi rozgrywki. Ale za to mocno psuje mi ją obserwowanie jak otoczenie słabo reaguje na moje czyny. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.12.2020 o 23:40, Santus Faustus I napisał:

"Pycha kroczy przed upadkiem".

"Przed porażką - wyniosłość,
duch pyszny poprzedza upadek." (Przysłów 16:18 BT), więc parafrazujesz Pismo Święte ;)

 

Co do samego Cyberpunka - sprawdziłbym go na PC, ale poczekam na jakąś wersję GOTY (bez bugów). Do jakiej dotychczas znanej Wam gry jest on podobny - Wiedźmin, Mass Effect (no nie wiem, strzelanie te sprawy) etc.? Czy faktycznie skradanie się jest tak słabe? Czy jest w ogóle jakiś rodzaj retoryki i grania z najmniejsza liczbą zabitych?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@autoschematy kwestia gustu. O problemach technicznych nie będę mówił bo już wszystko zostało powiedziane. Biorąc pod uwagę sam wątek główny to dla mnie jest to jedna z najciekawszych historii w jakie grałem. Sama rozgrywka i walka też jest bardzo przyjemna. Brakuje tylko trochę świata i ciekawszych aktywności pobocznych do zaliczenia. Potencjał do rozbudowy jest ogromny. Cyberpunk połatany z kilkoma dużymi dodatkami, większymi i mniejszymi dlc oraz dobrze rozwiniętą społecznością moderksą to może być na prawdę mega gra w którą będzie można się zagrywać wielokrotnie i za każdym razem inaczej. Tylko właśnie na razie można mieć spore obawy co do tego czy i jak uda im się Cyberpunka załatać i co do niego dodadzą. Na razie można uznać, że częściowo ugasili pożar. Do całkowitego ustabilizowania jeszcze trochę brakuje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...