Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Brink

Polecane posty

Choć recenzje w CDA przeczytałem zaraz po premierze numeru, to dopiero teraz się zebrałem żeby napisać komentarz.

@Bardzo mało graczy na PC

Mam na Brinku przegranych około 90 godzin i prawie cały ten czas na versus. Nie wiem w jakich godzinach recenzent próbował dołączyć do gry (zakładam, że w roboczych), ale każdego wieczoru gram, i przynajmniej 15 serwerów w strefie euro jest pełnych (czyli 16 osób - serv pełny). Wiem, że to mało, ale pisanie, że na PC trzeba grać z botami bo żywych null jest przesadą, żeby nie powiedzieć kłamstwem. Służę screenami jeśli ktoś ma wątpliwości.

Jednopoziomowe mapy

Bez jaj, praktycznie na wszystkich mapach jest możliwość "strzelania z góry" i alternatywne drogi dojścia wyższym poziomem (+ścieżki specjalne dostępne tylko dla lekkiej klasy).

W recenzji nie ma też mowy o "typach ciała", które wpływają na HP, szybkość poruszania, hitboxy i bronie które można dobrać (typ ciężki może mieć jedynie bronie dostępne dla ciężkich + jakąkolwiek od karabinów szturmowych w dół, Medium może mieć jakąkolwiek od karabinów w dół jako podstawową i SMG+pistolety jak dodatkową, light możemy mieć jako główną tylko SMG + pistol jako dodatkową). Jest to jednak coś innowacyjnego w FPSach, a skoro nie ma o tym mowy, to muszę założyć, że recenzent nie odblokował dodatkowych ciał (bodajże od 7 levelu w górę, około 2-3 godzin grania). Shame...

Choć z oceną 7 się zgadzam (bo Brink jest grą którą się pokocha lub oleje), to jednak IMHO recenzja robi grze złą repę - przynajmniej na PCatach. A to złe, bo gra jest naprawdę niezła - trzyma klimat ET. Choć z botami to bardziej frustracja niż przyjemność - ale do tego nikt nie jest zmuszony, co sugeruje recka. Dodatkowo twórcy cały czas pracują nad balansem i naprawieniem tej złej repy wystawionej przez recenzentów - zbliża się darmowy DLC dodający sporo rzeczy, a w międzyczasie dochodzą patche, jak choćby ostatni (z wczoraj) który robi naprawdę spore przetasowanie w broniach, co zostało spowodowane przez sugestię graczy.

Gameplay'e z różnych klas:

Covert:

Medic:

Soldier:

Eng: Soon ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam... , jak CDA opisywało Bulletstorma to ślinili się z zachwytu nad każdym pikslem tej bezsensownej łupaniny :tongue: tylko dlatego że to polska produkcja , nieważne że wtórna i nic nowego nie wnosząca do świata FPSów, a jak mają przed nosem coś naprawdę ciekawego czyli Brinka to nawet w najnowszym newsie (darmowy DLC do Brinka) dają tak żałosnego screena że szkoda gadać, jakby specjalnie chcieli zniechecic do tej gry - nie wiem o co chodzi CDA ale mam to w .... i gram dalej w Brinka , HOWGH!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Skanerin Ja juz nie czytam cd-action ze wzgledu beznadziejnych recenzji, jak mam zobaczyc recke to ogladam recki quaza

http://www.gaminator.tv/profil/30,quaz.html

wychodza o wiele lepiej niz te z cdaction, ktore juz pachna stechlizna i w wielu aspektach klamia ( moze recenzent gral 2h i juz wysnul hipotezy z kosmusu? -cda lubi koloryzowac :)) i do tego mozna zobaczyc gameplay z danego tytulu i calkiem zabawna gre aktorska recenzenta(mimo tego recenzje sa fachowe), wiec polecam. A tak wogole to kto wogole recenzowal brinka?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak wogole to kto wogole recenzowal brinka?

Hut

@Zmiany w broniach

Poniżej wypis, a w wielkim skrócie: osłabili Carba, troszkę dopakowali karabiny szturmowe i bardzo dopakowali ciężkie bronie - prezent dla heavy'ch.

http://www.splashdamage.com/content/brink-...tweaks-detailed

Pistols

All pistols: Knockdown accuracy increased
Tokmak spread reduced to be more even
Tokmak recoil reduced
Tokmak pistol reload time slightly reduced
Kalt spread is tighter
Kalt recoil increased
Kalt pistol reload time slightly reduced
Sea Eagle slightly less accurate
Sea Eagle spread made more even instead of being tight
Sea Eagle pistol reload time slightly increased

Sub Machineguns

Kross max spread slightly increased
Tampa max spread slightly decreased
Tampa slightly more jittery when fired
Tampa SMG damage slightly increased
Carb-9 SMG damage slightly reduced
Carb-9 has even spread, instead of clustering towards the centre
Carb-9 recoil slightly increased
Carb-9 slightly less accurate

Assault Rifles

AR base ammo + 1 magazine, except Rockstedi
Gerund recoils more quickly under sustained fire
Rhett recoil now more manageable under sustained fire
Frkn3k damage increased
Frkn3k refire rate increased
Frkn3k triple burst recoil changed to make the weapon behave better
Frkn3k accuracy changed to act similarly to that of the other ARs when moving/not in ironsights
Euston max spread increased for some stances (crouch, standing, walking)
Euston spread rate slightly reduced overall
Rokstedi slightly more accurate in ironsights

Shotguns

Hjammerdeim heavy shotgun heavy shotgun damage increased
Hammerdjeim heavy shotgun magazine increased from 8 to 12, where the modulo is 3. Ammo count changed to reflect new magazine size
Hammerdjeim recoil reduced
Hjammerdeim reload time slightly reduced
Hjammerdeim refire rate increased
Mossington spread is now more even, along with the Hammerdjeim (used to be almost ring shaped)
Mossington initial spread is increased but doesn't grow as much per shot
Mossington has slightly more recoil

Grenade Launchers

EZ-Nade splash damage radius significantly increased Lobster grenade punt damage significantly increased
Lobster reload time increased
Lobster splash damage radius increased
Lobster running accuracy reduced to be the same as walking/crouch/ironsight

Heavy Machineguns

All HMGs: Minimum spread while running reduced to be the same as that for walking
Chinzor HMG damage slightly increased
Chinzor HMG recoil slightly reduced
Maximus HMG damage slightly increased
Maximus HMG recoil slightly reduced
Gotlung minigun damage significantly increased
Gotlung minigun reload time slightly increased
Gotlung Minigun minimum spread increased to work in line with its damage increase

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety demka nie ma ale 1. wystarczy dobrze poczytać wymagania sprzętowe i porównać ze swoją konfiguracją 2. poszukać kolegę z Brinkiem i pożyczyć od niego na chwilę

p.s. Dopakowali heavy guny? nie! oni je mega dopakowali :wink: teraz praktycznie non stop gram najcięższą postacią wcześniej raczej się nie dało, teraz lżejsze chłopaki rwą do przodu a ja spokojnie truchtam sobie ale jak juz dotruchtam z moim "kolegą" Gatlingiem, wtedy piękne piekło się rozpętuje :cool:

p.s.2

mogliby się juz pospieszyć z tym DLC :dry:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymagania czytałem i teoretycznie mój komputer je spełnia ale różnie to bywało a w ciemno nie chciałbym kupować. Żaden mój kolega nie kupił Brinka... No ale powinien mi pójść, jak np. Crysis 2 i Black Ops mi działają to Brink też powinien

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko uważaj bo na początku lipca ma wyjść darmowe dlc do Brinka, będzie free ale tylko przez dwa tygodnie, jak sie spóźnisz z kupnem "podstawki" chcąc zaoszczędzić to będziesz musiał potem wyłożyć kasę na dlc czyli "suma sumarum" nic nie zaoszczędzisz - dlatego chyba nie warto czekać na spadek ceny "podstawki"

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz? Bo średnio z kasą u mnie teraz... A z tego co widziałem to kosztuje on 99.99 zł. No ale zastanowie się (mam jeszcze w planach kilka innych gier). I tak się zastanawiam: z kim ja bym w to grał? Nikt ze znajomych Brinka nie ma a samemu mniejsza frajda...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, zawsze można grać z, że tak powiem, nieznajomymi ;). Ludzi na serwerach nie brakuje, przynajmniej ja nigdy nie miałem problemu z znalezieniem ekipy. Tak swoją drogą- w każdej innej grze potwierdziłbym Twoje obawy- jeśli trafi się na serwer, na którym pocina dobrze znająca się i związana ze sobą grupa, ciężko jest się wkręcić. Nawet jeśli się nie znają, to taki "koleś, co dołączył w trakcie rozgrywki" zawsze stoi na końcu kolejki. Bo oni tu grają od początku, oni realizują jakiś tam swój plan itd. A ty przecież dopiero co przylazłeś i nie wiesz co się dzieje. Ośmielam się stwierdzić, że w Brinku jest inaczej. Czata nikt tam nie używa- nie ma najzwyczajniej w świecie czasu na pogawędki. Wbijasz się, wybierasz swój cel (czy to osłona kolegi z drużyny, czy realizacja konkretnego zadania, pchającego kampanię do przodu) i....jazda :happy: Poza tym, Brink sam w sobie kreuje taką przyjacielską atmosferę jedności (może troszkę przesadzam, ale po prostu ja tak to widzę). Czat, jak już powiedziałem, zupełnie odpada, więc nikt cię za nic nie bluzga ( z uzasadnieniem bądź też nie.). Każda nasza akcja u której podstaw stoi pomoc innemu graczowi ( uleczenie, wzmocnienie pancerza, uzupełnienie amunicji) zakończona jest podziękowaniem jednej ze stron. Automatycznie, przez postać. Sprytny chwyt który sprawia, że czujemy się, jakby to sam gracz nam podziękował. Może mały szczegół, ale mnie bawi.

Co do recenzji w CDA- zgadzam się z przedmówcami. Od Brinka nie mogę się oderwać a Bulletstorm już dawno stoi na półce. Owszem, jest to produkcja strasznie nierówna (otocznie- cienizna, postacie- prima soft), która strzeliła sobie małego samobója ogłaszając się mega rewolucją i nie-wiadomo-czym na rynku FPS'ów ( ja sam długo myślałem, że po Arce będzie można się swobodnie przemieszczać, dołączając do wybranych starć na jej terenie, gdzie gra kontekstowo generuje zadania na naszej drodze). Oczywistą rzeczą jest, że nie zrównała się z wytworzonym przez siebie hype'em, ale to wcale nie znaczy, że "to zła gra była" (i jest). Polonizacja jest naprawdę przyzwoita, styl graficzny strasznie przypadł mi do gustu ( chociaż mój znajomy nie potrafi zdzierżyć "mord" tamtejszych postaci), jest szybko i dynamicznie. Pewnie, inaczej wyobrażałem sobie system SMART (który, niespodzianka, również nie nadąża za oczekiwaniami) ale działa jak należy i tyle w zasadzie do szczęścia mi potrzeba. Nie chodzi o to, że mam małe wymagania- nie widzę potrzeby, by się nad tą produkcją pastwić, ale biorę to, co w niej najlepsze i świetnie się przy tym bawię.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*fergiX, żeby nie przestraszyć Cię dużą ilościa tekstu powiem tylko że zgadzam się absolutnie z wypowiedzią Hellspawn-a :tongue:

Najbardziej trafne stwierdzenia to te dotyczące atmosfery gry.

... A znajomi do gry to znaleźli by się w trakcie grania :D

spox , steamowy system dodawania znajomych w trakcie rozgrywki sprawdza się i szybko można poznać nowych graczy - jednego już znasz - LeFey :smile:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie się napaliłem na tę grę przed premierą i niestety się zawiodłem. Liczyłem na ciekawą fabułę, w końcu miejsce, w którym dzieje się gra nadaje się na naprawdę ciekawą opowieść... A dostałem "tylko" porządnego sieciowego FPS-a z domieszką Mirror's Edge. W sieci gra jest ciekawa, tylko gdy mamy kogoś znajomego z kim możemy grać (przynajmniej ja mam takie wrażenie). A jeśli ktoś chcę kupić tę grę tylko dla singla, niech lepiej się trzyma od niej z daleka. Tryb dla pojedynczego gracza to zwykła walka z botami...

Moja ocena to 6/10 ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sieci gra jest ciekawa, tylko gdy mamy kogoś znajomego z kim możemy grać (przynajmniej ja mam takie wrażenie).

Moja ocena to 6/10 ;)

Nie bardzo rozumiem różnicę gry w Brinka ze znajomymi lub bez znajomych - jak potrzebuję znajomych to idę na Facebooka :tongue:

*fergiX

DLC ściąga się automatycznie via Steam a było ich 2 lub 3, nie pamiętam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy po tej gierce są zawiedzeni ale mnie się

kurcze podoba. Najwyrażniej taki mam gust, gierka

naprawdę jak dla mnie wymiata a wciąga niesamowicie

reszta też w porządku. Warto choć spróbować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy po tej gierce są zawiedzeni ....

Sprawa jest prosta , 99% "zawiedzionych" to ludzie którzy poznali Brinka za pośrednictwem Torrentów i myśleli że (tak jak np. w CoD-ach) pograją w singla i wtedy wydadzą ocenę gierce - ewentualnie kupią oryginał i zagrają w multi . Nie doczytali biedacy :tongue: tego, że singiel to tylko "trening" przed multi (bez żadnego scenariusza), a w multi "na piracie" nie mogli pograć. Dlatego teraz wymądrzają się jaki to Brink jest be :laugh:

nie mając żadnego pojęcia jak wciągający i klimatyczny jest Brink w multi, bo właśnie dla gry w multi został stworzony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...