Arlekin Napisano Grudzień 30, 2020 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2020 Mi najgorszy błąd do tej pory przytrafił się wczoraj bo uniemożliwił ukończenie zadania. Na szczęście pobocznego ale i tak głupio. Otrzymałem zlecenie pozbycia się pewnego gościa chronionego przez gang Animalsów. Przyjeżdżam pod wyznaczony budynek a tam wszyscy przeciwnicy leżą martwi łącznie z celem misji. Nie pomogło wczytanie stanu gry z przed przyjechania na miejsce zlecenia a cofać się do momentu z przed przyjęcia zlecenia nie zamierzałem bo już za dużo innych zadań wykonałem od tego czasu i nie chciałbym ich powtarzać. Denerwuje mnie też trochę to jak wykrywają gracza przeciwnicy. Załatwiam przed budynkiem gościa kilkoma strzałami z pistoletu, nikogo nie ma wokół ale cały budynek zostaje zaalarmowany i jest aktywny tryb walki dopóki nie załatwię wszystkich na obiekcie. W połączeniu z zacinającymi się przeciwnikami jest to na prawdę irytujące bo jak trafi się wielka hala to nieraz musiałem biegać i po kątach szukać gości, którzy się zablokowali i przez to nie mogłem zapisać gry. Czasem ten tryb też się zacina i pisze walka podczas gdy nie ma w okolicy nikogo. Takie zacięcie irytuje zwłaszcza przy dłuższym zadaniu gdy ginę po dłuższym fragmencie i muszę się cofać spory kawałek bo po drodze nie mogłem zapisać mimo, że nie cały czas toczyła się walka. Ogólnie na razie gra dla mnie by była 9/10 gdyby nie problemy z NPCami. Jestem w stanie wybaczyć opóźnione doczytywanie tekstur (sporadyczne więc tym mniej przeszkadza), jakieś lewitujące obiekty czy przenikające postacie. To w żaden sposób nie psuje mi rozgrywki. Ale za to mocno psuje mi ją obserwowanie jak otoczenie słabo reaguje na moje czyny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipes Napisano Styczeń 20, 2021 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2021 W dniu 18.12.2020 o 23:40, Santus Faustus I napisał: "Pycha kroczy przed upadkiem". "Przed porażką - wyniosłość, duch pyszny poprzedza upadek." (Przysłów 16:18 BT), więc parafrazujesz Pismo Święte Co do samego Cyberpunka - sprawdziłbym go na PC, ale poczekam na jakąś wersję GOTY (bez bugów). Do jakiej dotychczas znanej Wam gry jest on podobny - Wiedźmin, Mass Effect (no nie wiem, strzelanie te sprawy) etc.? Czy faktycznie skradanie się jest tak słabe? Czy jest w ogóle jakiś rodzaj retoryki i grania z najmniejsza liczbą zabitych? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grypasjonats Napisano Marzec 17, 2021 Zgłoś Share Napisano Marzec 17, 2021 Cyberbug ma nowy pastisz w postaci https://pl.ign.com/glitchpunk/37222/news/glitchpunk-nadciaga-cyberpunkowa-polska-wersja-gta-2 - redzi chyba dostają po tyłku nieźle a mija prawie pół roku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autoschematy Napisano Kwiecień 8, 2021 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 8, 2021 gra jest totalna klapa, moze reedycje beda lepsze Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arlekin Napisano Kwiecień 11, 2021 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2021 @autoschematy kwestia gustu. O problemach technicznych nie będę mówił bo już wszystko zostało powiedziane. Biorąc pod uwagę sam wątek główny to dla mnie jest to jedna z najciekawszych historii w jakie grałem. Sama rozgrywka i walka też jest bardzo przyjemna. Brakuje tylko trochę świata i ciekawszych aktywności pobocznych do zaliczenia. Potencjał do rozbudowy jest ogromny. Cyberpunk połatany z kilkoma dużymi dodatkami, większymi i mniejszymi dlc oraz dobrze rozwiniętą społecznością moderksą to może być na prawdę mega gra w którą będzie można się zagrywać wielokrotnie i za każdym razem inaczej. Tylko właśnie na razie można mieć spore obawy co do tego czy i jak uda im się Cyberpunka załatać i co do niego dodadzą. Na razie można uznać, że częściowo ugasili pożar. Do całkowitego ustabilizowania jeszcze trochę brakuje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...