Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

League of Legends v.3

Polecane posty

To ja korzystając z okazji miałbym prośbę do kogoś, kto zna dobrze angielski (u mnie on trochę kuleje niestety). Mianowicie chodzi mi o to, czy mógłby ktoś na oficjalnym forum LoL'a zaprezentować moją wersję reworku Xin'a. Ja to widzę tak:

  • Passyw i Q bez zmian.
  • W zmiana przy użyciu: zamiast bonusu do AS dostawałoby się 5/8/11/14/17% penetracji pancerza przeciwnika.
  • E takie połączenie tego co jest obecnie z E Renektona, tj. Xin wykonuje dash w stronę przeciwnika i zadaje 20/30/40/50/60(+0,5 AD) oraz spowalnia przeciwnika o 5/7/9/11/12%. Jeśli pierwsze uderzenie trafiło we wrogiego bohatera Xin może wykonać następny atak zadając 30/40/50/60/70 (+0,5 bonus AD) obrażeń i spowalniając o dodatkowych 10/13/16/19/21%. Jeśli trafi 2 uderzenie Xin może wykonać ostateczną szarżę zadając 50/70/90/110/130 (+1,0 bonus AD), jednak w momencie wykonania ostatecznego ciosu z przeciwnika zostaje usuniete spowolnienie.
  • R Xin wyskakuje w powietrze, by po chwili wykonać potężne uderzenie włócznią o ziemie. Uderzenie zadaje 200/300/400 (+1,0 bonus AD) przeciwnikom. Wrogowie oddaleni od centrum otrzymują mniej obrażeń (min 0% na obrzeżach) tych obrażeń na obrzeżach. Ponadto przeciwnicy na obrzeżach zostają wyrzuceni w powietrze na 1/1,5/2s (im bliżej centrum tym czas wysokość wyrzucenia jest niższa min 0,25/0,5/0,75s).

Ja bym tak to widział. pewnie z balansem to kiepski wygląda, ale imho lepsze niż jest obecnie.

Tak btw. http://lol.zones.gamebase.com.tw/skin_view...tristana_rocket pewnie ktoś już dał, ale ja nie widziałem ;p http://www.fantasydimensions.net/wp-conten...istana-Skin.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ważne ogłoszenie dotyczące tego weekendu. Otóż Riot postanowił nam zgotować podwojenie IP uzyskanego za rozegrane gry. A jeśli ktoś zakupił boosta do IP to nic nie stracił, gdyż wtedy dostanie jeszcze więcej dodatkowych punktów. Źródło:

http://na.leagueoflegends.com/news/double-ip-weekend

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę Dravenem - świetna postać. Skille w miarę zbalansowane, E i R opierają się na bonusowym AD, a Q daje % bonus od całego AD. Ulti jest szalone - global, z możliwością ponownej aktywacji i toporki wracają do nas. Range 550, a nie 525 (czyli taki jak większość AD carry). Wygląda na zbalansowanego, także myślę, że wyjdzie w takiej postaci jak teraz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem sobie preview jego umiejętności i w sumie wygląda na ciekawą, ale jednocześnie jakoś nie strasznie przegięta postacią :D Jasne, wiele osób może wkurzać się na jego ulti, ale to przecież nie pierwsze w grze, bo już mamy chociażby Ezreala albo Ashe ;] W każdym razie Riot dał dobrego czempiona do kradnięcia barona/smoka/buffów, że nie wspomnę o zabieraniu killi sprzed nosa towarzyszom z drużyny ;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed patchem z nowymi teksturami w LoL miałem średnio 20 fps, a w TF ok 5 co strasznie przeszkadzało w grze. Nowe tekstury poprawiły optymalizację i gra chodziła średnio z 40 fps, a w TF 20 dzięki czemu mogłem dosyć komfortowo jak na mój komputer grać, ale od wczoraj LoL nagle chodzi mi tak samo jak dawniej. Nie wiem czym ta nagła zmiana jest spowodowana, ale mocno utrudnia mi grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na reignofgaming przeczytalem niueoficjalne patch notes.

Podobaja mi sie zmiany Swaina. Byc moze sprawia, ze slow bedzie udanym CC rowniez poza laning phase, bo w team fightach to on nie zdawal sie prawie na nic. Mam tylko nadzieje, ze Riot zwiekszy mu bazowe AD. Moim zdaniem Swain nie ma problemu z zasiegiem aa, a jego sila. Ma zdecydowanie utrudnione last hitowanie pod turretem w stosunku do innych ap carry. A jesli idziemy na mid lane zamiast top to trudno sie nim bronic przed pushem przez co latwo o strate CS zupelnie bez naszej winy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Champion #100

To może być zapowiedziany spory czas temu "Kog'maw's Daddy" lub zapowiedziany niedawno przez Ezreala "An Elemental Hydra champion". To ze stworków. Inne propozycje - Jarvan IV zmieni imię, bo pojawi się prawdziwy Jarvan (odnoszę się do niektórych teorii spiskowych dotyczących Kalamady), nowym bohaterem może być Zelos (brat Irelii), Lissandra, która jest "siostrą" Ashe i Sejuani (najprawdopodobniej panna z kosą i z małymi piersiami - śmiem twierdzić, że wiem dlaczego dopiero teraz się może pokazać patrząc na Ashe, Sejuani i inne bohaterki), reinkarnacja Urfa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adam1118 - mysle, ze Ryze jest wystarczajaco OP juz teraz i taka zmiana na pewno nie posluzy dobrze tej grze,;) Chociaz widziac, jak Riot 'nerfi' tego champa wcale sie nie zdziwilbym, gdyby dali taka niespodzianke wszystkim graczom, ktorzy go mainuja. Cos w rodzaju kolejnego prezentu pod choinke z pol rocznym wyprzedzeniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mowa o itemach to wg mnie tylko kilka zasługuje może nie tyle na buff co na możliwość upgradu. Są to:

-Brutalizer - ten item potrzebuje alternatywnej wersji rozwoju. Idealnie nadawałby się wg mnie do zapowiedzianego itemu dla AD casterów(upgrade dawałby spellvamp i trochę więcej AD czy coś w ten deseń)

-Executioner's Calling - item za 1350 golda, który może i ma całkiem dobre statystyki jak na swoją cenę, ale trzymanie tego w late game to kpina. Dodać upgrade z jakimś survi bądź czymś ofensywnym(AD lub ulepszony aktyw) i byłoby dobrze

-wszystkie itemy na Tenacity nie licząc butów - serio, jak często widzicie by ktoś składał te itemy? Shurelia jest znacznie bardziej użyteczna niż Eleisa's Miracle(heh, nawet nazwy nie pamiętam, tak rzadko go widzę). To samo co przy wyżej wymienionym EC. Zbyt słabe statystyki by trzymać to w lategame.

-Tiamat - tak wiem, Shyvana na 5 Tiamatów miażdzy :P Z miłą chęcią zobaczyłbym jakiś upgrade dzięki, któremu ten item stałby się bardziej użyteczny dla szerszego grona odbiorców.

-Haunting Guise - ostatnio Riot coś przy nim grzebał na PBE, ale koniec końców nic z tego nie wyszło. Pamiętam jak brałem ten item na LeBlanc i wszyscy budowali to na Vladzie. Niski koszt, słabe staty(na late) - szczególnie, że jest coś takiego jak Void Staff, który jest core na większość magów i wtedy HG jest bezużyteczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie w LoL u coraz bardziej mnie zadziwiają. Ostatnio kilka razy pod rząd spotkałem się z taką sytuacją, że na normalu wybierałem wybierałem jakąś postać do jungli, a nagle kolesie pisali, żebym nie wybierał junglera bo gra się 2-1-2 i wyzywali mnie od noobów lub wychodzili z lobby.

Czasami wyjątkowo trafi mi się ogarnięty gracz, z którym mogę spokojnie carry ować grę, ale przeważnie gdy gankuję na jakąś linię to moi towarzysze nie wiedzą jak się wtedy zachować i najczęściej wracają sie pod swoją wieżę pozostawiając mnię samego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tego musisz się przyzwyczaić... Od dawna gram w jungli i ilu to ja już nie widziałem ludzi, którzy w momencie kiedy wychodziłem z krzaków uciekali pod wieżę. Teraz nie dość, że pinguję im przez 10 sekund to jeszcze piszę na czacie. Ale i tak nie zawsze to działa... A potem widzę na czacie "noob jungler". Zresztą w większości przypadków team zwala całą winę na junglera.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już zrozumiała moja niechęć do junglowania? Oczywiście jungler może dużo dać, ale bierzemy go na rankedy i drafty. W ostatnim normalu blind pick miałem junglera u wroga. Był to Warwick, ale potrafił gankować również przed 6 poziomem a na solo poszedł Lee Sin - lekko przegięta postać. Ja byłem Nocturnem i może błąd zrobiłem, że nie poszedłem w las. Chociaż w sumie jak we 2 ledwo dawaliśmy radę (no dobra - nie dawaliśmy) Lee Sinowi to mój partner z linii jakby był sam mógłby mieć jeszcze gorzej przerąbane.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Draven jest OP

2. Draven ma mały damage(w porównaniu z innymi AD carry)

Nie, oczywiście, że nie widzę tu sprzeczności. Zrozumiałbym może gdy miał dużo CC, ale ma tylko slowa połączonego z małym odrzuceniem. Ulti można wg mnie porównać do tego u Eza i szczerze mówiąc, Draven na tym polu też jakoś znacznie go nie przebija. Przelicznik większy o 0,1, ale Ez ma do tego przelicznik od AP, niby nic ale mając Trinity i baron buffa to zawsze parę punktów więcej. Damage Dravena w tym przypadku jest większy tylko wtedy gdy trafisz tym ulti również w drodze powrotnej.

Co do Q - tu mam mieszane uczucia. Z jednej strony fajnie się te topory łapie, ale z drugiej wymusza to czasem zmianę pozycji(może niekoniecznie na lepszą) no i nie wiem czy w late game opłacałoby się uganiać za nimi czy lepiej po prostu atakować.

W ma bardzo krótki czas trwania. Trzeba łapać topory żeby się ten skill przydał, a z tym w late game tak jak napisałem wyżej.

E to taki typowy skill z CC dla AD carry.

Powiedziałym, że Draven wcale nie jest OP. Raczej uważałbym go za zbalansowanego.

BTW - oglądał ktoś mecz Riot vs World Team? O ile ten pierwszy mecz widać było, że grają raczej serio tak Yi na MS, Lulu na AS i Karthus jungle w drugim było :trollface: na potęgę. Najlepszy był właśnie MakNoon ze swoim Yi, który po prostu sobie od wszystkich uciekał. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pi1erQ

Widzę, że potrzebujesz oświecenia, no więc czynię swą powinność - NIE UWIERZYSZ ALE SĄ INNE POSTACI, KTÓRE MAJĄ ULTI NA CAŁĄ MAPĘ!!!!! Najbliżej chyba do Ezreala - ulti Dravena działa dokładnie tak samo, tylko ma możliwość powrotu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...